Mam coraz mniej cierpliwości dla K2. Nie żebyśmy ich nie przetrzymali. Przetrzymamy i we wrześniu przyszłego roku odetchniemy z ulgą. Coraz więcej osób śmieje się z waszych dochodzeń na temat komentujących. Nie wyprowadzamy was z błędu, bo w końcu jest to dla nas jakaś rozrywka. Czekamy cierpliwie na zmianę sterów w Lubartowie. Część wam donosi i liczy na cholera wie co? Przecież nie zapłacicie ludziom za ganianie ich wte i wewte bo nie umiecie zaplanować pracy. Zniesiemy i to do czasu. Zniesiemy lipne szkolenia po których trzeba nowych douczać na sali. Zniesiemy szpicli i donosicieli, którzy będą chcieli zatrudnić się w nowej firmie. Głowa do góry do września zostało kilka miesięcy i pomożemy się pakować. Miejscowym kapusiom też.
Czy w ogóle bierzecie pod uwagę że ten cały Euvik to chce jeszcze się w to całe TCZ bawić ? Jakoś mam znajomych którzy w tym euwiku dalej pracują w Lublinie/Warszawie i nikt nawet nie wie o tym że ktoś myśli znów o Lubartowie. Euvik robi już coś zupełnie innego bo trochę wody w Wieprzu upłynęło. Firma podobno też już nie ma żadnego call center, same service deski i inżynierów (wystarczy popatrzeć na ich stronę). Podsumowując - czekajcie, szukajcie, a znajdziecie Krasnal
Wiemy gdzie Euvic ma swoje filie. Nie tylko ty rozmawiasz z ludźmi, każdy z nas ma swój wywiad. Prawda jest taka że Euvic może przystąpić do przetargu tak samo jak K2. Nasza prawda jest taka że liczymy na zmianę operatora a ty nie. Podobno, to chłop w szpitalu umarł a ty masz taką wiedzę jakiego gotowca dostaniesz do przepisania. Konkludując - szukajcie a nie znajdziecie...
Prawda jest taka, że komu się nie chce szukać lepszej pracy siedzi w tcz. Komu wiek nie daje szansy na znalezienie czegoś ciekawego siedzi w tcz. Młodzi siedzą na przeczekaniu. To cała prawda o tcz. Empatii tam nie znajdziecie. Rozwój osobisty? Jasne. Mogę dać pierwszą lekcję: Dzień dobry telefon alarmowy ... w czym mogę pomóc? I tyle się możecie nauczyć. Resztę przekażą koleżanki z pracy bo tylko na ludzi można liczyć. Firma wykorzystuje bezrobocie i możliwość niższych płac, bo bezrobotnych im nie zabraknie. Typowy Janusz biznesu. Moja opinia jest jednoznacznie zła. Dziękuję portalowi gowork za możliwość jej wyrażenia. Przestrzegam przed K2. Jeżeli musicie tu przyjść to pamiętajcie że kariery nie zrobicie. Możecie poplotkować na schodach na temat swoich koleżanek i kolegów bo lubią tam donosicieli. Możecie produkować pochwały na swój temat x100 my swoje wiemy.
Prawda jest taka, że K2 jak jej poprzedniczka przejęła ludzi z TCZ. Dlatego nie możemy ograniczyć się do K2 w odniesieniu do zatrudnienia. Pracownicy pracują w TCZ gdzie do września 2024 r. zatrudnia K2. Od września nowe rozdanie i liczymy nowa firma. Pracujemy w Lubartowie przy Nowodworskiej i taka jest prawda. Nie jesteście pracodawcą który zorganizował miejsca pracy tylko spółką , która wygrała przetarg i do września obsługujecie linię alarmową dzięki dobrze wyszkolonej kadrze. Styczeń, luty, marzec...
Nie ma takiego pracodawcy jak TCZ, a prawda jest taka że gdyby PGE chciało to samo by zatrudniło... A tak zawsze pracodawcą (złym K2, dobrym Euvic) będzie inna firma.
Dokładnie zgadzam się z kolegą. Linia alarmowa, to nie K2 to miejsce w Lubartowie. Zarządzają ludźmi różne spółki i faktem jest też co piszesz, że zła K2 i dobra Euvic w każdym razie lepsza. To ludzie są wartością tego miejsca nie zarządzający. Ludzie zostaną, zarządzający odchodzą. Mam już chipsy i popcorn i mam nadzieję że tego nie przegapię.
Jak to policzyłaś? Sporo osób odeszło ale zostało więcej niż połowa. Nikt nie mówi ze przyjętym do tcz przez K2 nie należy się poprawa. Kolegujemy się. Nie wszyscy i nie z kazdym ale można się dogadać. Z nową firmą też się dogadają. Nie ma co ich straszyć zmianami które i tak nadejdą. Odejdą kierowniczki i tym życzymy rozwoju empatii głównie w stosunku do siebie.
Czy osoby bez doświadczenia mają szansę na zatrudnienie w K2 Dystrybucje Sp. z o.o. sp.k.?
Ja poszłam bez doświadczenia i dałam radę ;) Wielu pracowników call center ma szansę awansować do wyższych stanowisk, co oznacza rozwijanie kariery wewnętrznie w firmie. Polecam:)
K2 oferuje swoim pracownikom szereg szkoleń i możliwości rozwoju. To świetna szansa na awans i budowanie kariery w obszarze obsługi klienta. Także na spokojnie nabierzesz doświadczenia, a nawet się rozwiniesz:)
W call center rozwijamy nie tylko umiejętności komunikacyjne, ale także cierpliwość, empatię i umiejętność skutecznego rozwiązywania problemów. Ja jestem zadowolony i jak dla mnie to praca strzał w dziesiątkę
Pracownicy często podkreślają, że K2 kładzie duży nacisk na budowanie pozytywnych i długotrwałych relacji z klientami, co przekłada się na satysfakcję z pracy.
Jaka umowa obowiązuje w K2 Dystrybucje Sp. z o.o. sp.k. podczas okresu próbnego?
Co było nieprawdą we wpisie że dodzwaniacie do wyłączenia??? Ściągacie ludzi na godzinę na wyłączenie potem papa i do domu bo w godzinę załatwiacie niemożliwe??? Ocenzurujecie mój wpis??? Dobrze jak skasujecie to ja napiszę do PGE żeby sprawdzili wszystkie dni wyłączenia od kiedy tu jesteście. Niech sprawdzą ile było sekundowych połączeń z anonimowych numerów. Kiedy tych połączeń jest najwięcej i wpadają jeden za drugim??? I jest tak przed 4 tysiącami. Może to nieprawda??? Czekam na zniknięcie wpisu. Czekam na powrót normalności
Słusznie prawisz. Wstyd przed kontrahentem. Wstyd się z nimi mijać na schodach. Tabliczki nie da odzobaczyć i zapomnieć. Te się bawią a jakość obsługi leci na łeb na szyję.
Co do nich macie? Ambitne osoby i zależy im na miłej atmosferze. Nie popisywała się w rozmowach z klientami i dobrze że nie będzie rozmawiać >pan zaczeka, pani zaczeka> profesjonalny zwrot ???? Ogólnie stara się jak może ale niech już się nie stara bo będzie coraz gorzej
Cześć chciałbym poruszyć kwestię pracy w oddziale w Lubartowie na linii alarmowej, śmiech na sali co tutaj się dzieje żenada po stronie kierowników głównie Pani kierowniczki płacze, żale jak Pani E. Dostała wypowiedzenie, wszystko na pokaz zero konsekwencji w czynach. Tak Pani miała się unieść honorem i z godnością odejść jednak pieniądze zaślepiły oczy. Żałosne jest jak Pani kierowniczka Ewelina obgaduje Panią Bożene na forum całego tcz, że taka zła nie dobra takie same jesteście. Mam jedynie nadzieję że te wypowiedzenie dla Pani Eweliny jednak będzie. Kwestia kierownika Mateusza który robi wszystko a nic konkretnego, taka osoba nie powinna być kierownikiem która nie radzi sobie z niczym, gubi wszystko, większość na wrażenie jakby był pod wpływem czegoś. Kierownik Michał osoba która pracuje za 3 ale za bardzo spouchwala się z pracownikami Reasumując kadra kierownicza nadaje się do zmiany większość osób z firmy miała nadzieję że z wypowiedzeniem kierowniczki zmieni się podejście do pracownika niestety zostało nam czekać do końca trwania projektu. Raczej jest to najgorsza firma i kadra do tej pory. Kwestia naliczania urlopów, nadgodzin i wypłaty nie ma miesiąc żeby wszystko się zgadzało. W pracy na zmianach każdy robi co chce, jedynie jak prezes ma przyjechać jest zakaz używania prywatnych laptopów na sali czy czytania książek a tak w czasie pracy bez problemu możemy wychodzić załatwia prywatne sprawy, czy jeździć po odbiór zamówionego jedzenia.
Hmm dziwne...większość? Z tego co wiem miała odejść ale był protest i została. Cieszcie się ze jest jest bo bez niej to dawno by padło...
Jakie płacze i żale?Na pewno nie od E. Obgadywać tez nie trzeba bo każdy kto dłużej pracuje wie jak się sprawy mają między oddziałami w Lubartowie. Kto komu pomógł i kto kogo wysterował. Ludzie mają oczy i widzą też kto tu ile pracuje , co robi dla innych. E pracuje za 5. Popieram to co ktoś napisał wcześniej. Był protest i została
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w K2 Dystrybucje Sp. z o.o. sp.k.?
Zobacz opinie na temat firmy K2 Dystrybucje Sp. z o.o. sp.k. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 20.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w K2 Dystrybucje Sp. z o.o. sp.k.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 18, z czego 4 to opinie pozytywne, 9 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!