Pracowalam w Modus jakis czas temu. Opisze ze swojej perspektywy jak to wyglada. Merchandiser sobie pracuje na hali za glodowa stawke godzinowa. Ilosc godzin zmienia sie wedlug widzimisie klienta (firmy ktora obsluguje merch na hali) a agencja nie ma tu za bardzo nic do gadania (jak sie nie podoba, to klient sobie znajdzie inna agencje). Oczywiscie sa zapewnienia ze moga polaczyc kilka serwisow jednoczesnie, ale jest to mozliwe tak naprawde tylko w wiekszych sklepach, gdzie w zadanym czasie pracy obleci sie obsluge produktow firm X, Y, Z i wtedy gdy od kazdej mamy stawke godzinowa 5zl, to mnozy sie ja przez ilosc firm jakie sie obsluzylo. Oczywiscie gdy ktos nas poinformuje o stawce godzinowej np 10zl, to nigdy nie jest powiedziane, ze obowiazuje ona wtedy gdy jest sie pracownikiem sklepu i pracodawca odprowadza od ciebie skladki. W innym wypadku czlowiek "z ulicy" bez dodatkowego zatrudnienia ma z tych 10zl obcinane podatki, ubezpieczenia, skladki i robi mu sie mniejsza kwota. O w/w kierownicy regionalni merchom nie mowia, bo nawet sami o tym nie wiedza a uswiadamia ich zazwyczaj po awanturze ksiegowosc. Z wyplata faktycznie jest tak, ze trzeba przyniesc podpisana karte pracy, przez kierownika dzialu/sklepu (sa zlosliwcy ktorzy nie chca tego robic) do swojego kierownika regionalnego i wtedy on taki komplet zebrany od kilkunastu merchow ze swojego okregu wysyla do centrali gdzie wszystko jest rozliczane. Jak merch zapomni, nie bedzie mial podpisu, nie dostarczy karty na czas to wtedy dluzej czeka na wynagrodzenie, bo nie ma bez tego policzyc ile faktycznie pracowal. Praca po godzinach, niedoszacowanie ilosci godzin na obsluge danego klienta na sklepie to droga przez meke. Wynegocjowac sie praktycznie nic nie da...no chyba, ze pojedzie czlowiek osobiscie do biura w stolicy. Kierownicy regionalni - biedne istoty ktore zapier...aja ze sklepu do sklepu, przez korki, wsie etc zeby zdazyc na czas, zobaczyc jak kto pracuje, jak wyglada ekspozycja, zebrac raport od mercha, spotkac sie z PH danej firmy itd. Oczywiscie jak uda sie cudem dostac samochod firmowy, to bez klimy - cud miod w lato spotkac sie z przedstawicielem danej firmy albo prowadzic negocjacje z kierownikiem dzialu, kiedy jestes mokra od upalu jezdzac w puszcze. Kiedys nawet byl wymog jezdzenia w marynarkach, bycia eleganckim itd co przy w/w warunkach bylo malo realne (wygladaj schludnie w marynarce kiedy za oknem +30st a Ty jedziesz puszka bez klimy - good luck). O pracy osob ktore sa nad regionalnymi nie bede sie dlugo rozwodzila, bo maja rozne obowiazki, ale najczesciej kontroluja prace tych ponizej i zajmuja sie tez nadzorem swoich obiektow i merchow. Warto dodac, ze praca regionalnych w nocy, po godzinach, to ich chleb powszedni. Calosc spina dyrektor operacyjny, pan madrala, ktory zna na wszystko odpowiedz, do stanowiska doszedl podkladajac innym swinie i wlazac w 4 litery prezesowi. Hajs sie zgadza, wiec robi wszystko aby ci ponizej nie podskakiwali jak im sie cos nie podoba (np nie jest placone za nadgodziny). Potem mamy biuro gdzie w ksiegowosci walcza ludzie z milionem umow od merchy (duuuuza rotacja ludzi w ciagu roku, ale to nie dziwne przy takich warunkach i stawkach) i jeszcze wieksza iloscia kart pracy. Sa jeszcze PM, ktorzy zbieraja do kupy to co wyjdzie z terenu i przesylaja to dalej do klienta, dla ktorego prowadza projekt. Ciagle cisna tych w terenie, aby slali raporty, spelniali wariackie wymogi klienta oraz negocjuja z nim aby dal na dany sklep wiecej godzin, zeby firma miala wiecej kasy. Sprawa wyglada prosto: Klient na dany sklep za obsluge mercha daje np 15zl za godzine. Z tego merch dostaje powiedzmy 8zl przy dobrych wiatrach. Zostaje z tego 7zl ktore musi musi wystarczyc na obdzielenie regionalnego, clustra, DO, ksiegowosci, PMow no i wlasciciela/prezesa oraz utrzymanie calej firmy. Nie dziwne, wiec ze cisnieci sa ci maluczcy na dole, zeby jak najwiecej zostalo na reszte.
Widziałem co się dzieje w Pile-Wielkopolska, to jakieś nieporozumienie, wiejcie od tego daleko, to nie dla was.
WIEJCIE OD TEGO DALEKO, BO TO JAKIEŚ NIEPOROZUMIENIE, BRAK KULTURY ROZMOWY, STRASZENIE ŻE ZABIORĄ WYNAGRODZENIE, NIE POLECAM, NIE POLECAM. CZŁOWIEK PRACUJE, A TUTAJ WPADA CWANIAK I STRASZY, ŻE OBETNIE WYNAGRODZENIE.
Czy to prawda że jak zwalniam się to natychmiastowo w modusie blokuje wypłaty za dwa miesiące
Czy coś się w tej firmie zmieniło?
Na pracuj.pl szukają doradców dla huawei - odezwali się do kogoś?
Jakie zarobki proponuje modus koordynatorom ds.merchandisingu? Ktoś wie?
nie polecam tej firmy zero kompetencji ludzi którzy koordynują naszą pracę. Na wypłatę czekam juz ponad miesiąc i jestem zbywana zatanawiam sie czy tego nie zgłosic bo to jest poprostu masakra.
nie polecam !!!
Witam, .pracowałam dla tej firmy dwa lata , od tygodnia nie ma kto przyjechać podpisać ze mną papierów które by definitywne zakończyły naszą współpracę, oraz zdnia sprzętu na którym pracowałąm , pisząc do głównej siedziby o jakikolwiek papier który pozwoliłby stwierdzić że pracowałam w tej firmie - potrzebne do zarejestrowania w urzedzie pracy, teraz się obaiam ze mi nie zapłacą za ostatnie poltorej miesiąca , jednym słowem nie polecam , Pani koordynator też jakby wszystkie rozumy zjadła , nie zna sie na przepisach ....
tragedia obiecuja złote góry a dostajesz marne grosze na poczatek 5zł niech sobie sami zapier.... za te marne grosze. Przedstawicielka ich tez dobra najpierw ładnie gada a jak potrzebujesz wolne czy coś to juz nie jest taka milutka! Nawet na pierwszym spotkaniu nie raczyla powiedziec ze wypłata jest płacona na koniec nastepnego miesiaca, i z ubezpieczeniem kolezanka miala problem poszla do dentysty a tam okazalo sie ze nie jest wogóle zgłoszona do ubezpieczenia takze zwracajcie na to uwagę niech nie mydlą wam oczu!
Pracowałem na umowę zlecenie i wszystko było gitarka, sporo płacą, chociaż spóźnili się prawie miesiąc z wypłatą
Witam czy ktoś z was miał potrącona opłatę za tzw obsługę umowy zlecenia? Dodam że w umowie brak takiego obciążenia a ja się dowiedzialem(am) przy wypłacie wynagrodzenia za pop.miesiąc. Proszę o informację. Jestem pracownikiem
Bardzo dziwne te opinie ... Warunkowe i opóźnione wypłaty (niezgodne z przepisami), jakieś zaświadczenia opłacenia składek od innego pracodawcy (???) itp. to dosyć dziwne praktyki i bardzo zastanawiające. O wysokości wynagrodzenia szkoda nawet rozmawiać. I przy okazji, te pozytywne wpisy wyglądają jakby pisał je ktoś niezbyt rozgarnięty na zlecenie firmy ...
(usunięte przez administratora) prawda nie warto z wami pracować. jesteście oszustami szczególnie koordynatorzy.. i już nie powiem którzy .... lepiej zmieńcie prace jak się na swojej nie znacie .... firma do pieca się nadaje. Najgorsza jaka tylko istnieje na rynku
pracowałam dla modusu 6 miesięcy, teraz usłyszałam że moja wypłata za siepien i wrzesien zostanie wstrzymana bo odeszłam, i że tak duże koszty poniosłam. Pisałamdo Pani Izabeli która nie potrafi określic jakie to były koszty. Szczerze powiem że śmiechu warte to wszystko jest, personel mają mało kompetentny , i musiała robić więcej niż miałam ustalone . Ustalaliśmy ze mam tylko układać swje produkty przyszło co do czego musiałam wszystko robić w hurtowni Eurocash, nawet kazali mi wózek widłowy elektryczny używać poniewąż nikt z pracowników nie chciał pomóc ani nic.
Ostatnio pojawiło się bardzo dużo ofert tej firmy w necie na przedstawiciela w detalu (usunięte przez administratora) czy wiecie dla kogo to? pracuje w alkoholach i wolałbym się nie wysyłać się do swojej firmy...
Modu obecnie poszukuje kandydatów na stanowisko Merchandisera, może ktos pracuje i jest zadowolony? w ogłoszeniu proponują wysokie zarobki, można temu wierzyć?
Dorzucę się również, a co. Współpracuję od kilku miesięcy, jako merch od miesiąca i nie mogę powiedzieć złego słowa. Wystarczy dobrze przeczytać umowę, w której jest jasno określony m. in. termin wypłaty (de facto jest ten miesiąc opóźnienia, ale to ma i plusy, i minusy) oraz terminowo i porządnie wypełniać swoje obowiązki. KR u mnie - świetny człowiek, a sama praca prosta i przyjemna, ale jak komuś się nie chce robić, to wiadomo że wszędzie będzie źle. Pozdrawiam serdecznie i polecam
Firma bardzo dobra!!! pracuje Tu już sporo czasu nigdy bym nie mogła powiedzieć złego słowa. Wypłata zawsze jest na czas, dużo można się nauczyć, tylko trzeba się przełożyć do pracy zrobić wszystko, porządnie i terminowo. POLECAM
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Modus Agencja Wsparcia Sprzedaży?
Zobacz opinie na temat firmy Modus Agencja Wsparcia Sprzedaży tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 16.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Modus Agencja Wsparcia Sprzedaży?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 15, z czego 1 to opinie pozytywne, 8 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!