sama praca jest świetna, super projekty. natomiast ludzie są zaściankowi, prośredniowieczni, upolitycznieni (konferderacja) i nietolerancyjni. narzucają swoje poglądy. ewentualnie możesz mieć swoje, ale lepiej ich nie wyrażaj. kiedyś ktoś komuś w biurze powiedział "jeśli nie masz jezusa w sercu, nie popracujesz tu długo". w biurze są wlepki "stop aborcji" i "młodzież wszechpolska". nie można pić coli (za reklamę z homoseksualistami), ani jeść mięsa w piątek. podczas delegacji w harmonogramie można znaleźć mszę w kościele. w biurze można usłyszeć radio maryja. UE jest be, ale kasa od nich jest cacy. ot taka mała hipokryzja. na okres próbny dostaniesz śmieciówkę (umowę zlecenie), nie dostaniesz komórki służbowej (w biurze masz korzystać ze wspólnej stacjonarki, a w delegacji musisz korzystać ze swojej komórki). biuro jest obrzydliwe (stara wykładzina, ręczniki materiałowe w łazience), często nie ma gdzie zaparkować. wielka szkoda, że tak świetne, rozwojowe projekty są w rękach takich ludzi.
Nie tylko każą wybierać najtańszy hotel najtańsze jedzenie najtańszy standard życia na delegacji jeżeli dadzą ci pieniądze a jak nie to korzystasz z własnej kasy a później ją oddają
Pracowałam dla MPromotion podczas targów w Norymberdze w lutym 2020 r. Już na początku współpracy były problemy- kilka dni nie można było się doprosić o namiary na hotel, w którym był nocleg. Kolejną rzeczą była zmiana sposobu transportu- zamiast lotu samolotem, który był obiecany, zagwarantowano nam 10-godzinną podróż busem. Trzecią rzeczą, której agencja nie dotrzymała były powroty z targów do hotelu- zapewniano nas, że zostanie dla nas opłacony uber, żebyśmy nie musiały wracać same komunikacją miejską. Na targach dostałysmy informację, że pokonujemy trasę już któryś raz, więc nie powinnyśmy się zgubić. Najgorsze zaczęło się kiedy przyszło do wypłaty, która miała być ostatniego dnia targów czyli 15.02. Pani W. Która była za nas odpowiedzialna podczas zlecenia oraz za wypłaty dla nas początkowa odpisywala na nasze wiadomości co kilka dni, a to chory prezes (jaki związek z przelewami ma prezes??), a to księgowa mówi, że muszą minąć 2 tygodnie od zakończenia zlecenia (takiego zapisu w umowie nie było). Pani W. okłamała nas, mówiąc że przelewy wyszły w poniedziałek 3.03.2020. Po kilku dniach żadna z nas nie miała wypłaty na koncie, na co pani W. poinformowała nas, ze takie przelewy wymagają autoryzacji. Poprosiłyśmy więc o potwiredzenie przelewu. I wtedy kontakt się urwał- brak odpowiedzi na Messengerze mimo statusu online, niewyświetlanie wiadomości, nieodbieranie telefonów, brak odpowiedzi na Smsy. Widząc zachowanie panie W. postanowiłam pójść do biura po wypłatę osobiście. Pieniądze dostalam od razu, zostałam zapytana jaka forma wypłaty mnie interesuje- to dowód na to, że 3.03 żaden przelew nie został wykonany. Nie wiem ile byśmy musiały czekać na przelew jeśli nie poszłybyśmy do biura osobiście. Podsumowując- agencja Mpromotion nie dotrzymuje warunków własnej umowy i rzeczy, które mają być zapewnione w ramach zlecenia, lekceważy pracowników, bezczelnie kłamie i urywa kontakt jeśli przyjdzie do wypłaty. Nie polecam.
Skoro byleś w firmie koordynatorem to z pewnością również pamiętasz, że po sporządzeniu budżetu projektu, koordynator dostaje bardzo dużą swobodę w dysponowaniu środkami i w dużej mierze od niego zależy gdzie nocuje, jakim środkiem transportu się porusza i w jakich restauracjach się odżywia. Po zakończeniu projektu pozostaje do podziału pewna kwota na premie i to koordynator ma decydujący wpływ jak duża jest to kwota i w jaki sposób ją podzielić
Pracowałam dla MPromotion podczas targów w Norymberdze w lutym 2020 r. Już na początku współpracy były problemy- kilka dni nie można było się doprosić o namiary na hotel, w którym był nocleg. Kolejną rzeczą była zmiana sposobu transportu- zamiast lotu samolotem, który był obiecany, zagwarantowano nam 10-godzinną podróż busem. Trzecią rzeczą, której agencja nie dotrzymała były powroty z targów do hotelu- zapewniano nas, że zostanie dla nas opłacony uber, żebyśmy nie musiały wracać same komunikacją miejską. Na targach dostałysmy informację, że pokonujemy trasę już któryś raz, więc nie powinnyśmy się zgubić. Najgorsze zaczęło się kiedy przyszło do wypłaty, która miała być ostatniego dnia targów czyli 15.02. Pani W. Która była za nas odpowiedzialna podczas zlecenia oraz za wypłaty dla nas początkowa odpisywala na nasze wiadomości co kilka dni, a to chory prezes (jaki związek z przelewami ma prezes??), a to księgowa mówi, że muszą minąć 2 tygodnie od zakończenia zlecenia (takiego zapisu w umowie nie było). Pani W. okłamała nas, mówiąc że przelewy wyszły w poniedziałek 3.03.2020. Po kilku dniach żadna z nas nie miała wypłaty na koncie, na co pani W. poinformowała nas, ze takie przelewy wymagają autoryzacji. Poprosiłyśmy więc o potwiredzenie przelewu. I wtedy kontakt się urwał- brak odpowiedzi na Messengerze mimo statusu online, niewyświetlanie wiadomości, nieodbieranie telefonów, brak odpowiedzi na Smsy. Widząc zachowanie panie W. postanowiłam pójść do biura po wypłatę osobiście. Pieniądze dostalam od razu, zostałam zapytana jaka forma wypłaty mnie interesuje- to dowód na to, że 3.03 żaden przelew nie został wykonany. Nie wiem ile byśmy musiały czekać na przelew jeśli nie poszłybyśmy do biura osobiście. Podsumowując- agencja Mpromotion nie dotrzymuje warunków własnej umowy i rzeczy, które mają być zapewnione w ramach zlecenia, lekceważy pracowników, bezczelnie kłamie i urywa kontakt jeśli przyjdzie do wypłaty. Nie polecam.
Niestety tego typu problemy to norma pracowałem też jako koordynator w tej firmie pamiętam że wszystkie kontakty w sprawie pieniędzy szły do mnie firma nie chciała wypłacić gotówki na czas trwało to tygodniami jeżeli chodzi o transport i dotrzymywanie warunków niestety to jest prawda zawsze jest to samo firma robi wszystko żeby tanim kosztem zrobić promocję nawet za granicą reszta jest nieważne zamiast hotelu jest hostel zamiast taksówki jest komunikacja miejska zamiast dobrej kantyny jest zwykły kebab
Skoro byleś w firmie koordynatorem to z pewnością również pamiętasz, że po sporządzeniu budżetu projektu, koordynator dostaje bardzo dużą swobodę w dysponowaniu środkami i w dużej mierze od niego zależy gdzie nocuje, jakim środkiem transportu się porusza i w jakich restauracjach się odżywia. Po zakończeniu projektu pozostaje do podziału pewna kwota na premie i to koordynator ma decydujący wpływ jak duża jest to kwota i w jaki sposób ją podzielić
Czy istnieje możliwość rozwoju w Agencja M Promotion Sp. z o.o.?
Nie istnieje agencja jest nastawiona na to żeby ciebie wycisnąć jak cytrynę i porzucić wszystko co jest związane to jest zrobione tanim kosztem zgadzasz się na najniższą stawkę pracujesz na najniższej stawce jesteś oszukiwany i pracujesz pamiętaj o tym że zamiast ciebie na twoje miejsce jest zawsze chętnych 10 innych osób które pójdą do pracy za jeszcze niższą stawkę nie polecam tego miejsca rozwoju żadnego nie ma wszystko jest zrobione jak 10 20 lat temu w firmie słuchasz radia Maryja niby Bóg honor ojczyzna jest najważniejsza ale (usunięte przez administratora) cię na pieniądzach jak tylko się da płacą najniższą stawkę umowy śmieciowe i o wszystko się prosisz
sama praca jest świetna, super projekty. natomiast ludzie są zaściankowi, prośredniowieczni, upolitycznieni (konferderacja) i nietolerancyjni. narzucają swoje poglądy. ewentualnie możesz mieć swoje, ale lepiej ich nie wyrażaj. kiedyś ktoś komuś w biurze powiedział "jeśli nie masz jezusa w sercu, nie popracujesz tu długo". w biurze są wlepki "stop aborcji" i "młodzież wszechpolska". nie można pić coli (za reklamę z homoseksualistami), ani jeść mięsa w piątek. podczas delegacji w harmonogramie można znaleźć mszę w kościele. w biurze można usłyszeć radio maryja. UE jest be, ale kasa od nich jest cacy. ot taka mała hipokryzja. na okres próbny dostaniesz śmieciówkę (umowę zlecenie), nie dostaniesz komórki służbowej (w biurze masz korzystać ze wspólnej stacjonarki, a w delegacji musisz korzystać ze swojej komórki). biuro jest obrzydliwe (stara wykładzina, ręczniki materiałowe w łazience), często nie ma gdzie zaparkować. wielka szkoda, że tak świetne, rozwojowe projekty są w rękach takich ludzi.
Nie tylko każą wybierać najtańszy hotel najtańsze jedzenie najtańszy standard życia na delegacji jeżeli dadzą ci pieniądze a jak nie to korzystasz z własnej kasy a później ją oddają
Nie polecam nikomu pracy z tymi z tym państwem jest to państwo z zaświatów które nie rozumie niczego nie wypłacają pieniędzy na czas zostaniecie sami ze swoimi problemami nawet jeżeli im zapłacą to wam zapłacą bardzo bardzo późno i nie tyle co żeście chcieli nawet jeżeli dostaniecie tą pracę pamiętajcie że to co oni mówią trzeba brać bardzo bardzo z tyłu pleców tego względu że za chwilę mają nową osobę a was odstawiam na tylny tor znam bardzo dużo ludzi pracowników z tamtej firmy się zawiedli na tych właścicielach dla nich się tylko liczy jedno ile oni dostaną kasy nie wy i kiedy pamiętajcie o dacie całe serce nie będziecie mieli nic w zamian bo klepią was po ramieniu a następnym razem kopnął w (usunięte przez administratora)
widziałam opis z przeprowadzonej rozmowy rekrutacyjnej parę miesięcy temu w firmie i odnośnie niego zastanawiają mnie bieżące warunki zatrudnienia jakie mogą tu mieć. Z rok temu pisali o nieprzyjemnym wyglądzie biura oraz nakładanych obowiązkach, które nie są zgodne z opisem... Czy do dziś sytuacja w firmie wygląda podobnie? Czego tak naprawdę wymagają podczas zatrudnienia a co w praktyce może wyjść? jest o adekwatne co do zarobków? Ile wynoszą od tego roku?
Typowa firma rodzinna, zarobki mocno przeciętne (żeby nie powiedzieć niskie) w porównaniu do rynku, szefostwo raczej starej daty pod względem mentalnym i organizacyjnym, biuro niestety obskurne, obowiązki często nie zgadzają się z tym co było podawane w ogłoszeniu o pracę. Polecam dla początkujących na start i po pół roku uciekać do lepszych i bardziej rozwojowych firm.
Czyli co tutaj trzeba robić o czym wcześniej nie wspomniano? Może te czynności nie są jakieś mega ciężkie i trudne...
Podziwiam, że ktoś miał chęć lub odwagę tam pracować. Człowiek, który przeprowadzał ze mną rozmowę był tak bardzo niezainteresowany co mam do powiedzenia, że szkoda było tam siedzieć. Sypanie pytaniem za pytaniem, brak czasu na odpowiedź, kartka z pytaniami, na której były błędy, do tego co innego było napisane a o co innego chodziło autorowi tych bredni, tak mówił przepytujacy. Nigdy nie byłam na gorszej rozmowie, rekrutujący beznadziejny, chyba właściciel. I te usyfione okna, pajęczyny, martwe robaki w futrynach, obleśna plama na podłodze w pokoju, w którym wisiała tablica z nazwami firm i projektami, jakie firma realizuje. Na rozmowę polecam tam iść po to, żeby wiedzieć, gdzie nie pracować, jako przykład złej osoby na złym miejscu, bo ten człowiek to odstraszacz ludzi, a nie zachęta do pracy tam.
Może jakieś aktualne opinie o firmie? :)
Współpraca z firmą na niskim poziomie. Można słuchać o złotych górach, czego to nie zrobią itd. Lecz realnie wychodzi totalny brak profesjonalizmu i kompetencji. Zupełny brak wiarygodności, a o słabym kontakcie z koordynatorami już nawet nie wspomnę. Tylko jedna gwiazdka bo mniej się nie da wystawić. Należy omijać szerokim łukiem.
Jak wygląda praca jeśli chodzi o księgowość w tej firmie? Widzę że jest poszukiwany asystent w dziale księgowości
Będę bardzo pozytywnie wspominał współpracę z wami. Mega kontakt z pracownikami i rozliczenia zawsze w terminie
Nie Znoszę, gdy w prace wkrada się nuda i powtarzalność. Na Szczęście tutaj to nie grozi, bo każdy projekt różni się od siebie, więc można cały czas robić coś innego i w ten sposób rozwijać swoje umiejętności oraz kreatywność, co w tej branży jest ważną rzeczą.
Przez trzy lata pracy, nie mam ani jednego powodu do narzekań. Atmosfera jest zdecydowanie najlepsza ze wszystkich firm, w jakich do tej pory pracowałam i dla mnie jest to zwyczajnie praca marzeń.
Całkiem niedawno byłem jako ekspert na ich targach i mimo dużego eventu, wszystko było zrealizowane poprawnie i z dbałością o pracowników, więc mieliśmy zapewniony hotel w pobliżu na dobrych warunkach.
Od pracowniczej strony warto podkreślić możliwości rozwoju, a tych jest kilka, więc można spełniać się w tym, co faktycznie chce się robić i sprawia przyjemność.
Pracę w tej firmie będę wspominała z całą pewnością bardzo pozytywnie. Dzięki niej udało mi się nabrać masy doświadczenia, które pozwoliło mi w zdobyciu pracy zagranicą na dobrym stanowisku.
Trzykrotnie byłam u nich, jako hostessa i nawet do takich "wyrywkowych" pracowników są w porządku. Zapewniają dobre warunki współpracy i pracę z przyjemną ekipą.
Agencja pomagała nam w wejściu na rynek międzynarodowy i w sumie, to nie wiem jak sobie byśmy bez nich poradzili. Bardzo profesjonalne przygotowanie, od badania rynku, po samą opiekę nad rozpatrywaniem wniosków.
Badanie zagranicznego rynku nie jest powierzchowne, tylko naprawdę potrafią pozyskać informacje, które byłby niemożliwe dla przeciętnej osoby. Widać, że w tej kwestii mają niemałe doświadczenie.
Jako były pracownik mogę na pewno pochwalić świetną atmosferę w zespole. Nie jest też monotonna, bo każdy projekt różni się od siebie, więc jest naprawdę fajnie.
@G. Ale to pracowałaś tu jako hostessa?
Pracowałem tu przez jakiś czas. W sumie fajna praca, jest dużo obowiązków, ale jest też satysfakcja ze zrealizowanych projektów. Duże możliwość rozwoju, pracownicy mają szansę samodzielnego prowadzenia projektów. Polecam
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Agencja M Promotion Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Agencja M Promotion Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 13.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Agencja M Promotion Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 8, z czego 6 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!