Opinie o K2 Dystrybucje Sp. z o.o. sp.k. w Lubartów

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o pracodawcy K2 Dystrybucje Sp. z o.o. sp.k.. Przeczytasz tutaj też opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie K2 Dystrybucje Sp. z o.o. sp.k. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o K2 Dystrybucje Sp. z o.o. sp.k. w Lubartów

Cenzurujecie wpisy?
Inne
 Pytanie

Co było nieprawdą we wpisie że dodzwaniacie do wyłączenia??? Ściągacie ludzi na godzinę na wyłączenie potem papa i do domu bo w godzinę załatwiacie niemożliwe??? Ocenzurujecie mój wpis??? Dobrze jak skasujecie to ja napiszę do PGE żeby sprawdzili wszystkie dni wyłączenia od kiedy tu jesteście. Niech sprawdzą ile było sekundowych połączeń z anonimowych numerów. Kiedy tych połączeń jest najwięcej i wpadają jeden za drugim??? I jest tak przed 4 tysiącami. Może to nieprawda??? Czekam na zniknięcie wpisu. Czekam na powrót normalności

Merytoryczna opinia
Były pracownik
 Pytanie

Merytoryczna wypowiedź o usługach K2 Dystrybucje. Informacja wczorajsza ze strony UOKiK o nałożonej karze na CANAL+. Konsultanci m.in. z Lubartowa wykonywali pracę na rzecz CANAL+ pod kierownictwem Eweliny Wywrockiej. Jest to informacja prawdziwa i rzetelna. Konsultanci z K2 z siedziby w Lubartowie dzwonili do abonentów CANAL+. Teraz jest pytanie o etykę zleceniobiorcy. Czy K2 Dystrybucje wiedziało, że ich działania są bezprawne? Czy poniosą równorzędną odpowiedzialność za oszukiwanie ludzi? "Prezes UOKiK nałożył ponad 46 mln zł kary na CANAL+ Polska oraz nakazał zwrot środków konsumentom. Konsultanci spółki wprowadzali klientów w błąd co do celu rozmowy telefonicznej. Miał być bezpłatny pakiet kanałów, ale faktycznie chodziło o podpisanie równoległej umowy. Wypowiedź Prezesa UOKiK Tomasza Chróstnego Prezes UOKiK Tomasz Chróstny wydał decyzję dotyczącą CANAL+ Polska. Wątpliwości wzbudziły telefoniczne rozmowy sprzedażowe, w których sugerowano, że konsumenci otrzymają bezpłatny prezent, tymczasem dochodziło do podpisania równoległej umowy. Do Urzędu wpływały w tej sprawie skargi od konsumentów. W trakcie postępowania przeanalizowano kilkaset nagrań rozmów sprzedażowych, w których CANAL+ proponował konsumentom zawarcie równoległej umowy, o której nie wiedzieli, dopóki nie musieli zacząć za nią płacić. Wątpliwości Prezesa UOKiK wzbudziło ukrywanie rzeczywistego celu rozmowy. Konsultanci CANAL+ dzwonili do abonentów, zapowiadając przyznanie dodatkowego pakietu lub bezpłatnego prezentu, co w rzeczywistości było tylko „przynętą” do zawarcia nowej umowy długoterminowej. Niektórzy konsumenci dopiero po dłuższym czasie zauważali dodatkowe opłaty i zmianę umowy. Pierwsze kilka miesięcy po rozmowie z konsultantem, telewizja była udostępniana bezpłatnie. Po upływie okresu bezpłatnego konsument nie miał możliwości rozwiązania umowy i musiał ponosić koszty wynikające z obydwu umów. Jak ustalił Prezes UOKiK konsultanci aby skłonić konsumenta do podjęcia natychmiastowej decyzji wskazywali, że okoliczności nawiązywanego połączenia są wyjątkowe (np. że kontaktują się z działu wyróżnień) lub informowali o limitowanej liczbie pakietów. Ponadto, w ramach rozmów dochodziło do zawyżania cen wyjściowych, czyli cen podobnych pakietów oferowanych dla nowych abonentów CANAL+, nawet o 50 procent. Sprawiało to, że prezentowana w rozmowie telefonicznej oferta wydawała się atrakcyjniejsza niż w rzeczywistości. - Konsument powinien mieć zapewnioną transparentną i uczciwą obsługę ze strony przedsiębiorcy, pozwalającą mu na w pełni świadome zawarcie umowy. Konstruowanie skryptów rozmów sprzedażowych w taki sposób, by ukrywały realny cel rozmowy telefonicznej sprzedawcy z klientem oraz faktyczne koszty z jakimi wiąże się oferta, jest niedozwolone. Podkreślam, że wszystkie kluczowe elementy wpływające na decyzję konsumenta muszą być jawne i uczciwie przedstawione – mówi Prezes UOKiK Tomasz Chróstny. W przypadku sprzedaży na odległość uczciwe informowanie o celu kontaktu na początku rozmowy pozwala konsumentowi ocenić, czy w ogóle jest zainteresowany ofertą. W większości analizowanych przez UOKiK nagrań rozmów sprzedażowych nie było wiadomości o tym, że celem połączenia jest zawarcie nowej umowy. Zamiast tego konsument słyszał, że chodzi o np. przyznanie dodatkowego pakietu kanałów telewizyjnych lub dodatkowego dekodera. Za naruszenie zbiorowych interesów konsumentów Prezes UOKiK nałożył na CANAL+ Polska karę finansową ponad 46 mln zł (46 557 853 zł). Ponadto, Prezes UOKiK zobowiązał CANAL+ Polska do zwrotu środków konsumentom, którzy od 10 października 2019 r. do 23 kwietnia 2022 r. zawarli umowę w ramach akcji promocyjnej. Odpowiednio klienci, którzy widząc, że zostali wprowadzeni w błąd rozwiązali kontrakt przed upływem okresu obowiązywania - otrzymają po uprawomocnieniu się decyzji zwrot kwoty naliczonego roszczenia. Natomiast wszyscy, którzy złożyli reklamację, otrzymają wówczas zwrot uiszczonych opłat za korzystanie z usług. "

5
Prawda
Były pracownik
@Taaaa

Oczywiście, że tak. Została obrażona osoba, która nie ma nic wspólnego z karą jaka zostala nałożona na Canal+. Nie ten czas i nie ta bajka. Wystarczyło tylko sprawdzić dokładnie informacje zanim opublikowało się tę sensacje. Mam nadzieję, że obrażona bezpodstawnie osoba upomni się o stosowne przeprosiny. Podtrzymuje swoje zdanie, że to bzdury i Firma K2 w Lubartowie na projekcie Canal+ nie zajmowała się opisywaną aferą. Nie pozdrawiam, ale za to życzę mniej jadu w Nowym Roku :)

Niewiedząca
Inne
 Pytanie

To w końcu co z tym wypowiedzeniem?

Tak
Były pracownik
@Hulu były pracownik

Przywiózł tort :D

P.
Inne

W call center rozwijamy nie tylko umiejętności komunikacyjne, ale także cierpliwość, empatię i umiejętność skutecznego rozwiązywania problemów. Ja jestem zadowolony i jak dla mnie to praca strzał w dziesiątkę

Sylwek
Inne
@P.

Pracownicy często podkreślają, że K2 kładzie duży nacisk na budowanie pozytywnych i długotrwałych relacji z klientami, co przekłada się na satysfakcję z pracy.

Niewiedząca
Inne
 Pytanie

To w końcu co z tym wypowiedzeniem?

Norma
Inne
@Niewiedząca

Sądzę że nie zwolnią nikogo . Ktoś musi być kierownikiem i jakoś wytrzymać do jesieni . Ewelina ma swoich ludzi Agacie też donoszą dopóki ma władzę . Jest jak jest i jakoś to będzie . Mogą dla przykładu zwolnić pracownika co do niego mają podejrzenia że może pójść na zwolnienie bo jej nie przyjmie następna firma.

Nic
Inne
@Niewiedząca

Jak było do przewidzenia:) Możliwe że chcieli poczytać co ludzie myślą i sami wywołali temat zwolnienia kierowniczek. Skorzystali z portalu, żeby wiedzieć jakie są nastroje. Dowiedzieli się może za dużo a przecież nikt nie podbijał sprawy pogotowia ... ratunkowego i związanym z nim przypadków. Sytuacji alko i nie tylko. Krzesła, słuchawki, jakość obsługi i atmosfera to część opinii o firmie. O cięższym kalibrze ludzie milczą.

Hulu były pracownik Nowy wpis
Były pracownik
 Pytanie
@Nic

Kto z góry był wczoraj? Prezes i E? ;) jak wrażenia? Chyba było źle...

P Nowy wpis
Inne
@Hulu były pracownik

Nie, spoko. Był tort, były owoce i było miło. Wszyscy się chwalili i żałowali, że firma jest tylko do września ;P

Hulu były pracownik Nowy wpis
Były pracownik
 Pytanie
@P

Ale zawitał do was prezes? Na to słodkie pożegnanie?

Tak Nowy wpis
Były pracownik
@Hulu były pracownik

Przywiózł tort :D

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Ewel
Inne

W każdej plotce jest ziarenko prawdy. Rozsiewają plotki że jest niezastąpiona bo wymyśliły sobie we dwie że zostaną i dalej będą mieszać i skłócać ludzi. One są tak niezastąpione jak wczorajsza kolacja. Zajmijcie się lepiej rozpalonymi krzesłami a nie knuciem i plotami

3
Nara
Inne
@Ewel

chyba nie wiecie najnowszego poszło wypowiedzenie już jej nie będzie

Poniedziałek
Inne

A w poniedziałek przyjeżdża góra . I wybór nowego kierownictwa.

cel
Inne
 Pytanie
@Poniedziałek

W jakim celu to wymyślacie? Jakby "góra" w K2 była ogarnięta, to nikt by z Agaty nie zrobił kierowniczki. Ona nawet na słuchawkę nadawała się tak o od biedy. Następni będą musieli włożyć sporo wysiłku, żeby poprawić to, co zostało kompletnie zniszczone. Dyscyplina? Widać po rozmowach, lajtowym podchodzeniu do wykonywania obowiązków na telefonie alarmowym. Ewelina nawet na słuchawkę się nie nadaje, bo nie ma wiedzy i umiejętności do odsłuchiwania konsultantów. Tam nie ma nikogo decyzyjnego w temacie prowadzenia centrum. Panie kierowniczki zaangażowane w ploty i ściganie afer, które same wywołują. Takiej firmy Lubartów nie widział. Chyba cudem nie doszło do żadnego nieszczęścia, przez nieprofesjonalną obsługę klientów ...(wiadomo kogo). Czytajcie, bo zaraz komentarz zniknie. K2 boi się prawdy i zaraz zgłosi komentarz do usunięcia. Z kolei mam wrażenie, że gowork bezrefleksyjnie słucha się zgłaszających i wprowadza cenzurę. Jaki to prawdziwy portal? Teraz można u was tylko chwalić pracodawcę?

6
poproszę
Inne
@cel

Zgłaszajcie wpis, zgłaszajcie. Chętnie poddam weryfikacji jego treść. Kierowniczka Ewelina niech się uczy skryptu, bo weryfikacja prawdziwości będzie polegała na weryfikacji jej wiedzy i umiejętności, więc poproszę.

1
Abc
Inne
 Pytanie
@cel

Oj Aniu strzeliłaś sobie w kolano . I jak ty się teraz w firmie pokażesz ?

aj
Pracownik
@Abc

pani ania troszkę się zagalopowała

Ania D ????
Pracownik
 Pytanie
@Abc

W firmie są trzy Anie ????, jeśli chodzi o mnie ???? to bardzo mi miło, że ktoś tu o mnie pamięta ???? z pewnością mogę przyznać, że chybabym musiała upaść na głowę, żeby tu coś pisać zwyczajnie nie mam na to czasu i chęci bawić się w jakieś głupie wpisy, ale osobie piszącej oczywiście odpisze, bo rzuciła pierwsza kamieniem ???? to przepraszam są groźby? hahaha, bo nie bardzo się boję ???? nic nie mam na sumieniu, więc jeżeli chodzi o mnie zapraszam osobę pisząca na rozmowę w cztery oczy jestem dziś na drugiej zmianie, więc nie będzie problemu żeby mnie znaleźć ????na pewno będzie miło ????i tak na marginesie zajmijcie się swoim życiem, a nie czepiacie się (usunięte przez administratora) wie, kogo ????.

2
Ania D
Pracownik
@aj

Ooo chodzi o mnie ???? bardzo mi miło ????

hahaha
Inne
 Pytanie
@Ania D

Ty to się czasem nie zamieniłaś z ... na łby? hehe A kim ty jesteś żeby ktoś miał o tobie pisać? Nie wiem o jakie Anie chodzi ale śmiesznie się was czyta. Jakieś dochodzenia, jakieś podchody, jakieś rozkminy hehe. Czytajcie lepiej skrypt, bo jak K przyjedzie, będzie pytane. Sherlock Holmes się ujawnił w K2 normalnie kabaret

Ania D
Pracownik
@hahaha

Widzę, że kultura osobista u ciebie jest na poziomie 0 zastanów się chwilę co piszesz za nim w ogóle coś napiszesz tak jak pisałam nie mam czasu na głupie wpisy, jeżeli chodzi o mnie, to zapraszam na rozmowę a nie cwaniakowanie przez internet, jeżeli nie chodziło o mnie, to po problemie temat zakończony.

obserwator
Inne
@Ania D

Aniu D nikt na ciebie nie zwróci uwagi, mimo że tak o nią zabiegasz. Nie prowokuj ludzi. Rada dla ciebie - cierpliwości i spokoju. Mówią, że co ma być to będzie.

Ania D
Pracownik
@obserwator

Mam gdzieś czyjąś uwagę haha teks wyrwany nie wiadomo skąd dokładnie co ma być to będzie bardzo dobrze wiem że to jest specjalna prowokacja jak większość wpisów więc tak jak pisałam wcześniej zajmijcie się swoim życiem i swoimi sprawami to zabraknie wam czasu na głupie nic nie wnoszące wpisy

Hmm
Pracownik
 Pytanie
@Ania D

To po co się uaktuwniasz? Normalnie gwiazda :)

Ania D
Pracownik
@Hmm

Nie byłam nie jestem i nigdy nie będę:) to nie jest komunikator jeżeli znasz mnie to dobrze wiesz kim jestem ;)

Sprawiedliwość
Inne
 Pytanie
@cel

Jak samopoczucie? Wymyśliłaś jak z tego wybrnąć?

Dość
Pracownik
@Sprawiedliwość

Ludzie, czytając te komentarze można odnieść wrażenie że K2 to tylko niezadowoleni z życia, roszczeniowi ludzie z Lubartowa. Firma ma też inne oddziały: Gdynia, Olsztyn, Białystok. Tam jeśli ludzie mają jakieś problemy to rozwiązują je we własnym gronie na żywo, a nie wywlekają brudy na forum, tym bardziej że te opinie nie mają nic wspólnego z pracą w tej firmie. Dorośli ludzie..

aha
Pracownik
@Dość

aha czyli jak nasze kierowniczki były i są smarowane na każdym kroku i lał się hejt to nikt nie raczył napisać czegoś takiego i stanąć w ich obronie a nam się już nie chce czytać tych bzdur, ale jak anonim przestał być anonimem i wyszło szydło z worka to nagle załatwiajmy sprawy na żywo we własnym gronie i ucinajmy temat na goworku. niepoważne

2
gwiazda
Pracownik
@aha

Dobrze juz dobrze nie chcesz nie czytaj. Ja też nie czytałam, nie zachodziłam na to forum bo nie miałam nic do przekazania. Teraz mam do ciebie uwagę. Chcesz idź do kierowniczek i dawaj im wyrazy sympatii jak to robisz w realu. Tutaj przestań ludzi uciszać bo jesteś takim samym anonimem jak ja.

1
anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

elo elo 3 2 0
Inne

święto* Polecam wrócić do podstawówki, nie wylewać swoich żali na goworku????

Pola
Inne
 Pytanie
@elo elo 3 2 0

Nerwy puszczają? Weź sobie coś na uspokojenie. Włącz telewizor na "dlaczego ja" czy tam trudne sprawy i korzystaj z niedzieli :P

Lol
Inne
@elo elo 3 2 0

Nerwosol

Hej to ja
Pracownik

Super firma. 6 tysięcy na rękę. Przy masówkach można wyciągnąć i 10 tysięcy. Co tydzień owocowe poniedziałki i to nie byle jakie owoce, bo mango, ananasy, truskawki, importowane czereśnie, kokosy. Na wszystkie święta, nawet urodziny i imieniny premia 1000 zł. Pracownicy dostają opiekunkę do dziecka żeby mogli przyjść na masówkę. W kuchni kucharz, który przygotowuje dania na darmowy obiad. Dodatkowe darmowe baseny, sauny, siłownia i trener personalny. Szkolenia z certyfikatami. Wycieczki na Malediwy sponsorowane przez firmę.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Brałeś udział w rekrutacji do K2 Dystrybucje Sp. z o.o. sp.k.. Jakie warunki Ci zaproponowano? Czy na rozmowie kwalifikacyjnej panowała przyjazna atmosfera? Czy coś Cię zaskoczyło?
logo firmy Technolog produkcji
Lubartów
Stella Pack S.A.
(848 opinii)
Wyślij CV
logo firmy KIEROWNIK SPEDYCJI w transporcie międzynarodowym
Lubartów
Profesjonalny kierowca
(8 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Pracownik ochrony DC Lubartów
Lubartów
Seris Konsalnet Holding S.A.
(6300 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Badanie i audyt banku
Lubartów
QualitySite
(368 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Karnista
Pracownik

Kierowniczki TCZ K2 Lubartów to porażka. Jedna chodzi na szluga co pół godziny (w tym czasie przez 10 minut/8 godzin nie pracuje... ) + kawa herbata hihy hahy z kierowniczką "następna" która chodzi w workach i innych kombinezonach. Wewnętrzne rozporządzenia K2 ani Państwowej Inspekcji Pracy nie mówi o konieczności korzystania z Aplikacji Messenger do komunikacji kierownik/pracownik. Jest to działanie bezprawne. Nikt w umowie nie ma zapisu o konieczności przynależeć do grupy użytkowników(usunięte przez administratora)

1
zgoda
Inne
@Karnista

Bezczelność i nie tylko. Jest infantylna i nie nadaje się na kierownicze stanowisko. Przypominam żałosny napis na drzwiach, że niemożliwe załatwia w godzinę. Na drugich drzwiach powinno wisieć: "Szpiegujemy i donosimy, bo to lubimy" albo "Jak chcesz na kielonia musisz dobrze..."

1
Jakby tu się wpasować
Kandydat

Łażą jedna za drugą i kombinują jak tu zostać w robocie. Nawet nie kierowniczką tylko w ogóle utrzymać się w tcz. Może zdążycie dać awans trzeciej kierowniczce i na chwilę przestaniecie A i E się z niej śmiać za plecami jak wam się pali pod nogami. Już widzę jak PGE upomina się o kierownictwo z K2 no ale walka o stołki trwa. Bijcie się w tym K2 , do października pięć miesięcy...

1
Tak było
Kandydat

Sporo kosztowało uwolnienie się od toksycznych ludzi i atmosfery. Bez strachu i żalu mogę powiedzieć że zepsuli wszystko co było dobre w ludziach. Kto się nie poznał na Ewelince i Agacie ma jeszcze pare miesięcy. Jak jesteś potrzebny to znajdą do ciebie drogę. Wykorzystają i na koniec wyrzucą jak zużytą rzecz. Nie boję się was.Zobaczycie jaki będziecie miały przyjemny koniec kariery w Lubartowie

Sprawiedliwość
Były pracownik
 Pytanie

Prawda jest taka, że k2 zawsze traktowało ludzi w swojej firmie jak zwierzęta jak ktoś z „zwierząt” nie jest w stanie siedzieć 5 dzień z rzędu 12h na zmianie to może spodziewać się wypowiedzenia po tygodniu, takie realia pracy tam. Pomijam fakt, że główna kierowniczka która tam stacjonuje ma zerowe pojęcie o wykonywanej tam pracy a jedyne do czego została wyuczona to chyba dzwonienie o 13:50 żeby przyjść z wolnego na 14:00 bo jest wyłączenia a oni nie mają ludzi bo jednego dnia wyrzucają 7 osób na raz stawiając ultimatum - pełny etat albo żegnamy po czym przyjmują byle kogo i tak się toczy błędne koło PGE, państwówka to myśli, że można traktować ludzi jak bydło, otóż nie można i pochwalcie się swoim przełożonym (wiad. do kierownictwa) jak to podczas masówek/wyłączeń puszczaliście własnoręcznie głuche telefony na pół sekundy tylko po to, żeby statystyki podbić, najniższa krajowa za siedzenie 12 godzin z myślą, że możecie zostać w każdej chwili wyrzuceni? Nie polecam

1
Xyz
Inne
 Pytanie
@Sprawiedliwość

Siedzenie 12 godzin za najniższą krajową? Serio? Gdzie indziej to trzeba nieźle(usunięte przez administratora) za najniższą krajową . A tu podobno nadgodziny są dobrze płatne i bardzo chętnie brane. Czyli mijasz się z prawdą @sprawiedliwość.

Zyx
Inne
@Sprawiedliwość

Płacą za nadgodziny, Płacą za składki i za urlop też. Widać że tworzysz swoją kosmiczną teorię bo jest Ci w życiu źle, a wyżywanie sie na innych to oznaka słabości i niskiej samooceny. Prawda jest taka że Nie każdemu udaje się w życiu Coś osiągnąć. Głowa do góry bo do kopania rowów też są potrzebni ludzie. Pozdrawiam

Hahahah
Inne
@Xyz

Podobno podobno, podobno to ja słyszałem jak tu przychodziłem to, że jest świetna atmosfera i przyjaźni ludzie

Emil
Pracownik

Praca w call center K2 była dla mnie niesamowitym doświadczeniem. Świetna atmosfera, pomocni koledzy i elastyczne godziny pracy sprawiły, że każdy dzień był przyjemnością. Szkolenia zawodowe były wysokiej jakości, co pozwoliło mi szybko rozwijać swoje umiejętności. Zawsze czułem wsparcie ze strony przełożonych, którzy byli otwarci na sugestie i nowe pomysły

Hahahha
Inne
@Emil

Jeśli to ten Emil co myśle to pochwal się czemu już tam nie pracujesz skoro tak super było i przyjemnie p.s znajomości zawsze pomagają w tej firmie

Anonim.
Pracownik
 Pytanie

Zastanawia mnie ile osób jeszcze odkryje że nie ma odprowadzonych składek do ZUS?

L4
Pracownik
@Anonim.

Zastanów się co piszesz, chodzimy na L4, nasze dzieci są podpięte pod nas. Żadna z dziewczyn nigdy nie miała problemu z ubezpieczeniem. Gdyby składki nie były odprowadzane szybko byśmy wiedziały.

Hahah
Inne
@L4

Żadna z dziewczyn, zapomniałaś dopisać moja droga, że wy wszystkie wzajemnie się tam okłamujecie w każdej kwestii a potem idziecie do Eweliny gadać na siebie „potajemnie” a to, że ZUSu nie pilnujecie to wasza wina (bo to prawda ze nie placili skladek)

Lucky
Pracownik

Dzięki pracy w K2 dowiedziałem się jak się funkcjonuje w warunkach szkodliwych. Donoszenie na pracowników, knucie i kompletny brak profesjonalizmu upewnił mnie do do wcześniejszej fatalnej oceny sposobu zarządzania zespołem. Kierowniczka projektu z PGE nie oceni rozmowy konsultanta, ponieważ przez dwa lata nie nabyła podstawowej wiedzy. Szkoląca powinna iść na szkolenie. Jej polecenia w sprawie przyjmowania zgłoszeń zależą chyba od pogody i diety. To się kupy nie trzyma. Żadnej konsekwencji i autorefleksji. Są dwie rzeczy. Dobrze, że odchodzą i źle, że dopiero za kilka miesięcy. Jakoś wytrzymamy.

Pytanie
Były pracownik

Dlaczego się nie chwalicie że przegraliście przetarg. Jeszcze nie wszyscy wiedzą a część osób nie wierzy szczęściu. Dajcie ludziom trochę radości:-) Ostatniego września żegnamy bez żalu. Zabierajcie swoich klakierów i szpiegów i unikajcie z Lubartowa

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

Hej
Pracownik
 Pytanie

Można jakiś link czy samemu trzeba poszukać?

Majka
Pracownik

Wiosna, lato, jesień i ogłoszenie wyników przetargu z PGE. Wtedy zapakujemy Lejdis w szare pudła i wyślemy do domu :-) Aż się zdziwcie ilu chętnych do pakowania

Nie polecam
Były pracownik
 Pytanie

Jeżeli jesteś donosicielem i klakierem jest to wymarzone miejsce dla rozwijania swoich umiejętności. Nauczysz się jak efektywnie donosić na współpracowników. Zanim skończą rozmowę donos będzie na górze. Co ci to da? Na twoje braki będzie przymknięte oko i będziesz miałA spokojną głowę.

Wypłata
Pracownik
 Pytanie

Czy kiedykolwiek komuś zgadzała się wypłata w tej firmie? Chyba co miesiąc zmieniany jest system finansowy bo jak poprosisz przełożonego o wytłumaczenie to za każdym razem mówi co innego.

wolfy
Pracownik

Pracuje od niedawna ale poki co zapowiada sie ok. Praca z różnymi osobami nad różnymi projektami uczy współpracy i komunikacji. Dzięki temu czuję, że rosnę nie tylko zawodowo, ale też osobowo. Pozdrawiam

Aleksy
Pracownik

K2 oferuje doskonałe szkolenia i możliwości rozwoju zawodowego. Zdobyłem umiejętności nie tylko w obszarze obsługi klienta, ale również w zarządzaniu, co znacznie poszerzyło moje perspektywy zawodowe.

Merytoryczna opinia
Były pracownik
 Pytanie

Merytoryczna wypowiedź o usługach K2 Dystrybucje. Informacja wczorajsza ze strony UOKiK o nałożonej karze na CANAL+. Konsultanci m.in. z Lubartowa wykonywali pracę na rzecz CANAL+ pod kierownictwem Eweliny Wywrockiej. Jest to informacja prawdziwa i rzetelna. Konsultanci z K2 z siedziby w Lubartowie dzwonili do abonentów CANAL+. Teraz jest pytanie o etykę zleceniobiorcy. Czy K2 Dystrybucje wiedziało, że ich działania są bezprawne? Czy poniosą równorzędną odpowiedzialność za oszukiwanie ludzi? "Prezes UOKiK nałożył ponad 46 mln zł kary na CANAL+ Polska oraz nakazał zwrot środków konsumentom. Konsultanci spółki wprowadzali klientów w błąd co do celu rozmowy telefonicznej. Miał być bezpłatny pakiet kanałów, ale faktycznie chodziło o podpisanie równoległej umowy. Wypowiedź Prezesa UOKiK Tomasza Chróstnego Prezes UOKiK Tomasz Chróstny wydał decyzję dotyczącą CANAL+ Polska. Wątpliwości wzbudziły telefoniczne rozmowy sprzedażowe, w których sugerowano, że konsumenci otrzymają bezpłatny prezent, tymczasem dochodziło do podpisania równoległej umowy. Do Urzędu wpływały w tej sprawie skargi od konsumentów. W trakcie postępowania przeanalizowano kilkaset nagrań rozmów sprzedażowych, w których CANAL+ proponował konsumentom zawarcie równoległej umowy, o której nie wiedzieli, dopóki nie musieli zacząć za nią płacić. Wątpliwości Prezesa UOKiK wzbudziło ukrywanie rzeczywistego celu rozmowy. Konsultanci CANAL+ dzwonili do abonentów, zapowiadając przyznanie dodatkowego pakietu lub bezpłatnego prezentu, co w rzeczywistości było tylko „przynętą” do zawarcia nowej umowy długoterminowej. Niektórzy konsumenci dopiero po dłuższym czasie zauważali dodatkowe opłaty i zmianę umowy. Pierwsze kilka miesięcy po rozmowie z konsultantem, telewizja była udostępniana bezpłatnie. Po upływie okresu bezpłatnego konsument nie miał możliwości rozwiązania umowy i musiał ponosić koszty wynikające z obydwu umów. Jak ustalił Prezes UOKiK konsultanci aby skłonić konsumenta do podjęcia natychmiastowej decyzji wskazywali, że okoliczności nawiązywanego połączenia są wyjątkowe (np. że kontaktują się z działu wyróżnień) lub informowali o limitowanej liczbie pakietów. Ponadto, w ramach rozmów dochodziło do zawyżania cen wyjściowych, czyli cen podobnych pakietów oferowanych dla nowych abonentów CANAL+, nawet o 50 procent. Sprawiało to, że prezentowana w rozmowie telefonicznej oferta wydawała się atrakcyjniejsza niż w rzeczywistości. - Konsument powinien mieć zapewnioną transparentną i uczciwą obsługę ze strony przedsiębiorcy, pozwalającą mu na w pełni świadome zawarcie umowy. Konstruowanie skryptów rozmów sprzedażowych w taki sposób, by ukrywały realny cel rozmowy telefonicznej sprzedawcy z klientem oraz faktyczne koszty z jakimi wiąże się oferta, jest niedozwolone. Podkreślam, że wszystkie kluczowe elementy wpływające na decyzję konsumenta muszą być jawne i uczciwie przedstawione – mówi Prezes UOKiK Tomasz Chróstny. W przypadku sprzedaży na odległość uczciwe informowanie o celu kontaktu na początku rozmowy pozwala konsumentowi ocenić, czy w ogóle jest zainteresowany ofertą. W większości analizowanych przez UOKiK nagrań rozmów sprzedażowych nie było wiadomości o tym, że celem połączenia jest zawarcie nowej umowy. Zamiast tego konsument słyszał, że chodzi o np. przyznanie dodatkowego pakietu kanałów telewizyjnych lub dodatkowego dekodera. Za naruszenie zbiorowych interesów konsumentów Prezes UOKiK nałożył na CANAL+ Polska karę finansową ponad 46 mln zł (46 557 853 zł). Ponadto, Prezes UOKiK zobowiązał CANAL+ Polska do zwrotu środków konsumentom, którzy od 10 października 2019 r. do 23 kwietnia 2022 r. zawarli umowę w ramach akcji promocyjnej. Odpowiednio klienci, którzy widząc, że zostali wprowadzeni w błąd rozwiązali kontrakt przed upływem okresu obowiązywania - otrzymają po uprawomocnieniu się decyzji zwrot kwoty naliczonego roszczenia. Natomiast wszyscy, którzy złożyli reklamację, otrzymają wówczas zwrot uiszczonych opłat za korzystanie z usług. "

5
Pracownik
Pracownik

Pracowałam w K2 na canal+ My nic tam nie sprzedawaliśmy tylko wymienialiśmy klientom sprzęt. A ta kara od UOKIK nie ma w ogóle związku z tym co my robiliśmy.

Taaaa
Były pracownik

Mówisz że osoba wymieniona z imienia i nazwiska nie była odpowiedzialna za realizację umowy z CANAL+. Bardzo chętnie popatrzę na porządki osoby która według ciebie nie odpowiadała za realizację umów. Zróbcie z tym porządek a ja podpowiem gdzie możecie z tym iść.

Prawda
Były pracownik
@Taaaa

Oczywiście, że tak. Została obrażona osoba, która nie ma nic wspólnego z karą jaka zostala nałożona na Canal+. Nie ten czas i nie ta bajka. Wystarczyło tylko sprawdzić dokładnie informacje zanim opublikowało się tę sensacje. Mam nadzieję, że obrażona bezpodstawnie osoba upomni się o stosowne przeprosiny. Podtrzymuje swoje zdanie, że to bzdury i Firma K2 w Lubartowie na projekcie Canal+ nie zajmowała się opisywaną aferą. Nie pozdrawiam, ale za to życzę mniej jadu w Nowym Roku :)

Komu to zgłosić?
Pracownik

Proszę o zgłoszenie zepsutych sprzętów. Skoro mamy siedzieć po 12 godzin w pracy potrzebujemy prostych krzeseł.

Zatrudnienie
Pracownik
@Komu to zgłosić?

Widzę, że K2 wspiera zatrudnienie osób z niepełnosprawnościami , to bardzo szlachetne, biorąc pod uwagę, że praca mimo wszystko należy do umysłowych. Takie sprawy, jak i inne zgłasza się przełożonym. Pozdrawiam ciepło.

Haha
Pracownik
@Komu to zgłosić?

Nikt Ci nie kazał siedzieć 12 h, to był Twój wybór. Zawsze możesz wyjść po 8 h.

otóż nie
Inne
@Zatrudnienie

Nie wiem czy wspiera czy nie wspiera wiem tylko że nie chcę być niepełnosprawny z powodu siedzenia na krzywych krzesłach bez podłokietników. Nie róbcie sobie jaj bo to nie śmieszne. Mało zabawne jest wspominanie że ktoś może sobie wyjść i nie pracować 12 godzin. To też może być temat dla inspekcji pracy

Zatrudnienie
Pracownik
@otóż nie

Czytając wasze komentarze, stwierdzam jednoznacznie, że wspiera ;D Otóż, każdy zdrowy na rozumie człowiek, załatwia sprawy w przeznaczonej do tego jednostce :)

Świadomy
Inne
 Pytanie
@Zatrudnienie

Zachęcasz do pisania do inspekcji pracy? Tam chyba zgłasza się przypadki pracy po 12 godzin i więcej ale że więcej to przecież wiesz. Kto trzyma listy z podpisami zgody nie ty? I weź teraz zgłoś wpis do usunięcia a pismo do pip już się pisze.

Zostaw merytoryczną opinię o K2 Dystrybucje Sp. z o.o. sp.k. - Lubartów

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w K2 Dystrybucje Sp. z o.o. sp.k.?

    Zobacz opinie na temat firmy K2 Dystrybucje Sp. z o.o. sp.k. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 21.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w K2 Dystrybucje Sp. z o.o. sp.k.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 19, z czego 4 to opinie pozytywne, 9 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

K2 Dystrybucje Sp. z o.o. sp.k.
Przejdź do nowych opinii