brak logo

rosa europe

Siewierz

Opinie o rosa europe

Ubudubuu 2016-11-01 20:56
To sie tak moze wydawac. Bo z biegiem doświadczenia przychodzi im to z wielką łatwością a nowym ciezej.. Proste
1
ROBO 2016-11-03 15:58
do OO !!! JAK PISZESZ ZE 5-8 LAT PRACY ROBI Z WAS WIELKICH PRACOWNIKOW MAJACYCH TAKI PRZYWILEJ OPIERDZIELANIA SIE TO PO CO WAM JAKIES SMIESZNE STRAJKI O WYZSZA PLACE !! JAK I TAK [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] ROBICIE ........... CO BARANIE MYSZLISZ ZE GORA NIE WIDZI ??????? GORA CZOWA
yy 2016-11-03 20:26
poczekaj jeszcze z miesiac i bedzie po sezonie i wtedy zobaczymy kogo góra doceni jak zawsze ci co chorują i z agencji pojda na zielona trawke a powinni stere pi..dy np. od kota wywalic co gesiego po hali chodza i glowno robia a jakie to one zmeczone i jakie to one stare pracownice.
2
bleble 2016-11-04 16:52
No cóż...A na innych zmianach? Zarobki do tyłka,a ludzie dają się w balona robić,jakby wszczyscy zawalczyli a nie czekali na CUD.szkoda...
LEON ZABIJAKA CWANIAKA 2016-11-05 21:30
A KTO STANIE DO TEJ WALKI O WIEKSZE ZAROKI JAK KAZDY PATRZY W SWOJ ZAD !!!!! TE OSOBY CO DUZO SZCZEKAJA TO PODKULA OGON I W BUDE WEJDA ....... NIE MA OSOB NIE ZASTAPIONYCH KAZDY Z NAS KIEDYS TRAFI NA TA ZIELONA ŁACZKE .........I TO NIE WAZNE CZYS STALY CZY SEZONOWY !!
1
ROBO 2016-11-06 00:03
na innej zmianie ??? a na takiej jak zmiana -------- ida opowiescie takiej tresci ze zrobili nagonke na tych co pod agencja siedza .......to co wyprawia ostatnimi czasami sie to pokazuje na to ze co nie ktore osoby powinnny w polu orac i miec zalozone HOMONTO NA SZYJE ....PS.CO BOICIE SIE ZE KOLEDZY POZA UNI WYGRYZA NAS ??? SAMI SIE WYGRYZIECIE I TO NA WLASNE ZYC ZYCZENIE ............TEGO WAM ZYCZE !!!!!! CDN........
LEON ZABIJAKA CWANIAKA 2016-11-06 10:38
DO ROBO !!! MASZ 100% PROCENT POPARCIA W TYM CO KOMENTUJESZ !!!! NIECH WIEDZA CO SIE WYPRAWIA I JAKIE BARACHULSTWO PRACUJE / KAZDEMU NALEZY SIE TROCHE SZACUNKU
wotrk 2016-11-09 07:10
pewnie jestes nowy i tak na starych pracownikow nadajesz sluchaj jesli jestes taki cwaniak stan na zgrzewarce czy jesli pisze kobieta na sacharze lub ttv to pogadamy nie ma co obgadywac starych pracownikow jesli niewie sie co to znaczy prawdziwa praca ....
wotrk 2016-11-09 07:16
Nie szukaj szacunku tylko zapieralaj jak wszyscy.
1
jan 2016-11-10 10:56
Dostaliscie podwyżki to nie marudzić
juro 2016-11-13 09:52
Mamy wazniejsze sprawy od twoich zebow wiec daj sobie w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] wszystkie podwyzszki to sobie zwiadkowscy zaplanowali pod siebie a o pozostalych co pracuja 2,3,4 lata maja w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] wszystkich namawiali by do zwiaskow a teraz to co na to wychodzi ze dziekujemy tym piepszonym zwiazkom
1
Maribor 2016-11-13 19:13
Haha te menelice kupia sobie faje lub alkochol maja inne piorytety a nie pójda do stomatologa .
2
jan 2016-11-14 03:58
A Ty sobie słownik kup
1
juro 2016-11-23 19:29
Pytam co z pozostalymi co tak cicho zwiazkowscy maja co chcieli a co z reszta niejeden mlody umie wiecej niz stary pracownik co z ludzmi co maja na stale co mniej umieja od pani od zwiazkow ha ha
1
dooo 2016-11-24 19:05
A o kim ta mowa bo nie wiem
Ryba 2016-11-24 19:19
Przebieg to może ty masz duży i w głowie siano zamiast mózgu wiec od tej osoby się odwal bo to już jest nudne a temat rozwijają tylko takie puste laski jak ty a ona to się nawet nie poniża do takich bezmozgowcow
4
Pack 2016-11-25 11:31
Ha ponizyła sie i to bardzo nisko i wszyscy wiedza co to za bezwstydnica jest.
3
Ryba 2016-11-25 17:55
A możesz już skończyć ten temat bo widzę ze nikomu to nie przeszkadza tylko tobie
Pack 2016-11-25 22:54
My mamy świetny ubaw z tego dziewuszyska,jak daje powody to czemu nie zkorzystac
5
czesiek 2016-11-28 19:42
Przemek Pitas się zwalnia wiec czas poszukać innego jelonka, a taki był ogr z niego
5
So 2016-11-28 22:49
A kto po sosnowcu sie bujał?Jak nie paskuda....to juz drugi ukochany hiihi
4
Ryba 2016-11-28 23:18
A wogole o jakiej osobie i z jakiej zmiany rozmawiamy bo już się pogubiłam
Miki 2016-11-29 23:04
Madziulka:)zgadłam
4
no no 2016-11-30 18:40
A kogo teraz wzięła pod uwagę?
...... 2016-12-01 08:44
Nie bez powodu mówia o niej paskuda
5
ciekawski 2016-12-02 00:30
Pokażcie jej zdjęcie fejsa czy coś bo ciekawy jestem co to za laska
1
Wie 2016-12-05 21:11
Poblokowała konto .....
3
olaf 2016-12-16 17:09
A co tu tak cicho na temat naszej firmy?? Laski sie pogubily czy faceci sie pochorowali??
2
$$$ 2016-12-29 21:28
hej paskuda hej paskuda ,wyprawiałaś takie cuda.Juz z tym bucem nie szalejesz tylko tanie wino chlejesz.Zalu u nas nie wzbudziłas a na śmiesznosc naraziłas.
owocnych zwiazków w 2017 paskuda;)
7
lew 2017-01-02 12:12
Niektórzy mezszczyzni mysla ze sa jak lwy,tymczasem lataja za kaźdą byle jaka [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] jak psy
3
momo 2017-01-06 21:04
Powiat zawiercianski lubi cudzych mezów !
3
doo 2017-01-13 13:30
Paskuda awansowała jaki morał z tej bajki
o rany !! 2017-01-13 14:01
na co awansowała?
@jek 2017-01-15 10:43
dajcie już spokój tej dziewczynie,nie macie nic lepszego do roboty ...
1
pq 2017-01-18 09:53
Mnie jej nie zal ma to na co zasłuza,co do pseudo awansu to pewnie chapła grubsza rure i to dlatego:)
1
qw 2017-01-18 21:18
Ciekawe czy taka cwana będziesz na policji za pomawianie ludzi, na forum.
1
ale jaja 2017-01-26 11:01
A za co niby na ta policje?
2
forum disco 2017-01-26 11:54
Czekam na 3 zwrotkę.To je HIT!
3
Maja 2017-03-15 14:02
Bardzo proszę Was o zachowanie poziomu dyskusji. Chcemy by ten wątek pomógł osobom szukających informacji na temat pracy w firmie. Co możecie powiedzieć na temat plusów pracy w firmie? A co można by zmienić?
Ffff 2017-03-15 14:18
Taki poziom wpisów jaki poziom osób tam pracujących
4
EEE 2017-04-11 19:42
TY OD POZIOMU TO SIĘ ODWAL NASI PRACOWNICY TO NAJLEPSZA KADRA KAŻDY WIE CO MA ROBIĆ
1
Karolina 2017-04-21 07:53
Powiedzcie czy są przyjęcia i jakie zarobki są dzisiaj w Rosie ?? 2 tyś się zarobi ??
1
jan 2017-04-21 18:26
Jezeli masz ukraińskie korzenie, to 2 tysie zarobisz, ale dopiero za pare miesiecy.
Karolina 2017-04-22 09:29
a co mają "korzenie" do roboty ?? czy są aktualnie przyjęcia ??
monia 2017-05-20 14:40
przyjęcia są , zarobisz 1450 zł na rękę tylko idz na zmiane A,B lub C , na D jest wykańczalnia
1
ara 2017-06-04 00:34
Czy widzieliście może jaki piknik zrobił dla swoich pracowników Elektroluks a u nas co związki wystarały się o podwyżki dla siebie mając w nosie innych pracowników a może tym razem zrobią coś dla wszystkich pracowników i postarają się o taki sam piknik
1
Maja 2017-06-05 10:21
@ara a czy firma organizuje dla pracowników takie akcje integracyjne, o których wspominasz? Mogłabyś/ mógłbyś powiedzieć również coś więcej na temat tego jak wygląda Twoja praca w rosa europe? Jak oceniasz firmę jako pracodawcę? Takie dodatkowe informacje będą cenne dla osób, które biorą tą firmę pod uwagę jako potencjalne przyszłe miejsce pracy?
Wspominasz o tym, że w firmie działają związki zawodowe. Chętnie dowiemy się czegoś więcej o ich działaniach.
riki 2017-06-05 11:38
zwiazki zawodowe niby sa ale nic juz nie robia dawniej cos jeszcze próbowały zdziałać teraz po ostatniej niby podwyzce nic nie robia a podwyzka byla tylko dla nieliczych. trzeba by bylo zmienic ich przewodniczaca na inna osobe to wtedy moze sie ludzie beda zapisywac do zwiazkow.
3
ara 2017-06-09 08:25
Tak zwane związki to jedna wielka ściema ręka rękę myje podwyżki dla koleżanek i dla nich samych a pracowników mają gdzieś kto to widział by pominąć osoby które dobrze pracują ale nie mają 5 lat pracy mówię tutaj o premii obecnościowej co może są tylko jedną nogą w pracy czy osoby pracujące mniej niż 5 lat umią mniej nie pracują więcej bo im jeszcze zależy a podwyżki dostały koleżanki koleżanek
1
riki 2017-06-16 13:49
JAKBY ŻABA MIAŁA TROCHĘ HONORU TO SAMA BY ODESZŁA Z TYCH ŚMIESZNYCH ZWIĄZKÓW ALBO BY DAŁA PORZĄDZIĆ INNEJ OSOBIE KTÓRA COŚ UMIE ZDZIAŁAĆ A NIE TYLKO MYDLIĆ LUDZIOM OCZY
Zostaw swoją opinię o rosa europe - Siewierz
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie rosa europe