Dzień dobry, Przyszedł czas gdy ja dodam opinię co do firmy Batim a jest wiele smaczków, które przedstawie poniżej dzieląc je na kategorię. REKRUTACJA: Proces rekrutacji jest standardowy jak w każdej innej firmie. Dzwonimy do Pani Asi (Kadrowej) i poprzez telefon umawiamy się na dogodny termin do przychodni CenterMed (gdzie Batim ma podpisaną umowę gdzie wykonują badania kierowców). Załóżmy, że zrobiliśmy potrzebne nam badania - kierujemy się do Batim i tam mamy dość obfitą w kartki umowę o pracę (wiadomo dlaczego, firma się zabezpiecza przed wszystkim i tak na końcu będą Ciebie chcieli obciążyć :) ) Po podpisaniu umowy o pracę przechodzimy do proces szkoleń (ubezpieczenia, techniczne rzeczy, wypełnianie CMR, obsługa Transics) i tera po kolei: - ubezpieczenia wiadomo ważna rzeczy by wiedzieć jak się zachować, dostajemy papier gdzie Batim będzie odciągał z diety 140zł na rzecz dodatkowego ubezpieczenia na pojazd co nie jest zgodne z Kodeksem pracy (kierowca i tak odpowiada Kodeksem Cywilnym za wszystkie umyślne i nieumyślne uszkodzenia więc po co płacić takie coś?) ale jak wiadomo to jest wymysł prezesów firmy, żeby wyciągać nielegalnie pieniądze od ubezpieczalni. To wszystko jeśli chodzi o ubezpieczenia, przejdźmy do technicznych rzeczy. - techniczne rzeczy - czyli będziemy tam informowani, że firma Batim ma tyle i tyle pojazdów różnej marki - mają kontrakty serwisowa ale UWAGA! Na 500 pojazdów nie posiadają serwisu opon w razie uszkodzenia w naczepie BATIM i dopłacają do pensji 200zł co jest śmieszne jak na taką firmę (jak się oczywiście upomnisz wcześniej bo wiadomo jak to jest w Polsce). - o cmr nie ma co pisać bo to jest ważne szkolenie oraz TX więc nie ma co opisywać SAMA PRACA: Linie są przeróżne po jazda nocą po dzień - jazda pod DHL, Dascher, DSV (giganci). Dużo zależy na kogo się trafi (osoba, która Cię prowadzi i kopiuje od klienta gdzie ładujemy i ściągamy towar). Oczywiście są przygłupy jak w każdej branży i w każdej firmie, więc nie powinniśmy być zdziwieni :) WYNAGRODZENIE: Hm... Płaca w Batim... Czy jest atrakcyjna? Według mojej oceny jest SŁABA - gdy pisałem tę opinię wykonałem obliczenia i przedstawię WAM drodzy użytkownicy jak to wygląda. Załóżmy, że dostajemy 2400zł TYGODNIÓWKI (podstawa jest wliczona w tę kwotę), mnożymy to przez 4 tygodnie + 200zł bus = 9800zł za WYJAZD. Fajnie nie? Noooooo nie do końca - bo tutaj musimy sobie dopowiedzieć, że my pracując w systemie 4/2 jesteśmy 8 miesięcy w pracy a 4 miesiące w domu w ciągu roku, a więc: 2400 x 4 / 12 = 6533zł średnia w miesiącu :) Proszę od tej kwoty odjąć sobie jedzenie, życie w trasie (prysznic, WC) telefon, środki czystości to wyjdzie poniżej 6000zł średniej na miesiąc - czy się opłaca? Proszę samemu się zastanowić czy 28 dni w trasie bez widzenia się z rodziną, znajomymi jest tego warte. Przykładowo na ostatnim rozliczeniu odciągnęli mi 3 podstawy z diety i wychodzi mniej niż na dokumencie delegacyjnym do wypłaty. MINUSY PRACY W BATIM: Pierwsza kwestia, firma zabezpiecza się przed pakietem mobilności wystawiając dokument, w którym to jest napisane coś takiego: "1. Ja niżej podpisany oświadczam, że jestem świadomy mojego prawa do odebrania w każdym 4-tygodniowym okresie, regularnego odpoczynku tygodniowego powyżej 45 godzin, w siedzibie pracodawcy lub w miejscu zamieszkania wynikającego z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2020/1054 z dnia 15 lipca 2020r. zmieniającego m.in. Rozporządzenie (WE) nr 561/2006 w odniesieniu do minimalnych wymogów dotyczących maksymalnego dziennego i tygodniowego czasu prowadzenia pojazdu, minimalnych przerw oraz dziennego i tygodniowego okresu odpoczynku. I TERAZ UWAGA! "2. W pełni świadomie oświadczam, że REZYGNUJĘ z realizacji prawa wskazanaego w pkt 1 tj. zapewnienia mi przez pracodawcę możliwości powrotu do centrum operacyjnego pracodawcy w Polsce lub miejsca mojego zamieszkania, celem wykorzystania ww. okresu odpoczynku." I teraz trzeba sobie zadać pytanie - Czy firma jest ponad prawem Europejskim? Jeden z pracowników dzwoniąc do mnie podał mi taryfikator, który wynosi 1500zł dla zarządzającego transportem ale jak wiadomo po podpisaniu takiego dokumentu skazujecie się na obciążenia wynikające z tego, że SAMI podpisaliście taki dokument i to wam się dostaje jako pracownikowi. Druga kwestia to wystawienie urlopówek. Urlopówka to deklaracja firmy iż pracownik np. do godziny 15 był na urlopie co NIE JEST PRAWDĄ! Pracownik wyjeżdża z Nowego Sącza o 7 lub o 9 z Krakowa ze Scanii co jest FAŁSZOWANIEM dokumentacji kierowcy i w razie jakiegokolwiek wypadku nie dostaniecie żadnego odszkodowania z tytułu wypadku przy pracy.
Kierowca z Ukrainy jest dużo lepszy niż kierowca z Polski. Panowie z Ukrainę są bardziej pracowici zawsze do dyspozycji i co najważniejsze nigdy się nie spóźniają ba załadunki i rozładunki. Dbają o powierzony sprzęt jak mało kto. Pozdrawiamy wszystkich kolegów z Ukrainy zostańcie z nami jak najdłużej.
Czemu sugerujesz, że zakwaterowanie miałoby być oferowane? Kiedyś było? prędzej zastanawiałam się nad jakimś dofinansowaniem do dojazdów. Czy takie występuje?
Witam, jakie na chwile obecna zarobki w podwojnej obsadzie? Jak wygląda praca w Batimie? Czy auta przypisane do załogi? Jakie systemy?
Polecam, super baza w Belgii płatności w terminie
Nie polecam. Wyjazdy długie, rozłąka z rodziną, na parkingach pijaństwo i imprezy (usunięte przez administratora) Praca idealna dla osób samotnych, nie posiadających rodziny.
Zgadzam się w zupełności. Wszystko jest prawdą. Wyjeżdżasz na 4 tygodnie,robi się 8 . Trzeba uciekać póki się da.
wszystko zalezy od tego jak sie chce spedzac ten czas. ja na weekendach staram sie jak najwiecej zobaczyc, nie pije. Jesli chodzi o wyjazdy to raz zdazylo mi sie, ze bylem przeciagniety o 2 dni, wiec raczej znosnie.
pijanstwo i imprezy to raczej kwestia indywidualna, nie kazdy musi imprezowac i pic? ja wole sie przejsc lub jesli jestem na bazie wziac rower i sie gdzies przejechac, cos zobaczyc. co do zjazdow to nie zdazylo mi sie jeszcze zebym byl przeciagniety dluzej niz 1 - 2 dni wiec system na jakim jezdzisz tez jest do ustalenia?
Dzień dobry, Przyszedł czas gdy ja dodam opinię co do firmy Batim a jest wiele smaczków, które przedstawie poniżej dzieląc je na kategorię. REKRUTACJA: Proces rekrutacji jest standardowy jak w każdej innej firmie. Dzwonimy do Pani Asi (Kadrowej) i poprzez telefon umawiamy się na dogodny termin do przychodni CenterMed (gdzie Batim ma podpisaną umowę gdzie wykonują badania kierowców). Załóżmy, że zrobiliśmy potrzebne nam badania - kierujemy się do Batim i tam mamy dość obfitą w kartki umowę o pracę (wiadomo dlaczego, firma się zabezpiecza przed wszystkim i tak na końcu będą Ciebie chcieli obciążyć :) ) Po podpisaniu umowy o pracę przechodzimy do proces szkoleń (ubezpieczenia, techniczne rzeczy, wypełnianie CMR, obsługa Transics) i tera po kolei: - ubezpieczenia wiadomo ważna rzeczy by wiedzieć jak się zachować, dostajemy papier gdzie Batim będzie odciągał z diety 140zł na rzecz dodatkowego ubezpieczenia na pojazd co nie jest zgodne z Kodeksem pracy (kierowca i tak odpowiada Kodeksem Cywilnym za wszystkie umyślne i nieumyślne uszkodzenia więc po co płacić takie coś?) ale jak wiadomo to jest wymysł prezesów firmy, żeby wyciągać nielegalnie pieniądze od ubezpieczalni. To wszystko jeśli chodzi o ubezpieczenia, przejdźmy do technicznych rzeczy. - techniczne rzeczy - czyli będziemy tam informowani, że firma Batim ma tyle i tyle pojazdów różnej marki - mają kontrakty serwisowa ale UWAGA! Na 500 pojazdów nie posiadają serwisu opon w razie uszkodzenia w naczepie BATIM i dopłacają do pensji 200zł co jest śmieszne jak na taką firmę (jak się oczywiście upomnisz wcześniej bo wiadomo jak to jest w Polsce). - o cmr nie ma co pisać bo to jest ważne szkolenie oraz TX więc nie ma co opisywać SAMA PRACA: Linie są przeróżne po jazda nocą po dzień - jazda pod DHL, Dascher, DSV (giganci). Dużo zależy na kogo się trafi (osoba, która Cię prowadzi i kopiuje od klienta gdzie ładujemy i ściągamy towar). Oczywiście są przygłupy jak w każdej branży i w każdej firmie, więc nie powinniśmy być zdziwieni :) WYNAGRODZENIE: Hm... Płaca w Batim... Czy jest atrakcyjna? Według mojej oceny jest SŁABA - gdy pisałem tę opinię wykonałem obliczenia i przedstawię WAM drodzy użytkownicy jak to wygląda. Załóżmy, że dostajemy 2400zł TYGODNIÓWKI (podstawa jest wliczona w tę kwotę), mnożymy to przez 4 tygodnie + 200zł bus = 9800zł za WYJAZD. Fajnie nie? Noooooo nie do końca - bo tutaj musimy sobie dopowiedzieć, że my pracując w systemie 4/2 jesteśmy 8 miesięcy w pracy a 4 miesiące w domu w ciągu roku, a więc: 2400 x 4 / 12 = 6533zł średnia w miesiącu :) Proszę od tej kwoty odjąć sobie jedzenie, życie w trasie (prysznic, WC) telefon, środki czystości to wyjdzie poniżej 6000zł średniej na miesiąc - czy się opłaca? Proszę samemu się zastanowić czy 28 dni w trasie bez widzenia się z rodziną, znajomymi jest tego warte. Przykładowo na ostatnim rozliczeniu odciągnęli mi 3 podstawy z diety i wychodzi mniej niż na dokumencie delegacyjnym do wypłaty. MINUSY PRACY W BATIM: Pierwsza kwestia, firma zabezpiecza się przed pakietem mobilności wystawiając dokument, w którym to jest napisane coś takiego: "1. Ja niżej podpisany oświadczam, że jestem świadomy mojego prawa do odebrania w każdym 4-tygodniowym okresie, regularnego odpoczynku tygodniowego powyżej 45 godzin, w siedzibie pracodawcy lub w miejscu zamieszkania wynikającego z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2020/1054 z dnia 15 lipca 2020r. zmieniającego m.in. Rozporządzenie (WE) nr 561/2006 w odniesieniu do minimalnych wymogów dotyczących maksymalnego dziennego i tygodniowego czasu prowadzenia pojazdu, minimalnych przerw oraz dziennego i tygodniowego okresu odpoczynku. I TERAZ UWAGA! "2. W pełni świadomie oświadczam, że REZYGNUJĘ z realizacji prawa wskazanaego w pkt 1 tj. zapewnienia mi przez pracodawcę możliwości powrotu do centrum operacyjnego pracodawcy w Polsce lub miejsca mojego zamieszkania, celem wykorzystania ww. okresu odpoczynku." I teraz trzeba sobie zadać pytanie - Czy firma jest ponad prawem Europejskim? Jeden z pracowników dzwoniąc do mnie podał mi taryfikator, który wynosi 1500zł dla zarządzającego transportem ale jak wiadomo po podpisaniu takiego dokumentu skazujecie się na obciążenia wynikające z tego, że SAMI podpisaliście taki dokument i to wam się dostaje jako pracownikowi. Druga kwestia to wystawienie urlopówek. Urlopówka to deklaracja firmy iż pracownik np. do godziny 15 był na urlopie co NIE JEST PRAWDĄ! Pracownik wyjeżdża z Nowego Sącza o 7 lub o 9 z Krakowa ze Scanii co jest FAŁSZOWANIEM dokumentacji kierowcy i w razie jakiegokolwiek wypadku nie dostaniecie żadnego odszkodowania z tytułu wypadku przy pracy.
tu jasno pokazales w jaki sposob pozbywaja sie kary za brak odebrania odpoczynku .wskazujac winnego kierowce do zaplaty ,a u francuza to kierowca bedzie musialzaplacic kilka tysm euro ,sprytnie to wymyslili i szoszoni i inni nie zwracaja na to uwagi a potem wielki lamet dzieki za jasne wytyczne , a nawiasem na umowie niemieckiej takie same sa haki i placisz podatki i na swiadczenia emerytalne ,ktore i tak nie otrzymasz 'to jest zawod wymierajacy .
Witam da się coś zrobić żeby nie podpisywać tego na umowie czy musisz to zrobić i podpisać?
Za dużo naczytałeś się Marxa i lenina za siedzenie w domu chcesz żeby ci ktoś płacił , to ja się przyjmę do ciebie do pracy jak mi będziesz płacił twój mózg śmierdzi lewactwem
Nie wiem co ma lewactwo do tego, że firma jawnie robi w "bambuko" kierowcę i odciąga 140zł z "ubezpieczenia" gdzie nie dostajesz POLISY i z jakiej racji pracownik ma płacić na jakieś ubezpieczenie hm?
Dziękuję, bardzo mi to pomogło w decyzji,pracuję jako kierowca w Anglii i takie rzeczy są tutaj nie do pomyślenia. Warunki pracy w Polsce to feudalizm, dzwoniłem do kilku firm, w których dowiedziałem się, że wynagrodzenie jest za przejechane kilometry ,w Anglii pracujemy na godziny lub dniówki. Jak to jest możliwe skoro w/g statystyk w Polsce brakuje ponad 100 tysięcy kierowców? trzeba zapomnieć o powrocie.
Tak da się zrobić. Nie podpisujesz tego i po sprawie. W batimie większość drajwerow jest takich że co im się podsunie to podpisują bez czytania.
Dodam że umownego 4 tyg pracy zrobili mi 6 tyg . Ciągle awantury z ukraincami . Bijatyki na przerwach tygodniowych pijaństwo ukraincow . I w końcu na moją skargę na ukrainca powiedzieli ze maja mnie dosyć. Zrezygnowałem sam oświadczając wcześniej. Bo polak jest drugą kategoria a Ukrainiec mieszka w kabinie cały rok beż słowa ruszą w drogę łamiąc wszelkie przepisy itd . (usunięte przez administratora) Noe firma
Jezeli jestes zatudniony na podstawie Umowy o prace, to w razie jakickolwiek uszkodzen mienia /czy to umysle, czy nie/ - odpowiadasz na podstawie zapisow Kodeksu pracy, a nie Kodeksu cywilnego. Kodeks cywilny bylby wtedy, gdyby to byla np. Umowa zlecenie czy Dzialalnosc gospodarcza. Co do tego zrzeczenia sie przez pracownika powrotu, to... zastanawiam sie, czy wogole jest dopuszczalne takie zrzeczenie? Czy jest przewidziane w prawie? Bo jezeli nie, to i tak nic nie wnosi, bo wtedy staje sie bezprawnym i nie wywolujacym skutkow prawnych - czyli tak, jakby go wogole pracownik nie podpisal. Pozdrawiam!
Witaj Arturze, Jeśli nie podpiszesz noty obciążeniowej to jedynie co może zrobić pracodawca to do sądu pracy złożyć pozew. Tak jak napisałeś, pracodawca może obciążyć maksymalnie do 3 podstaw (TYLKO CZĘŚĆ), to wszystko.
Batim (usunięte przez administratora) kierowców na wszystkim. ZuS podatkach młodych do 26 roku zycia. Zataja przewóż ADR bo nie masz go poprostu w umowie. Zmusza do manipulacji w tacho. Wyciąganie kart i lipne hotele na weekend. Lipne wpisy manualne dojazd busem. Nie przestrzeganie pakietu mobilności. Siedzenie po 6tyg w trasie i wiecej. Zarobki jak kolega pisał. Zero podctawy zero kasy za urlop. (usunięte przez administratora) trans małopolski numer jeden. Jedyny plus to nowe auta. Naczepy szrot, jak i formowe tak i klijenta. Przepinki i ADR. Odradzam tą firme za tą kase.
Tak jak kolega napisał, siedzisz po 5,6,7 tyg ciągasz naczepy szroty DSV i inne, czy warto za tą kasę. Dla mnie nie. Są firmy co płacą tyle samo, nie ma (usunięte przez administratora) spedytorów i naczepa z autem na stałe.
pod jakim kątem? jezdze w tej firmie juz kilka lat i nie mam zastrzezen
Hejka. Czytam właśnie ofertę dla kasjerki u mnie na rejon było w niej napisane, że oferują pracę w stabilnej firmie. w jaki sposób mam to rozumieć? Warunki pracy wcale nie będą się zmieniać w czasie?
Cześć. Ile teraz wynosi tygodniówki w Batimie?
Firma jak firma były lepsze i gorsze chwile. Pracowałem 5 lat ale jedno co mogę powiedzieć to to że nikt tak nie zniszczy psychiki w tej firmie jak polski "pan kierowca". Także dla nowych i przyszłych kierowców rada: stajesz na parkingu to najlepiej zdała od batimow.
Cześć, wiem ze ktoś już o to w tamtym roku pytał czy ludzie bez doświadczenia maja szanse, ale w zasadzie jest to też napisane w ofercie na stronie, że doświadczenie z jazdy po UE byłoby mile widziane. Ciekaw jestem czy zawsze przeważa przy tym kandydat który jednak takowe doświadczenie ma? i czy dużo kierowców tu aplikuje?
I wtedy po prostu jedziesz z nauczycielem na podwójna? Kiedyś już podawali stawki na niej, ale czy w tym roku coś podskoczyło może? albo dopiero będą przyznawać podwyżki? opłaca się targetować na podwójną?
Witam czy firma Batim to dobre miejsce do rozpoczęcia kariery kierowcy??Jak wygląda szkolenie ??
Robota ok, możesz zaczytać. Jedziesz w podeojnej z innym kierowca i masz szkolenie. Z tygodniówki zabierają Ci 500zl dla szkoleniowca. Jeżeli się zdecydujesz to zaznacz w biurze, że z Matrasem nie będziesz się uczyć. To bestia i tyran. Nawet jedzenie z lodówki wyrzuca. Mam nadzieję, że po moim zgłoszeniu Pip się za niego weźmie bo chlop chyba nie wie czym jest (usunięte przez administratora). Powodzenia
Ten co poleruje zbiorniki paliwowe i gdyby zablokowac mozliwosc uzywania slowa obrazliwych to gosc zamienilby sie w posąg?
Najlepszy nauczyciel ! Zasłania ręką tachograf, żeby za szybko nie podłapać tematu i pojechać z nim drugi raz oczywiście nie za darmo, a o reszcie rzeczy nie ma co wspominać. Niczego sie nie nauczycie, może prócz tego jak wyglada czlowiek z niestabilną psychiką.
Witam, jakie na chwile obecna zarobki w podwojnej obsadzie? Jak wygląda praca w Batimie? Czy auta przypisane do załogi? Jakie systemy?
Żadne systemy ich nie interesują. Ja umówiony byłem na 3 ty a musiałem robić 6 tyg . Żadne pakiety mobilne nie interesują ich i Żadne auta przepisane ko kierowcow . Ukraincy ich interesują bo robią cały rok . Pakiet mobilny bierzesz na siebie w razie cie złapią bo podpisujesz im papier . Robiłem krótko bo 6 tyg w kabinie trochę przesada . Interesują ich ukraincy bo robią ile się da . Polak to drugorzędny kierowca Lepiej omijać.
1300 jak sie uda w podwójnej. Plus odbierają, jak się coś im nie spodoba, czy np. za mało pracy jest, mamy kryzys itd. Wyjeżdżasz z kraju, spod firmy. Rozładunek w kraju, bądź już za granicą. Parkingi bezpłatne, żeby jie generować kosztów. Gorzej niż te...... . Jak się zatrzymasz na WC, to dlaczego stajesz. Jak chcesz mieć swoje auto to min 5 tyg w trasie, gdzie po 4.5 tyg dzwonią, żeby zostać, bo ślub kogoś, ktoś ma chrzest, ja nie wyobrażam sobie,żeby go nie było... .Niby Ci dopłaca, a jak przychodzi rozliczenie to masz 100 zł dopłaty za zostanie dodatkowo. Wracasz, to tydz max w domu jesteś I spowrotem. Myślą, że praca w batimie to Twoje życie i nic poza nią się nie liczy. Zadzwoni Ci Krystian, czy Łukasz i zostań. Porażka. Pracowałem 3 lata i wystarczająco. 21 godz pracy na maxa dzien w dzień i max 9 godz odpoczynku i od nowa. Nie polecamy.
Powyżej 100% prawdy o firmie do tego chamstwo i arogancja wobec kierowców ze strony większości osób zarządzających transportem. Firma postawiła na Ukraińców i turbaniarzy.
Brak słów co się wyrabia z polskimi kierowcami. Pracy jest na tyle wszędzie że można sobie darować współpracę z dziadami . Chamstwo nie do opisania
Chyba nie tylko bo ja tam widziałam akurat oferty dla Czechów także na stronie. prócz atmosfery macie jeszcze jakieś argumenty za odradzeniem pracy? chodzi o to, że mój partner będzie za parę miesięcy czegoś sobie szukać i tez teraz patrzę po forach za rożnymi opiniami
A ja to bym chciał kobietę, która by się interesowała czy dobrze mi się pracuje. :D tu to jednak za kółkiem pewnie bardziej praca dla singli? A odświeży ktoś od razu stawki? Faktycznie pisali o zlej atmosferze ale chce sobie to przyrównać do zarobków, jak teraz płacą?
Czy osoby bez doświadczenia mają szansę na zatrudnienie w Batim?
Firma krzak! Praca po kilkanaście godzin dziennie plus dyspozycja całodobowo. Byłoby to dopuszczalne w transporcie gdyby wynagrodzenie było adekwatne! Praca w święta za jakieś ochłapy. Praca bardzo stresująca, ale najbardziej przez atmosferę w biurze. Pani Joanna przechadza się jak caryca, klnie i wydziera się na spedytorów, nawet na osoby z innych działów, których nie ma pod sobą. Jak jedna osoba może zrobić tyle złego, to jest wręcz zaskakujące. Totalnie nie polecam pracy w tej firmie, okoliczny kolos, przedstawiany jako utopia, tymczasem kompletny(usunięte przez administratora)! Zarobki niby niezłe w Sądecczyźnie , ale w przeliczeniu na obowiązki i godziny totalny wyzysk!
Święta jakby nie patrzeć za pasem. Kiedy ustalany jest co do nich grafik? Z jakim wyprzedzeniem i do kiedy można dogadywać ostatnie kwestie? Piszesz, że zarobki niby niezłe, czyli jak z tymi świętami, w tym roku ile będzie proponowane?
W tej firmie nie spotkałem się żeby były jakieś "dodatkowe" pieniądze na święta
a ile już pracujesz, że się nie spotkałeś jeszcze? I na jakiej zasadzie ta kasa ma być przyznawana? Trzeba ją sobie jakoś wypracować jednak? To są premie za wyniki z całego roku?
Kierowca z Ukrainy jest dużo lepszy niż kierowca z Polski. Panowie z Ukrainę są bardziej pracowici zawsze do dyspozycji i co najważniejsze nigdy się nie spóźniają ba załadunki i rozładunki. Dbają o powierzony sprzęt jak mało kto. Pozdrawiamy wszystkich kolegów z Ukrainy zostańcie z nami jak najdłużej.
Pewnie że lepszy, bo ich wykorzystujecie, są nie douczeni, nie mają pojęcia o niczym. Nie znają prawa. Słuchają się was, bo ich zastraszacie i obciążacie za byle co. Boją się wszystkiego. Ale oni też pomału się uczą, i przyjdzie taki dzień że też bedą pracować zgodnie z prawem. Motto spedycji w firmie batim to utrudnić zycie kierowcy. Z resztą jaka my mamy spedycje????????????. Kopuj wklej. Kto skończył szkołe związaną z logistyka? W batim kucharka jak zna angielski to już moze być spedytorem
Darku Ty o Ukraińcach piszesz, że są niedouczeni. Ha ha tu co drugi kierowca to z pefronu i jeszcze szefowa parę groszy dofinansowania od Państwa na nich dostaje.
Masz rację dodam jeszcze że burdy z ukraincami nie mają końca na parkingach . Po za tym pakiet mobilności batim nie dotyczy kierowca ma to na swoich barkach . Zobaczymy jak długo. Napewno posypią się mandaty dla kierowców.
czyli kwestia mandatów nie jest ustalana z firmą i za dosłownie każdy płacisz? pytam, bo tutaj chyba to nie wina pracownika z tym pakietem tylko to decyzja firmy jest?
(usunięte przez administratora) Za pracownika pobierają 33 tysiące. Kto by nie chwalił pracownika jeśli nie zna godzin pracy kierowcy . Lub 45 godz spędza byle gdzie i byle jak tzn chlajac i prowadząc burdy na parkingach . W batim nie istnieje praca mobilna żadne chotele itd . Booooo każdy kierowca bieze to na swoje bary podpisując im papier . No i są kryci złotówki nie poświęcili na kierowcę na żaden chotel kierowcę ,który spędza po 10 tygodni w kabinie a Ukrainiec nie wychodzi z kabiny cały rok . Mam nadzieję że się wkoncu tym zainteresują odpowiednie organa
Jak na swoje, czy chodzi o to, że sam by sobie miał opłacić? Czy w ogóle odpada? Doprecyzuj, jeśli masz chwilę. Czy jest o tym co mówisz w ogóle jakiś zapis w tej umowie?
HM ciekawe co mu oferujecie skoro ich zatrudniacie to też mieszkanie powinniście zapewnić ciekawe czy to maja czy tylko na papierze robicie przekrety
Czemu sugerujesz, że zakwaterowanie miałoby być oferowane? Kiedyś było? prędzej zastanawiałam się nad jakimś dofinansowaniem do dojazdów. Czy takie występuje?
Witam Jakie obecnie zarobki.
co obecnie tu w firmie wpływa na ostatecznie zarobki kierowców? pytam, bo zastanawia mnie ten jednoznaczny brak odp na pytanie. Co ze stanowiskami biurowymi, na nich jak teraz warunki finansowe sie układają? są jakieś konkretne perspektywy?
"małe"? ile w praktyce wyniosły i jakie były powody oraz próg akceptowalności? Czy ktokolwiek zdecydował się odejść na tę informację?
Z mniejszego powodu odszedłem. Ale czy wiesz ze podpisywałaś papier wrazie kontroli jeśli okaże się że nie nocowała w hotelu bierzesz całość kary ma siebie ? Stosy papierów w których batim się zabezpiecza się prze wszystkim na koszt kierowcow
A to nie wiem, chyba generalnie jest czas żeby przeczytać co dostaje się do podpisu? a jak nie zgodzisz się na warunki to co wtedy? zauważyłam na stronie w innych ofertach, ze poszukiwana jest osoba do biura z naciskiem na język rosyjski. jak często jest on wykorzystywany w trakcie pracy?
Pewnie już ci nie potrzebne ale zostawię dla innych. Język rosyjski jest wymagany głównie z tego powodu że wielu kierowców jest z Ukrainy i trzeba ich jakoś prowadzić. Wielu z nich ma już od wielu miesięcy pretensje że polscy spedytorzy nie mówią po ukraińsku xD Oczywiście ukraiński kierowca polskiego uczyć się nie chce... Są oczywiście wyjątki ale coraz częściej jest jak jest. Dlaczego pytania o rosyjski a nie ukraiński zatem? A no wielu podwykonawców pracujących dla Batimu ma też w swoich załogach Białorusinów, Rosjan, Kazachów a ci posługują się raczej językiem rosyjskim. Pracowałem w jednej z takich firm i stąd wiele rzeczy się dowiedziałem.
Dobrze wiedzieć, w która stronę idzie firma, czyli bez rosyjskiego nie ma się szans? Zastanawiam się nad ewentualnymi podstawami. Czy pracodawca organizuje szkolenia językowe? Można byłoby uzyskać na takim jakiś certyfikat?
Polecam, super baza w Belgii płatności w terminie
a opowiecie o tej bazie coś więcej, że takie pochwały idą? jak jest zorganizowana, jakie warunki w niej występują? i co z innymi lokalizacjami, których bazy ewentualnie unikać i z jakich przyczyn?
Czy pracownicy Batim mają możliwość uczestnictwa w jakichś formach integracji?
(usunięte przez administratora)
Zobacz ponownie co podpisywałeś . Np. 45 poza hotelem firma umywa ręce wiesz ile zapłacisz ? Termin nic nie pomoże .
o co konkretnie mogło chodzić? widzę, ze dotyczyło to podpisywania jakichś dokumentów? na jakie informacje w szczególności należy przy tym zwracać uwagę i co konkretnie odradzacie, jakie okoliczności?
Witam. Jakie są systemy w batim ??
Obecnie system jest cięcie płacy kierowcy. Ale co się dziwić jak jeden kiedyś powiedział że może nawet na tysiąc jeździć
Pewnie, że będzie jeździł za tysiąc. Widać następnie te efekty oszczędzania w postaci butelek z sokiem jabłkowym rozrzucanych gdzie popadnie, min i chusteczek na każdym wolnym kawałku trawnika ale oczywiście też czuć bo prysznice po 3-4 euro, a koszty trzeba ciąć
Mogę zejść do 2500 jeśli to ma uratować miejsca pracy w mojej ulubionej firmie 2500 x 4 tyg 10000 na łapę i tak dużo
W tak niepewnych czasach morzna jeździdź nawet za 1500 tygodniowo przez pare czy parenaście miesiency do czasu aż sie poprawi gospodarka
1500? i nie będzie co do tego lepszej alternatywy w okolicy? albo nawet w firmie? które stanowiska są najlepiej wynagradzane i dlaczego?
Czy ktoś z zarządu kiedykolwiek się zastanowił dlaczego kierowcy odchodzą z firmy Batim pracować za niższe stawki do innych firm ?? Może warto się przyjrzeć jak są traktowani kierowcy ,ktoś zapomniał że to zwykli ludzie którzy mają rodziny swoje problemy nikt nie siedzi w budzie miesiąc dla przyjemności .
Idę tam ze względu na zakład z kolega bo nigdy żadna kobieta mi nie odmówiła, wiec zobaczycie jak się ustawie.
Nie odmowiła ci chyba widoku jak się śmieje do łez , że w 21 wieku , gdzie ludzie zaczynają latać komercyjnie w kosmos ty mieszkasz w samochodzie na parkingu większą część roku
no czasami noclegi ogarniają w motelach czy coś. tutaj nigdy na to nie wpadli? a zarobki jakie teraz za taką zajmującą pracę by były? adekwatne, że ludzie jeżdżą? jaki średni staż obecnie?
Pracowałam w firmie Batim na stanowisku biurowym. Było to kilka lat temu. Zwolniłam się z powodu mobbingu praktykowanego przez właścicielkę. Kiedy zdarzały się jakieś problemy nie ważne kto zawinił czy spedytor, kierowca, osoba biurowa te osoby były wywlekanie na środek i wyzywane na oczach wszystkich pracowników przez właścicielkę. Każdy miał świadomość że jest to osoba bardzo ciężka do współpracy z objawami choroby paranoidalnej. Jednocześnie pokazywała swoje drugie oblicze kobiety sukcesu, filantropii wspierającej różne organizacje. charytatywne. Szczerze nie polecam pracy tam ze względu na stosunek i poszanowanie pracownika a właściwie jego brak, chociaż tyczy się to tylko właścicielki. Reszta pracowników jest na ogół przyjazna i w porządku. Zarobki są dobre jak na warunki sądeckie ale trzeba to niestety przepłacać nerwica spowodowana niekontrolowanymi wybuchami agresji słownej właścicielki. Nigdy nie wiadomo czy będzie miała lepszy czy gorszy dzień.
Szukam dziewczyny na podwójną do podwójnej, zainteresowane proszę o info, pozdrawiam
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Batim?
Zobacz opinie na temat firmy Batim tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 42.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Batim?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 29, z czego 6 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 16 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!