+ Atmosfera. Ludzie w porządku, technicy pomocni, na luzie, koordynator też spoko. + Wsparcie telefoniczne. Mega miłe dziewczyny, też zawsze chętnie pomogą. + Elastyczna forma pracy. Jak masz sprzęt na montaże i drukarkę, to możesz od rana jeździć na montaże i tylko raz na jakiś czas pojawiać się w firmie, żeby się rozliczyć z papierów i nabrać sprzętu. + Umowa o pracę na czas nieokreślony na start. ------------------------ o Praca z klientem - czasami denerwuje, czasami bawi. Zależy od Ciebie. Są klienci, którzy patrzą na ręce a później mierzą wyniki na wifi i "panie, a czemu tak wolno jak tu jest napisane, że ma być tyle i tyle". Ale z gadką się wyrabiasz i obiekcje, głupie pytania zbywasz szybko. Zdarzają się napiwki, rzadko, ale czasem zrobisz coś dla kogoś albo wytłumaczysz mu jak dziecku i coś tam wpadnie. o Jedzenie. Nie masz na to czasu. Do tego bieganie ze skrzynką, kablem, drabinką i sprzętem. I szybko idzie zrzucić parę kilo. Dla jednych to na plus, a dla drugich na minus. ------------------------ - Pensja. Firma preferuje B2B, a jak nie masz firmy, to żebyś otworzył, bo wtedy wychodzi dużo lepiej. Dużo lepiej, tylko dla kogo? Co z tego, że zarobisz parę groszy więcej, kiedy jesteś na małym zusie, a co później? Do tego masz większą odpowiedzialność za montaże i dochodzą wszystkie obowiązki związane z prowadzeniem firmy. Co druga sobota jest pracująca, średnio tygodniowo wychodzi 45-60 godzin (zależy od wprawy), a pensja 3000-3500... Czy to dużo, czy mało to już każdy sobie odpowie. - Brak dodatków socjalnych. Null. Nic. Pensja i tyle. - Własne auto. Jeździsz swoim samochodem razem z materiałami, narzędziami, drabinką itd, więc albo mały dostawczak albo jakiś paździerz, którego nie szkoda i koniecznie w gazie, by się jakoś kalkulowało, ale zimą praktycznie jazda na benzynie. Silnik nie zdąży się zagrzać między montażami. Do tego auto dostaje nieźle po (usunięte przez administratora) - jazda po dziurach, podjazdy pod krawężniki, parkingi (też płatne z własnej kieszeni). - Słaba organizacja. Brak bazy adresów, do których potrzebny jest obecność np. konserwatora budynku. Często się zdarza, że jedziesz na montaż, u klienta zostawiasz manele i szukasz skrzynki, a po kilku telefonach okazuje się, że konserwator pracuje w inne dni i trzeba się umawiać z klientem ponownie. Stracony czas i pieniądze na dojazd , i nic nie zarobiłeś. - Nie zaplanujesz nic. Praca jest zadaniowa. Dostajesz listę montaży i nie wiesz, ile to zajmie, więc ciężko cokolwiek zaplanować po pracy. Trafi się montaż z wierceniem i już kończysz później. Z czasem poznajesz rejon, bramy, budynki i można pewne rzeczy przewidzieć, ale codziennie kończy się o innej porze, a dopóki nie poznasz rejonu, to praca po 10h - 12h to norma. - Czas pracy. W umowie jest 40h tygodniowo, ale to jest... mit. Co z tego, że masz listę montaży zamkniętą w przedziale 9-17 jak w przedziały dwugodzinne masz np. 2 lub 3 montaże. Żeby zamknąć się w 8h trzeba się napocić, a jak "coś" wyskoczy, to dzień się sypie i (usunięte przez administratora) Do tego Ty musisz cały czas dogrywać klientów. Nawet jeśli ugrasz trochę czasu, to klient wpisany w przedział 17-19 lub 19-21 nie może wcześniej i nic nie zrobisz, musisz czekać. - Telefon. Oczywiście też swój. Cały czas pracujesz na aplikacji, w której raportujesz montaże. Do tego ciągła jazda z Google Maps. Bez ładowarki w aucie ani rusz. Internet w telefonie też trzeba mieć, a jak już masz wolniejszy pakiet, to raportowanie zaczyna robić się uciążliwe. - Telefony po pracy. Zdarza się, że po pracy dostajesz telefony z pytaniami o montaże, jeśli coś nie jest jasne, co trochę denerwuje, kiedy po całym dniu biegania z manelami dostajesz telefony z pytaniami albo smsy z prośbami o aktualizację statusów zadań. -------------------------- Ja podliczyłem wszystkie za i przeciw i gdyby to było lepiej płatne albo firma dawała swoje auto i je tankowała, to bym został, ale w ostatecznym rozrachunku nie opłacało się po prostu.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Adrian Kasprzak Adex?
Zobacz opinie na temat firmy Adrian Kasprzak Adex tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.