Magazyn Zibi w Sochaczewie i logistyka to klika kolesi którzy dbają tylko o swoje stołki, nic dla zwykłego pracownika. Wazeliniarstwo, donosicielstwo i kombinatorstwo. Omijajcie szerokim łukiem, nie polecam.
Buła, masz rację, potwierdzam. Dyrektor i kierownicy dbają tylko o swoje tłuste (usunięte przez administratora) Zwykły pracownik jest nikim. Szczerze omijajcie to miejsce. Tam nigdy nie będzie dobrze, dopóki ta banda będzie rządzić.
Zazwyczaj pisze się złe opinie, mało kto pisze pozytywne. chciałbym pozdrowić panie z infolini serwisu obsługi klienta, dosyć często dzwonię naprawić zegarek ponieważ mam ich sporo i zawsze udzielają informacji , pomogą , są miłe i sympatyczne , nie wiem jak trzeba wyprowadzić z równowagi lub wkur***ć żeby były nieprzyjemne
Jak długo czekaliście na odzew z Zibi S.A.? Oddzwaniają zawsze?
Oddzwonią albo i nie. W tym bałaganie nic nie idzie dobrze. Roczne pity 11 poprawiane po kilka razy, to jak reszta może dobrze działać??? Odpowiedzcie sobie sami..Cieszę się że stamtąd odeszłam. Może gdyby właściciel znał cała prawdę, to może by coś zmienił a tak to lipa.
Niestety mimo informacji, żę na pewno zadzwonią w każdym wariancie, również z informacją negatywną - Dział HR ma gdzieś kandydatów i z informacją nie wraca. Dziwne zasady Panują w tej firmie, również związane z rutyną dnia codziennego - jest informacja o codziennych spotkaniach i odmawianiu porannych modlitw związanych z wartościami firmy, o które w rzeczywistości firma i tak nie dba. Poza tym zmusza się pracowników do zostawania w pracy pół godziny dłużej bez wynagrodzenia. Nie polecam!
Jakie są mocne strony pracodawcy Zibi S.A.?
Nie będę się ukrywał i chował głowy w piasek jeżeli jest jakieś rozwiązanie to dajmy z siebie wspólnie wszystko żeby to rozwiązać proszę o rozwiązanie apljacij casio watches co do modelu GBD-H2000 zegarek super ale apka kuleje potrzebna aktualizacja aby móc aktualizować zegarek update jest ale problem z pobraniem itd proszę o rozwiązanie problemu z poważaniem Dariusz Stokowski
Czy w Zibi S.A. odbywają się wewnętrzne rekrutacje?
Magazyn Zibi w Sochaczewie i logistyka to klika kolesi którzy dbają tylko o swoje stołki, nic dla zwykłego pracownika. Wazeliniarstwo, donosicielstwo i kombinatorstwo. Omijajcie szerokim łukiem, nie polecam.
Buła, masz rację, potwierdzam. Dyrektor i kierownicy dbają tylko o swoje tłuste (usunięte przez administratora) Zwykły pracownik jest nikim. Szczerze omijajcie to miejsce. Tam nigdy nie będzie dobrze, dopóki ta banda będzie rządzić.
straszna firma, nikomu bym nie poleciła pracować tutaj, ogrom obowiązków jakby się prowadziło firmę, a wypłaty to jakieś ochłapy, grosze. Powodzenia dla reszty w odmawianiu modlitw dla Prezesa
W zupełności się zgadzam, wykorzystywanie pracowników za marne pieniądze. Najlepiej jakby pracownik sam sobie pomalował sklep, naprawił kran itp. Mam bardzo słabe wspomnienia i nie polecam tej firmy
Ja musiałem sobie sam, dział budować, remontowac pomieszczenie, malowac sciany itp także no, aby najoszczedniej.
Czy w Zibi S.A. możliwa jest wypłata wynagrodzenia w częściach, częściej niż raz w miesiącu?
Pracowałem przez 3 miesiące w dziale kontrolingu w kontroli wewnętrznej. Zaczynałem kiedy wirus zaczynał opanowywać Polskę, w 2020r. Plusy: - Bardzo dobra organizacja środowiska pracy i komunikacji - Profesjonalnie i rzetelnie przeprowadzony proces rekrutacji - Codzienne spotkania z działem (opowiadany co robiliśmy wczoraj, co zamierzamy zrobić dziś, jak się czujemy itd- według mnie bardzo fajna opcja komunikacji) - Szkolenia (W tej firmie rzeczywiście umożliwiają chodzenie na różnego typu szkolenia) - Sprzęt - jako gość od kontroli wewnętrznej dostałem służbowy laptop, telefon i samochód, kontakt z panem z floty bardzo fajny, proces przekazania tych rzeczy też na plus. Laptop wydajny, telefon z wyższej półki, samochód skoda rapid z 2014 + darmowa myjnia raz w miesiącu + można było używać do celów prywatnych. - Wygodne miejsce pracy, fotel, duże biurku, klimatyzacja itd. Minusy: - Przerwa obiadowa nie wlicza się do czasu pracy, nawet jeśli z niej nie skorzystamy (pracujemy 8,5 h) - Poranna modlitwa (codziennie rano ze swoim działem odmawiana jest krótka formułka o tym jakie wartości przedstawia firma) - Program LEAN - ciągłe doskonalenie procesów działu/firmy. Każdy w dziale jest odpowiedzialny za kilka procesów działu, musi pisać/poprawiać jego instrukcje i raz na jakiś czas go usprawnić, tak żeby był zysk czasowy albo finansowy i są na to jakieś normy - każdy musi wypracować z tego określoną ilość zyskanego czasu/pieniędzy. (Pomysł ogólnie bardzo fajny, tylko jest na to mega parcie) - Kilometrówki - prywatnie owszem można jeździć, ale średnio sie opłaca bo za 1 kilometr płaciliśmy firmie 0,50 zł (jeśli przejechaliśmy mnie niż 1000 km, po przekroczeniu taryfa zmieniła się na 1km/0,80 zł) - Wpisywanie się do programu na przyjście/wyjście z pracy, na przerwę obiadową, na wc itd. czasami sie zapomni wypisać albo wpisać i potem są problemy. - Dział kontroli wewnętrznej (który podlega pod dział kotrolingu) w zasadzie nie miał żadnego wykwalifikowanego przełożonego i nikt poza 2 pracownikami tego działu nie wiedział jak działają ich procesy + mega bajzel w różnego rodzaju rozliczeniach. - Część wypłaty wypłacana jest "w kopercie"
Ale co ty mówisz, że przerwa się nie wlicza? 15 minut MUSI się wliczać w czas pracy zgodnie z prawem. Czyli jak wam dają 30 minut przerwy to możecie pracować 8h i 15 min, jak pracujecie dłużej należą się nadgodziny. Przypominam też, że można ubiegać się o wypłatę wszystkich nadgodzin do 3 lat wstecz.
Możesz coś więcej opowiedzieć o szkoleniach? :) Jakiego typu są? Bardzo mnie interesuje rozwój, dlatego pytam :)
A jeśli można wiedzieć dlaczego pracowałeś tylko 3 miesiące? Obecnie prowadzona jest rekrutacja do kontrolingu i jako asystent księgowej. Warto aplikować?
Serwis Zibi w Sochaczewie to jakaś porażka.Nie dotrzymują terminów,obsługa nie miła a do tego jeszcze odesłali mi nie mój zegarek a co za tym idzie znowu trzeba było się kontaktować i wyjaśniać sprawę,pani z obsługi była nie miła i nawet nie raczyła przeprosić za ich pomyłkę Nie polecam tego serwisu
Jakis dramat z tym serwisem… czas oczekiwania na części podali 5 tygodni!!! Na piechotę dostarczają te części?!?!?!?
Jaka część wypłaty jest tutaj wpisywana w umowę, skoro jakaś część dostaje się w kopercie? Jak to u Was jest? :) Szukam mężowi roboty jako kierowca :D Może mi pomożecie się co nieco dowiedzieć.
Kupiłem zegarek Casio g shock pierwsza naprawa po upływu kilku miesięcy wymiana na nowy kilka miesięcy dalej znów się zepsuł naprawa trwa od września czas oczekiwania na zegarek około 5 listopad dramat
Kupiłem zegarek. "Niby" "Atlantic". Podobno wodoszczelny do 30m. Sprzedawca "Max Time" z Rzeszowa - nie polecam. W czasie pobytu nad wodą zanurzyłem go na głębokość max. 0,5m. Zaparował i co jakiś czas zatrzymywał się. W serwisie Zibi S.A. w Sochaczewie odmówiono naprawy gwarancyjnej, argumentując to tym, iż zegarek zanurzono na bardzo dużą głębokość i poddawano olbrzymim ciśnieniom. Bzdura. Jak dla mnie i firma max time, jak i firma zibi s.a. ( celowo z małych liter ) to (usunięte przez administratora) Jedni sprzedają doskonale podrobioną chińszczyznę, a drudzy nie uznają gwarancji i za odpłatną naprawę z dwumiesięcznym terminem oczekiwania chcą zapłatę prawie równą wartości zegarka. Zdecydowałem się odesłać zegarek sprzedawcy. Mam nadzieję, że kiedyś straci więcej niż to, co mi ukradł. Oczywiście firmy zibi s.a. również nie polecam.
Niestety, administrator nie pozwoli, aby wszyscy dowiedzieli się kim jest i jaką profesję reprezentuje firma zibi s.a.
Oznaczenie 30M Lub 3 ATM oznacza, że zegarek jest szczelny na zachlapania a nie na zanurzenia.
???? 30atm i 30m to oznaczenie klasy wodoszczelności i tak samo oznaczenie 30m nie oznacza że można nurkować do 30 metrów. ???? Chłopie kupiłeś sobie zegarek do przypadkowych zachlapań a poszedłeś z nim się kąpać ???? i jeszcze masz do wszystkich żal. ???????????????????????? A do tego na GoWork piszesz opinie o zegarku ????????????????
(usunięte przez administratora) dna i metr mułu. Oddałem zegarek wart 370 zł do wymiany baterii i skręcenia w całość z brakującymi 2 śrubkami. Na wycenę czekałem 2 tygodnie po czym.... zaproponowali naprawę mechanizmu i reszty rzeczy za 505 zł. Nie znam gorszego serwisu. Omijać szerokim łukiem!
Bardzo bobry serwis, zegarek naprawiony i wszystko jest jest w porządku. Niech się to trzyma
Petarda bez zbędnego gadania...:)
Bez zbędnego rozpisywania się.Robota na 100 procent.Bardzo miła Pani Ola kierownik serwisu...????Mój Atlantic dostał nowe zycie i nowy pasek w gratisie od Pani Oli zwłokę..Jestem bardzo zadowolony z usługi i polecam wszystkim...Dziekuje bardzo i pozdrawiam Panią miłą i konkretną Olę kierowniczkę serwisu zibi????????????????
Dodaj treść twojego wpisu Zegarek ATLANTIC który kupiłem działał ok. roku. Mało go używałem więc nie wiem dokładnie kiedy się zepsuł. Ponieważ gwarancja na ten zegarek za 1500 zł( tysiąc pięćset) niby miała być na dwa lata , odwiozłem zegarek do serwisu Zibi w Sochaczewie. Arogancja i bezczelność pracowników serwisu to i tak delikatne określenie potraktowania mnie w tym serwisie. Serwis Zibi nie uwzględnia napraw gwarancyjnych. W moim zegarku podobno zepsuł się mechanizm za wymianę którego zażądano ode mnie 220zł. Zegarek i serwis to PORAŻKA.
Dlaczego firma Zibi nie uwzględniła Twojej reklamacji? Pytam o to, ponieważ to dziwne, że skoro zegarek był na gwarancji to odmówiono naprawy w ramach gwarancji. Jestem ciekaw, co napisano w uzasadnieniu odmowy naprawy. Zdradzisz to? Tak mnie to zaciekawiło, że liczę na Twoją odpowiedź.
naprawa gwarancyjna została odrzucona, ponieważ w zegarku została wymieniona już bateria u zwykłego zegarmistrza co równa się z utratą ważności gwarancji(wszystko zapisane w warunkach gwarancji)
Po tygodniu od zakupu zegarka zaczęło coś w nim dzwonić w środku podczas poruszania nim Oddałem zegarek do sklepu i został odesłany do serwisu po 2 tyg odesłano go z opinia ,, Dźwięk pochodzi od metalowych styków umieszczonych w plastikowym wypełniaczu mechanizmu ``i dalej,, Mechanizm nie wykazuje nieprawidłowości zegarek funkcjonuje prawidłowo Reklamowany zegarek posiada wszelkie wskazane przez producenta i gwaranta cechy odpowiadające tego typu towarom `` Czyli rozumiem że według serwisu to że coś dzwoni w zegarku jest zupełnie normalne?? Po za tym jeśli znaleźliście usterkę czemu nie została naprawiona?? Gwarancja nie dotyczy uszkodzeń zewnętrznych paska koperty szkiełka itd itd to co napisaliście w odpowiedzi na moją usterkę świadczy o tym że gwarancja nie dotyczy kompletnie niczego. Dla mnie gwarancja która dajecie na zegarek to jedna wielka bujda. Mam nadzieję że zainteresuje się tym co się dzieje i jak pracuje serwis casio ktoś kto jest za to odpowiedzialny. Zegarek za kilkaset złotych który sobie dzwoni podczas poruszania i to jest Super Reklama jaka robi serwis producentowi Casio
Zegarek po zakupie działał 37dni Wysłałem z prośba aby go wymienili na nowy bez wad jednak mi odmówiono i przekazano do naprawy gwarancyjnej. Naprawa trwa już prawie 2 miesiące i końca nie widać Nikt nic nie dzwoni nie informuje na mejle cisza. Czuje się oszukany nikomu nie radzę korzystać z tej firmy. Czytajcie opinie o firmie jak i o zegarkach. To skandal aby zegarek za który zapłaciłem 1600zl zepsuł się w tak krótkim czasie. Julian Lachowicz tel 605917866
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Zibi S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Zibi S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Zibi S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 1 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Zibi S.A.?
Kandydaci do pracy w Zibi S.A. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.