Kupiłam bilet na przejazd na trasie Modlin-Lublin, po czym w Warszawie, dokąd dotarliśmy po godzinie, okazało się, że mamy czekać na bus do Lublina przez kolejne.... dwie godziny. Przewoźnika nie interesuje najwyraźniej, co dzieje się z pasażerami, którzy zapłacili już z góry za bilet. W ten sposób przejazd z Modlina do Lublina zajmuje Contbusowi zaledwie 5 godzin i jakieś 20 minut. Trudności z dodzwonieniem się do firmy, kierowcy nic nie wiedzą...
Porażka, kupiłam bilet na wydruku dostałam adres skąd odjeżdża bus po przyjechaniu ma miejsce okazali się że busy zmieniły miejsce odjazdu ,goniłam busa do Garwolina i usłyszałam od kierowcy że ch,, j go obchodzi co jest na bilecie ,,,na stronie jest ten sam stary adres co na bilecie ,,,nie polecam omijać szerokim łukiem
Czy w Contbus Olszak sp.j. jest skuteczna reakcja na zgłaszane przez pracowników problemy?
Dramat trasa Modlin -Lublin 15.11.23 godzina 15.30 O godzinie 18 jeszcze jeździł po Warszawie jak nie Mariot i postój to za chwilę przesiadka i podróż na Okęcie znowu postój o 20 stej w Lublinie ostatni raz z tą firmą porażka
Jakie wartości są cenione w Contbus Olszak sp.j.?
Tragedia, jest coraz gorzej podrozoje contbusem sporadycznie ale ostatni moj kurs do Modlina ( poniewaz nie bede korzystac z Tego przewoznika nigdy wiecej) pociag jest o wiele bardziej komfortowy i tylko kilka zlotych drozszy za to pasazer nie jest narszony na niegrzeczne (chamskie) zachowanie kierowcy. Do tej pory to nie byl wersal ale jako tako. Mialam jednak nieprzyjemnosc spotkania kierowcy 13/9/23 kurs Lublin -Modlin. Trzeba pokazac monitoring w TV jak kierowca krzyczal na pasazerke po zwroceniu uwagi o braku przestrzegania rozkladu jazdy . Wyjechal z Warszawy prawie pol godziny po czasie. Traktowal busa jak swoj prywatny (usunięte przez administratora) I a nie jak miejsce pracy. Czytajac podobne komentarze o firmie wlasciciel firmy nie przejmuje sie nimi kompletnie. Powodzenia mam nadzieje ze firma sie sama wykonczy. Ludzie przyjezdzaja z calego swiata I nie sa przyzwyczajeni do takiego traktowania. Wstyd mi za Lublin. Na usprawiedliwienie dodam ze kierowca pochodzi z pod lublina okolo 50 km ale wizytowke wystawia firmie z siedziba w Lublinie.
Jechałam w poniedziałek 21 08 2023 roku z Okęcia do lublina kursem 19.10 gdy podjechal kierowca na stanowisko 8 zamiast 6 wsiadalo nas 3 osoby na okeciu później chciałam zapakować bagaż okazało się że w bisie jest już 16 osob bagaże były wrzucone nie poukładane gdy zapytaliy kierowcę czy pomoże nam z bagażami powiedział że nie nie wysiadł z busa musiałam wyjąć wszystkie bagaże i ułożyć je tak żeby nasze bagaże weszły pań zakolczykowany kierowca nawet nie wysiadł pomagał nam jeden z pasażerów. Gdy wyjechaliśmy pani zwracała mu uwagę ponieważ cały czas przeglądał telefon .gdy dziś zadzwoniłam do fiy niesympatyczna pani która robi łaskę że wogóle rozmawia nie odpowiedziała mi na to jak zachowywał się kierowca .myślę że właściciel powinien wyciągnąć konsekwencje do zakolczkowanego niesympatycznego kierowcy oraz pani która odbiera telefon nie polecam tej firmy
Firmy coraz częściej dostrzegają pozytywny wpływ dobrej atmosfery na efektywność pracowników. Czy podobnie jest w Contbus Olszak sp.j.?
Gdzie faktycznie sie miesci siedziba ?
Czy firma Contbus Olszak sp.j. udziela pożyczek pracowniczych? Na jakie dodatkowe wsparcie może liczyć pracownik?
Zle dzialajocy system platniczy.Olewajocy stosunek pani w biurze wobec klientow.Bilet zarezerwowany na 100% a pozniej niespodzianka brak miejsc i czlowiek nie jedzie.Trzeba czekac na nastepny bus.Klient nie uslyszal nawet przepraszam nie mowioc o poinformowaniu wczesniej ze nie bedzie mial miejsca na dano godzine.Nie polecam.
Chciałam skorzystać z transportu firmy Contbus z Lublina do Warszawy. Niestety był problem z zapłatą za wybrany bilet, ciągle nie można było zrobić opłaty kartą kredytową. Po wygenerowaniu kilku biletów w końcu zadzwoniłam na podany na stronie nr tel. Pani stwierdziła, że nie wie jaki jest problem ale zaproponowała, że zapisze mnie na listę a za bilet zapłacę kierowcy. 4 razy upewniłam się czy mogę tą rezerwację uważać za pewną na 100% Pani powiedziała, że tak. Tymczasem w dniu przejazdu (nie jestem z Lublina) zostałam z niczym, a przepraszam informacją że następny bus jest za 1,5 godziny. Firma totalna porażka, wogóle nie liczy się z klientem. Najlepszy hit jest taki, że gdy zadzwoniłam do biura Pani stwierdziła, że NIKT NIE ZGŁASZAŁ problemu z płatnością. Nie jeden raz z nimi jeździłam na w/w trasie do dziś. Czas chyba to zmienić i wybrać kogoś kto poważnie traktuje klientów.
Jechałam z Modlina do Lublina 3. 01.23r . Wykupiłam bilet na 9,30. O godzinie 9,15 dochodziłam do autokaru i sprzed nosa autokar odjechał. Czekałam na następny ponad godzinę. W Warszawie okazało się, że mam zaczekać na następny kurs za ponad godzinę. Tak więc wracałam do Lublina ponad 5 godzin. Zawsze byłam zadowolona z usług firmy, ale tym razem naprawdę było fatalnie. B. Sawicka klient
Totalna porażka firmy krzak contbus. Osoby zatrudnione jako kierowcy to chyba recydywa i rasowe chamy! Brodata Łysa pała która jechała dziś z Lublina do Warszawy targała gościa który przysnął. Rasowy cham powinien pracować w (usunięte przez administratora) jako bijacz pierwszy obciąg a nie wozić ludzi!
Niestety w firmie są często rotacje kierowców...
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Contbus Olszak sp.j.?
Zobacz opinie na temat firmy Contbus Olszak sp.j. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Contbus Olszak sp.j.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!