Kolejny raz trafiłam na firmę która mimo dobrych opinii w większości potwierdza negatywną opinię . Wykonanie prac ok ,ale kontakt w sprawie usterek - brak . Właściciele jedynie ponaglają z płatnością .
Ostrzegamy przed jaką kolwiek współpracą z tą firmą! Nie płacą fvat ,nie szanują pracowników i kontrachentów . Nie wywiązują się z umów .Podobno spraw sądowych i długów mają bardzo dużo .
Podobno? A od kogo tak słyszeliście? Czyli to z tym nie płaceniem to też ktoś wam powiedział?
Bzdura. Nie płacisz pewnie za swoje obowiązki umowne wobec naszej spółki, przegrywasz prawomocnie proces przed Sądem a potem anonimowo wylewasz swoje frustracje i szczujesz na naszą firmę. Pozdrawiamy Kamila Skrzypek i Andrzej Barcz
Naprawdę musieliście Państwo na drodze sądowej rozwiązywać takie sytuacje z kontrahentami? Często to się zdarzało?
Sąd i egzekucja komornicza to ostateczność. Zdarza się to bardzo rzadko. Ponadto szanując każdą opinię, dziwią nas bardzo opinię pisane anonimowo i bez podawania żadnych szczegółów. Opiniotwórca musi mieć jakieś wewnętrzne problemy ze sobą, że nie może stanąć twarzą w twarz. Brak honoru czy tylko tak bardzo polska chęć szczucia? Pozdrawiamy Kamila Skrzypek i Andrzej Barcz
Nie polecam !Uczciwość i transparentność to słowa które są obce właścicielom .Nie płacą fvat .Pobierają zadatki i nie wywiązują się z umów . Znajomi zostali (usunięte przez administratora) na poważną kwotę .
Bzdura. Nie płacisz pewnie za swoje obowiązki umowne wobec naszej spółki, przegrywasz prawomocnie proces przed Sądem a potem anonimowo wylewasz swoje frustracje i szczujesz na naszą firmę. Pozdrawiamy Kamila Skrzypek i Andrzej Barcz
Firma nie wywiązuje się z płatności za wykonane usługi tj. noclegi. Szuka dziury całym, żeby nie uregulować należności.
Owszem firma odmówiła zapłaty za dwa ostatnie miesiące pobytu w tej noclegowni jedynie z uwagi na fakt bezpodstawnego zawyżenia przedstawionych faktur. Właściciel noclegowni nie wspomniał o trzech reklamacjach wysłanych mu listem poleconym dotyczącym błędnie wystawionych faktur. Czyżby standardem tej noclegowni jest próba wyłudzania nieistniejących należności w chwili zakończenia współpracy? Firma moja przedstawiła w reklamacjach faktyczną ilość pracowników i dni noclegów jakie były wykorzystane. Jednakże nie ma mojej zgody na płacenie podwójnej lub potrójnej stawki za wykorzystane noclegi. Na uwagę zasługuje również fakt, że bezproblemowa współpraca z tą noclegownią trwała bez przerwy od początku maja 2017 r.