Rekrutacja w Łodzi to jakiś żart - robią interview, wymagają wypełnienia trudnych testów językowych, a potem - cisza, nie oddzwaniają, nie informują o wyniku. Totalne lekceważenie kandydata, po tym gdy poświęcił on już wiele sił i czasu. „Najlepsze“ w tym jest to, że dzwonią do ciebie używając, jak się wydaje, zakupionej za 5 zł karty sim prepaid, którą potem wyrzucają żeby kandydat nie mógł się już z nimi skontaktować. To jest po prostu żałosne. Odradzam wszystkim którzy nie chcą poczuć się potraktowani jak (usunięte przez administratora) jakikolwiek kontakt z tą żenującą instytucją.
Z tego co się orientuję to w Łodzi obecnie są zmiany w lokalizacji biura i z tego powodu niezłe zamieszanie. Wcale bym się nie zdziwiła gdyby do Ciebie oddzwonili za miesiąc jak już się ogarną. W Łodzi ma ruszyć kilka nowych projektów więc będą potrzebować nowych (usunięte przez administratora) na już. ????
Pracuję dla Capity od lipca i jestem bardzo zadowolona. Atmosfera w pracy jest bardzo dobra, mamy super przełożonych i praca jest przyjemna.
Pracujesz od lipca.Czyli w sierpniu jeszcze miałeś szkolenie.Potem okres wdrażania 3-4 miesiace, czyli luzu i prawa popełniania błędów i słabszych wyników.Od lutego na pewno zaczęlo się przykręcanie śruby i wymog spełnienia wszystkich!!! wymagań kpi, a kpi sa tak podkręcone jak w każdej korpo, czyli trzeba pracować bez sekundy przerwy.
Jak wygląda praca na stanowisku Junior Compliance Analyst? Jak z wynagrodzeniem bez doświadczenia? Jak z atmosferą i poziomem stresu?
To chyba duzo zalezy gdzie trafisz. Ja mialam spoko team leaderke i nigdy nie bylo zadnych dziwnych akcji i moglam jej szczerze powiedziec co i jak i bylam wysluchana i mowila mi szczerze co da a czego nie da sie zrobic w mojej sytuacji. Na wiekszosc szkolen chodzilam w czasie pracy i nie musialam ich potem odrabiac - ale to juz bardzo zalezy od teamu (znajomi z innych teamow czesto odrabiali godziny za szkolenia za ktore ja nie musialam). Ale fakt faktem ze im wyzej tym gorzej, jesli chodzi o podlizywanie sie. Szefostwo na najwyzszym poziomie baaaardzo nie lubi konstruktywnej krytyki opartej o argumenty, wiec slucha tylko tych, ktorzy chwala ich decyzje i klepia po plecach. Na town hallach (wirtualnych spotkaniach wszystkich pracownikow z szefostwem) przedstawiane sa piekne obrazy dostatku i dobrobytu i swietnie dzialajacej maszyny. Prawda niestety jest inna co widac po surveykach (ankiety zadowolenia pracownikow), z ktorych nie wyciaga sie zadnych wnioskow... (bo trzeba by bylo sie przyznac samemu przed soba ze zle zarzadza sie firma i zasobami ludzkimi)
Brałam udział w piewszym etapie rekrutacji na stanowisko juniorskie - wielkie ukłony dla Pani Mai Rz. która ze mną rozmawiała. Zrobiła na mnie bardzo pozytywne wrażenie i z pewnością wpłynęła na pozytywny employer branding firmy :)
Czy kwota 5000 to dobra stawka w firmie Capita Polska sp. z o.o.?
jakiś czas temu po roku pracy dostałem podwyżke 300 zł, dostalem tez wtedy wyzsze stanowisko, zenada
Żenada że podwyżka taka niska? No bo z awansu chyba byłeś zadowolony? Podwyżka jest zwykle z automatu i każdy dostaje tyle samo czy można negocjować?
Pracuję od ponad roku w Capicie, jest bardzo duża rotacja pracowników w różnych teamach związana przede wszystkim z małą możliwością rozwoju i niskimi wynagrodzeniami (jedynie dokładanie większej ilości obowiązków bez zwiększania pensji). Przez to ciężko czasem znaleźć kogoś, kto wie co ma zrobić i jak dobrze wykonywać swoją pracę. Szkolenia są krótkie, bo odbywają się co chwilę przez ciągłe zwolnienia pracowników, którzy nie są zmotywowani i nie przykładają się do swojej pracy. O awans jest bardzo trudno i trzeba się samemu o niego upominać wielokrotnie, a on ciągle jest rozpatrywany. Sama atmosfera jest jednak dobra, nikt nie wisi nad pracownikami, firma oferuje duży pakiet szkoleń na Learning Hub, gdzie przede wszystkim można rozwinąć swoje kompetencje miękkie, dużą uwagę przywiązuje do kultury organizacyjnej. Jest też pakiet My Benefit i Luxmed, które są bardzo przydatne. Jest to dobra firma na początki w świecie korpo, ale głównie ze względu na niskie stawki wynagrodzeń wiele osób odchodzi z firmy.
Duzo osob siedzi nieustannie na zwolnieniu . Przez to inni sa stale obciazeni dodatkowymi obowiazkami. Niektorzy maja staly rytm, tydzien praca tydzien l4. Duzo cwanych sie tu instaluje
Ale jest jakiś konkretny powód tego, że pracownicy ciągle siedzą na L4? Czy to ma związek z małą możliwością rozwoju? Albo może z nadmiarem obowiązków?
Witam, czy ktoś zechce skomentować specyfikę pracy przy obsłudze klienta Trade Republic? - oczekiwania pracy w 2 językach - jeden prawie native level Czy praca bardzo wymagająca, klient i sprawy ciężkie? szkolenie-wdrożenie adekwatne? Jakieś predyspozycje do miękkiego IT trzeba mieć? Czy kluczowa znajomość języków, a reszta do ogarnięcia i "klepanie" jak to dziś w korpo?
Witam, czy ktoś zechce pomóc w rozjaśnieniu specyfiki pracy na stanowisku : "Junior Tracing Specialist" ? Jakie predyspozycje/kompetencje - poza angielskim trzeba tutaj mieć ? Opis sugeruje jakiś quasi detektywistyczny (ciekawy?) obszar działań :) Niestety większość punktów z opisu oferty to typowy korpo-żargon, który pasuje do opisu każdej pracy pod słońcem.
Używasz ogólnodostępnych baz danych do weryfikacji i potwierdzania danych osobowych, adresu zamieszkania itp. Praca polega głównie na robieniu kopiuj/wklej w Excelu, przez chwilę jest nawet ciekawie, ale szybko się nudzi. Za wiele się tam nie nauczysz, nie zdobędziesz wartościowych kompetencji. Kiedy tam jeszcze pracowałam, juniorzy mieli dość duży luz, także przynajmniej jest szansa, że będziesz miał czas na podnoszenie kwalifikacji.
Taka praca na start wydaje się dobra, aby złapać doświadczenie no ale właśnie rodzi się pytanie tu ode mnie. Czy jak ktoś przykładowo popracuje rok/dwa na tym stanowisku to z czasem może liczyć na pójście dalej i wyżej? Bo piszesz, że za wiele się nie nauczysz akurat na tym stanowisku ale jak ktoś sam z siebie będzie chętny poszerzać wiedzę to taką szansę dostanie?

Cześć, a jak duża jest obecnie Capita? Jak dużo pracowników? Podobno były zwolnienia. Jak się to odbywało?
No nie, a to potwierdzone info, czy możliwe, że to plotka? Wiesz może, czy chodzi o pracowników jakiegoś konkretnego działu? I w sumie z jakiego powodu te zwolnienia? Ja własnie chciałam aplikować do firmy :(
Witam, czy ktoś będzie uprzejmy wyrazić opinię nt. specyfiki pracy na stanowisku: " Doradca Klienta z j. niem+ang dla TRepublic" ? Z opisu stanowiska wnioskuję, że to coś w stylu KYC klienta indywidualnego? Czy może jednak bardziej kompleksowa i złożona obsługa ? Jakie kompetencje poza językami są tu wskazane ? W ogłoszeniu są oczekiwania 2 języków i jak zwykle brak nawet widełek zarobków :))) Aż strach pytać, żeby czasem nie dostać ... minusa pod postem, więc nawet nie pytam. Ale ogłoszenie za to pojawia się cyklicznie ...
Czesc, jak oceniacie prace na statnowisku financial accounting?
Czy firma Capita Polska sp. z o.o. kieruje się zasadą równości w płacach kobiet i mężczyzn? Chodzi o równorzędne stanowiska.
Witam, miałbym ogólne pytanie o oferty z językiem niemieckim dla Branży Ubezpieczeniowej. Z opisu stanowisk wynika, że w grę wchodzi bardzo kompleksowa obsługa (brokerzy, klienci, pisma, składki) Znając branżę z realiów Polski, stwierdzam, że jest to bardzo wymagająca praca i to w realiach polskiej firmy. Nie ma mowy o jakiejkolwiek spokojnej działce 8-16, braku natłoku pracy i nie-urwania wszystkiego. Mówię z perspektywy doświadczenia w 2 firmach. Co dopiero w kontakcie i z klientem zagranicznym ! Jak więc jest tutaj w praktyce? Czy aby czasem nie potrzeba kogoś z językiem po paru latach szlifowania, ale koniecznie za granicą, a nie w polskich realiach jakimś tam "teoretycznym" tylko B2/C1 ? Czy ktoś zechce podzielić się opinią dla kogo w praktyce są to oferty i czego można się spodziewać. Czy to jest tylko tak obszernie opisane, a w praktyce jest głównie jakiś wąski wycinek działalności? Zwłaszcza, że brak info o nawet widełkach wynagrodzenia brutto !? Co jest dyskwalifikujące dla wielu (przynajmniej mi znajomych posiadających sensowną wiedzę z j. obcych) Za to przy każdej ofercie firma rozpisuje się o .... :)) ....jakichś psychologach i pomocach dla rodziny/ Zdążyłem chyba się pogubić, czy to info dla kandydatów do pracy za biurkiem, czy dla anty-terr*orystów ? Ps. poniżej kilka głosów o potencjalnych nowych projektach rekrutacyjnych w niedługim czasie. Czy coś wiadomo jakich obszarów mogą dotyczyć i czy faktycznie zapowiada się niedługo okres z większą ilością ofert i większym wyborem dla znających języki ?
Praca jest bardzo wymagajaca. Szkolenie powierzchowne. Niby slyszysz stale: jestesmy do twojej dyspozycji, mozesz o wszystko pytac, jest forum sluzbowe. Ale jak zadajesz pytania, dostajesz hejta, bo masz sobie radzic, szkolenie bylo, team leaderzy maja inne problemz, zasmiecasz forum, czego nie rozumiesz. Starzy pracownicy nie pomagaja, bo musza robic targety i nie maja czadu. Ostre normz czasu opracowywania spraw, zasuwasz jak robocik.
Rozumiem, że jest to opinia odnośnie tego "projektu" tej działki związanej z niemieckim ubezpieczycielem ? Czy jednak Twoim zdaniem podobnie funkcjonuje się przy innych projektach? Pytanie zadałem ponieważ opis stanowiska jest zastanawiający. Tzn zakres obowiązków jaki podają, wygląda jak praca dla dobrych 2-3 działów centrum obsługi + język ... :)
Nie jest to waski wycinek. To praca kompleksowa. Zwykly kundenservice, telefony przychodzace, oddzwanianie, maile. Tym zajmuje sie firma . Niewazna branza, to ten sam outsourcing. Team leaderzy mlodz ludzie, czesto studenci, brak umiejetnosci zarzadzania, zarzadzanie przez ochrzanianie. Piekne zdanie W czym moge Ci pomoc? w capita staje sie jak pprazenie pradem psa - wstep do doglebnej analizy bledow, ktore popelniasz nie te swojej winy. Nie dostales informacji , niedokladne szkolenie, trudny przypadek itp.
Brałam udział w piewszym etapie rekrutacji na stanowisko juniorskie - wielkie ukłony dla Pani Mai Rz. która ze mną rozmawiała. Zrobiła na mnie bardzo pozytywne wrażenie i z pewnością wpłynęła na pozytywny employer branding firmy :)
Pracuję dla Capity od lipca i jestem bardzo zadowolona. Atmosfera w pracy jest bardzo dobra, mamy super przełożonych i praca jest przyjemna.
Właśnie dla mnie atmosfera w pracy jest bardzo ważnym aspektem, ale nie ukrywam, że zarobki też. Możesz podać jakieś poglądowe widełki wynagrodzenia jeśli to nie problem? Będę wdzięczna bo nie wiem czy opłaca mi się aplikować
Hej. Niestety nie znamy wynagrodzeń pracowników z innych projektów. Ciężko jest nawet wróżyć.
a specyfika ich pracy i ogólnie warunki, w których wykonują swoje obowiązki? to jest znane? czyli co do kwestii wynagrodzeń są one różne nawet jeśli miałoby chodzić o to samo stanowisko?
Na pracuj.pl znalazłem ogłoszenie tej firmy z widełkami 5500-6500 brutto w call center z biegłym jezykiem niemieckim, praca zdalna. Mialem wysłać cv, ale znalazłem taką samą pracę w innej firmie za 7800 zł brutto i tam pracuję. Różnica 2300 zeta brutto miesięcznie
To sporo różnica jak u konkurencji płacą więcej. Tylko nie wiadomo czy tutaj wynagrodzenie by stopniowo nie rosło do góry a w robocie w której jesteś może stać w miejscu. A co jeszcze proponowali w tym ogłoszeniu co znalazłeś? Umowa miała być na czas określony czy zlecenie?
Pracujesz od lipca.Czyli w sierpniu jeszcze miałeś szkolenie.Potem okres wdrażania 3-4 miesiace, czyli luzu i prawa popełniania błędów i słabszych wyników.Od lutego na pewno zaczęlo się przykręcanie śruby i wymog spełnienia wszystkich!!! wymagań kpi, a kpi sa tak podkręcone jak w każdej korpo, czyli trzeba pracować bez sekundy przerwy.
Rekrutacja w Łodzi to jakiś żart - robią interview, wymagają wypełnienia trudnych testów językowych, a potem - cisza, nie oddzwaniają, nie informują o wyniku. Totalne lekceważenie kandydata, po tym gdy poświęcił on już wiele sił i czasu. „Najlepsze“ w tym jest to, że dzwonią do ciebie używając, jak się wydaje, zakupionej za 5 zł karty sim prepaid, którą potem wyrzucają żeby kandydat nie mógł się już z nimi skontaktować. To jest po prostu żałosne. Odradzam wszystkim którzy nie chcą poczuć się potraktowani jak (usunięte przez administratora) jakikolwiek kontakt z tą żenującą instytucją.
Na jakie stanowisko aplikowałeś? Jest szansa, że jeszcze się odezwą? Co do tych testów, były przeprowadzane jakoś zdalnie, czy trzeba pofatygować się do firmy? Jak to wygląda? Wymagają perfekcyjnego języka?
Z tego co się orientuję to w Łodzi obecnie są zmiany w lokalizacji biura i z tego powodu niezłe zamieszanie. Wcale bym się nie zdziwiła gdyby do Ciebie oddzwonili za miesiąc jak już się ogarną. W Łodzi ma ruszyć kilka nowych projektów więc będą potrzebować nowych (usunięte przez administratora) na już. ????
Czy w Capita Polska sp. z o.o. wypłacają dodatkowe nagrody dla pracowników?
W moim teamie nigdy zadne nagrody nie byly wyplacane (a dodam ze zarobki byly znaczaco nizsze niz srednia na rynku). Z rozmow ze znajomymi z wielu innych teamow wiem ze u nich tez nie bylo zadnych nagrod. Ale mozliwe ze jest jakis team w ktorym nagrody sa przyznawane.
Co miesiąc dostajesz +- 50 zł za Fundusz socjalny w systemie mybenefit. Mozesz kupić za punkty kartę multisport albo... prawie nic. Niestety capita wybrała w systemie mybenefit badziewne opcje. Na przykład inne firmy mają aktywną opcję zakupy na całym allegro, a capita tylko na allegro sport. w sumie te pieniądze u mnie się marnowały, kupowanie na siłę byle czego, aby wydac i nie zostawić im.
Tak, w Capicie jest system nagród kwartalnych w ramach recognition programmes. Bazuje na systemie nominacji i nie pamiętam ostatnio kwartału, w którym chociaż jedna osoba/zespół nie byłby doceniony :)
Jak wygląda praca na stanowisku Junior Compliance Analyst? Jak z wynagrodzeniem bez doświadczenia? Jak z atmosferą i poziomem stresu?
Hej, nowe stanowisko w organizacji, zatem wiele zależy od osoby, która je będzie kształtować. Atmosfera super, fajna szefowa - otwarta, z głową pełną pomysłów, poziom stresu raczej niski, aczkolwiek to już indywidualna ocena. Wynagrodzenie zależne od doświadczenia i wiedzy, która weryfikowana jest podczas rozmowy rekrutacyjnej.
bardzo dużo jest szkoleń wewnątrznych (zarówno obowiązkowych, jak i ponadprogramowych, na które można się dobrowolnie zapisać i rozwijać w wybranym kierunku). Możliwości generalnie jest sporo - wiadomo, zależy do jakiego działu się trafi, ale z założenia tak jest:) Jak ktoś chce, to wszystko się da
O no to super, a te ponadprogramowe szkolenia to w pełni darmowe są czy trzeba coś dopłacać?
darmowe:) Zależnie też od stanowiska się wysyła na szkolenia. Mozna sie tez zapisac na przyklad na angielski
Capita to miłe miejsce na zdobycie pierwszego doświadczenia. Przychodzisz z zerową wiedzą i słabym językiem, jak ci się będzie chciało to się czegoś nauczysz, ale nie zarobisz tutaj przyzwoitych pieniędzy. Po roku warto się przenieść gdzieś indziej :)
Mozesz iść na każde szkolenie, pod warunkiem, że jest po godzinach pracy. A wtedy bedziesz tak wycięty, ze nie bedziesz miał ani sekundy na coś innego niż sen. Najlepiej podszkol się przed podjęciem pracy - z odmieniania z zachwytem słowa Przełożony, najlepiej Mój Przełożony lub Moja Przełożona. To jest najważniejsze słowo w tej typowej korporacji. I potrenuj klękanie na kolanach przed Przełożonym, się przydaje : )
To chyba duzo zalezy gdzie trafisz. Ja mialam spoko team leaderke i nigdy nie bylo zadnych dziwnych akcji i moglam jej szczerze powiedziec co i jak i bylam wysluchana i mowila mi szczerze co da a czego nie da sie zrobic w mojej sytuacji. Na wiekszosc szkolen chodzilam w czasie pracy i nie musialam ich potem odrabiac - ale to juz bardzo zalezy od teamu (znajomi z innych teamow czesto odrabiali godziny za szkolenia za ktore ja nie musialam). Ale fakt faktem ze im wyzej tym gorzej, jesli chodzi o podlizywanie sie. Szefostwo na najwyzszym poziomie baaaardzo nie lubi konstruktywnej krytyki opartej o argumenty, wiec slucha tylko tych, ktorzy chwala ich decyzje i klepia po plecach. Na town hallach (wirtualnych spotkaniach wszystkich pracownikow z szefostwem) przedstawiane sa piekne obrazy dostatku i dobrobytu i swietnie dzialajacej maszyny. Prawda niestety jest inna co widac po surveykach (ankiety zadowolenia pracownikow), z ktorych nie wyciaga sie zadnych wnioskow... (bo trzeba by bylo sie przyznac samemu przed soba ze zle zarzadza sie firma i zasobami ludzkimi)
Hej! Jak wygląda praca i warunki zatrudnienia na stanowisku Pension Administrator, orientuje się ktoś?
Czesc, aktualnie firma rekrutuje na stanowisko Junior Coordinator with English (Kraków). Czy jest ktos, kto posiada bardziej szczegolowa wiedze na temat mozliwych zarobkow? Jak zwykle na ogloszeniu masa info o obowiazkach ale nic o wynagrodzeniu ;P
Hello There is a manager in lodz that pretends he sells pizza and sometime he is seen nearby the hospital and other times as a manager and I’m not anymore lost … it’s a scam artist and it’s not my business it’s just I’m tired after two years of my phone hacked and forced to write this . Now …. I know you wait me to sign a contract with Capita or another corporation in lodz this corrupted easy city where you hide … or with another corporation In general or you wait for me to make a mistake in the roads like renting (thus the rental project … he have ties with the inssurance and hospital again … ) . It will not happen I don’t want to fight again or spill blood in the street … leave me alone ffs . Can someone transmit ? He is bald no matter what function he takes up like a cameleon…
What are you even talking about? Were you working for this company in the past, what’s your experience with them in general?
Hej, widzę, że firma aktualnie rekrutuje na stanowisko Junior Pet Claims Assessor. Opinie na temat krakowskiej placówki są w większości negatywne, ale interesuje mnie jak wygląda praca, zarobki, jakieś konkretne doświadczenia osób pracujących teraz lub kiedyś na tym stanowisku. Jak z angielskim (mój to B1-B2, nie korzystam na co dzień) i jak z rekrutacją na to stanowisko? Pracuję aktualnie jako technik weterynarii w Przychodni, ale nie chcę wpakować się niechcący w (usunięte przez administratora)
Cześć, rekrutacja jest 3 etapowa - rozmowa z rekruterem przez telefon, test z języka angielskiego oraz rozmowa przez MS Teams z bezpośrednim przełożonym. Praca zdalna, natomiast miejsce zespołu znajduje się w Łodzi. Jest to analiza wniosków ubezpieczeniowych klientów , którzy wykupili ubezpiecznie dla swoich pupili w Wielkiej Brytanii, zatem język angielskim na swobonym poziomie jest wymagany. W kwestii opinii o firmie, ciężko się do tego odnieść, gdyż wiadomo, że najczęściej osoby wylewają w internecie swoje frustracje, ale po rozmowach z osobami z zespołu wiem, że dobrze sie tam bawią i polecają tą pracę swoim znajomym. Nic nie ryzykujesz - aplikuj i sam się przekonasz w trakcie procesu rekrutacyjnego czy chcesz dołączyć, czy też nie. Powodzenia!
A jak ten test wygląda, to jest też rozmowa czy jakiś test pisemny? Bo generalnie bardzo dobrze sobie radzę ze słowem pisanym ale jak przychodzi do kwestii rozmawiania po angielsku to się zawieszam - są szanse że przejdę ten test?
Dzięki za szczegółową odpowiedź! Ogłoszenie widziałam z lokalizacją w Krakowie (mimo że zdalna), liczyłam na możliwość integrowania się z zespołem, bo mimo wszystko ma to dla mnie znaczenie. Muszę podszlifować angielski i poczekam, może jeszcze będziecie się ogłaszać z naborem, przycupnę tutaj i poobserwuję, może ktoś jeszcze się wypowie :) Jeszcze raz - dzięki!
Ja pracowałam na tym stanowisku i praca była naprawdę okej, team zgrany, zawsze pomocny i każdy miły. Bonusy są ale dość ciężko je wyrobić (czasem wolny system, bałagan po stronie UK, trudniejsze pule claimów lub jeśli narobisz dużo błędów itd) ale nikt Cię nie ściga i raczej wszystko jest na spokojnie i na luzie. Wdrożenie wydaje się ciężkie na początku ale 2-3msce i jesteś samodzielny a ew błędy zdarzają się każdemu nawet tym bardziej doświadczonym :) Angielski jest konieczny ale nie musi być znowu niewiadomo jak zaawansowany, zwłaszcza, że raczej nie rozmawiasz bezpośrednio z klientami (tylko mail a jak już to call z zespołem z UK od święta), były osoby, które radziły sobie mając B1-B2, dużo pomaga znajomość weterynaryjnego nazewnictwa (ang) ale zespół jest pomocny i jak czegoś się nie wie to zawsze ktoś odpowie na ew pytanie. Z plusów dodatkowo no to praca zdalna, elastyczne godziny. Z minusów niestety stawka nie zachęca ale jak ktoś chce spróbować tzw 'wygodnego korpo' to polecam (też przeszłam z lecznicy), mi się podobało :)
Dzięki za bardzo szczegółową wypowiedź :) Czekam na ogłoszenie o rekrutacji, bo aktualnie nie szukają już ludzi na to stanowisko, ale spróbuję jak się pojawi. Możesz podać przykład zadania jakie trzeba było wykonać? To jest uzupełnianie jakiś dokumentów czy bardziej sprawdzanie zgodności ubezpieczeń? I opowiesz jak wygląda kwestia spotkań integracyjnych, czy w razie gdyby ktoś chciał to jest opcja spotkania się w jakimś biurze? Widziałam ogłoszenia na Kraków, niby zdalna, ale podany był adres biura, chociaż ktoś mnie tu poprawił, że ma miejsce w Łodzi, także trochę się zakręciłam. Dodatkowo chciałam dopytać czy dostaje się na start jakiś sprzęt do pracy (jeśli tak to jaki?), czy firma tego nie oferuje? Wiadomo - co korpo, to inne udogodnienia. Jeszcze raz dzięki :)
Zadania na co dzień to rozpatrywanie wniosków od klientów ubezpieczalni, czy im się należy zwrot za dane usługi wet, weryfikuje się przez dokumenty polisy itp, czy wet nie policzył czegoś podejrzanego (czasem trzeba pytać), czy klient nie próbuje uzyskać zwrotu za usługi które mu się nie należą itp, czasem skomplikowane i trzeba analizować ale generalnie wszystko idzie wg patternu i bywa ciekawe. Przyjmujesz taki wniosek albo odrzucasz. Zad na rozmowie kwalifikacyjnej to chyba rozszyfrowanie historii medycznej. Cały potrzebny sprzęt dostajesz, komp stacjonarny (w tym dwa duże monitory) więc do biura nie da rady z tym jeździć. Spotkań raczej nie ma, chyba, że jakaś wigilia firmowa ew można we własnym zakresie po pracy wiadomo. Zespół był trochę rozsiany po całej Polsce więc praca zdalna raczej nie zniknie.
Rozszyfrowanie historii medycznej? Aż takie kwiatki lek wet w UK dokonują, że trzeba to rozszyfrowywać czy jak? W PL jest dosyć jasno opisywane w przychodniach, bo większość pracuje na Klinice XP, zaintrygowałaś/łeś mnie. I ten stacjonarny komputer, duża rzadkość, żeby ktoś się decydował na takie rozwiązanie zamiast laptopa, ale fajnie, że udostępniają jakikolwiek sprzęt
Wysłałam aplikacje do Capity, zadzwoniła do mnie w Pon Pani i od razu chciałam zacząć rozmowę rekrutacyjną, poprosiłam żebyśmy się umówiły na jakiś dogodny termin, zaproponowała tego dnia godzinę 16, zgodziłam się. Czekałam i czekałam. W końcu napisałam smsa że byłyśmy umówione a Pani odpisała, że przedłużylo się jej spotkanie i czy pasuje piątek o 15, odpisałam że tak ale zaproponowałam też inne terminy, bez odzewu. No to czekam dziś, przełożyłam różne swoje plany, i Pani znów nie dzwoni, znów napisałam smsa że przecież byłyśmy umówione a Pani dzwoni i mi mówi, że już nikogo nie szukają :D dla mnie porażka, nie sam fakt że mnie nie chcą ale zostałam potraktowana nieprofesjonalnie, rozmowy i spotkania się odwołuje a nie robi takie num ery, każdy ma własne życie i ustawia dzień pod zobowiązania, jestem bardzo zniesmaczona że takie coś miało miejsce.
Oczywiście w pierwszym zdaniu chodziło mi o to że Pani od razu chciała przeprowadzić rozmowę a ja poprosiłam o inny dogodny termin
W pełni rozumiem, zdecydowanie rekruter powinien zadzwonić zgodnie z umówionym terminem. Widocznie musiało się coś zdarzyć naprawdę niespodziewanego, ze nie zadzwonił i nie poinformował Pani. W kwestii zmienności potrzeb, procesy rekrutacyjne są nieprzewidywalne, zatem jeżeli rekruter miał zaplanowane jakieś rozmowy, może się zdarzyć, że w ich trakcie wakat zostanie już zamknięty przez osobę wcześniej poleconą na interview do biznesu. Oczywiście taka informcja powinna zostać przekazana odpowiednio wcześniej, a nie w odpowiedzi na Pani smsa. Za zaistniałą sytuację najmocniej przepraszamy.
Hello , there is no page for capita lodz BUT If you work here you will end up fighting in the streets , in a police station or in a hospital including the mental one because in the end they need a scaepgoat and a proof of craziness or bad status for their renting car project who steal and lie to client . if you have respect for yourself dont work for this company Think of this company as a punition if you hate someone trick him to work there youd sentence him .
Tam tylko po angielsku mówicie czy jak? To twoje doświadczenia czy kogoś innego? Konkrety poproszę
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Capita Polska sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Capita Polska sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 27.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Capita Polska sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 12, z czego 1 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Capita Polska sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Capita Polska sp. z o.o. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.