Dzień dobry wczoraj jechałam 28,01,23 i wbrew Państwa opiniom wszystko było jak należy odjazd o czasie . komfortowa podróż w miłej atmosferze. Nie ma się do czego przyczepić. Chciałam nadmienić ze nie pierwszy raz korzystam z ich usług i nie było nigdy problemu dobry miły kontakt i obsługa. Ale widze że piszą tylko ci co sami dali ciała bo nie raz byłam świadkiem jak się pasażerowie awanturowali tylko ze przewoźnik był najmniej winien. No ale trzeba na kimś sie wyżyć, a że trafia na kierowcę. Ja jestem zadowolona i zycze Niwo jeszcze wiecej klientów
Ja to mam hita pan przy kontakcie mówił o cenie 40zł po załadowaniu busa było 140zł zrezygnowałam pojechałam innym autobusem do Gdańska pań całą drogę dzwonił zastraszał wysyłał nr konta kazał przelewać blikiem straszył policją powoływał się na głupie artykuły totalny odjazd! Pojechałam dalej ale zgłosiłam tel o mojej przygodzie policję przez mojego prawnika, panowie obiecali że się przyjdą sprawie.
a skad ty tą cenę znalazłeś to nawet BLBLA CAR tyle nie oferuje . Podaj linka bo często jeżdżę to może zaoszczędzę
Przenigdy nie korzystajcie z usług tej firmy!!! Właściciel to (usunięte przez administratora) i traktuje klientów w sposób chamski i bezczelny. Kurs z lotniska w Gdańsku nie tylko był opóźniony ok.2 godziny, ale podróż przebiegała na lawecie, bo bus był uszkodzony jeszcze przed wyjazdem z lotniska. W lawecie tylne okno było klejone i prawdopodobnie w ogóle go nie było, bo komfort jazdy był okropny. Kierowca wydawał się zawstydzony, że wiózł pasażerów w takich warunkach. Przecież normalnie, gdy auto ulegnie uszkodzeniu ubezpieczyciel zapewnia auto zastępcze, a nie podróż lawetą! Kierowca nie dopominał się o opłatę za przejazd. Pasażerowie dokonali jej przelewem. Przed faktem przelewu kierowca po nocy i nad ranem wydzwaniał w kwestii opłaty, która była wyższa, niż 89 zł podane na stronie internetowej. Nigdzie na owej stronie nie widnieje cena ani 100 zł, jakiej domagał się początkowo, ani 120, jakiej domagał się później kłamiąc, że przez telefon taką podał. Osobie rezerwującej miejsce na nazwisko i imię pasażera w bardzo niekulturalny sposób zatruwał pół dnia telefonami z żądaniem zapłaty. Do pasażera przedstawiał kłamliwe informacje na temat rozmowy z osobą rezerwującą. Posuwał się nawet do tego, by oczerniać osobę rezerwującą odnośnie rzekomych prywatnych informacji. By nastawić osoby przeciwko sobie i umyć ręce od braku profesjonalizmu i nieuczciwych praktyk, które stosuje. Tym człowiekiem powinny się zainteresować organy broniące interesów konsumentów. To porażka. Pierwszy raz spotykam się z tak nieuczciwym, perfidnym przewoźnikiem. Uciekać od niego z dala.
Szkoda że Maciek nie podał swojego prawdziwego imienia bo tak naprawdę nazywa się Dominik i to z panem Dominikiem był utrudniony kontakt w sprawie odzyskania pieniędzy odzyskaliśmy pieniądze po nowym roku w dwóch ratach j1x89i na drugi dzień 1x31 PLN. Nawet pan Dominik nie przeprosił. P.S a strachów to naprawdę pan Andrzej podający się za panią Iwonę . Sprawa też zgłoszona na Policję .
Nigdy więcej... zamiast busa osobówka. Kierowca wywiózł mnie na jakiś dziki parking,bo czekaliśmy na pasażerów z drugiego samolotu... żenada...mega opóźnienie plus kierowca śmierdzący jak popielniczka...
Super kierowca, świetny kontakt. Mimo, że samolot był opóźniony prawie 2 godziny, bus wciąż na nas czekał. Szybko, sprawnie i bezpiecznie. Polecam
Witam serdecznie wszystkich korzystających z transferów lotniskowych. Niestety podzielam opinię poprzednich komentarzy na temat firmy niwo trans oraz zaznaczam iż po raz pierwszy w życiu wystawiam negatywna opinie w sieci na wykonana, lub też w zasadzie nie wykonana, usługę. Po krótce , wylot opóźniał się wiec wykonałam telefon po numer podany na stronie i grzecznie poinformowałam pana iż taka sytuacja nastąpi oraz zapytałam czy pan poczeka na mnie i dziecko. Dodam, gdyż uważam że to dość istotna informacja, że planowany czas lądowania miał o wczesnych godzinach nocnych więc szansę na jakikolwiek zastępczy transfer znikomy wręcz niemozliwy. Pan z którym rozmawiałam powiedział że jeśli nie będziemy na czas on czekał nie będzie. Co za tym by szło ja oczywiście zapytałam od razu o zwrot kosztów w zaistniałej sytuacji i w odpowiedzi usłyszałam iż nawet nie ma takiej opcji bo on na czas jest i wywiązuje się z umowy. Na nic zdały się moje tłumaczenia iż po pierwsze nazwa zobowiązuje i skoro jest to transfer to powinien czekać (tak jest na całym świecie) a na opóźnienie nie mamy z oczywistych względów wpływu. Pan odesłał mnie o zwrot kosztów do firmy lotniczej. Przyznaję że spóźnieni na transfer byliśmy tylko lub aż 50 min. Następnego dnia podjęłam próbę komunikacji z tym samym panem w celu wyjaśnienia sytuacji na spokojnie która zakończyła się porażka. Pan był mocno niezadowolony z tego faktu iż ja mam jakiekolwiek roszczenia, nie potrafił mnie wysłuchać , wchodził w słowo i przerywał za każdym razem jak próbowałam przedstawić moja perspektywę. Poza tym moim błędem również było to iż zadzwoniłam telefonem widocznym numerem, iż pan zdecydował zasypać mnie mnóstwem wiadomości z wywodami na temat jak bardzo jest on rozczarowany moja postawa. W efekcie..pół nocy koczowania na lotnisku, strata 200 zł i nieprzyjemna wymiana zdań.... Naprawdę nie polecam
No to faktycznie takie podejście specyficzne. Ale z drugiej strony. Jakbyś postawił się w jego sytuacji. Może nie może takich rzeczy robić? A może gdyby na Ciebie czekał, ktos inny awanturowałby się o to czemu na niego np. nie poczekał, a sytuacja była podobna?
Odradzam ta firma powinna być zamknięta! Zero szacunku do klienta, brak pasażerów na liście, podsylanie osobowek na ostatnia chwile zamiast busa, nieuprzejmy szef i niebezpieczna jazda plus nie czekają przy opóźnionym locie - nawet 10 min, o zwrocie kosztów można zapomnieć. Tragedia jednym slowem
Tragedia , dzwonię kilka dni temu, sprawdzam kiedy busa maja. Rezerwuje miejsce. W dniu przejazdu dzwonię z lotniska i mówię, że będę tak ja ustaliliśmy. A pan szef mówi, że nie będzie busa. I jeszcze kłamie że mnie informował o tym że nie będzie busa . Tragedia
mega przykra sytuacja... a powiedz czy w ogóle przeprosili albo zaproponowali jakiś rabat? współczuje.
Czy trzeba tu mieć doświadczenie jako kierowca, żeby dostać się na busa?Czy można od razu po kursie
Dramat, dramat i jeszcze raz dramat. Odradzam
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w M & B Niwo-Trans Marcin Ciechański?
Zobacz opinie na temat firmy M & B Niwo-Trans Marcin Ciechański tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w M & B Niwo-Trans Marcin Ciechański?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 1 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!