Od ponad 10 lat brak logiki w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Htpl nadal w latach 90 Kolesiostwo i układy. Ochyda
Trzeba uważać bo jak jakiś pociotek będzie szukał pracy to nagle może się okazać że dla ciebie pracy już nie ma
Zgadam się, istny bajzel w zarządzaniu kadrą, a efekt widać jak na dłoni ... szkoda
Zwalniają człowieka bez powodu ze stanowiska i dwa dni później bez żadnej rekrutacji przychodzi na jego miejsce kuzynek kierownika. Bez żadnej rozmowy stawiają cię przed faktem dokonanym.
Umowy są różne ale zlecenie tez dają.
Do kogo zgłosisz? Kazdy boi sie własny stołek.
Niestety dokładnie tak :-( Bałagan, brak logiki i czas zatrzymał się … Weźcie na tapetę zakupy, które od kilkunastu lat działają tak samo i żadnych zmian a świat i okoliczności dookoła się zmieniają. Czy naprawdę nie można świeżości i doświadczenia rynkowego tu wprowadzić ??? A my właśnie na budowach tego potrzebujemy.
Nie tylko w zakupach, innych działach też. I zastanawia mnie jedno, ciagle jakieś spotkania a współpracy między działami nie ma. A dziś kiedy mamy bardzo trudny rynek i cenowy i dostępność, to budowy potrzebują mądrych ludzi z otwartymi głowami. Którzy nas na budowie wesprą
Dopóki do zarządu to nie dotrze to na zmiany nie liczyłbym. Zgadzam się z tymi latami 90 wypadałoby XXI wiek wprowadzić.
Ludzie z otwartymi głowami gdy widzą jak wygląda sytuacja to od razu się ewakuują do firmy gdzie szanują pracownika i godnie wynagradzają. I gdzie nie trzeba gadać "tu nie pracuje się dla pieniędzy"
Naczelne hasło każdego pracownika. 'tu nie pracuje się dla pieniędzy, tu pracuje się dla atmosfery' Trzeba uciekać jak tylko nadarzy się okazja
Czas wymienić dyrektorkę aktorkę, która nie potrafi zarządzać kapitałem ludzkim
O tak, pracowałam tam kilkanaście lat, przełożeni wmawiali że nie pracujemy dla pieniędzy, a dla atmosfery, abyśmy doceniali, że mamy parking... Przez kilka lat z rzędu nie było premii, podwyżki rzędu 100 zł brutto, bo ciężka sytuacja na rynku. To jednak nie przeszkadzało kadrze menedżerskiej zmieniać auta służbowe, jeździć w delegacje, korzystać z hoteli itp itd na koszt firmy oczywiście... cóż, w myśl zasady co wolno wojewodzie to nie tobie smrodzie...
Polecam prace w firmie. Miła atmosfera i fajny zespół. Trzeba dużo pracować i czasem zostawać po godzinach. Zostałem za to doceniony. Dostałem awans i podwyżkę. Na zarobki nie narzekam. Chce tu dalej pracować. Pozdrawiam z budowy w Warszawie przy ulicy Towarowej.
Super że jesteś zadowolony! Jako kandydatka na specjalistkę ds. ofertowania instalacji elektrycznych dostanę dodatkowe świadczenia socjalne? Fajnie jakbym wiedziała co w nich się zawiera...
Na którym piętrze w budynku A panuje ta miła atmosfera? Jakie były kryteria związane z przyznaniem awansu i podwyżki na tym projekcie?
Jak ktoś nie był na tej budowie to może i by się nabrał. Chyba najgorszy projekt ht w historii. Podczas realizacji zespół przerotował się już jakieś 3 razy, a każdy wartościowy pracownik po prostu odszedł z tego (usunięte przez administratora) Zostali jedynie ci co musieli lub nie mieli odwagi poszukać innej pracy.
@Zosia Wystarczyło być sumiennym w pracy i zaangażowanym. Wykonywać prace na czas. Też dostałam podwyżkę bo ciężko pracowałam i nie żaliłam się jak mi ciężko.
nikt nie ma pomysłu jak dobrze zarzadzac ta firmą, wszystkie decyzje podejmowane sa w sposob chaotyczny. Brakuje jednej konkretnej osoby, ktora przyszłaby i powiedziała w jakim kierunku realnie firma zmierza. Wygląda to tak, jakby decyzje były podejmowane na zasadzie rzutu kości ;/
Od ponad 10 lat brak logiki w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Htpl nadal w latach 90 Kolesiostwo i układy. Ochyda
Trzeba uważać bo jak jakiś pociotek będzie szukał pracy to nagle może się okazać że dla ciebie pracy już nie ma
Zgadam się, istny bajzel w zarządzaniu kadrą, a efekt widać jak na dłoni ... szkoda
Zwalniają człowieka bez powodu ze stanowiska i dwa dni później bez żadnej rekrutacji przychodzi na jego miejsce kuzynek kierownika. Bez żadnej rozmowy stawiają cię przed faktem dokonanym.
Umowy są różne ale zlecenie tez dają.
Do kogo zgłosisz? Kazdy boi sie własny stołek.
Niestety dokładnie tak :-( Bałagan, brak logiki i czas zatrzymał się … Weźcie na tapetę zakupy, które od kilkunastu lat działają tak samo i żadnych zmian a świat i okoliczności dookoła się zmieniają. Czy naprawdę nie można świeżości i doświadczenia rynkowego tu wprowadzić ??? A my właśnie na budowach tego potrzebujemy.
Nie tylko w zakupach, innych działach też. I zastanawia mnie jedno, ciagle jakieś spotkania a współpracy między działami nie ma. A dziś kiedy mamy bardzo trudny rynek i cenowy i dostępność, to budowy potrzebują mądrych ludzi z otwartymi głowami. Którzy nas na budowie wesprą
Dopóki do zarządu to nie dotrze to na zmiany nie liczyłbym. Zgadzam się z tymi latami 90 wypadałoby XXI wiek wprowadzić.
Ludzie z otwartymi głowami gdy widzą jak wygląda sytuacja to od razu się ewakuują do firmy gdzie szanują pracownika i godnie wynagradzają. I gdzie nie trzeba gadać "tu nie pracuje się dla pieniędzy"
Naczelne hasło każdego pracownika. 'tu nie pracuje się dla pieniędzy, tu pracuje się dla atmosfery' Trzeba uciekać jak tylko nadarzy się okazja
Czas wymienić dyrektorkę aktorkę, która nie potrafi zarządzać kapitałem ludzkim
O tak, pracowałam tam kilkanaście lat, przełożeni wmawiali że nie pracujemy dla pieniędzy, a dla atmosfery, abyśmy doceniali, że mamy parking... Przez kilka lat z rzędu nie było premii, podwyżki rzędu 100 zł brutto, bo ciężka sytuacja na rynku. To jednak nie przeszkadzało kadrze menedżerskiej zmieniać auta służbowe, jeździć w delegacje, korzystać z hoteli itp itd na koszt firmy oczywiście... cóż, w myśl zasady co wolno wojewodzie to nie tobie smrodzie...
Polecam prace w firmie. Miła atmosfera i fajny zespół. Trzeba dużo pracować i czasem zostawać po godzinach. Zostałem za to doceniony. Dostałem awans i podwyżkę. Na zarobki nie narzekam. Chce tu dalej pracować. Pozdrawiam z budowy w Warszawie przy ulicy Towarowej.
Super że jesteś zadowolony! Jako kandydatka na specjalistkę ds. ofertowania instalacji elektrycznych dostanę dodatkowe świadczenia socjalne? Fajnie jakbym wiedziała co w nich się zawiera...
Na którym piętrze w budynku A panuje ta miła atmosfera? Jakie były kryteria związane z przyznaniem awansu i podwyżki na tym projekcie?
Jak ktoś nie był na tej budowie to może i by się nabrał. Chyba najgorszy projekt ht w historii. Podczas realizacji zespół przerotował się już jakieś 3 razy, a każdy wartościowy pracownik po prostu odszedł z tego (usunięte przez administratora) Zostali jedynie ci co musieli lub nie mieli odwagi poszukać innej pracy.
@Zosia Wystarczyło być sumiennym w pracy i zaangażowanym. Wykonywać prace na czas. Też dostałam podwyżkę bo ciężko pracowałam i nie żaliłam się jak mi ciężko.
Dodali ofertę na specjalistkę ds. zakupów projektowych. Myślałam o aplikowaniu ale piszecie o rotacjach. Najczęściej ludzie odchodzą czy to zarząd zwalnia? A piszą o rozwoju to jak to w końcu jest?
Generalnie to pracujesz za rozwój. Rotacja na stanowisku asystentki zarządu nie jest przypadkiem
"Pracownicy poza miesięcznym wynagrodzeniem otrzymują premię uzależnioną od wyników indywidualnych i wyników ekonomicznych spółki" - cytat ze strony. Wolno mi zapytać jak z tym ostatnim teraz? Branża hamuje, to nie nowina. Mimo to mieliście może pod koniec roku jakieś premie "ze względu na wynik ekonomiczny"?
Posiłki od listopada do marca jeśli w nadzorze budowy!
W związku z wynikami, ilością kontraktów i decyzjami biznesowymi premii nie zobaczy kilka następnych pokoleń pracowników.
Jaka umowa obowiązuje w HOCHTIEF Polska S.A. podczas okresu próbnego?
Taką umowę, że po12 latach pracy, dostajesz dwa pomięte świstki, że już nie pracujesz
Z reguły, tak długo jak się da przeciągane są terminowe. Jak już muszą to dadzą bez terminową, ale lepiej nie czekać na to tylko po góra 2 latach się zawinąć.
Witam wszystkich czytających te opinie. Sam też je przeczytałem i wynika z nich jedno. Obecni kandydaci na pracowników, najczęściej beż żadnego doświadczenia mają oczekiwania, co nie jest mile widziane. Jeśli nie jesteś czyimś znajomym, to czeka Cię normalna ścieżka kariery jak każdego człowieka "z lasu". Owszem zdarzał się czasem tzw. złoty strzał i nieoczekiwanie kogoś awansowano na stanowisko kierownika budowy, czy szefa kontraktu, ale to rzadkość jak deszcze na pustyni. Jestem byłym pracownikiem firmy Hochtief i przez lata pracy nauczyłem się jednego. Warunki pracy w jakich będziesz pracował musisz sobie sam stworzyć i najlepiej od pierwszego dnia pracy wbij sobie do głowy, że dla kierowników, dyrektorów, prezesa i innych wyżej od Ciebie osób, jesteś tylko jedną z wielu ramek w Excelu na liście płac. Czasy gdzie Hochtief dbał o pracujących tam ludzi, gdzie można było mówić prawie o rodzinie, bezpowrotnie minęły w 2009 wraz z odejściem ówczesnego dyrektora. Później nastała era "marchewkowego elektoratu", która trwa do dziś. Dyrektorzy trzech zakładów boją się o swoje stołki i nie zrobią nic, żeby pomóc, zawalczyć o pracownika, czy coś zaproponować. Zazwyczaj kończy się na jednej, czy dwóch nic nie wnoszących rozmowach. Szczególny jest "kosmita" z poza Warszawy. Przeświadczenie jest takie, że nawet najlepszych pracowników, którzy odchodzą da się taniej zastąpić inną "sztuką" myśląc, że poziom pracy i świadczonych usług będzie taki sam. Przez lata słyszałem o prestiżu, rodzinnej atmosferze i innych pierdołach, ale to wszystko ściema. Jeśli ktoś zdecyduje się na pracę w Hochtief Polska, to jest to bardzo dobra firma do rozpoczęcia zawodu, wdrożenia się, nabycia umiejętności, ale na opisanych wcześniej warunkach. Rób swoje najlepiej jak umiesz i nie oczekuj, że ktoś Cię poklepie po ramieniu. Nie daj sobie wmówić, że pracujesz dla wyższych celów, czy idei, bo nie jest to prawdą. Pracujesz za pieniądze, które wynegocjujesz, a z czasem otrzymasz niewielką, ale zawsze podwyżkę.
Czy nowo zatrudnione osoby w HOCHTIEF Polska S.A. otrzymują od pierwszych dni umowę o pracę?
Na początku obiecany dłuższy czas pracy, późnej „owijając w bawełnę” doprowadzają do tego, że trzeba szybko pożegnać się z firmą. Brak jakiejkolwiek komunikacji miedzy pracownikem a przełożonym, mimo próśb i starań pracownika. Kierownictwo sugerując trudności firmy i całej branży oraz brak zasobów finansowych na pracowników, mimo obiecanego przedłużenia umowy, z dnia na dzień skraca jej czas oraz zatrudnia nowego pracownika w żaden sposób nie informując tego, który już pracuje. Zero wyjaśnień, żadnej informacji zwrotnej.
W tej firmie tak jest. Z jednej strony poklepują po plecach i mówią że dobrze wykonujesz pracę żeby potem z zaskoczenia zakończyć umowę
Pracuję prawie rok w tej firmie i widzę, że na obecnej budowie jest podobnie. Dyrektor decyduje o wszystkim w zakresie pracownika, ale unika kontaktu z nimi, tylko odwiedza kierownictwo średniego szczebla inwestycji i "zamyka się" u nich w kontenerze na 90% czasu :)
Pozostali wtedy najczęściej pracują jak każdego dnia.
ile zarabia kierownik budowy w hochtief?
Doświadczyłam pracy w firmie Hochtief jakiś czas temu. Podsumowując: *Średnio 12 h pracy dziennie również w biurze technicznym, naturalnie nieodpłatnie, *Brak czasu ze strony zespołu na wdrożenie w obowiązki, *Pozycja w firmie, traktowanie, wynagrodzenie zależne od stopnia zażyłości prywatnej z osobami na wyższych stanowiskach, *Szemranie za plecami zamiast feedbacku, *Obłuda, *jeśli masz pogodę ducha tzn dla przełożonych, że nie jesteś zaangażowany w pracę, trzba Cię zgnieść, *Wypowiedzenia z dnia na dzień bez podawania powodu (nawet osoba wręczająca go nie zna) - najczęściej personalny lub brak aktualnie wolnego stanowiska pracy dla krewnego. ODRADZAM.
(usunięte przez administratora)
Tak
Nie polecam, zarządzanie kadrą na niskim poziomie
Zgadza się! Należałaby mocno odświeżyć. Panie prezesie może najwyższy czas spojrzeć na swoją organizację i zacząć działać …. Wiele tu wątków na temat działania różnych działów a właściwie żadnego działania.
Wiesz może cis odnośnie budowy na Czyzynach w Krakowie ? dość potężna budowa 6-7 dźwigow i chyba szukają nowych pracowników.
Czy często w firmie HOCHTIEF Polska S.A. zdarza się rekrutacja wewnętrzna?
Zgadzam się to juz nie jest firma przyjazna pracownikom, a taką była kilka lat temu. Uważajcie bo praktyką tu jest zatrudniani nie dłużej niz na rok, a mianowicie dlatego ze wszelkie przywileje typu opieka medyczna itp. która sie chwalą na stronie int. sa dopiero po roku pracy, pensja oczywiście tez niższa. Atmosfera w pracy - wyścig szczurów, nie daj za topić i aby do góry. Profesjonalizm kadry kierowniczej pozostawia wiele do życzenia, specjaliści odchodzą do lepszych firm a młode wilczki przychodzą sie tu uczyć. Odbija sie to na pracownikach i jakosci świadczonych usług. Też niedługo się juz odchodze do większej i lepiej płacącej firmy bo czy 2000,zł to godne wynagrodzenie na Warszawę. Tyle się zarabia w tej chwili juz na tzw prowincji. Pozdrowienia dla nowo rekrutowanych, dużo zdrówka, za pierwsza pensje zakupcie sobie duże opakowanie nerwosolu.
Mam pytanie ta firma Budokor SA jeszcze istnieje czy nie potrzebnie mi są papiery o zarobkach pracowałem w latach 1999 r.
Firma Budokor już nie istnieje ale jeśli chodzi o dokumenty to proszę się zgłosić do Pani Moniki Grzybowskiej.
Hochtief to jak nazwa wskazuje niemiecki koncern, który w dzikich latach 90 kupił kilka polskich spółek :)
Czy zdarzają się nadgodziny w HOCHTIEF Polska S.A.?
Czy firma ma dobra organizacje pracy?
Jakie wynagrodzenie firma oferuje na stanowisko asystentki/asystenta?
Myślę, że każda firma ma swoje plusy i minusy, natomiast zauważcie, że w Hochtief ludzie pracują bardzo długo, więc tak szybko nie uciekają - a to duży plus. Firma generalnie ma dobry dorobek projektów, zobaczymy co będzie dalej.
@Ja Może kiedyś nie wszystko było idealne ale ważne, że teraz jest dobrze i polecam pracę !!
Odpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Zostań Sygnalistą w HOCHTIEF Polska S.A. - Warszawa
Firma nie ma zarejestrowanego Compliance Officera. GoWork oraz GoWhistle nie zobaczą treści Twojego zgłoszenia! Dzięki nam będziesz miał gwarancję, że firma otrzyma Twoją informację o chęci zgłoszenia sygnału.
POTWIERDŹ EMAIL
Dziękujemy za zgłoszenie nieprawidłowości w HOCHTIEF Polska S.A.
Zgłoszenie sygnału wymaga weryfikacji. Prosimy o zapoznanie się z treścią przesłanej wiadomości na Twój adres e-mail i potwierdzenie. Po poprawnej weryfikacji poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZarejestruj Compliance Officera
i odpowiedz bezpłatnie sygnaliście
POTWIERDŹ EMAIL
Aby zarejestrować darmowe konto Compliance Officera, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Dzięki nam, Twój sygnał dotrze do Pracodawcy!
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w HOCHTIEF Polska S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy HOCHTIEF Polska S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 8.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w HOCHTIEF Polska S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 1 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy HOCHTIEF Polska S.A.?
Kandydaci do pracy w HOCHTIEF Polska S.A. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.
Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 sierpnia do 31 sierpnia 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.
(real users)
- GoWork.pl 3 047 220
- Pracuj.pl 2 781 864
- Olx.pl 2 460 294
- Jooble.org 1 734 372
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Opinie o firmach w pobliskich miastach
Budowa mieszkań i domów/budynków - Warszawa
Obowiązek informacyjny przedsiębiorcy
Szanowny Przedsiębiorco!
Poniżej znajdują się informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przez GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o.
- 1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
- Administratorem Twoich danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 124 A, 02-145 Warszawa.
- 2. Jak skontaktować się z wyznaczonym w GoWork.pl Inspektorem Ochrony Danych?
- Przestrzeganie zasad ochrony danych w GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@gowork.pl
- 3. W jakim celu oraz w oparciu o jaką podstawę prawną przetwarzamy Twoje dane osobowe? Jak długo przechowujemy Twoje dane?
- W zakresie swojej działalności zajmujemy się pozyskiwaniem informacji na temat sytuacji panującej w przedsiębiorstwach. Umożliwiamy Użytkownikom Serwisu zapoznanie się z opinią oraz dokonanie oceny przedsiębiorcy, w szczególności jego wiarygodności i rzetelności jako pracodawcy lub partnera biznesowego.
Kategorie osób | Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Retencja danych |
---|---|---|---|
Osoby fizyczne prowadzące własną działalność gospodarczą | Utworzenie i udostępnienie profili przedsiębiorców w serwisie GoWork.pl, w celu umożliwienia zapoznania się z opinią oraz dokonania oceny przedsiębiorców. | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora - prowadzenie portalu internetowego umożliwiającego jego użytkownikom wyrażanie opinii o przedsiębiorcach) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes osób trzecich - możliwość zdobycia przez przedsiębiorców opinii na swój temat przydatnych do podnoszenia jakości warunków pracy oraz polepszania wizerunku) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora lub osób trzecich – ustalanie, dochodzenie roszczeń, obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzoną działalnością gospodarczą) | Dane będą przetwarzane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą, a następnie, po wniesieniu sprzeciwu dane będą archiwizowane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Po wskazanym wyżej okresie dane osobowe będą usuwane lub anonimizowane. |
- 1. Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. (w szczególności usługi takie, jak obsługa systemów informatycznych) oraz GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa.
- 2. Jakie jest źródło pochodzenia Twoich danych?
- Twoje dane pozyskaliśmy ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), inne publiczne rejestry, strony internetowe.
- 3. Jaki jest zakres danych osobowych, które przetwarzamy?
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie obejmującym: dane teleadresowe (takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres siedziby firmy), dane kontaktowe (takie jak: adres email, numer telefonu).
- 4. Jakie przysługują Ci prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
- Zapewniamy realizację Twoich uprawnień wskazanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie żądania na adres e-mail: iod@gowork.pl
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych | Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw. |
Prawo do usunięcia danych | Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych, jeżeli:
|
Prawo do ograniczenia przetwarzania | Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych, gdy:
|
Prawo dostępu do danych | Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, w związku z tym masz prawo:
|
Prawo do sprostowania danych | Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Masz prawo żądać od nas sprostowania nieprawidłowych danych oraz uzupełnienia niekompletnych. |
Zgłaszania skarg | Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). |