Electrolux Poland

Siewierz

Ocena pracodawcy 4/6

na podstawie 499 ocen.

Electrolux Poland
4499

Opinie o Electrolux Poland

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Electrolux Poland

Piotrek

Czy na umowie że stawki 2450 wzrosło chociaż coś trochę po sezonie ?

Zainteresowany

Może ktoś napisać jak z warunkami pracy w tej firmie z góry dzięki.

Baska

Panie wielki M. Z magazynu zamiast przesiedziec cała zmianę na ploteczkach z Panią M. Proszę zająć się problemami zakładu oraz swoją higiena.

hahaha
@Były pracownik 18.04.2018 11:30

"zeczy "hahaha boze co za głąb pisze sie rzeczy inteligencie

Zainteresowany

Może ktoś napisać jak z warunkami pracy w tej firmie z góry dzięki.

Zainteresowany

Hej wiadomo jest już dokładnie kiedy ten sezon rusza? Czy kasa w stosunku do roku ubiegłego znacznie się poprawiła?? Pozdrawiam.

Niecierpliwy

No,No 9 lipca a na jakiej lini ?co jest nowego?jest kaski coś więcej?

Ktokolwiekwiektokolwiekwidziol

Ale sezon na 104kiedy rusza ?

malomowny

Czy będą nadgodziny ?czy nie w nowym sezonku?teskinicie za nami?

Ktokolwiekwie

A 104 kiedy rusza ?

sezonowy 102
@Ktokolwiekwie 16.04.2018 16:43

Już ruszyła po przerwie urlopowej.

Ktokolwiekwie

Kiedy rusza sezon?pdobno hp już zaczyna

anonymous
@Ktokolwiekwie 16.04.2018 14:20

108 podobno od połowy maja na 2 zmiany, 110 razem z 101 od 11 czerwca Ale czy tak będzie to się okaże

Marcin

Czy w tym roku bedzie organizowany konkurs na lidera? Chcialbym wziac udzial bo wydaje mi sie ze to ciekaw sprawa jest. Praca z ludzmi na pewno nie jest latwa ale tak jak u nas na czwórce ludzie sa ok i zgrani to chyba czysta przyjemnosc.

Nena
@Marcin 21.03.2018 20:19

Jak zostaniesz liderem to juz nie beda ok ,zazdrosc ludzi jest wielka.

Złośnik

Jakie znowu nadgodziny ?czy nie ma już życia prywatnego tylko praca ?

Agata

Widzę, że dyskusja od jakiegoś czasu toczy się na temat nadgodzin i dodatkowych premii wynikających z ich tytułu. Jak to wygląda w praktyce? Dla wielu osób możliwość dodatkowych godzin to całkiem obiecująca perspektywa, inni w ogóle nie są nimi zainteresowani. Czy Electrolux Poland daje w tej kwestii możliwość wyboru?

Podróżnik

Czy autobus jadący do Częstochowy zatrzymuje się obok dworca? I ile kosztuje bilet jednorazowy?

ktoś83738
@Podróżnik 31.03.2018 11:19

kosztuje 5zł dziennie bilet teraz autobusy do czestochowy nie jada bo nie ma sezonu.

pracownik9022

Witam czy ktoś się orientuje jak sprawa wygląda dostarczenia pralki z Oławy ? Bo byłem dziś po paragon za pralkę bo za nią zapłaciłem. Pani w biurze mi powiedziała że mam sobie sam jechać po nią do Oławy i tylko się zdenerwowałem. A miała być dostarczona do fabryki Electrolux w Siewierzu. Oczywiście że na wniosku pracowniczym zaznaczyłem że pokrywam transport.

Misiek

We wtorek jak po śmingusie? Na żądanie bierzemy?

Kamil
@Misiek 30.03.2018 14:52

A bierzcie.

Peter

Czesi zatrudniają Polaków w zakładach Skody. Można zarobić nawet 8 tysi w miesiąc. Info w necie.

Pawel
@Zero 28.03.2018 16:30

Taka sama sytuacja jest w polsce gdzie zatrudniamy Ukraińców. Zarabiac kase i spadać, po to sie jezdzi do pracy. Czytalem o tym bo potrzebuja sporo ludzi

Mick

Idziemy w Wielki Czwartek do pracy?

Ja
@Mick 25.03.2018 21:57

Idziemy

Adi

A jak tam roboty na 104. Plotki i ploteczki głoszą ze pierwszy coraz mniej srub wkreca a ludziom coraz wiecej karza wkrecac A drugi jeszcze nie ruszyl i nie wiadomo ile srub będzie wkrecal czlowiek to czlowiek, widzi co robi i wie co robi.

Andrzej
@Adi 21.03.2018 21:24

Po co robot skoro jak idą dziury to go wyłączają żeby nadrobic i wtedy sruby wkreca człowiek a robot jest nieaktywny. Żenada.

Grzegorz

Brakuje fachowców to firmy jednak podnoszą wynagrodzenie.

Tępak
@Cella 22.03.2018 20:53

Proponuje Ci poczytać czym jest najniższa krajowa a potem dopiero wypisywać bzdury. Oczywiście nie spodziewam się że przyznasz się do błędu lub przeprosisz, ludzie tacy jak Ty nigdy sie nie przyznają, wolą zwyzywać. Miłego weekendu

Rafal

Brakuje Polakow a nie pracownikow. Prawda jest taka ze polacy sa o wiele wydajniejsci i o wiele dokladniejsi. Gdyby ktos policzyl jaki jest koszt utrzymania pracownika w nadgodzinach to szybko by zrozumial ze moze lepiej chociaz na sezon dac dodatkowa premie za prace niz utrzymywac wiecznie zmeczonego a czasami nawet niedozywionego pracownika robiacego po 12godz. Prosto i na temat Gdy zarobki będą wyzsze to ludzie na pewno przyjda a lepiej miec wiecej pracownikow po osiem godzin ktorzy nie sa zmeczeni niz takich co w srode po trzech dniach pracy po dwanaście godzin ledwo patrza na oczy i maja w (usunięte przez administratora) jakosc normy i produkcje Pracuja wydajnie tylko gdy lider lub kierownik patrzy Moze to bylby lepszy pomysl

Nowy

Witam, wszystkich proszę informację są przyjecja lub będą do działu utrzymania ruchu

zizz
@Nowy 14.03.2018 12:19

raczej nie bo zostały przyjete ostatnio dwie osoby

Sloneczko

Dopiero dzisiaj jest wiosna czubku Wczoraj byla astronomiczna. Fajnie sie złożyło bo faktycznie jest ładnie Po pracy idziemy na struge topic Marzanne

Beti
@Marta 21.03.2018 11:48

Sloneczko, prawdziwa wiosna dopiero po niedzieli wiec jeszcze musisz kilka dni wytrwac A jak nie to solarium i sztucznie witaminke D zaciagac

Mati

Od kilku lat slyszy sie ze w innych fabrykach Electroluxa jesli przyniesie sie czyjes cv i ten ktos przepracuje kilka miesiecy to pracownik dostarczajacy cv dostaje jednorazowa premie. Czy w Siewierzu jest planowana promocja? Uwazam to za bardzo dobry pomysl, a do tego troche mobilizuje przychodzacego do pracy i podaja ego cv do wspolnego pilnowania sie.

Marlena

A czy wiadomo juz kiedy jakie linie będą miały postoje? I czy i kiedy i ktora linia na ktora bedzie przechodzila. Nie chce juz isc na 101 bo tam dziwnie sie pracuje a z tego co wiemy za tydzień tam wyladujemy Czy jest mozliwosc aby pokazac ten plan?

Marek
@Marlena 20.03.2018 21:31

Wiadomo, liderzy dzisiaj na spotkaniu mowili ze beda robione plany urlopowe i maja juz plan zaplanowanych postojow

Nowy

Więc są przyjęcia czy nie ma do działu utrzymania ruchu

Marcin
@Nick 15.03.2018 20:31

Dzial utrzymania ruchu kieruje sie swoimi prawami a rekrutacja najczesciej odbywa sie wewnatrz zakladu. A czym chcialbys sie zajmowac? Pracujesz w naszymm zakladzie?

Dorotka_magazyn

Podziękowania od Pań z magazynu dla panów z magazynu z bardzo miły gest z okazji Dnia Kobiet.

Magazyn
@Dorotka_magazyn 10.03.2018 20:15

Tak w czerwcu jest start na 100% linii 101

Marian

Zgasze wasze entuzjatyczne podejscie do dnia dzisiejszego Dzisiaj na przystanku autobusowym ludzie z Rosy mowili ze oni maja dostac na swieta od 520 do 550 zl To juz jest na reke Nie wiem ile w tym prawdy ale podobno kwota wolna od podatku to 1000zl Ktos cos wie na ten temat? Jak to możliwe że w rosie gdzie ludzie zarabiają mniej niz my skladki na fundusz socjalny pozwalają na wypłatę prawie dwukrotnie wiekszych swiadczen niz w naszym zakladzie Pomijam ze tam jest jakis nowy przewodniczacy zwiazkow zawodowych i chlopak chce sie wykazac ale robi robote

Tomek
@Marian 20.03.2018 21:00

Ja tez slyszalem jak wczoraj i dzisiaj tak samo mowili ze zwiazki wywalczyly im po 500zl na glowe i na reke tylko na najblizsze święta wielkanocne. Na wczasy pod grusza tez beda sie starac cos wiecej znaleźć w kasie funduszu Rosy Brawo zwiazki Rosa

Marian

Sorki za zasmiecanie forum ale to nie moja wina ze piec razy to samo sie pojawilo

Niedowiarek
@Marian 20.03.2018 21:01

Tu i tak same smieci sa. Zadko jakieś wartosciowe rzeczy sa tu pisane. Zazwyczaj żale tutaj są wylewane. Szambo i tyle dlatego nikt tutaj nie wchodzi a na pewno nie wierzy w brednie tutaj wypisywane Rosa moze dostanie po 500 zl ale w ciagu roku. Oba swieta i wczasy pod grusza Nie wierze

Grupa rzeszow

Cześć wszystkim. Jestem z Rzeszowa Agencja pracy werbujaca ludzi z ukrainy poinformowala nas ze istnieje możliwość zatrudnienia sie u was na sezon i prace po 12 godz Dajcie znac jak wyglada sytuacja z wynajeciem jakiegoś pokoju w domu lub hotelu pracowniczym Czy jest mozliwosc przyjechamia np z całą rodzina na okres sezonu itp Tworzymy nasz wspolny adres mailowy na ktory bedziecie mogli wysylac numery tefonow do ludzi ktorzy beda mogli wynajac pokój w domu lub caly dom dla naszej grupy. Obecnie organizujemy grupe 60 osob ktore w okolicy sierpnia będą mogli podjac prace. Prosze o zastanowienie sie nad ta sprawa Za kilka dni podamy adres naszego maila

Zostaw opinię o Electrolux Poland - Siewierz

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Electrolux Poland