brak logo

Zibi S.A.

Warszawa

Opinie o Zibi S.A.

Abi 2016-01-11 21:49
Sądząc po wielu wcześniejszych wpisach wrażenie odnosi sie całkiem inne :)
1
ljkj 2016-01-23 12:07
Widzę że cała masa postów została wykasowana :(
3
xxx 2016-02-27 08:58
firma jest kuznią talentów kazdy kto nauczy sie dobrej pracy tam ucieka do innych Powinni brac dotacje z ministerstwa nauki Pozdrowienia dla byłego prezesa Marka R.
3
ANULKA 2016-02-28 23:04
a łyżka na to niemożliwe :)
Łyżka_dziegciu 2016-03-03 02:49
Niedługo krótka i zwięzła relacja z pracy dla ZIBI, wnioski na temat tej "firmy" oraz kompetencji jej "ekspertów" tzw. "słoików" od pługa granatem oderwanych wyciągniecie sami ;-)
3
ToMMy 2016-03-05 00:29
Droga łyżko żółci, dajmy czas przedmówcy. Mogło mu chodzić o "managerów" i pracowników, którym słoma z butów wyłazi po "awansie społecznym" w postaci przyjazdu do Warszawy po raz pierwszy w zyciu. Wydaje im się że Boga za nogi złapali, a niestety wychodzą ich zaściankowe kompleksy które localsów rozśmieszają. Poczekajmy, zobaczmy co napisze. Przypominam że bardzo dużo negatywnych wpisów o ZIBI opisujących prawdziwe warunki pracy tam zostało w niewyjaśniony (???) sposób usunięte z tego forum.
4
Grendel 2016-03-11 14:55
Tak, każdy ma z góry narzucone normy. (usunięte przez administratora) jAK SZUKASZ PRACY TO SZUKAJ JEJ GDZIE INDZIEJ. Tylko nie w ZIBI.
inka 2016-05-02 19:43
takie wyższe aspiracje, że panna wylądowała u konkurencji "sprzedając" wszystkie informacje o firmie, w której wcześniej pracowała. na tym skończyły się aspiracja, nawet w tej samej GH :D :D :D
1
pulsar 2016-06-27 19:56
Hej, widziałem ogłoszenie na PH do ZIBI dotyczy marek zegarków Pulsar, Lorus i Nautica. czy ktoś coś ???
Ktoś 2016-07-14 00:22
Gadasz głupoty. Nikt z dnia na dzień nie zostanie zwolniony jeśli robisz co do Cibie należy. Powiem więcej - Jeśli nawet noga Ci się podwinie, też cię nie zwolnią ni z tego ni z owego. Powiem nawet jeszcze więcej - by Cię zwolnili musisz naprawdę być nieudacznikiem, lewusem i opiedalaczem. Jest to praca jak najbardziej stabilna, choć co do sfery budżetowej to niestety ludzie prawdę piszą
5
MIchał 2016-08-09 09:50
już zatrudnili...byłem tam na rozmowie, bardzo ciekawa oferta, połączenie pracy elektroniki z muzyką, jeżeli ktoś lubi grać na instrumencie to praca idealna....i dowiedziałem się, że od razu oferują szkolenia techniczne, zawodowe, więc plus....niestety nie dostałem się...
madonna 2016-08-10 10:52
pracuje, polecam, nie narzekam sobie...
paulax 2016-08-10 11:14
firma daje od razu umowę o pracę,a to dużo w dzisiejszych czasach...jak ktoś jest dobry, to związują się z pracownikiem na lata i masz stabilną pracę. Myślę, że wszyscy, którzy narzekają odeszli, bo też firma nie trzyma nikogo na siłę. wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma....a na takich forach piszą w większości niezadowoleni, a tacy są w każdej firmie. Ja polecam
david 2016-08-11 07:53
chciałeś , to masz: oferta pracy na magazynie w Sochaczewie i dają umowę o pracę

(usunięte przez administratora)
malwina87 2016-08-31 12:48
Polecam! firma rozwojowa. Jest stabilna, wypłacalna, oferują szkolenia dla swoich pracowników..ja bardzo dużo się w niej nauczyłam.
malwina87 2016-08-31 12:49
Polecam! firma rozwojowa. Jest stabilna, wypłacalna, oferują szkolenia dla swoich pracowników..ja bardzo dużo się w niej nauczyłam.
x 2016-08-31 17:56
wypłata jest na czas. potwierdzam
Pracownik 2016-09-26 18:15
Zarobki? - jakie wynegocjujesz takie masz
Umowa? - jest o pracę na 1/1 etatu
Wypłata? - na czas i co do złotówki się zgadza
Przechodząc od prywaciarza do ZIBI człowiek jest w szoku. Wszystko ustandaryzowane , do wszystkiego masz pomocne materiały udostępnione na serwerze. Jest fajny system usprawnień pracy - wymyslisz coś co Ci ułatwi pracę/ pozwoli zaoszczędzić czas - pomagasz sobie, pomagasz firmie, dostajesz za to kasę w bonach sodexo.
Urlop? - nie ma problemu
Warunki pracy? - na każdym stanowisku jest inaczej, każdy kryje swoją dupe i nie ma problemów.
i najważniejsze - jesli nie wiesz co to Lean to się z tym zapoznaj, mają fioła na tym punkcie, trochę z tym przesadzają ale i tak plus za to. Wszystko z korzyścią dla Firmy ale i dla Ciebie.
Filozofia jest jedna - pracuj na siebie a nie pod siebie. Wykonujesz swoją prace to nie ma problemu, jak chcesz aby odpier*** 8 godzin i iść do domu to idź na magazyn układać towar na palecie.
Cała prawda o firmie.

Z niewolnika nie ma pracownika
2
Mark 2016-10-03 19:37
Za dużo trawki przypalił i wymyśla głupoty - pewno któryś "manago". Szef go pogonił, by pozytywnie napisał o Zibi. Znane sztuczki w tejże firmie.
5
miruna 2016-10-03 19:41
@malwina 87 cieszy i zachęca mnie twoja bardzo pozytywna opinia, chciałabym jednak wiedzieć m jakim konkretnie mówimy tutaj pakiecie szkoleń, odpowiedź proszę
1
GoGoGo 2016-11-09 11:55
Miruna, z tego co orientowałam robią szkolenia w zalezności od stanowiska.
W biurze mają często spotkanie z japońcami z Toyoty, chyba teraz z Googlem zaczeli współpracę.

Słyszał ktoś czy to potwierdzone info?
1
Bajlando 2016-12-05 23:25
Potwierdzone :-)
zegarmistrz 2017-01-11 22:41
Witam.
Czy ktoś może mi powiedzieć jak wygląda praca w serwisie? Chodzi mi o stosunki międzyludzkie, płacę itp...
Widziałem ostatnio ogłoszenie, że poszukują ludzi.
Mam wieloletnie doświadczenie w zawodzie
Dzięki z góry
Katie 2017-02-03 23:48
NA BOGA! Czemu znów usuwa się stąd pawdziwe opinie byłych pracowników nt. negatywnych stosunków panujących interpresonalnych w ZIBI, mobbingu oraz innych takich niemiłych rzeczy, z których ta firma słynie?
11
Igor 2017-02-04 00:01
Zarobki? - jakie wynegocjujesz takie masz
Umowa? - jest o pracę na 1/1 etatu
Wypłata? - na czas i co do złotówki się zgadza
Przechodząc od prywaciarza do ZIBI człowiek jest w szoku. Wszystko ustandaryzowane , do wszystkiego masz pomocne materiały udostępnione na serwerze. Jest fajny system usprawnień pracy - wymyslisz coś co Ci ułatwi pracę/ pozwoli zaoszczędzić czas - pomagasz sobie, pomagasz firmie, dostajesz za to kasę w bonach sodexo.
Urlop? - nie ma problemu
Warunki pracy? - na każdym stanowisku jest inaczej, każdy kryje swoj [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] i nie ma problemów.
i najważniejsze - jesli nie wiesz co to Lean to się z tym zapoznaj, mają fioła na tym punkcie, trochę z tym przesadzają ale i tak plus za to. Wszystko z korzyścią dla Firmy ale i dla Ciebie.
Filozofia jest jedna - pracuj na siebie a nie pod siebie. Wykonujesz swoją prace to nie ma problemu, jak chcesz aby odpier*** 8 godzin i iść do domu to idź na magazyn układać towar na palecie.

Chyba jednak nie do konca jest tak jak piszesz.
Zarobki - negocjowac mozesz, z klientem. Sa okreslone i Twoje negocjacje mozesz w buty wsunac.
Umowa - jest, od pierwszego dnia. Pelen etat.
Wyplata - zawsze na czas, na ogol sie zgadza choc system wynagrodzen pozostawial wiele do zyczenia, teraz zostal zmieniony. Jaki bedzie czas pokaze.
Usorawnienia/bony - prawda.
Urlop - hmm. Sezon urlopowy dwa razy w roku. Poza tymi terminami potrzebna zgoda dyrektora, choc jak jest potrzeba nie ma z tym problemu. Co do odebrania urlopu to musi ktos w tym czasie pracowac. Jestes wiezniem firmy i sytuacji. Jak nie ma ludzi, nie ma urlopu. Nawet jesli jest mowa o innych sklepach, w ktorych braki latane sa pracownikami z sasiednich tt. Roznie z tym wiec bywa, choc na ogol mozna wziac urlop w swoim terminie.
Lean etc. Dluga historia. Albo ktos czuje te klimaty, albo nie. Lekka przesada na kilku plaszczyznach, ale da sie z tym funkcjonowac.
Podsumowujac. Praca nie jest zla, choc ma swoje mankamenty (jak wszedzie). Teraz duzo zmian przed nami zwiazanymi z wynagrodzeniami. Moze bedzie dobrze. Jedno jest pewne, jak ktos chce przyjsc na 8h posiedziec i podlubac w nosie, nie liczy sie z innymi ludzmi to niech sobie odpusci. Tu trzeba wspoloracowac, stale sie uczyc.
3
była 2017-02-07 14:14
Niestety atmosfera coraz gorsza większość osób która pracowała dłuższy czas odeszła a nowi też nie garną się do tej pracy. Powodów jest kilka a min. to że coraz bardziej praca tam przypomina jakąś sekte. Co ciekawe codziennie przed pracą trzeba odmówić modlitwe z innymi pracownikami na głos. Milion projektów które wyglądają tak że co miesiąc wprowadzany jest nowy i wszyscy na niego cisną do momentu pojawienia się nowego gównoprojektu. Tak naprawdę projekty służą tylko represji wobec pracowników bo zawsze ktoś może znaleźć coś co jest nie zrobione - jest tego tak dużo że już chyba nikt nie orientuje się w procedurach, projektach, pomysłach i innych dziwnych rzeczach. Co do Leanu jest owszem ale na tych płaszczyznach które pasują pracowdawcy. Obowiązkowe PLANOWANE (niezgodnie z prawem pracy) nadgodziny w grudniu. Przełożeni mają czelność dzwonić i pytać czy np. kiedy myłaś włosy, czy masz dziś na sobie świeżą koszule i pomalowane paznokcie. Najgorsze że to standard a nie jakieś odchylenia które są jeszcze gorsze a nie chce ich tu opisywać (było by co). Urlop tylko w wyznaczone dni i to też nie zawsze. Jeśli myślisz że idziesz tam sprzedawać to jesteś w błędzie bo najważniejsze i tak zawsze są raporty i tabelki a nie tak jak sie mówi klient. Klient niestety jest na samym końcu!
21
Igor 2017-02-18 22:56
Z raportami zgoda, podobnie z porannymi. Z drugiej strony nikt nie trzyma nikogo na sile. Jesli komus nie odpowiadaja wymagania to zawsze mozna zmienic prace. Co do grudnia to owszem, jest to pewne utrudnienie, ale wiekszosc z nas rekompensuje to sobie wyplata w styczniu. Nasz RKS jest naprawde wymagajacy/a, miewa humory, ale nie spotkalam sie z represjami. Fakt, przesadza czasami z iloscia raportow i planow, czasami czlowiek w tym sie gubi, ale ta praca nie jest zla. Mam porownanie z wlasnego doswiadczenia jak i z tego co opowiadaja pracownicy zaprzyjaznionych sklepow. Zapewne mozna w handlu trafic lepiej, ale duzo latwiej jest wyladowac w gorszym miejscu. Nie trzeba nawet szukac daleko.
Co do higieny, wygladu. Coz, pracujesz z ludzmi. Soba reprezentujesz firme. Musisz byc ladnie ubrana (zgodnie z wymogami), miec czyste wlosy, zadbane dlonie, paznokcie. Nigdy do mnie nie dzwonil regionalny z pytaniem czy mam umyte wlosy. Moze dlatego, ze nigdy z brudnymi mnienie widzial...
2
Byla 2017-02-21 22:43
No widzę ze pani RKS czyta posty i coś ja zabolało. No cóż prawda boli. To prawda ze nikt nikogo nie trzyma i pewnie dlatego trudno znaleźć pracownika który jest tam dłużej niż rok. O czymś to świadczy. Zapomniałem wspomnieć o tym ze wypłaty są tylko w części legalne a cześć idzie pod stołem. Mysle ze o to chodzi na tym portalu żeby potencjalni pracownicy dowiedzili się o ciekawych aspektach tej "pracy"
1
Fiku miku 2017-02-27 22:14
Brak szacunku do pracowników ! Pensja marna i poniżająca dla ludzi z dluższym stażem, nie oszukujmy się premiami / konkursami wygórowanych planów nie da się wykonać często... Prezesa interesuje głos pracowników z pierwszej linni , szkoda tylko że do niego nie dociera przez świętą trójce. Raporty z których nic nie wynika, projekty które są sztuką dla sztuki, durnota goni durnotę. Ludzie ktorzy mieli serce do pracy w tej firmie odchodzą. Jesteś analitykiem, sprzątaczką czasem ekipą remontową, mistrzem exela i tabelek, masz smykałkę do wazeliniarstwa i sztucznych uśmiechów poradzisz sobie. Sprzedaz jest na końcu!! Zamiast szkoleń samodoskonalnie , zamiast couchingu samoocena . Brawo wy! Po 0,5 roku pracy obudza Cie w nocy i będziesz recytować misje i wizje he he .
15
Agnieszka 2017-03-01 11:07
Widzieliście już nowe oferty pracy? Może znajdziecie w Zibi S.A. wymarzoną pracę? ;)
1
Ona 2017-03-21 14:44
Wymagane jest średnie wykształcenie?
Agnieszka 2017-03-21 14:51
@Ona, na jakie stanowisko?
Ona 2017-03-22 12:43
Na sprzedawcę
Agnieszka 2017-03-22 13:17
@Ona, niestety nie mam takich informacji. Na stronie firmy możesz znaleźć aktualne ogłoszenia - https://www.zibi.pl/kariera/
Tomek 2017-04-07 21:49
szacunek do pracownika jest równy 0
pieniąszki pod stołem i zarobki fatalne
nikomu nie można ufać w tej firmie, ja zaufałam i bardzo żałuje
to prawda że jest poranna msza i recytowanie misji i wizji
są wyjazdy do Sochaczewa, nocowanie tam bez sensu i praca po godzinach
procedury wymyślane na siłe i nikt wszystkich nie zna a już na pewno nikt tego nie rozumie, ale nie zastosujesz sie to Cie tak dojadą durne głowy, że się poryczysz
to prawda ze nikt o pracownika nie dba a złota zasada brzmi "nie ma ludzi niezastąpionych"
wolą człowieka wywalić na pysk lub zmusić do odejścia niż dać 100zł podwyżki
ta osoba co tu tak sie pieknie rozpisuje jaka to firma zibi nie jest rewelacyjna, to ja do ciebie apeluje, ze weź sie ogarnij pipo, bo nie wierzysz w to co piszesz, nikt ci za to nie zaplaci i medalu nie wreczy wiec nie chrzań, miej sumienie i nie marnuj ludziom czasu

Kiedys o was napiszą ksiazke i to bedzie koniec firmy a ta osoba zarobi krocie na historii tej firmy i jej pracownikow.
11
Agnieszka 2017-04-10 10:38
@Tomek, a co powiesz o pozytywnych aspektach pracy?
Mamuśka 2017-06-14 22:26
Faktycznie raca jest w porządku ale nie dla każdego...miliony raportów tabele zasad procedur planów ...ale też konkursy motywacyjne, bony, premię
zgodzę się z niektórymi wypowiedziami że trzeba się odnaleźć w tych wszystkich zasadach pracy ije realizować albo jak kto woli iść do innej sieciowki i stać za lada gapiąc się bezmyślnie w ścianę..mnie tam pasuje praca w TT przynajmniej czas leci , można dorobić do penśji co jest rzadkością w sieciowach , masz kontakt z całą siecią , szkolenia , konkursy i możliwość awansu. Jest czasami strasznie nerwowa atmosfera ale przynajmniej nie dzwoni rks z pytaniem : czemu tak mało pani sprzedała?
Można pomyśleć w pracy,firma wymaga wymyślania i wdrażania rozwiązań na np słaba sprzedaż,brak klientów. Dużo też zależy od ekipy z którą się pracuje, ja mam taka w której się wspieramy i razem pracujemy na plan. Ogólnie podsumowując - da się tam żyć, jest milion rzeczy do zarapirtowania ale lepsze to niż 12 h układania ciuchów gdzie pensja nigdy nie rośnie, przynajmniej dla mnie.
3
Bania 2017-06-25 23:24
Czy jesteście pewni, że nie da się napisać coś pozytywnego o firmie? Takie wypowiedzi na forum mogą zniechęcić nowych kandydatów.
1
AK 2017-06-28 15:36
Nic dodać nic ująć tak jest
1
były z centrali 2017-07-01 01:11
wystarczy popatrzeć na to, że ciągle do tej firmy sa nabory na praktycznie każde stanowisko i nie jest to wynikiem dynamicznego rozwoju zibi tylko tego, że jest wysokaa rotacja a to znaczy bardzo wiele. Zibi i CHPM są dostarczycielem i kuźnią kadr dla konkurencji i odpływ kadr w zadadzie jest tylko w jedna stronę czyli do konkurencji...
3
Sprzedawca 2017-07-01 10:41
Mam wątpliwości co do poprawności wizji Firmy. Z względów zainteresowań czytywałam publikacje o LEN, Kaizen i rzeczach związanych z tym, a z każdym dniem pracy coś mi zgrzytało. Ludzie tam zatrudniani przynajmniej w salonach i osoby im bliskie czyli Brand Menager'owie i KR to osoby z którymi pracuje się przyjemnie, gorzej jeśli chodzi o dalsze osoby, uogólnijmy ich do "centrali" to spotkałam się wyłącznie z niezadowoleniem - niepohamowanym i blokującym zdolność normalnej rozmowy. Potwierdzam, że system biurokratyczny jest przerośnięty i chyba nikt go nie ogarnia. Każdego dnia każdy miał z czymś problem - co widać po e-mailach typu: "Pomóż mi z czymś...". Sama do końca nie wiem co myśleć o pracy tam: stanowisko sprzedawcy całkiem atrakcyjne, zarobki jak na to stanowisko tez uważam za dobre, dogadać się w zespole zawsze można. Ale po okresie próbnym byłam jedynie zniechęcona: poziom stresu związany z wypełnianiem "wszystkiego" przerastał mnie i ciągle tylko się zastanawiałam czy na pewno jest dobrze czy ktoś mnie opieprzy, albo sztucznie uda, że nic się nie stało (a myślałam, to prawo polskie jest skomplikowane) - ogólne poczucie że pracujesz jako "kucharz, tynkarz i astronauta", ale niekoniecznie sprzedawca i to człowiek sprzedawca - popełniłeś błąd - zamknij się i ukorz, nie ma sensu się bronić czy rozmawiać o tym. Błędy zawsze drogo kosztują, ale ciągłe ich popełniane po dłuższym niż miesiąc okresie pracy skutkuje ciągłym poczuciem winy (ale może po prostu to ja jestem nieudolna) i frustruje. Wiedzę asortymentową przy minimalnej chęci da się ogarnąć, ale raczej na własną rękę bo materiały zapewniane przez firmę to raczej slogany marketingowe, a szkolenia to ich powtórzenie. Zaangażowanie w sprzedaż owocuje wynikami w konkursach sprzedażowych, które są częste i wymagające ale do zrobienia. Klienci w większości przyjemni i często wynagradzani niesmaki powstałe prze biurokrację.
4
Pókicook 2017-08-02 00:23
Praca doradcy klienta: Przychodząc do pracy musisz mieć świadomość że Twoja wiedza o asortymencie to klucz do sukcesu w sprzedaży. Firma nie oferuje pomocy w tym temacie chyba że współpracownicy podzielą się notatkami i mają katalogi o poszczególnych modelach. Początkowo przerażają Cię ilości procedur, potem dostajesz pakiet tych najważniejszych, uczysz się jak co masz robić. Im bardziej się w to zaglebiasz, tym bardziej zdajesz sobie sprawę że tego jest jeszcze więcej. Jeśli nie ogarniasz Excela to praca jako Doradca Klienta będzie dla Ciebie męką. Plany sprzedaży często bardzo zawyżone. Realizacja zależy w jakim miejscu pracujesz. Są salony gdzie towar sam się sprzedaje, a są miejsca gdzie musisz walczyć żeby ktoś w ogóle chciał coś kupić. Atmosfera zależy od współpracowników z którymi "prowadzisz" salon, bo to nie tylko kierownik zajmuje się salonem, tylko wszyscy. Jak każdy daje z siebie 100%, robisz to co Ci każą "z góry" i plany sprzedaży masz na plus, to nic do Ciebie nie maja. Jeśli nie, to presja z góry Cię demotywuje. Wynagrodzenia tak jak piszą, najniższa krajowa w zeznaniu podatkowym. Po 8 latach pracy nie dostaniesz kredytu, bo niskie zarobki... Ogólnie nie jest źle do póki wszystko się udaje. W grudniu nie masz czasu nawet przygotować się do wigilii zwłaszcza że pracujesz w ten dzień do 15:00.. A w inne dni nadgodziny. Okres urlopowy to maraton dwóch osób na zmianę. W tym wszystkim najfajniejszy jest kontakt z klientem, co ogólnie wiadomo samo w sobie juz jest ciężkie i wymaga cierpliwości. Gdyby zarobki były jak w SWISS lub innej konkurencji, to wszystko byłoby znośne. Szkoda że firmę stać rozdawać zegarki blogerkom, a pracownik musi sobie sam kupić z rabatem prawie jak na wyprzedaży dla zwykłego klienta.
5
Agnieszka 2017-08-07 21:42
@Pókicook a czy pracodawca organizuje jakiekolwiek szkolenia wewnętrzne? Jak rozumiem - ze znajomością produktów trzeba głównie poradzić sobie sam. A co ze szkoleniami sprzedażowymi? Te umiejętności w pracy sprzedawcy są szczególnie ważne.
Lala.k 2017-08-08 14:45
Jezeli chcesz sie zatrudnic to nie licz na szkolenie od reki. Takie moze Ci zapewnic osoba z ktora bedziezz pracowac o ile sama dobrze to ogarnia. Dopiero po okresie probnym mozesz miec mozliwosc udzialu w tzw tygrysach sprzedazy o ile sie zalapiesz , bo miejsca sa ograniczone, albo jezeli zorganizuja w jednej z galeri szkolenie z obslugi klienta, o ile jakis kierownik salonu zajmie sie organizacja miejsca itp. Moze sie okazac ze szybciej skonczysz tam prace albo znajdziesz nowa niz bedziesz na szkoleniu..
Agnieszka 2017-08-18 16:53
@Lala K. Czyli ile mniej więcej trzeba czekać na takie szkolenie? Rozumiem, że mówisz o szkoleniu z samej umiejętności sprzedaży. Co ze szkoleniami o produktach Zibi S.A.?
javed 2017-09-21 19:32
Zanim napiszesz książkę, popraw znajomość ortografii.
Agnieszka 2017-09-21 21:20
Widzę, że obecnie firma szuka pracownika na stanowisko trenera wewnętrznego. Ms on być odpowiedzialny za podnoszenie umiejętności sprzedażowych, menadżerskich i przywódczych w firmie. To bardzo ciekawe rozwiązanie. Czy ktoś w takim razie może odnieść się do mojego poprzedniego pytania - czy zdarzają się w Zibi szkolenia ze znajomości produktów?
Nick 2017-09-22 17:28
Jak najbardziej zdarzaja, doslownie. Po okresie probnym nie ma tak ze od razu pojdziesz na szkolenie, albo Ci sie trafi, ze akurat firma robi szkolenie albo nie. Z tym ze pierszenstwo maja osoby ktore pracuja dluzej od Ciebie, a nie mialy szkolenia. Ogolnie szkolenia ze znajomosci to tak naprawde, wiedza ktora przekaze Ci np kierownik salonu gdzie bd pracowac oraz materialy ktore Ci dadza do nauki.
NickCave 2017-10-07 19:14
Ciagle te same ogłoszenia o pracę - tobchyba o czymś świadczy. Siedziba dziwna, chaos na recepcji. Pani od HR odrealniona. Dobrze ze nie dostałem tam pracy.
franek 2017-10-14 17:17
Czy to prawda, ze w Zibi zarobki sa wiekszosci w formie najnizszej krajowej i reszta p.st.?
Zostaw swoją opinię o Zibi S.A. - Warszawa
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Zibi S.A.