Po raz kolejny dałam się zwieść reklamom ZoZo.Jakosc do ceny nie jest adekwatna .Brak odp na maila lub messenger.Reklamacje uzyskać graniczy z cudem !
Nie polecam ! Jakość biżuterii jest straszna za takie ceny! Zakupiłam biżuterię, założyłam kilka razy, po kilku wyjściach pozostawia czarne smugi na ciele. Złożyłam reklamacje na biżuterię nie obyło się też bez rzecznika. Dramat jeżeli chodzi o kontakt i o rozwiazanie sytuacji. Od ponad 7 miesięcy nie mam swojej biżuterii którą wysłałam do sklepu zozo na reklamacje za która zapłaciłam swoimi pieniędzmi, przetrzymuje ją sklep. Nie uzyskałam też zwrotu za biżuterię ani mojej biżuterii. Jestem w trakcie konsultacji z prawnikiem. Nie polecam sklepu ani biżuterii !!!
Bardzo złe doświadczenie, radzę trzymać się z daleka. Jakość jest tragiczna- łańcuszek z literką nie był nigdy użyty a po kilku miesiącach cały sczerniał i nie nadaje się do użytku. Nie ma szans na zwrot czy reklamację, ta firma sobie tworzy swoje własne prawa, która pogwałcają prawo konsumenta co do zakupów na odległość. Obsługa klienta to jest żart. Nigdy więcej!!
Dlaczego usuwacie prawdziwe , negatywne komentarze o firmie??
Widzę, ze wszystkie komentarze ( negatywne-bo tylko takie byly) zostaly usuniete ;)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Zozo Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Zozo Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Zozo Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!