Opinie o Contactpoint w Rzeszów

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych i byłych pracowników o firmie Contactpoint. Zobaczysz tutaj również opinie kandydatów do pracy w firmie Contactpoint na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Contactpoint w Rzeszów

magnolia

Napiszcie coś o dwutygodniowym szkoleniu ubezpieczenia jak to potem wygląda co z kosztami szkolenia czy ciężki projekt

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kajka

Witam :) pracuje od jakis dwoch miesiecy i w contact poincie latwo sie dogadac. Sama bylam swiadkiem jak siedziala dziewczyna i dzwonila a obok niej dziecko malowalo :D takze jak widac i z dzieciakami mozna tam pracowac :) najlepsze ze ama ustalasz sobie grafik i tak naprawde mozesz zmianiac go codziennie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kaś
@Kajka

co do grafiki to luz o to bym się niemartwiła ja mam 2ójke dzieci 3latka i 7 latek jak sprzedaje z to pracujesz a jak nie to trochę przejebane Kaśka

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
świerza

Ja byłam wczoraj na rozmowie o prace w CP na Hanasiewicza i muszę przyznać, że podejści pani rekrutującej mnie i warunki jakie mi przedstawiła bardzo miło mnie zaskoczyły. Jutro idę na 3 dniowe szkolenie i potem zaczynam pracę, więc nie do ońca mogę ocenić czy faktycznie jest tak jak zapewniają. Nie mniej jednak mi zaoferowano prace przy projekcie PZU, stawka 9zł/h. Przy czym, przy iluś procentach przepracowanych godzin mam doliczane do każdej godziny 0,5zł lub 1zł lub 1,5zł. Minimalnie tyodniowo muszę przepracować 30h, a maksymalnie 55h. Przy czym godziny pracy ja sobie ustalam od piątku do soboty. Pani rekrutujące poinformowała mnie, iż przyjęte jest, aby przynajmniej dwa popołudniaa w tygodniu być w pracy, a także przynajmniej jedną sobotę w miesiącu. Tak jak mówiłam.. nie jestem w stanie powiedzić, czy jest faktycznie tak kolorowo jak to teraz wygląda. Nie mniej jednak, muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolona z przedstawionych warunków :) Jakby tak się postarać i wyrabiać maksimum godzin pracy, tj.55h , wtedy dostaje się to 1,5zł do każddej godziny i tygodniowo pensja wynosiłaby ok 580zł, więc nie można powiedzieć iż pieniądze są tam złe. Wszystko zależy od Ciebie i Twojego zapału. Pozdrawiam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
XxXx
@świerza

Praca na projekcie PZU to nie sielanka, odbierasz połączenie jedno za drugim, w zależności od ilości przeszkoleń obsługujesz klientów lub przełączasz do innego działu. Osoby, które mają przeszkolenie z wszystkiego rozmawiają z każdym klientem i rozwiązują każdą sprawę.(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ble ble
@świerza

popracujesz z 10 dni to sie dowiesz ze sa do wyrobienia normy tzn na 10 godzin minimum jedna sprzedaz a o 14 dniach raz na 7 godz min 1 sprzedaz Wszystko slodko ale o tym nie mowia na wejsciu i tu jest caly problem ,dlatego tyle osob zwalniaja caly czas i ciagle nowe pzryjecia. POZYTYWNE POSTY PISANE RACZEJ PRZEZ PRACODAWCOW A NIE PRACOWNIKOW

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zzzzzzzz
@ble ble

NEGATYWNE POSTY PISANE RACZEJ PRZEZ KONKURENCJE A NIE PRACOWNIKOW

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ka

trudno ogarnąć z dnia na dzień coś się zmienia trochę presji

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
logo firmy Specjalista / Specjalistka ds. sprzedaży zagranicznej
Rzeszów
Europak Sp. z o.o. sp.k.
(6 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Spawacz MIG MAG TIG
Rzeszów
TEKTRUM Sp. z o.o. Sp. k.
(74 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Pracownik Stoiska Mięsnego
Rzeszów
Frac Detal Sp. z o.o.
(9 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Likwidator szkód rolnych i majątkowych
Rzeszów
MWJ Rzeczoznawcy Sp. z o.o.
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
kaska

zależy na jakiej kampanii cie usadzą

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Karin23

Nie polecam tej firmy pracowałam tam 3 lata :/

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik

W odp. Nie nie ma czegoś takiego jak nadgodziny. Przerwy na każdym projekcie są po 10 min na każdą godzinę pracy,z wyjątkiem 1 i ost. Dla studentów dziennych do dobra praca,jest tam wielu takich ludzi;z grafikiem można się dogadać.Co do elastyczności,to trzeba być stanowczym,wiadomo,że każdy pracodawca ma jakieś oczekiwania,tak samo w CP liderzy od grafiku ma jakieś wytyczne, które projekt musi wyrobić i za to ma premie (nie wszyscy),na które liczą;czasem wystarczy zwykła rozmowa i jest ok. Według mnie zawsze można się dogadać. Jednak przyznam rację moim przedmówcom,którzy jeszcze tam pracują,albo niedawno odeszli,że w CP się pogarsza na każdym projekcie,widać to i czuć.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
byly konsultant

pracowałes ponad miesiac .. nie no to staż pracy ogromny. Popracuj dłuzej niz poł roku albo ponad rok i wtedy określ swoje odczucia psychiczne, ja myśle ze nie jestes osobą która mogłaby polecać pracę w tym charakterze innym osobom które zamierzają pracowac tam przez lata..

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
det

Kilka postow wczesniej sa wyczerpujace informacje na temat elastycznosci grafiku,wiec po co powtarzasz to samo pytanie? Roche kreatywnosci nie zaszkodzi.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
det

Mozna

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
iks

Tam przyjmuja teraz kazdego nowego,zwlaszcza ze co chwilekogos zwalniaja. W tygodniu masz wyrobi 25 albo 30 godzin i kiedy tyw yrobisz zalezy od ciebie, to jest praca glownie dla studentow zeby sobie dorobic kilkaset zlotych,bo na normalne zarobki nie ma tam co teraz liczyc

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

Idz tam i zapytaj :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ka
@anonim

tak

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

A mi sie wydaje,ze te wszystkie pytania odnosnie cp w ostatnim czasie sa pisane przez pracownika cp,ktory w ten sposob chce sie dowiedziec jakie ludzie maja zdanie o [usunięte przez administratora] firmie (mowa tu o projekcie T-mobile), kazde pytanie jest napisane w ten sam sposob,w tej samej formie. A to co sie dzieje teraz w cp na t mobile to kabaret :) polecam dla ludzi,ktorzy lubia sie wkurzac i udawac ze nie wiedza,ze czesc wynagrodzenia przepada niby niewiadomo gdzie z powodu bledu systemu lubczegos innego.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik

Pracuję w CP już ponad 3,5 roku. Pracowałam na większości projektów,nawet kiery era była potem t-mobile,oczywiście też na PZU i C+. Nic złego o tej firmie nie powiem.W Rzeszowie to jedyna rozsądna firma dla młodych. Grafik ustalasz sam,jeśli chcesz pracujesz 25h a jak masz ochotę to nawet 60h w tygodniu. Ile uzbierasz tyle zarobisz. Wbrew pozorom z biegiem czasu liderzy już o nic się nie czepiają na każdym projekcie tak samo,powiedzą tylko to co muszą,osobiście przez ten cały czas pracy nigdy nie dostałam upomnienia ani nagany.Jeśli coś Ci wypadnie,zachorujesz czy poprostu kac Cię męczy - nie idziesz i nikt nic nie powie. Gdzie indziej są takie warunki? Dla wszystkich ciekawych w CP jest wyłącznie umowa zlecenie dla każdego,czy to szary pracownik,czy kierownik,czy prezes, odprowadzane są wszystkie składki,chorobowe,rentowne,emerytalne itp. Stawka zależy od projektu i od Ciebie. Atmosfera jest ok. Dla wszystkich którzy chcą zacząć pracę w CP: należy się niestresować,nie dołować,nie przejmować i nie brać do głowy i serca słów klientów,bo przez nich można zgłupieć. Powodzenia.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
klara

Umowa na czas okreslony jest umowa o prace,natomiast to co daja w contact poincie jest umowa zlecenie i poki co nie ma ustalen iletakich umow z jednym pracownikiem zleceniodawca moze podpisac bo pracodawca takiej firmy nazwac nie mozna z prawnego punktu widzenia. W cp dostajesz najpierw zlecenie na 3 miesiace,pozniej jak wytrzymasz dostajesz kolejna zleceniowke np.na 1,5 roku,pozniej kolejne zlecenie na kilkanascie miesiecy i tak w kolko, w cp nie ma czegos takiego jak umowa o prace.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kameleon

W contact poincie nie ma umowy o prace i nie ma mozliwosci dostania tam takiej umowy, tam kazdy pracuje na zlecenie, niewazne czy pracuje sie miesiac czy 5 lat. Jak chcesz w danym dniu wyjsc wczesniej to owszem mozesz, ale nalezy odpracowac to w innym dniu, inaczej kreca nosem, albo dostajesz upomnienie, 4 takie upomnienienia np za niewypracowanie wlasnie godzin w tygodniu i do widzenia. Na t-mobile za umowe mozna dostac 50zl ale to tylko teoretycznie, odlicz od tego podatek, pozniej powiedza ze byl zwrot, czyli umowa nie podpisana zostala przez klienta. Ściezki rozwoju moze i jakies sa, ale na chwile obecna raczej nic takiego sie nie szykuje, wszystkie stanowiska liderskie sa obsadzone, a innego awansu raczej tam nie ma, na inne stanowisko :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
byly pracownik

pracujesz minimum 30 godzin w tygodniu, conajmniej 2 razy w tygodniu ma byc to popoludnie i canajmniej 24 godziny w kwartale mają być zrobione w sobote. Na początku dostajesz umowe zlecenie. przysluguje 10 min przerwy w kazdej godzinie oprocz pierwszej i ostatniej czyli pracując 8 godzin masz w sumie godzine przerwy. jak np nie zrobisz sobie jednej przerwy to potem mozesz zrobic sobie 20-minutową, wszystko jest do dogadania i wystarczy poprostu czasem podejsc do odpowiednich osob i poprosic o wczesniejsze zwolnienie w danym dniu, albo o zmniejszenie ilosci godzin w jakims tygodniu i to wszystko jest do zrobienia. pracowalem tam ponad miesiąc i oprocz tego ze to praca strasznie wyczerpująca to daje mnostwo satysfakcji kiedy uda się kogoś naciągnąć (a za jedną umowę na projekcie t-mobile dostaje sie srednio 50 zl :) a w obecnej chwili 3-4 umowy dziennie to realny wynik ) co do leaderów to pojawia się dużo negatywnych opini ale na ten moment to chyba juz przeszlosc bo mnie spotkalo od nich duzo wsparcia i pomocy za kazdym razem kiedy jej potrzebowalem. zdazyly mi się ze 2-3 coachingi, monitoring, ale moje rozmowy dostawaly same pochwaly (wystarczy starac sie tak, jak ucza na szkoleniu). jak sie nie starasz i zlewasz obowiązki to jasne ze beda na ciebie cisnąć żeby jakość twojej pracy poprawic. ogolnie to kasa jest niewielka ale mozliwosci rozwoju naprawde duże. gadanie pare godzin dziennie niestety bardzo wyczerpujące ale praca w TYM zespole- naprawde super ;) ludzie młodzi, komunikatywni, mnostwo swiewtnych nowych znajomosci. ogolnie moge polecić jako przygode, moze nawet na dluzszy dystans jesli podolasz ;)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
milaaaa

Co do grafiku to możesz sobie wybierać albo zmiana ranna albo popoludniowa, jak cos ci wypadnie i nie dasz rady wyrobic tygodniowej liczby godzin to musisz odrabiac, a najlepsze jest to, jak masz gorsza rozmowe i jakis lider cie wyslucha to wtedy wysyla cie do domu i masz wpisac sobie te brakujace godziny na kiedy indziej. Po to ustalasz sobie grafik z tygodniowym wyprzedzeniem, zeby pozniej wysylali cie do domu. ŻENADA!! Z tego co wiem w cp dzieje sie teraz coraz gorzej, co chwile zwalniaja, nawet pracownikow ktorzy juz tam dluzsza chwile pracuja i maja dobre wyniki, bo np. niewyrabia godzin. bonusu kwartalnego jeszcze w tym roku nie bylo ani razu, pieniadze coraz gorsze.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
aha

szukam osob ktore pracowaly w contact point w roku 2008 i 2009

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
milaaaaa

Ogólnie rzecz biorąc nie polecam, jeszcze jakiś czas temu, w tamtym roku czyli 2012 niektórzy ludzie zarabiali tam naprawdę baaaaardzo dobrze, i nie wiem do końca czym to jest teraz spowodowane , ale teraz z kasą jest padaka. I oczywiście na szkoleniu ściemnianie że zarobisz kokosy praktycznie nic nie robiąc, mówią na szkoleniu o zarobkach, które były kiedyś przez pewien okres czasu, a teraz są nieosiągalne. Jeśli pracując 120-130 godz miesięcznie zarobisz 800-1000zł to się ciesz. A praca naprawdę niewdzięczna, cały czas parcie na wynik, który i tak jest dobry, ale liderzy wmawiają że dalej jest słabo i to oczywiście wina konsultantów :] bo to nasza wina, że ludzie nie chcą brać naprawde mało opłacalnych i korzystnych ofert. Jest z 10% konsultantów, którzy zarabiają 2-3 tys. złotych ale jest to stała grupa, dla reszty zostaja ochłapy :). Jesłi chodzi o grafik to niby jest elastyczny ale nie do konca, ten grafik elastyczny to chyba jedyny plus. Jak ktoś tam wytrzymuje dłużej niż 3 miesiące to można pogratulować, praca męczy psychicznie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Contactpoint - Rzeszów

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Contactpoint?

    Zobacz opinie na temat firmy Contactpoint tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 42.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Contactpoint?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 41, z czego 0 to opinie pozytywne, 37 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Contactpoint?

    Kandydaci do pracy w Contactpoint napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Contactpoint
Przejdź do nowych opinii