Witam. Czy mógłby mi ktoś przybliżyć zarobki dla Nadzorcy Rusztowań? Niedawno pojawiła się taka właśnie oferta. Partner spełnia wskazany wymóg z minimum pięcioletnim doświadczeniem na podobnym stanowisku i zastanawiamy się czy dobrze by zarabiał
Witajcie, spoglądam właśnie na te aktualną ofertę na stanowisko Document Controller i zastanawiam się na tym czy jakiekolwiek szkolenia są w ogóle oferowane. Z tego co jest napisane wymaga się chociażby komunikatywnego angielskiego oraz średniozaawansowanego w piśmie. Czy można się spodziewać kursów z tego zakresu?
Zapomnij o jakichkolwiek szkoleniach, kursach - czymkolwiek. Dysponujesz tą wiedzą i umiejętnościami, z jakimi przychodzisz, a uczysz się w trakcie tej orki. Jak masz szczęście współpracować z doświadczonymi Polakami, to coś z tego wyniesiesz. Natomiast jeśli gros twoich współpracowników stanowią Hiszpanie lub Koreańczycy - będziesz kląć w żywy kamień, bo poziom absurdu sięga tu zenitu.
Witam. Widziałem , że Marian Operator od jakiegoś czasu jest potrzebny, wystawiono ofertę do Internetu. nie zawiera ona żadnych widełek placowych a jak widać potrzeba przynajmniej 3 lat doświadczenie by się kwalifikować. Jak taki staż jest więc wyceniany?
Cześć wszystkim, pracuję tutaj kilka miesięcy, i mogę już jakąś opinię wyrazić. Prawdę mówiąc zatrudniając się tutaj myślałem że na takim prestiżowym projekcie na całą Europę będzie można duże doświadczenie nabyć. Prawda jedna okazała się inna, jak już przeczytałem opinie moim kolegów na GoWork ale pod hasłem "Hyundai Engineering Poland" w Policach to zgadzam się z opiniami odnośnie budowy Olefin III w Płocku (https://www.gowork.pl/opinie_czytaj,24000863) załączam stronę z opiniami, może ktoś jest zainteresowany. Tutaj rządzi faktycznie firma podwykonawcza Turecka, oni ustalają sobie coś i chodzą od pokoju do pokoju szukając jakiegoś przysłowiowego "Jelenia" który się zgodzi na ich dziwne pomysły, oczywiście cześć Hiszpańska czyli Tecnicas Reunidas S.A. która jest reprezentowana tutaj w Płocku przez francuza "F" na wszystko się zgadza a potem szukają winnych po Polakach. Jeśli mowa o braku informacji od zwierzchników to też prawda, rozpoczynając pracę napotkałem się na takie sytuację, że zastępca kierownika budowy nie powiadomił swoich podwładnych że zostały wstrzymane pracę dla jednej firmy podwykonawczej, dopiero jego współpracownicy dowiadują się o takiej sytuacji od podwykonawcy, gdzie była notatka wpisana do dziennika budowy i prawdę mówiąc to nie jeden taki przypadek. Jeśli chodzi o pomysłowość Hiszpanów lub Koreańczyków to maja bardzo iracjonalne pomysły, czytając mail-e ogólne dla całych zespołów od głównego szefa Tecnicas-a doczytałem się że Polacy mają biegać za podwykonawcą Tureckim w czasie swojej przerwy obiadowej i wyganiać z budowy, też doszły mnie słuchy że osoby które chodzą na nocną zmianę mają pracować w ciągu przez 4 tygodnie bo nie ma ludzi na obstawienie tygodni - "za mało ludzi" jak to usłyszeliśmy, tylko zamiast zatrudnić Polskiego inżyniera to Tecnicas woli zatrudnić swojego rodaka który nie przyjdzie na noc. Jak widać jednak wyzysk jest i będzie. Tutaj kierownik budowy nie ma dostatecznie pełnego poparcia i głosu, brak kadry Polskiej co widać i się odczuwa, a już są plotki w biurze że brak pieniędzy na zwiększenie kadry polskiej, lepiej zatrudnić Hiszpana który przyjedzie i będzie robił za tzw. słupa a dostają tyle dodatków za przyjazd ale brak pieniędzy dla inżynierów. Największa budowa na całą Europę warta ponad 25 mld ale brak pieniędzy na kadrę inżynierską a już nie wspomnę na BHP, jeśli chcesz mieć jakieś dodatki to sobie sam musisz zapewnić z pensji!!!! ( mutlisport, ubezpieczenie, medicovera itp.). Jeśli chodzi o pracę tutaj , to jak trafisz pod skrzydła polskiego menagera to nawet przyjemna jest praca, jeśli trafisz pod menagera Koreańskiego lub Hiszpańskiego to musisz się liczyć że będzie totalny wyzysk i głupie pomysły nawet takie że każą stać Ci nad podwykonawcą i patrzeć mu na ręce jak robi i popędzać. Jeśli chodzi o jakość budowy to jak usłyszałem od menagera Koreańskiego że odchyłka 30 cm to nie odchyłka i może tak być, wiec sam fakt wskazuje tutaj że jest brak jakości. Można było by więcej absurdalnych sytuacji tutaj opisać, ale nie na tym to polega. Ogólnie jeśli chcesz przyjść tutaj to się uzbrój w totalną cierpliwość do " Głupich" pomysłów szefów i tyle. Jest przez taki pomysły i dziwne sytuację duża rotacja ludzi. Podziwiam kierownika budowy który na taki coś pozwala, jedyna pozytywna rzecz że nie wpisuję sie do dziennika bo obawiam się że przy dalszej rozbudowie i zwiększeniu pracowników podwykonawców będzie niebezpiecznie. Powstałe miasteczko kontenerowe dla ponad 5tys pracowników jak oni wejdą na budowę to nie wyobrażam sobie zachowania bezpiecznej pracy jak brakuje kadry Behapowców teraz na tym etapie gdzie jest nawet nie 1/3 ilości jaką ma tutaj pracować na tej rozbudowie.
Mógłbyś napisać jak wyglada kwestia wynagrodzenia? Praca na 4 zmiany jest przy każdym projekcie? Czyli jednym słowem, trzeba mieć szczęście aby trafić na polskiego kierownika, i wtedy jakoś robota idzie? A co z mieszkaniem i dojazdami, firma to zapewnia?
Tomaszu jako już była pracownica mogę przyznać całkowita prawdę twoim słowa. Zgodzę się z Tomasz opinia, rotacja jest tutaj ciągła ponieważ zarządzający częścią hiszpańska główny Menager nie zna się na zarządzaniu ludzi i w sumie nie chętnie dają urlopy czy też podpisują przedłużania umowy wymyślając jakieś glupie i malostkowe preteksty. Nie polecam nawet za tzw. prestiż pracowac dla tej firmy. Wyzysk pracownika Polskiego jest w każdym dziale!!!!!
Tą budową powinny zainteresować się służby specjalne. Największa budowa w Europie a na budowie rządzi (usunięte przez administratora) Nie podłączą cię do prądu jak nie zlecisz dokumentacji określonej osobie, jak nie zlecisz wykonania przyłącza odpowiedniej firmie. Ceny 10 lub 20 krotnie większe niż obowiązują na rynku. Co gorsze biorą i brały w tym udział polscy pracownicy Hundaia. Strzyżenie biednych koreańców na całego. Mafię rozprowadza pewien warszawiak mający ksywę "cygan". i tak jeden warszawiaczek dyktuje tempo budowy za 5 miliardów dolarów. Gdzie są służby specjalne ?
Zgadzam się z przedmówca, zarządzanie na tej budowie to kompletna klapa. Na moje doświadczenie to nie spotkałem sie z brakiem koordynacji i podejścia do budowy, kierownik to tzw atrapa a nie kierownik budowy.
Zaciekawiła mnie oferta pracy w firmie Hyundai Engineering Poland Sp. z o.o. Tecnicas Reunidas S.A. sp.j. jako Kierownik Robót. Wiecie coś więcej o tym pracodawcy? Jak go oceniacie?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Hyundai Engineering Poland Sp. z o.o. Tecnicas Reunidas S.A. sp.j.?
Zobacz opinie na temat firmy Hyundai Engineering Poland Sp. z o.o. Tecnicas Reunidas S.A. sp.j. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Hyundai Engineering Poland Sp. z o.o. Tecnicas Reunidas S.A. sp.j.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!