W dniu dzisiejszym chciałam bardzo pochwalić pracowników ze sklepu Leroy Merlin w Gliwicach w szczególności kierowcę Przemka , osoby przyjmujące zamówienie telefoniczne , pracowników magazynu i pracowników stolarni. Bardzo miła obsługa i kompetentni ludzie na odpowiednich stanowiskach. Pozdrawiam Daria. ????
Fajnie, że jesteś zadowolona z pracowników magazynu i stolarni. Cieszy też to, że firma dba o zadowolenie klienta. Zdradź mi proszę jak często robisz zakupy w Leroy Merlin mieszczącej się w Gliwicach?
Na pewno na wyróżnienie zasługuje pan Bogusław, niezwykle miły i sympatyczny pracownik na dziale z płytkami. Obsługiwał nas dwukrotnie. Bardzo jesteśmy zadowoleni. Doradził. Zajął się człowiekiem jak należy. Widać było, iż zależy Mu na zadowoleniu klienta. Pracodawca powinien szanować Takiego Pracownika, zważywszy na fakt, iż często spotyka się ludzi niekompetentnych i z brakiem empatii.
(usunięte przez administratora) Zamowiłam ościeżnice do drzwi przez internet z dowozem , oscieżnica popękana w rogach i bez zawiasów i śrubek. Reklamacja telefoniczna długa , odsyłanie od jedengo do drugiego i trzeba kazdemu tłumaczyc o co chodzi. Po zawiasy musiałam jechać sama z dzieckiem w 8miesiącu ciąży i szukac po sklepie Pana z którym wczesniej rozmawiałam przez telefon. W punkcie zwrotow/ reklamacji czekałam jakies 15-20min w kolejce przy czym jak była juz moja kolej odbioru durnych zawiasów inna Pani weszła w kolejke przede mną bez slowa zeby oddac swoje zakupy , a inna przyszła twierdząc ze stoi przedemną bo Pan jej zajął juz kolejkę. Tak wygląda obsługa w tym sklepie - ze kobieta z brzuchem i małym dzieckiem musi ponad godzine tracić na reklamacje !
Jestem zawiedziony, specjalnie jechałem z Zabrza do Gliwic na Rybnicką po torf do kwiatów, na stronie w wybranym sklepie było 83 sztuki dostępne, w sklepie po sprawdzeniu przez doradce z działu ogród, też dostępne w systemie. Towar nie wystawiony, leżał na magazynie, doradca zajęty przez pół godziny przez poprzedniego klienta, odechciało mi się czekać. Nie polecam sklepu.
Witam. Jaka jest atmosfera w pracy? Jakie są relacje z przełożonymi? Czy poziom pensji jest zadowalający dla osoby z ambicjami?
praca nie dla imbitnych, nowi mają takie wynagrodzenia jak pracujący wiele lat, pensja nie wzrasta wraz ze wzrostem zaangażowania i umiejętności, bez względu na to czy się stoi czy się leży dostaje się tak samo, brak możliwości rozwoju, ogromna rotacja pracowników, dużo pustych słów kierownictwa bez pokrycia, liczy się tylko wynik, aktualnie ogromne braki kadrowe spowodowane powyższym
Atmosfera najgorsza z możliwych. Kierownicy zadufani w sobie, zajmujący swoje stanowiska przez zasiedzenie bo im się należy, totalny brak empatii. Osobie z ambicjami odradzam, zero możliwości rozwoju.
Jeżeli twoją ambicje zaspokoi 3000 brutto zapraszamy,tyle dostaniesz na start,po roku rozmowa z kier, działu oceniającego twoje zaangażowanie- możesz dostać od 50-200 zł brutto- lub nic najczęściej to ostatnie.Rotacja na poziomie 50-60% W mojej skromnej opinii jeżeli młody dwudziestoparoletni człowiek idzie do marketu za 2000zł na ręke jest albo desperatem albo nie ma żadnych ambicji. PS; atmosfera pracy-powszechne(usunięte przez administratora)ciągłe braki kadrowe powodują że prcacujesz za dwóch lub trzech/-/działy są łączone po 2 lub 3/-/ najgorsza jest technika gdzie połączone są 4 działy i wymagają od ciebie obsługi wszystkich.
Czy w każdym ze sklepu w Gliwicach jest taka średnia atmosfera jeśli chodzi o pracowników?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Leroy Merlin?
Zobacz opinie na temat firmy Leroy Merlin tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Leroy Merlin?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 2 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!