Linia Wolbrom - Kraków to porażka. W dniu dzisiejszym tj 15.10.2024 autobus wyjeżdżający z Wolbromia o 6:40 zajeżdża do Krakowa o 8:30 gdzie na bilecie widnieje informacja, że przyjedzie o 7:49. Będziecie płacić za mnie kary następnym razem jak się spóźnię do pracy. Kierowca jeździ ślamazarnie, wyzywa innych uczestników ruchu, sam nie do końca przestrzegając prawa o ruchu drogowym. I najważniejsza kwestia: wydawanie reszty. Dając 55zł (nie miałam inaczej) gdzie do zapłaty mam 12zł to prosta matematyka, że wydać na 43zł, przy czym pan kierowca patrzy na pasażera z pogardą i mruczy coś pod nosem, że szczypie się o 3zł. Albo zmienicie te rozkłady jazdy albo zadbajcie o milszych i kulturalniejszych kierowców, bo co drugi to nie lepszy.
No obniżek to na pewni Wam nie dali, na pewno nie na ten sam wymiar etatu. Tu robota w miarę stabilna czy redukują etaty? Bo nie wiem czy mąż ma się szykować na robotę
W niedzielę busy na trasie Wolbrom-Kraków poruszają się jak chcą,zupełnie nie patrząc na rozkłady. Drugi raz w niedzielę próbuję się dostać do Wolbromia ale drugi raz bus po prostu nie przyjeżdża. Trzeba czekać ok. 1.5h na następny z drugiej firmy także polecam od razu wybrać to rozwiązanie.
Nie polecam transportu busów MBM ciągle mają opóźnienia ciągle psują się im busy nie jeżdżą na czas,to są kpiny i wielka porażka ta firma powinna zrezygnować z jazdy z linii Wolbrom -Kraków,a na ich zastępstwo powinna jeździć inna firma.MBM to WIELKA PORAŻKA!!!!!!!!!!!!
28.09.2022 rozkład jazdy na przystanku + internet odjazd busa z Wolbromia godzina 14sta. Przyjechał dopiero ten, który miał być na 14.20. Dzwonię Pan przeprasza i informuje, że nie wyrabiają się z wyjazdem z Krakowa opóźnienie minimum 20 minut. Mam umówiona wizytę u lekarza, jeżeli się spóźnię i nie przyjmie mnie to kolejna za miesiąc. Wówczas poproszę przewoźnika o zwrot kosztów transportu, dnia wolnego w pracy. Prościej chyba zmienić rozkład na bieżący dla pasażerów. Wówczas można wybrać innego przewoźnika pod swoje plany. Tragedia, na przystanku kilka osób, które też narzekają na tego przewoźnika. A raczej na nie aktualny rozkład jazdy...
Nie stery nie polecam lini MBM-bus tragedia. Busy ledwo się trzymają całości, kierowca gasi silnik podczas jady ponieważ ma problemy z mocą, przy trzydziestu stopniach Celsjusza nie ma nawet nawiewu nie kowiac o klimatyzacji. Drzwi w busie blokują się i jest problem z otwarcie i zamknięcie, kierowcy są niemili i odzywają się do pasażerów jak gdyby pracowali są karę. Jednym słowem tragedia.
Czy firma mimo pandemii da wam podwyżki na święta (
Czy kierowcy mają obowiązek zasłaniania ust i nosa.? Pytam ponieważ noszą maseczki na brodzie.
Ile godzin jeżdżą kierowcy?
Uwagi klientów są potrzebne ale lepiej kierować je na adres firmy bo wówczas przyniosą konkretne działania.
Kierowcy nie zatrzymują się na przystankach.
To nie jest właściwe miejsce na uwagi pasażerów ponieważ tu powinni pracownicy zostawiać swoje opinie.
Jezdza jak chca , w rozkladzie co innego a jezdza inaczej
Nie dość że (usunięte przez administratora) w busach, to ich stan ogólny pozostawia wiele do życzenia. Gdyby chociaż jeździły według rozkładu.. albo nie jadą w ogóle, albo spóźniają się 15-20 minut. Nie polecam.
Jeżdżą sami jak chcą, niemili kierowcy..
Smród bród (usunięte przez administratora) jeżdżą jak i kiedy chcą Z cała odpowiedzialnością nie polecam !!!!
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.