Opinie o Zibi S.A. w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie obecnych i byłych pracowników o firmie Zibi S.A.. Przeczytasz tutaj również opinie kandydatów do zatrudnienia w Zibi S.A. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Produkcja biżuterii i zegarków

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Zibi S.A. w Warszawa

Tomson
Inne

Jak usłyszałem ze jako kierownik salonu będę dostawał najniższa krajowa plus 300 zł dodatku myślałem ze jebnę ze śmiechu. Brak powagi i szacunku. Jak takie zarobki to nie polecam nikomu!!!

Agnessss
Pracownik
@Tomson

Eeeeee to dobry dodatek inni takich nie mają.

sfn
Były pracownik
@Tomson

pewnie i tak nie dostałbyś minimalu tylko jakąś wirtualną kwotę. To po prostu złodzieje są :(

1
Wartości do bani
Były pracownik

Szkoda ze ludzie którzy zarządzają ta firma maja głęboko w (usunięte przez administratora) ludzi którzy dla niej pracują . Niektórzy naprawdę się starali , poświęcali lubili ta prace sprawiała im radość i przyjemność . Atmosfera była cudowna …. Naprawdę to czytajcie i wierzycie w To co pisze haha to Sorry ale to był żart tam było strasznie, STRASZNIE!!!

Staruch
Inne
 Pytanie

Zbychu co jest? Macie nam klientom pomagać sprzedawac zegarki a nie narażać nas na pośmiewisko. Co to jest za reklama wideo Atlantic???? Ludzie na bagnach mają szukać zegarków? Mężczyzna ze sztucznym wąsem krzywo przyklejonym to ma być nasz klient? Ludzie się śmieją Zbychu. Postaw ten marketing do pionu bo nie pomagasz. Sukcesow i przemyślanych decyzji w Nowym Roku.

Martyna
Inne
@Staruch

Nie było kasy pomysłodawców na lepsza reklamę .

nowy?
Kandydat
 Pytanie

Cześć, zastanawiam się nad zatrudnieniem jak pojawią się wakaty. Jak wygląda pensja DK? Czy na "papierze" jest coś więcej niż najniższa?

aaa
Kandydat
 Pytanie
@nowy?

Jakie zatrudnienie? Jeszcze bąbelki po szampanie działają? Przecież to pozamykane stoi i jak najdalej tak pójdzie nie będzie co zbierać..

K.
Były pracownik
@nowy?

Mało ambitni ludzie tam zostają. Nie warto, odradzam l

Podwyzek
Pracownik
@nowy?

Ustawowo jest podwyżka wynagrodzeń. Ale system wynagrodzenia będzie taki ze zarobisz tyle samo lub gorzej. System wynagrodzenia jest dobry tzn korzystny będzie dla zibiego. Na koncie będzie widać czy będzie lepiej czy gorzej więc system bankowy i wejście na konto. Porównanie do zeszłych wypłat da nam odpowiedź czy jest dobrze

Gyxi
Inne
@aaa

Mam nadzieje ze to padnie i ten cały cyrk się tam skończy a ludzie zaczną szukać normalnej pracy i zobaczą wszędzie indziej będzie lepiej niż Tu.Dopiega koniec Zibi i Togo calego (usunięte przez administratora)

XYZ
Były pracownik
 Pytanie
@Gyxi

A Ty gdzie znalazłeś lepszą pracę?

K.
Były pracownik
@XYZ

Wszędzie jest lepiej niż tu!

Do K.
Pracownik
 Pytanie
@K.

Wszędzie? Jeżeli Ty już wszędzie byłes/as, to skoro tak czesto zmieniasz prace, to znaczy, ze Tobie generalnie przeszkadza to, ze musisz pracowac (K. jak Karyna?), wiec Twoje opinie niewiele sa warte.

eX
Były pracownik
@Do K.

Nie wiem, jak osoba o nicku K. W każdym razie po pracy w Zibi człowiek dziwi się, że może być normalnie traktowany, nie zajmować się leanowymi idiotyzmami i zarobić normalne pieniądze. Zibiowy ludzik potulnie godzi się na marne grosze myśląc, że wszędzie to norma. W Zibi można co najwyżej liczyć na bon sodexo 20zł za zgłoszenie sugestii jak zaoszczędzić 1 minutę na 12h pracy, gdzie się głównie czeka na klienta xD

2
K.
Były pracownik
@Do K.

Fakt. Pracowałam w niejednej firmie, ale takiego dna jak w TT nigdzie nie było. Aktualnie mam spokój przede wszystkim psychiczny, mniej obowiązków i lepsza pensje. Żałuję tylko, że nie zwolniłam się stąd wcześniej. Jak Ci pasuje, ze firma robi z tobą co chce to zostań tu dalej, i życzę powodzenia. *KARYNA*

2
Weronika
Inne
@K.

Ambitnych to już tam od dawna nie ma . Zostali tchórze tylko , kapusie , wazeliniarze. Nic więcej tam nie ma szczerze Wstydem jest przyznac się ze pracowało się w ZIBI

anonim
Były pracownik
@nowy?

Jest tylko najniższa reszta pod stołem w Kopercie

Doradca Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Pani rekruter nawet nie stawiła się na umówioną rozmowę, rozmowa miała odbyć się w kawiarni, brak jakiejkolwiek wiadomości o możliwym spóźnieniu czy też ustalenia innego terminu rozmowy, NIE POLECAM!

Pytania

-

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Specjalista ds Wsparcia Sprzedaży
Gdańsk
Sunsol Sp. z o.o.
(32 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Konsultant medyczny w sklepie medycznym
Warszawa
Diabetyk24 Sp. z o.o.
(39 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Serwisant rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(836 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Robbens
Pracownik
 Pytanie

Czy to prawda że DK w Riff zarabia ok, 3000 na rękę + premie jak handel idzie dobrze? Tak słyszałem i zastanawiam się czy składać Cv…

Mario243
Były pracownik

Jeżeli chodzi o pracę w Riff to ludzie. Przemiła (usunięte przez administratora)na szkoleniu casio mówi, że skoro robią dobre kalkulatory to i na pewno dobre instrumenty. Kozak argument przy sprzętach dla profesjonalistów za kilkanaście tyś xd żadnej merytorycznej wiedzy a nacisk na sprzedaż casio ogromny. Wynagrodzenie żałosne do ogromu obowiązków i wymaganej wiedzy. Pomine już filozofię "kaizen" która ma raczej zastosowanie na produkcji niż w sklepie xd żałosne wypełnianie aby było i żeby się odwalić. Kierownik regionalny wymaga, żeby pracownik za najniższą uczył się po godzinach wiedzy o żałosnych instrumentach casio. Zróbcie szkolenia profesjonalne a nie z (usunięte przez administratora)która nic nie wie to będą wyniczki. Bezsens goni bezsens. Odpowiedzialność finansowa za (usunięte przez administratora) w papierach. (usunięte przez administratora)

Szukam Jelenia
Były pracownik

Firma gustuje w pracownikach cichociemnych, dlatego ci bardziej bystrzy się zwolnili, zostali zwolnieni lub jeśli są bojaźliwi udają (usunięte przez administratora) i siedzą w tym bagnie . Czasem wpadam tutaj aby się pośmiać z tego cyrku i ze zdziwieniem patrzę na to, że ktoś tam jeszcze pracuje, bo pensja wystarcza na frytki bez soli a szacunek do pracowników jest pojęciem nieznanym.

Peppermint
Pracownik
 Pytanie

Przyjmijmy scenariusz, że większość salonów nie realizuje planu grudniowego (tj.min.70% planu aby dostać premie; pracownicy widzą, że minęła połowa grudnia, a spora ilość salonów nie ma nawet 50% realizacji) Co wtedy? Zostawicie ich bez premii? Najwyraźniej na to wychodzi. Teraz jest najlepiej napisać, że pracownicy o tym wiedzieli, że na początku roku firma przestawiła sposób premiowania grudniowego w formie prezentacji; tylko jak na złość wszystkie salony dostały amnezji, nie pamiętają kluczowej informacji, że jesteśmy pozbawieni % od sprzedaży, a prezentacji jest trudna do znalezienia ( nie chce nic sugerować ale za kilka dni zostanie znaleziona w głównym folderze na salonach, ale za to z dodanymi kilkoma informacjami, a pracownicy wyjdą na nieogarniętych (bo mieli ją przed oczami a nie mogli jej znaleźć), bo najlepiej tak zrobić zamiast wziąć odpowiedzialność za swoje błędy). Postawcie się na miejscu pracowników: całym rokiem was reprezentujemy, jesteśmy na pierwszej linii kontaktu z klientem. Ilość oszczerstw jakie dostajemy od strony klientów, nie da się nawet zliczyć na palcach wszystkich rąk pracowników sieci. Ile razy były sytuacje gdzie klient darł się na pracownika, bo mu nie uwzględniono reklamacji (oczywiście wcześniej było tłumaczenie klientowi, że takie rzeczy nie są uznawane) a po telefonie okazywało się, że serwis uznaje a cały salon wychodzi na idiotów bez kompetencji (nie wspomnę o wzroku pogardy od klienta, no bo wyszło na jego i to on jest szczęśliwy) To, że salony są pod wami to nie znaczy, że możecie je traktować gorzej, tam nie pracują idioci tylko ludzie myślący. Myślicie, że nie widzą co się dzieje; wmawiacie na spotkaniach, że w firmie jest źle, że nie ma kasy a za chwilę salon dostaje e-mail, że ktoś został awansowany. Nie uważacie, że to trochę jak plunięcie w twarz ? Panie Macieju M. możemy patrzeć w przyszłość w lepszym świetle, bardziej kolorowym; ale będzie trwać to trwać bardzo krótko, bo jeśli ktoś stoi za nami i wbija nóż w plecy, to nagle upadamy i widzimy w czym stoimy po kolana.

Xxx
Pracownik
@Peppermint

Idealnie napisane

Xx
Pracownik
@Peppermint

No i kasa jest na nowe salony w pipidowkach , w mało rentownych CH.

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Ciekawa
Pracownik

Zgadzam się

Serdecznaaa
Pracownik

Oby ten zapiernicz grudniowy przełożył się na koncie dla DK bo po przeliczeniu pracy i godzin zobaczymy czy nie będziemy wydmuchani na cacy przy wynagrodzeniu. Bo oczywiście plany są tak wywalone w kosmos że to poezja. Specjalnie mam wrażenie żeby nie wyrobić. Większe wymagania niż możliwości realizacji.

Myśliwy.
Pracownik

Prawa ręka zła lewa zła . Ten nie dobry tamten tez . A prawda jak zawsze po środku bo wam się panowie robić nie chce . Tyle w temacie .

Szczery :)
Pracownik

Bardzo mi się nie podoba ze poruszany jest tu temat No ale cóż tchórzy jest dużo .Wiec wyprostuje bo Ktoś tu był nie uważny na spotkaniu kierowników w styczniu ponieważ był omawiany system dodatkowo Rks omawiał wiec nie rozumiem tego zamieszania . Najlepiej wymyślać i zgonić na system niż doszukać się w sobie problemów !!!!!

Elf
Pracownik
@Myśliwy.

Przyjdź i pokaż jak to się robi. Chętnie zobaczymy mistrza przy pracy. Już jeden z Was probowal z mizernym skutkiem

Nikt
Pracownik
@Szczery :)

Nawet jezeli byl poruszany temat w styczniu to i tak progi premiowe i plany zostały dopiero teraz przedstawione. Nawet przy wykonaniu 100% targetu wynagrodzenie będzie o wiele gorsze niż w ostatnich latach. Szczegolnie w salonach z nizszych grup konkursowych. Stąd całe zamieszanie.

Szczery :)
Pracownik
 Pytanie
@Nikt

Wiec jaki morał ze trzeba zwiększyć obroty i wszyscy będą zadowoleni . Dlaczego Firma ma płacić więcej za mniej ????

Nikt
Pracownik
@Szczery :)

Widze że fakty dla Ciebie nie mają znaczenia. Jeżeli sam nie rozumiesz to poproś kogoś o pomoc.... Wykonanie targetu to zawsze jest wzrost sprzedaży bo tak są wyznaczanie plany. To my mamy zrobić więcej za mniej.

Szczery :)
Pracownik
@Nikt

Powiem tak wiem jakie są targety i jak salony je realizują i stwierdzam ze akurat target na grudzień jest realny .I tak szczerze to powtórzę tu nie jest miejsce na omawianie takich tematów i tracenie czasu po prostu jesteś pracownikiem wiec obowiązuje Cię tajemnica !!!! Nie (usunięte przez administratora) się w swoje gniazdo !!!!

eX
Były pracownik
@Szczery :)

Jeśli jeszcze pracujesz w Zibi, tzn, że nie ma już dla Ciebie nadziei.

Pytanie
 Pytanie

Czy organizowane są wyjazdy, imprezy, spotkania integracyjne w Zibi S.A.?

TakiJeden
Pracownik
@Pytanie

Tak, o ile samemu to zorganizujesz i zapłacisz ;).

Były
Były pracownik

Nie pracuję już od kilku lat w tej firmie i widzę, że nadal się nic nie zmieniło. Siłą firmy był zawsze pracownik, ten sam któremu firma zaciskała (usunięte przez administratora) z zarobionych pieniędzy (składki, podatki) i wypłacając pieniądze nie wchodzące w skład wynagrodzenia. To prawdziwa perfekcja. Pracowników wymienia się co kilka lat, ale tylko dlatego by się nie połapali. Ci co zostawali po prostu się bali. Niestety dla Zibi jest wiele firm, które to co płacą dają też na umowie i nie kombinują. Jeśli komuś z obecnych władz przyszłoby do głowy dochodzić oskarżenia o tzw. pomówienie z w/wym opinią dotyczącą okradania to śmiało możemy to skonfrontować na gruncie prawnym wraz z US, ZUSem i PIPem.

Czesław
Inne
@Były

Długo tu pracowałeś? Od zawsze było tak jak to opisujesz?

Pablo
Były pracownik
@Czesław

Od zawsze tu było STRASZNIE nigdy nie liczyli się z ludźmi . Wchodzenie komuś w (usunięte przez administratora) to było tu zawsze miłe widziane . Od pracowników niskiego szczebla po pracownika wyższego szczebla . Nie polecam tu Pracy nikomu i szczerze jak już jesteś zmuszony to tylko zatrzymaj się na chwile ale zaraz uciekaj jk tylko coś sobie znajdziesz !!! Pieniądze najniższa krajowa jak dostaniesz trochę więcej zawsze znajda pretekst ze ci się więcej nie należy. Jak dla mnie już Dawno powinni się zając ta firma i przekrętami ktore się tu robi. Nigdy się tu niczego nie dorobisz po za tym ze nabawisz się silnej nerwicy i tego se będziesz mało dowartościowana osoba zgnoją cię , upokarza a na końcu zwolnią !!!

Dregi
Były pracownik
@Pablo

Tak to prawda tam Jest gorzej niż w Amazon

Super Konkurs Kaizen
Były pracownik

Mam świetny pomysł na konkurs dla pracowników TT: ten kto zrobi najwięcej utargu dostanie 2 000 zł netto na rękę, które następnie wpłaci na wybrane przez siebie konto prezesa. Takie w klimacie Zibi.

Biedny vs bogaty
Kandydat
@Super Konkurs Kaizen

Apropo wypłat to ostatnio słuchałam takiego porównania kto teraz zarabia 2500 na rękę . Ciekawy temat, a mianowicie osoby bez wiedzy, bez wykształcenia. Odpowiedzcie sobie sami na pytanie na co wystarczy takie wynagrodzenie . A to jest cały miesiąc pracy z produktem luksusowym, przy którym masz mieć wiedzę dość obszerna bo twoja praca to nie tylko wiedza o zegarkach ale takze wiedza informatyczna analityczna finansowa księgowa oraz obsługa dość skomplikowanego programu. Pytanie czy chcesz otrzymywać jałmużnę za sprzedaż tak cennego dla ciebie czasu. Odpowiedz sobie na to pytanie sam. Jeden był już taki co druga Japonię chciał zrobić w Polsce, pytanie czy to wyszło i czy wyjdzie. Japońska wiedza i poświęcenie życia dla chińskiej wypłaty to jest słabe. No ale tak to bywa , ktoś na kimś musi się dorabiać. Ale firma już i tak tego nie zrozumie. Powiedzą tobie że masz zYc cudownym życiem. A ty masz w to uwierzyć , że się da. Jednemu i drugiemu dać minimalną i byśmy zobaczyli jak się żyje cudownym i biednym życiem. Teraz młodzi chcą 3 na rękę więc jak ceny rosną to i wypłaty powinny . Szanujmy się nie pracujmy za najniższą powodzenia na rozmowach. Nie dajemy się . Szanujemy się

BylyOn
Były pracownik
@Biedny vs bogaty

Niestety tak jest(usunięte przez administratora) niestety góra patrzy przez różowe okulary … nawet nie wiedza co tak naprawdę się dzieje(usunięte przez administratora)ciagle zastępstwa na innych salonach, pracownicy są przemęczeni często chodzą chorzy do pracy … ale kogo to interesuje … zerowy dodatek za zastępstwa nie polecam pracy w tej firmie !!! Żyj szczęśliwym życiem …

1
Pracownik
Pracownik

Generalnie spoko robota trzeba tylko uważać na to z kim się pracuje. W tej firmie jak nie wchodzisz RKS i KS w tyłek to jestes zerem. Pracuje kilka miesięcy a widzę jak kierownik jednego sklepu manipuluje swoimi pracownikami i pracownikami innych salonów. Plany sprzedażowe podzielone między KS i DK żeby bili się o klienta a przecież wszyscy w salonie grają do jednej bramki. Proponuje żeby góra pojeździła po salonach i szczerze zapytała o problemy. Nie zamiatajmy wszystkiego pod dywan tylko mówmy co nas boli.

Szczera
Pracownik
@Pracownik

Bo to strategia niektórych (usunięte przez administratora)trzymać w salonach niedowartościowane (usunięte przez administratora)które boją się stracić pracę i dlatego (usunięte przez administratora)do (usunięte przez administratora)co ślina na język przyniesie by pozbyć się tych mądrzejszych którzy mogliby za dużo powiedzieć. Naprawdę bałagan totalny można na chwilę stracić myślenie.

Taki Lajf
Były pracownik
 Pytanie
@Pracownik

Jeśli powiesz co Cie boli to podczas zwolnienia wrecza Ci wypowiedzenie z powodu "braku zaufania do pracownika". Niby interesuja ich problemy ale tylko te w RPT,ale nie problem pracownika. Kiedyś będąc w szpitalu moja KS uslyszla od RKS - Pana K.B "czy ona czegos nie kombinuje?". Jak widac masz za...pracowac niewazne czy masz zlamana reke, wstrzas analifaktyczny, masz sie stawic i wypowiedziec magiczne slowa misji i wizji...bo jestes malpka.Ta firma najbardziej bezczelnie zwalniala podczas pandemii. Kieruje sie niby wartościami,a najbardziej jej brak ETYKI !!! (usunięte przez administratora)jest tu powszechne.

ZP
Były pracownik
 Pytanie

Czy dalej pracownicy biura i w Sochaczewie dostają pensje pod stołem w kopercie i podpisują w książce odbiór kasy? Nie polecam pracy w tej firmie. Firma ma zasadę, że nie wychowuje za swoją kasę konkurencji. Dlatego pracownicy, którzy mają nawet 10k PLN pensji oficjalnie na umowach mają 1/3 tego na umowie. (usunięte przez administratora) Atmosfera chora.Szkoda mi tych osób co tam się marnują w imię pompowania jednego portfela.

Zp2
Były pracownik
 Pytanie
@ZP

Kto tyle zarabia w Zibi???????Na 10 tysięcy to ja w zibi musiałam 4 i pół miesiąca harować jak wół w warunkach fatalnych i jeszcze gorszej atmosferze . Tyle to może mieć marketing co najwyżej jak zrobią wałki na swoich budżetach marketingowych. Uczciwie się tam nie da zarobić .

Janushen Biznesen
Były pracownik

Najnowsze filmiki reklamowe na Facebooku perfekcyjnie odzwierciedlają podejście Zibi do pracowników: żenada i niezręczność.

Taki Lajf
Były pracownik
 Pytanie
@Janushen Biznesen

Jakie filmiki? Póśc link. :)

Pytanie
 Pytanie

Z jakich powodów pracownicy kończą współpracę z Zibi S.A.? Czy sami rezygnują ze współpracy, czy są zwalniani?

Solo
Pracownik
@Pytanie

Nie ma reguły ale jak już ktoś się tam zatrudnił to firma się cieszy ze dał się nabrać ;) raczej firma zwalnia tych co nie wyznają kultu wartosci i Lean albo co zgrozo pretekstem jest utrata zaufania firmy do pracownika. Najgorsze jest to ze potrafią zwolnić pracownika po wieloletniej ciężkiej pracy…bo jest niezgodny z wartościami

XYZ
Były pracownik
@Pytanie

Zwalniani byli głównie podczas pandemii , teraz się uspokoiło . Ci co odchodzili to podawali takie argumenty : mieli dość wyzysku, łamania prawa pracy, czyli brania urlopów na czas szkoleń, czyli podczas czasu gdy jesteś w robocie , zabierania naszych pieniędzy ( czytaj okradania ) " dla ratowania firmy " , mówienia do nas jak do bydła przez prezesa . Gdy była najgorsza sytuacja epidemiologiczna i mieliśmy chorych wśród nas - nie zawsze nas informowano, że nasz kolega z którym mogliśmy mieć kontakt , ma covid. Wprowadzono home office na ten czas i chwała firmie za to . Mówili często że lubili robotę , że żal rzucać ... zadra pozostała i chyba nie da się jej wyleczyć , bo żadnej maści na ranę firma wtedy nie podała , nie wiem jak jest teraz

Szczery
Pracownik

Ta firma to (usunięte przez administratora) nic więcej nie warto pisać o tym kurniku, szkoda czasu omijać szerokim łukiem.

Analityczny
Pracownik

Konstrukcja wynagrodzeń żenującą. Powstała, aby wycisnąć soki z pracownika ubrać to w motywacyjne słowa dodać tabelkę z której wynika wiele zawiłych punktów a na koncie widać żałosne wyniki. Doradca po roku pracy ma taką samą wyplate jak ten co pracuje 4 lub 5 czy 10 lat to jest śmieszne i żenujące żeby wypłata była na poziomie ochroniarza z marketu i pani z firmy sprzątającej nie umniejszając zawodom tutaj wymienionym. Ale doradca klienta plasowany na specjalistę w tej dIedzinie z bagażem obowiązków i odpowiedzialnością za mienie oraz pracujący jednak na dodatkowej oczywiście niskiej prowizji ma się cieszyć wspaniałym życiem ale chyba zarządzających tą maszyna wyzysku. To są produkty wysokomarżowe i oczekujemy czegoś więcej jednak niż płacy na niskim poziomie np salowej ochroniarza czy sklepowej z warzywniaka. Najbardziej niesprawiedliwe to wynagrodzenie nie adekwatne do stażu pracy. Widocznie firma ma taką strategie brać młodych na przyuczenie a starzy doświadczeni jak chcą to niech idą na lepsze. Uważam że zarząd powinien pomyśleć co tu zrobić bo place dla specjalisty doradcy salonu są na poziomie warzywnego. Myślę że na straganie z warzywami by szło lepiej zarobić. Pozdrawiam wytrwałości i oczekiwania na lepsze cudowne życie bo przecież filozofia grupy opiera się o wartości. Żyjcie wspaniałym zyciem

Apolityczny
Były pracownik
@Analityczny

Ciesz się wspaniałym życiem, a jak coś się nie podoba to Panu już podziękujemy bo nie spełnia Pan wartości firmy.

Hhh
Były pracownik
@Analityczny

W punkt nie wiem czy oni się obudzą ludzie odchodzą a oni nic z tym nie robią nie ma podwyżek i nie będzie nie zmienia zasad premii bo nie... Cały czas będą nowi ludzie którzy za nim będą dobrze sprzedawac minie trochę czasu chyba firmie nie zależy na obrotach tyle w temacie

Pracownik
Pracownik
@Analityczny

Tu Cie rozczaruje bo na straganie z warzywami pracując na 3/4 etatu można zarobić tyle samo lub więcej niż w TT. Info sprawdzone.

Taki Lajf
Były pracownik
 Pytanie
@Analityczny

A kto tam pracuje 5 czy 10 lat? Chyba tylko TJ. Kiedys przyszedl byly dyrektor Pan (usunięte przez administratora),ktory powiedzial,ze ludzi powinno sie wymieniac co 3 lata bez konkretnego powodu... Tylko dlatego,ze nowa glowa ma wiecej pomyslow i jest bardziej produktywna. I to sa wartosci?

@były gracz
Były pracownik
@Pracownik

A jak! Mój znajomy posiada takowe budki z warzywami. Panie mają tam 3500 na rękę + dodatki :) A praca dość przyjemna :)

Warzywniak
Inne
@@były gracz

No i pdk nie muszą robić na straganie. Wyobrażam sobie pracownika straganu z tabelka w Excelu wypełnianą przed robotą. Ile marchewek nadpsutych ma Zamiar przerobić na soki marchewkowe albo zokdkiewke ładnie wypastować żeby się szybko sprzedała. Trza pomyśleć o wprowadzeniu kaizen na warzywniaki

kanri

Praca u p. Zbyszka to pewny etat w trudnych czasach. Wszyscy widzimy co dzieje się do okoła (zwolnienia przez wirusa itd) jednak marka Zibi nie zwalnia pracowników i staje na wysokości zadania proponując różne rozwiązania. Pracuję tutaj już prawie 5 lat i widać że firma cały czas się rozwija - uporządkowane raporty, zmiany w systemie wynagrodzeń, benefity, dobra komunikacja z RKS, system pomysłów i zmian. Wypłata zawsze na czas (nie w każdej pracy tak jest), wyjazdy służbowe na szkolenia, spotkania. Dla młodych ludzi jest to dobry start z uczciwym wynagrodzeniem relatywnym do wniesionego wkładu w swoje obowiązki.

4
Nibyjak
@kanri

To chyba masz złe informacje hahah pierwsze zwolnienia się już posypały

Guocio
@kanri

Dobry start dla młodych ludzi?! Siostra zaczęła pracę ponad pół roku temu w waszej firmie, a teraz co? Wypowiedzenie jej wysyłacie a nie pomyślicie że ktoś może być w trudnej sytuacji finansowej i nie ma za co żyć?! Już nie wspomnę o samotnych matkach bo one też mają ciężko. W dodatku na wypowiedzeniu nie ma podanej przyczyny zwolnienia. Nieźle, firma FEST

Cichy

Tak ! Zwalniają ! Telefonicznie i mailowo !!! a o wypłatach nie wspomną ani słowem ! firma milczy na ten temat - jestem osobą zwolnioną przez Zibi z powodu koronowirusa, żałosne zachowanie ! ciekawe jak mamy teraz znaleźć pracę !!!!!!

Kl
@Cichy

W salonach zwalniają? To kto będzie tam potem pracować jestem w szoku

Mika
@Cichy

Pieniądze muszą ci wypłacić aż do końca trwania okresu wypowiedzenia które Ci wysłali

GIGI HADID
Były pracownik
 Pytanie
@kanri

Opinię pisala sama RKS? Jak nie zwalnia jak zwolnil polowe zespolu. Ile Ci dali za napisanie takiej opini?

2
Zodiak
Były pracownik
@kanri

Ile Ci zapłacili za pisanie nieprawdy haha . Prawda jest taka ze Zibi zwalnia ludzi cały czas , (usunięte przez administratora) o jaki. Wynagrodzeniu mówisz haha w sklepach maja więcej niż pracownicy w biurze

Maciej
Pracownik
@kanri

Zibi nie zwalnia pracowników haha No tak on ich wyrzuca nie jeden przyjechał do Firmy i biedny musiał wracać bez auta do domu pociągiem czy prosić kogoś aby go zabrał ze sobą nie interesowało go jak wrócił i czy ma jak wrócić !!! Wypłata na czas może i tak na konto najniższa krajowa czasami może 200 zł więcej dawali ale na koperty zawsze się czekało nie raz się śmieli wszyscy jak kadry dzwoniły i mówiły dziś będą ,, śrubki” . Piszecie tylko ze to dobra praca dla młodych a Co ze starszymi haha dla nich już nie !! Młodzi powinni omijać to dalekim łukiem bo tu nikt ich nie szanuje maja ich w (usunięte przez administratora) pierwsza ich praca a tu taki niesmak a na rozmowie och jak tu jest Cudownie możesz dostać tyle i tyle . Bony sodexo wstyd gdzie dają 20 zł tyle jest warty wasz pomysł i wasza niekiedy ciężka praca . Uporządkowana praca , raporty problemy co tydzień wpisywane te same aby wszystko było Ok żeby czasam ci z koperty ubogiej nie zabrali bo straszą . Wstyd się przyznac ze się tam pracowało . A opinie dobre piszą ci tez co liczą na to ze kopertę dostaną jak pare pochlebnych słówek napiszą a swoje myślą boja się wprawy czytać opinii na głos czemu tego nie omawianie na spotkaniach porannych tu sa prawdziwe problemy które trzeba rozwiązywać od tego powinniście zacząć nie od tego ze kran się zepsuł albo ze spłuczka nie działa haha

Była
Były pracownik
@Maciej

Świetnie napisane. Brakuje jeszcze tylko informacji o mobbingu w niektórych salonach.

Nick
Pracownik
@kanri

To popracujesz kolejne lata i się przekonasz że nie jest tak pieknie, urlopy wg życzenia prezesa tylko kiedy mu się tak podoba , przerwa godzinna wymuszona , nie płaci za nadgodziny, każde zwalnia wcześniej czy później bo liczy że przyjdą młodsi i za mniejszą kasę i tak bez końca nie mówiąc o tych umowach zlecenie lub o dzieło

What?
Były pracownik
 Pytanie
@kanri

Pewny etat? Co ty prdl ?!?!?! Sama zostalam zwolniona po chamsku! Brak szacunku dla pracownika. A wy frajerki pracujcie tam dalej na 4/5 etatu...a moze juz mniej...

Było minęło
Były pracownik

Kiedyś można było rozważać prace w marketingu. Byli ludzie od których można było się sporo nauczyc i podpatrzeć. Dziś nie nauczysz się niczego bo zostali tylko ci co koło od nowa wymyślają. Ta firma nie lubi postępu.

Misja i wizja
Były pracownik
@Było minęło

O marketingu to nawet nie ma co gadać bo to nie istnieje

Lean
Pracownik
 Pytanie
@Misja i wizja

No jak to? Przecież tam same ambitne orły zostały!

Zostaw merytoryczną opinię o Zibi S.A. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Zibi S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Zibi S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 119.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Zibi S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 102, z czego 8 to opinie pozytywne, 66 to opinie negatywne, a 28 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Zibi S.A.?

    Kandydaci do pracy w Zibi S.A. napisali 6 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Zibi S.A.
Przejdź do nowych opinii