Wiecie, czy Qlink Sp. z o.o. udostępnia laptop i telefon do pracy zdalnej?
A jak z tą pracą zdalną tak na prawdę jest tutaj? Można pracować 100% zdalnie czy jakoś hybrydowo tylko?
!!!!!!! Firma Qlink nie jest sprzedawcą towarów, nie prowadzi e-sklepu i nie sprzedaje za pośrednictwem internetu towarów.!!!!!!!! W ramach prowadzonej działalności świadczy usługi logistyczne, w tym dostawę przesyłek z różnych części świata do odbiorców, na zlecenie innych operatorów logistycznych w ramach łańcucha dostaw. !!!!!!! FIrma Qlink na żadnym etapie nie ingeruje i tym samym nie ma wpływu na zawartość przesyłek !!!!!!! !!!!!!! Jakiekolwiek próby szkalowania firmy, pracowników lub jej właścicieli w zakresie przypisywania im odpowiedzialności za nieprawidłowości związane dokonanym zakupem przez odbiorców przesyłek będą wiązały się z z ustaleniem adresów IP i podjęciem kroków prawnych w stosunku do takich osób lub podmiotów !!!!!!!
Jak długo czeka się na zwrot pieniędzy po zwrocie towaru
Marka Qlink jest obecna na rynku logistycznym od blisko 10 lat. W tym czasie obsłużyła setki tysięcy zleceń Klientów w obszarze logistyki magazynowej oraz transportu. Współpracuje z wieloma klientami krajowymi i zagranicznymi z zarówno z sektora małych i średnich przedsiębiorstw jak i z korporacjami. Zleceniodawcy Qlink to przede wszystkim sprzedawcy, dystrybutorzy, konsolidatorzy ale również i inni operatorzy logistyczni z różnych części świata. Dzięki dobrej jakości serwisowi, firma stale się rozwija świadcząc pakiet usług logistycznych zarówno dla kanału ecommerce jak i tradycyjnego (detal, hurt), dostarczając towary do odbiorców prywatnych, instytucjonalnych i firm na całym świecie.
Jak szefostwo w Qlink Sp. z o.o.? Spoko traktują ludzi?
Brak szacunku do kierowcow . Notoryczne spuznienia do pracy. Pan w okularach z biura mysli ze jest panem i wladca . Kierowca jak sie spuzni na zaladunek to jest problem oni jak przyjezdzaja grubo po czasie to jeszcze maja problem do kierowcy.
(usunięte przez administratora)
Czy coś udało się wskórać, mam ten sam problem.
Brak zwrotów pobrań za paczki dostarczane od połowy grudnia, czy komuś udało się coś zdziałać?
W firmie Qlink, z tego co mi wiadomo: - już nie ma dedykowanych opiekunów klienta (ubolewam nad tym) - jest infolinia, na którą bardzo trudno się dodzwonić, - nic przez telefon tam nie idzie ustalić, odsyłają na e-maila - na e-maile z dużym opóźnieniem odpowiadają zazwyczaj po wielokrotnym wydzwanianiu na infolinię i upominaniu się o odpowiedź - zmienił się także adres ich siedziby, już dawno nie jest w FV - u mnie nie chodzi o pobrania, ale niesłusznie i bezpodstawnie naliczone opłaty za podjazdy kuriera (FV wystawione wstecz na kilka miesięcy) - podobne przypadki proszę o kontakt. Pozdrawiam
Dokładnie to samo mam od połowy grudnia brak zwrotu pobrań, do wypłaty kilka tysięcy. Odpowiedź na mail cały czas taka sama że przekazują do działu rozliczeń i na tym koniec
(usunięte przez administratora)obsługa klienta jest wręcz tragiczna - nie można uzyskać żadnych konkretnych informacji. Jedyne odpowiedzi jakie dostajemy to "dziękujemy za informację, wiadomość przekazana do działu rozliczeń" i żadnych efektów. Firma w ogóle nie dba o Klienta. Brak przydzielonego opiekuna, Nie wywiązują się z ustaleń. NIE POLECAM.
Firma działa już parę lat, zbiera dobre opinie od klientów.
U mnie wszystko ok. Jestem zadowolona. Wysylam przez Qlink od roku i wszystko jest ok. Pobrania mi wracaja szybko. Nie wiem skad te opinie.
Współpracuje z nimi 2 lata i nie jestem usatysfakcjonowany. Dobre ceny i fajny przejrzysty panel.
Czy firma Qlink Sp. z o.o. w mieście Warszawa działa bez zastrzeżeń? Może ktoś podzieli się swoim doświadczeniem na temat pracy?
Podzielisz się informacją, gdzie szukać informacji o nowych przyjęciach do firmy? Bo na stronie Qlink nic niestety nie znalazłam.
Jestem zadowolony. Nie mam problemow.
(usunięte przez administratora)
Dziwne, wspolpracuje z nimi i nie mam takiego klopotu, zaroty sa w ciagu 3 - 4 dni od nadania a po przeczytaniu tej opini odrazu polecialem do ksiegowej. Moze jakies nieporozumienie albo kompensata faktur?
Nie wiem czy to czarny PR czy jak ale u mnie te problemy tez nie wystepuja. Jestem zadowolony ze wspolpracy i moze czasem maja rzeczywiscie opoznienie jeden dzien sie wkradnie ale to sa sporadyczne sytuacje.
nigdy nie miałem zwrotu w 3-4 dni, było 9 roboczych, później zmienili na 13 (usunięte przez administratora)
Mam taki sam problem, nie otrzymuję pobrań do 15 dni roboczych od dnia doręczenia paczki. Nie wiem, czy firma ma problemy finansowe? Pobrania wysyłam przez inną, droższą firmę.
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Qlink Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Qlink Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Qlink Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 1 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!