Jest ok. Pracuję dla nich na B2B. Zlecenia są jasne i klarowne. Płatności terminowe. Bez zastrzeżeń.
z polecenia od Krzycha, polecam GLOBAL. Jasne warunki przedstawione na początku. Obsługa sprawna, bez poślizgów.
Jest ok. Pracuję dla nich na B2B. Zlecenia są jasne i klarowne. Płatności terminowe. Bez zastrzeżeń.
Cóż, na opinie trafiłam faktycznie po rozpoczęciu współpracy B2B, ale też zapewnienia właściciela że jest to zwykły hejt byłych pracowników którzy najprościej narobili bałaganu w księgach i uciekli okazał się prawdziwy. Chociażby dlatego że moim zadaniem było wyprowadzenie tych ksiąg z błędów. Jak narazie współpraca układa się w porządku.
Hejtem nazywasz zdarzeniem który mówimy jak zostałyśmy potrakowani przez niego? Nie, dostawałyśmy uwagi za to, że wyprowadzałyśmy błędy, nie wszystko poprawiłyśmy ale i tak dostałyśmy karę za to. Mówił, że nie chcieliśmy poprawiać a prawda była taka, że wykazaliśmy chęć, siedzieliśmy po godzinach, weekendami siedzieliśmy. Na początku też było miło i przyjemnie, zobaczymy potem, zapraszam do dyskusji za 2-3 miesiące bądź podczas wypowiedzenia umowy. Dla innej pracownicy też był przyjemny i co? Publicznie wypomniał jej błędy gdzie to nie ona pisała, usuwał wiadomości na gowork bo prawda go boli. Pani Maju, niech Pani naprawdę zastanowi się czy dalej tam pracować, każdy odchodzi z tej firmy z odejmowanym wynagrodzeniem gdyż Pan Sobiesław to manipulant, wszystko musi być po jego myśli. On nie widzi problemu u siebie, zastraszał nas i nie widzi problemu u siebie...
Faktycznie jest duża swoboda jeśli chodzi o dress code czy godziny pracy. Z tego co widzę to też dla osób które pracują tam na umowe. Jak dla mnie to duży plus.
Nie polecam. Prezes wydaje się być osobą niekompetentną. W biurze panuje dziwna atmosfera.
Tak, w tym biurze jest dziwnie duża rotacja pracowników. W siedzibie biura zawsze jest bałagan, atmosfera nieprzyjemna. Prezes nie jest żadnym księgowym ani radcą, a udziela klientom porad księgowych, nie wiadomo na jakiej podstawie skoro nie ma fachowej wiedzy. Tylko pracownicy mają wykształcenie kierunkowe.
Cóż, dziękujemy za czas który zdecydowanie zaoszczędzimy dzięki rozmowom kwalifikacyjnym, których nie odbędziemy z kandydatami które rozważają tak ważne życiowe decyzje jak podjęcie nowej pracy na podstawie trzy-zdaniowej opinii osoby która nadal pochwalić się może jedynie statusem kandydata. P.S. czy ktoś wie może jak wysoki IQ trzeba mieć by jako kandydat na pracownika umieć ocenić kompetencje Właściciela Firmy do której aplikuje, po np. godzinnej rozmowie ? (Jeśli pytane jest dla kogoś za trudne to zaznaczamy że odpowiedź na nie jest nieobowiązkowa).
Rotacja pracowników to zdecydowanie adekwatny proces dążący do ustabilizowania zespołu. Nie powinien w ogóle dziwić. W jaki inny sposób można sprawdzić realne kompetencje i zdolności pracownika jak nie po przez np. miesięczny, 2-miesięczny, 3-miesięczny okres próbny. Szanowny Kliencie1 czy możesz podzielić się z Nami informacją na podstawie której stwierdzasz że „Prezes” „nie ma fachowej wiedzy” ? że „nie jest żadnym księgowym ani radcą” ? I oczywiście skąd wiesz jakie „kierunkowe” wykształcenie mają pracownicy? Bo taka OPINIA czy gdzieś jest bałagan lub czy jakaś atmosfera jest dla kogoś przyjemna czy też nie, jest zapewne bardzo ważna (szczególnie dla kogoś kto swój czas poświęca na dzielenie się nią z internetem zamiast zająć się czymś poważnym w życiu) i zapewne osoby które ją przeczytają podejmą na jej podstawie ważne życiowe decyzje wpływające na ich przyszłość zawodową. Ale pomówienia i to takie bezpodstawne pozwalają na dygresję - czy przypadkiem nie działasz tu na zasadzie nieuczciwej konkurencji? Stanowczo zaznaczamy że np. nasze porady i konsultacje prawne odbywające się na spotkaniach online przeprowadza Radca Prawny z którym współpracujemy od samego początku. Natomiast porady i konsultacje podatkowe odbywające się na spotkaniach online przeprowadza Doradca Podatkowy.
Miałem aplikować, bo wyglądało, że to rozwojowe, prężnie działające biuro, na stronie internetowej wszystko jest ładnie i merytorycznie opisane. Po przeczytaniu odpowiedzi firmy Global Biuro Rachunkowe na komentarze innych użytkpwników (czy są to prawdziwe/ fałszywe informacje to nie mnie oceniać), widzę, że zarząd tej firmy odpowiada w sposób mało wyważony i nieelegancki, wyraźnie nie radzi sobie z negatywnymi opiniami. Dla mnie to sygnał "czerwona lampka", lepiej poszukać innego biura. Pewnie mój komentarz też zostanie skomentowany przez firmę Global, trudno.
(usunięte przez administratora)
@Były pracownik Jak często nie wypłacali Ci terminowo wynagrodzenia w trakcie zatrudnienia? Inni też mieli taki problem? To był jedyny powód rezygnacji z pracy? Zgłosiłeś firmę do PIP skoro aż tak źle się potoczyła sprawa z wynagrodzeniem i łamaniem przez to przepisów? Zastanawiam się czy to było jednorazowe zachowanie wobec Ciebie (nie dopasowaliście się i rozstaliście na ostrzu noża) czy jest to standardem w tej firmie.
Szanowna pani Nataliio H. Po pierwsze stanowczo zaprzeczamy wszelkim pomówieniom. Na tego typu kłamstwa inaczej zareagować nie możemy. Ekwiwalent otrzymała pani 10.02.2023 r. wraz z częścią wynagrodzenia, tylko ewidentnie nie umie go pani sobie wyliczyć poprawnie. Dziwi mnie fakt, że do tak poważnej sprawy podchodzi pani z takim humorem. Oraz fakt, że potrafi pani podsumować jedynie kilka pomówień. Dlaczego nie rozpisała się pani o błędach jakie popełniała pani w trakcie pracy? Dlaczego nie napisze pani o: - nieudolnym wprowadzaniu wyciągów bankowych z niezgodnymi saldami? - księgowaniu faktur kontrahentów na konta innych kontrahentów? - błędach literowych w wprowadzanych numerach faktur? - trzykrotnym szykowaniu błędnie wyliczonej deklaracji VAT dla kontrahenta? (odsetki za to musiało pokryć biuro) - albo o tym jak koszty bieżące kontrahentów dodawała pani w środki trwałe - albo o tym jak pojęcia pani nie miała jak zaksięgować fv z googla ? (tragedia) - …. a to tylko kilka pierwszych z brzegu…. Dlaczego nie napisze pani o tym jak pewnego razu prosiła pani o przyśpieszenie wypłaty i dostała ją pani jeszcze tego samego dnia? Dlaczego nie napisze pani o tym jak prosiliśmy o wyjaśnienie kilku innych kwestii i błędów przez panią pozostawionych po opuszczeniu Biura? Dlaczego nie rozpisała się pani o tym jak okłamała pani swojego przełożonego ??? (a potem i szefa) Dlaczego czasu który poświęciła pani na pisanie tego typu pomówień, nie poświęciła pani na odpisanie chociażby na jednego z naszych maili proszących o wyjaśnienia? Jak domniemywać można, w pani mniemaniu pracę można wykonać błędnie i byle jak, ale oczywiście „pieniądze” się należą. Zatem proszę się nie martwić… i tak zapadła decyzja o wypłacie wstrzymanego wynagrodzenia. Błędy naprawiliśmy sami, Klientów też już przeprosiliśmy. Proszę jednak pamiętać pani Nataliio H., że środowisko Właścicieli Biur Rachunkowych w Polsce jest dość małe i z tego co wiemy wszelkie informacje na temat pani kompetencji (a w szczególności ich braku) i wszelkie informacje jakie okazały się nieprawdziwe w pani aplikacji, są już do Nich w drodze.
@Kandydat_ka Nie dostałam nic, prosiłam, błagałam lecz niczego nie dostałam z wynagrodzenia, jestem ja i dwie inne osoby, jest jeszcze jedna kolejna osoba ale ona była zatrudniona w innej firmie lecz ten sam prezes. Ona także nie dostała wynagrodzenia i ekwiwalentu. Sprawą zajęły się odpowiednie służby Myślę, że to standard firmy, słyszałam o sytuacji gdzie asystentka księgowości była porównana do starszej specjalistki. Dla mnie logiczne jest, że asystentka będzie robić błędy. Jeśli byłeś/byłaś na rozmowie w Global, to szczerze praca w maku jest dużo lepsza niż tu
Nie ma żadnego dress codu i elegancji, księgowi ubrani w zwykłe, casualowe ubrania. Pan prezes zazwyczaj w dresie.
Oczywiście, jak najbardziej potwierdzamy, nie ma u nas dress codu. Pracownicy sami wybierają swój styl ubioru. Nikt z zarządu, ( ani żaden inny Pracownik ) nikomu nie narzuca sposobu w jaki miałby Się ubierać. No bo niby dlaczego miałby to robić? Mamy obustronne zaufanie do każdego współpracownika ( i jak narazie nikt takiego zaufania nie nadużył, anie nie stracił ) i ufamy że Ten zawsze reprezentuje Nas w należyty sposób ( nie tylko wizualnie ). Jeśli jednak ktoś (Klient1) komu nawet trzeba mówić jak ma się ubierać, lub naprowadzać go dress codem, bo być może sam tego nie potrafi, chciałby się realnie wykazać znajomością „elegancji”, polecam wizytę w Emanuel Berg. (jeśli go stać). Co do „prezesa w dresie” to jeszcze ani razu nie widziałem go w takowym, a jestem tu codziennie od samego początku. Nie mniej zastanawia mnie fakt że Klient1 potrafi niezwykle precyzyjnie i wyuzdanym językiem :) opisać tego typu zdarzenia jako „zazwyczaj”. A klientów dostarczających nam dokumenty osobiście do biura mamy 3. Reszta zdalnie. Zatem przy najbliższej okazji postaramy się na miejscu wyjaśnić takie pomówienia z każdym potencjalnym Klientem1 - mamy 3 możliwości.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Global Biuro Rachunkowe Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Global Biuro Rachunkowe Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Global Biuro Rachunkowe Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 3 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!