Dzień dobry. Zastanawiam się czy spedytorzy nie są przypadkiem zatrudniani. Też z okolic Rzeszowa jestem i szukam czegoś dla siebie. działalność trwa od ponad 10ciu lat ale coś słabo wychodziło mi wyszukiwanie ofert. może więc tu ktoś by wiedział?
Firma dodała nową ofertę (usunięte przez administratora) na Dyrektor Handlowy. Czy ktoś o tym słyszał?
Czy dalej praca polega na tym, co ktoś pisał o otwieraniu w nocy budy a w dzień pracowaniu paleciakiem? Czy są przy tym jakieś normy do wyrobienia? Jeśli tak to jakie? I co z innymi stanowiskami?
Od jakiegoś czasu wypłaty nie są na czas ( kto pracował to wie ) trzeba się prosić o swoje , samochody coraz bardziej zaniedbane , do pracy przyjmują z łapanki , dobrze to było ale się skończyło .
Dużo firma ma zestawów?
Po Waszych opiniach mam wrażenie, że firma wygląda na solidną. Zadbana flota, wypłaty na czas, możliwość dogadania się, jeśli ktoś woli tygodniówki. Czy ktoś o małym doświadczeniu ma szansę na pracę na międzynarodówkach? Obowiązują stałe trasy?
myslę że tak, są osoby którzy zaczynali przygodę na miedzynarodówce w tej firmie najlepiej zadzownić i zapytać własciciel nie gryzie i pytać, praca jest poukładana kłasyczne kółka kierunki PL-E-PL, PL-CZ-F-CZ-PL,lub PL-D-PL. ilość załadunków uzależniona jest od kierunków. Rozładunki w uni i załadunki do pl są w tym samym miejscu. Prosta robota co do stanu floty to będzie zadbana pod warunkiem, że kierowca sobie auta przypilnuje i zgłosi co jest do zrobienia dlatego, że auto przypisane jest do kierowcy. zjazdy do domu wedle życzenia kierowcy do uzgodnienia ze spedytorem mi nigdy nie robił problemów.
Na jakich kierunkach firma jeździ?Wiem,że mają linie pod Rhenusem a reszta?
To szkoda,że nie podzielisz się opinią ze swojego punktu widzenia,skoro sugerujesz,że nie jest do końca prawdą to co napisał użytkownik "Nocna Zmora".
Jak widać inteligencja nie grzeszysz. Zostałeś obrażony przeze mnie?? Masz jakieś argumenty to podaj. Co obóz pracy na solówce?? Jak jest za ciężko to zmień pracę liczyłes że po 8h będziesz jeździł za 300zl dniówki? Idź do geisa pekaesu albo suusa jeszcze shenker raben stoi przed tobą otworem będziesz leżał i gotówkę liczył na dystrybucji. A jak nie to się rozwijaj i idź na nocki wtedy będziesz leżał i śmiał się z tych co tony ręcznie przewalaja. Mi jak coś nie odpowiada to zmieniam pracodawcę. Jak chcesz coś napisać to napisz konstruktywna opinie i nikogo nie obrażaj
Praca pod rehnusem,poczta polską, trasy międzynarodówka, krajówka nocki,dniówki solówki,naczepy, od koloru do wyboru najstarszy zestaw jest z 2016.jak się z szefem umówisz to tak poprostu jest,umówisz się na tygodniówki to będą tygodniowki kasa zawsze na czas bez proszenia się i zbędnego wydzwaniania, a do auta nie wsiądziesz jeśli najpierw nie podpiszesz umowy. Wszystko na legalu. zestawy mega zadbane co świadczy o tym że pracodawca wymaga zachowania porządku samochodzie. Karty flotowe do tankowania. jeśli ktoś chce i potrafi rozmawiać to dogada się z szefem a jak ktoś jest niereformowalny to raczej długo nie popracuje.na temat pracy pod poczta czy rehnusem nie będę się wypowiadał to jest opinia o firmie a nie spedycji dla której pracuje.
A na międzynarodówce jakie systemy pracy? Jakieś stałe trasy czy przerzuty po kilka tygodni?
Na międzynarodowe nie wiem jakie mają systemy do dogadania jedynie co wiem to kierunki Hiszpania Holandia z resztą zadzwoń zapytaj
Witam, jak jest w tej firmie?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Riki Trans Grzegorz Szostek?
Zobacz opinie na temat firmy Riki Trans Grzegorz Szostek tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.