Antidotum

Cieszyn

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 72 ocen.

Opinie o Antidotum

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Antidotum

jacek z warszawy

słaba firma. na kase czekałem ponad rok opóźnień. pomogła kancelaria finansowa i nagle pieniądze sie znalazły i na faktury i na odsetki,

Henryk
@jacek z warszawy 15.03.2017 14:33
słaba firma. na kase czekałem ponad rok opóźnień. pomogła kancelaria finansowa i nagle pieniądze sie znalazły i na faktury i na...

Jaką kancelarie możesz polecić?

LL

Witam! Wszyscy, którzy są niezadowoleni z pracy w tamtej firmie a lubią prace przy zabezpieczeniach zapraszam do kontaktu ze mną od pon do pt w godzinach 8- 16. Jestem wykonawcą zabezpieczeń głownie na terenie łodzi i ludzi z łodzi poszukuje. Wyjazdy u mnie są sporadyczne. materiały daje takie jak trzeba bez kombinowania. Jeśli chcecie zarobić normalną kasę za normalną pracę w normalnych ludzkich warunkach zapraszam do kontaktu 696_473_706 www.stawoz.pl

Agata

@Pracownik od wszystkiegona forum nie możesz nikogo obrażać. Zachęcam, aby zapoznać się z regulaminem forum, który znajdziesz na stronie http://www.gowork.pl/regulamin przed pozostawieniem komentarza na temat firmy Antidotum. Czy zgłosiłeś gdzieś to, że nie dostałeś pieniędzy od firmy?

Mosiek

Widze że nic tam się nie zmieniło. (Pewnie i kierownictwo?: wciąż rudy i haku??) Firma totalne dno. Miałem 10 na godz. No niemal miód jak na ruszanie wałkiem, tylko takie drobnostki: Niby um. zlecenie ale kilka miechów bez umowy bo "umowy za mną nie nadążały" (ciągłe delegacje, wyjazdy ni z gruchy ni z pietruchy, przychodzisz do roboty a ci każą wsiadać do auta, gnać na gwałt do domu i zabierać rzeczy na wyjazd pół kraju dalej) Albo kończysz 10 godzin roboty myśląc tylko o tym by się "nażreć, wykasztanić, uwalić na wyro" a tu niespodzianka: za godzine macie wyjazd 300 km dalej na inny obiekt. Szczęśliwej drogi już czas!... Zajeżdzasz o północy na kwatere. Firma istnieje głównie dzięki swoim stałym parobasom wynagradzanym nie wypłatami ale jakimiś zaliczkami tygodniowymi 300 zł :-DDDDDD (żeby z głodu nie zdechli, cóż im więcej potrzeba?) i szoferom-nadzorcom ganiającym 24h/7 dni w tygodniu. Godziny kompletnie się nie zgadzają z wypłatą (na niekorzyść wypłaty). Wyjazd na delegacje - wyjazd w niedziele w południe, 200 km dalej ładujesz materiały na auto, 100 km dalej przeładowujesz je na inne auto, na kwatere zajeżdżasz przed północą. Zagadka: ile (jeśli w ogóle) za to płacą??? Kompletne "nic nie wiadomo" odnośnie wymagań danej pracy i oczekiwań: raz każą "szybko, nie spuszczać się" bo termin goni. No to okey, a tu na drugi dzień słyszysz "dokładnie, dokładnie to bo niedługo odbiór", na trzeci znowu: "kończymy to raz dwa, dobre jest, zamaluj szybko. Co? no i ch... że dziura jest, zamaluj ją tylko i gra". I bądź tam k... mądry i zdrowy. Na jednym z obiektów w jednym kontenerze obiadek wpieprzają rudy z haku a w drugim parobasy na podłodze siedzą bo nie tylko ławek ale nawet gwoździ w ścianach brak by gdzie ciuchy powiesić. Jak w sowieckim gułagu.

BylyZatrudniony

Szkoda czasu na ta smieszna firme . Nic co mowia nie pokrywa sie nie mowie juz o warunkach i sprzecie. Praca jako taka nie jest tragiczna ale ciagla rotacja ludzi i dziwny sposob wyplat o ile wogole komus wyplacaja za pare dni robisz za wolno itp wylatujesz ,nie spodobasz sie wylatujesz.

Pupil

Uwaga uwaga uwaga wedlug obietnic platne tygodniowki stawka 12zl . Po przepracowaniu 1tygodnia tygodniowka.wyplacona przez antidotum 300zl reszty brak ,przepracowany 2tydzien calkowity brak wyplaty no i rodzynek przepracowane 3tygodnie znow brak pensji pytanie pada gdzie sa pieniadze. Odpowiedz kierownika nie mial przelewu a tydzien wczesniej mowil ze juz mu wyslali i musi podjechac pod bankomat . Ha ha ekipa zmienia sie dnia na dzien nie raz tygodnia na tydzien stawka dobra szkoda ze nie na reke a tak mialo byc tygodniowki hmm gdzie one sa pytam gdzie odpowiedzi nie dostaje. Ciagle ogloszenia o prace kazdy slyszy lodz kilinskiego budowa mbank .kur....oszusci ciagle szukaja ludzi i ich oszukuja. I niech.ktos napisze ze.ludzie nie chca pracowac chca ale gdy nie dostaja pensji co maja zrobic zebrac czy harytatywnie robic na zlodzieja. Ciuchy robocze kazdy swoje nozyki miarki kaski itp ciagle im.brakuje wstyd rok2017 a warunki bez zmian.Nie Polecam narobicie sie za darmo tak jak ja 3tygodnie pracy 300zl wyplaty ehhhh

Kogucik

Praca smieszna ..... nic nie pokrywa sie z prawda nic. Obiecuja stawke 12zl na reke przychodzi co do czego dostajemy nie spelna 10zl ale odciaganie odbywa sie bezprawnie zero umowy ,badania fikcyjne. Firma taka super ze na wyposazeniu nawet drabin nie ma o pozostalych tzeczach nie wspomne haha. Kierowniczek rekrutujacy na lodz chodzi o budowe mbank na kilinskiego cwaniak i picer . Ludzie kiedy wkoncu upomnicie sie o umowe itp . Firma dziad i zlodziej

Agata

@jan zapłacili ?jak się sprawa potoczyła? Na jakim stanowisku pracujesz/pracowałeś?

jan

Mi też nie płacą. Oddałem do kancelarii. Jak nie zapłacą to złożymy im wniosek o upadłość.

anon

UWAGA NIE PŁACĄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zadowolony z siebie
@anon 03.03.2017 12:54
UWAGA NIE PŁACĄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nie od dzisiaj to wiadomo. Taka filozofia.

POSZKODOWANY

Firma która nie wypłaca odszkodowania za szkody które popełniła . W ubezpieczeniu franszyza . Firma mega nie solidna NIE POLECAM !!!

budowlaniec
@POSZKODOWANY 08.01.2017 19:54
Firma która nie wypłaca odszkodowania za szkody które popełniła . W ubezpieczeniu franszyza . Firma mega nie solidna NIE POLECA...

Widzę, że juz drugi raz dziubiesz w tej sprawie. Dlaczego nie pójdziesz do sądu jak jesteś taki POSZKODOWANY? Wiem jak to jest z podobnymi...szukanie łatwego pieniadza. Napisz co ci zrobili?

monter

Pracowałem z 6 ludzi jako podwykonawca. warunki płacowe i wypłacalność do zaakceptowania. Praca zimą w tej firmie ratuje wielu co nie mają pomusłu na tę porę roku. Prace w Antidotum znajdą malarze a także ludzie bez wiekszych kwalifikacji. Robota różna od malowania konstrukcji przez inne prace budowlane. Zapeniają ciągłość robot w razie potrzeby. Zlecenie wykonywaliśmy w ostatnim okresie 2 razy. Jesteśmy zadowoleni. Uwaga! Wadą jest praca najczesciej daleko od miejsca zamieszkania. Tera świeta to odpoczywamy. Jak bylby ktoś chętny do roboty to też zapraszam do siebie.

Olegk

fakt zgodze sie z poszkodowanym. dodzwonic sie jest klopot. dalej trwa rekrutacja. pracowalem u nich przez 4 miesiace. wedlug mnie jest ok. nie ma juz u nich /przynajmniej ja sie nie spotkalem ani nikt o nich nie wspominal/ tych ludzi z komentarzy wyzej : Rudy, krzywa reka, czy Iwona. niewiem moze byli gdzie indziej. ja mialem fajnego kierownika tadka. rozdawal robote iznikal. placa i mieszkanie w delegacji ok /zgodnie z umowa/. pracowalbym dalej ale trafila misie fucha w norwegi.

POSZKODOWANY

Brak kontaktu , nie odbierają telefonów , nie odpisują na email , UWAGA !!!NIE ZWRACAJĄ PIENIĘDZY ZA WYRZĄDZONE SZKODY , w umowie ubezpieczeniowej FRANSZYZA .

33

hej widze ze rekrutacja u nich nadal trwa..szukaja na przyklad na stanowisko kierowcy C+E w Poznaniu oferuja zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (po miesięcznym okresie próbnym)

max

pozdrawiam włascicieli. oraz dyrekcje mr.mroza jesli jeszcze pracuje i kw i oczywiscie pania age .. stary zapomniany pracownik

maks

a wermiplastr to knauf,dla zainteresowanch moge pow.gdzie i czym bylo robione

ziom

Rudy i ten z krzywą ręką powinni sie zastanowić po co żyją?Chciałem sprostować że to nie pracownicy antidotum tylko podwykonawcy którzy dla nich pracują.Więc muszą chodzić po budowie w kamizelkach Antidotum.Jest tam jeszcze Iwonka która gdyby była facetem to za jej gadanie i robienie ludzi w ch...ja powinna codziennie z samego rana dostawać z liścia.Nic warci ludzie.Obecnie ta firma podwykonawcza nosi nazwe M+M.Pod Bogiem wolałbym byc bezrobotnym niż mieć z nimi coś wspólnego.Samo antidotum opiera się tylko nad podwykonawcach więc jeżeli pracujesz w Antidotum to pracujesz u podwykonawcy któremu Antidotum dało zlecenie.M+M nie tylko ludzi robi w ch....Zleceniodawce też.Nauczyli sie kombinowania ale kiedyś zobaczą jak wygląda świat z kratą w oknie.Stapaja po cienkim lodzie...Ja osobiście czaekam na roztopy.Tą Iwonkę tez powinni zamknąć.Wszystkich razem w jednym kwadracie.

derek

Firma Pożarnicza ANTIDOTUM powstała w 1994 roku w Cieszynie. Wiem , że wyspecjalizowali się w ostatnich latach w kierunku kompleksowego zabezpieczenia konstrukcji stalowych i to własnie jest obecnie najbardziej znana z ich usług. Szczycą się współpracą i dobrymi referencjami od tak znanych firm jak Knauff czy też Baril

kejo

tez tam pracowalem w krk bonarka co z tego ze fajnie heeeeeeeeee jak kwit jak smiec dajcie spokuj kierowniki zlodzieje

edek

Witam. Ja również chciałbym się czegoś dowiedzieć na temat tej kasy w tej firmie. Możecie tutaj napisać?

polak

Robota nie jest zła. Da się możliwie zarobić i nie dorobić się garba. Nie ma gonitwy, jest w miare lajtowo.

zadowolony

Narzekacie narzekacie. A może trzeba przyznać że w prywatnej firmie nie uznaje się ( usunięte przez administratora )olewania roboty i chlania. Robię w tej firmie już ponad rok fakt robota jest daleko od domu i rodziny. ale taki mamy czasy. Niełatwo o robotę, a jak już jest to nie płacą. Ja narazie nie nażekam. Dla chętnych do roboty jest kasa i możliwe warunki. Ogólnie jest ok.

krzysztof

Siemka --nie wiem dlaczego tak polowa narzeka na Antidotum pracowalem tam troche czasu fakt faktem nieraz trzebabylo gonic sie z czasem itp ale to praca godzinowa i idzie zarobic jesli robisz co trzeba nikt do nikogo nic nie ma .Byly dni ze trzebabylo wniesc troche towaru na pietra ale satysfakcja byla bo wynagrodzenie bylo dobre .Moim zdaniem tam nie powinni robic ci co chca tylko zarobic a nic z siebie nie dac. Pozdrawiam bylego( usunięte przez administratora )

wiesław

czasy krytyki i niezadowolenia z antidotum powinien minac, teaz pracuje na buowie w ostrolece i wszytko jest ok. sprzet, wyplaty i komfort pracy na dobrym poziomie. ja polecam, jesli komus zalezy na porzadnej pracy to ta firma jest dobrą propozycją. a prawda jest tylko jedna jesli ktos chce pracować i ma chęci to nie mpzna tylko narzekać tylko trzeba [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] !!!!! :)

anonim

ta firma to jest totalna porarzka

anonim

anonim - 2009-10-24 19:47:04 fajna firma idzie w dobra strone mam nadzieje ze sie im uda według Ciebie lewa strona jest dobra komuna jak [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] "pracowaliśmy w wolne soboty, pracowaliśmy w wolne niedziele, robotnicy dawali z siebie wszystko, oszukiwali ich partyjni złodzieje." ANTIDOTUM=PARTIA

malarz

>widmo - 2009-10-06 20:17:23 Firma do [usunięte przez moderatora]!!!DyrekcjA W [usunięte przez moderatora] CIAGLE WALI I KAŻE PRACOWAĆ W NIEDZIELE! Tyrka od rana do wieczora i na dodatek wypłata nigdy się nie zgadza!nie polecam! zgadzam się w 100%

oświecony

syf kiła a w konsekwencji mogiła, perspektywy na przyszłość "tak tak oczywiści będzie wszystko" słyszałem to non-stop brak rejestracji, brak wypłat (kilku tygodniowe opóźnienia, obcinane godziny) brak dodatków za nadgodziny, soboty,niedziel,diet delegacyjnych dodatku szkodliwego wysokościowego(badania i uprawnienia ma każdy pracownik tylko, że nikt ich nie robił i nie widział) brak odpowiednich ( nieodpowiednich też nie ma:) środków ochrony zdrowia, zauważyłem pewną zależność kto ma jakikolwiek szacunek do siebie to ucieka, kto może niech się trzyma z daleka

koleś

Bardzo dobra firma. Miła atmosfera i spoko kierownik Pan [usunięte przez moderatora]. 8 zł/godz, realna możliwość podwyżki, praca 7 dni w tygodniu, w delegacji głównie. Polecam ludziom którzy chcą zarobić i się nie narobić;-)

tomasz kościan

Panie pracownik wszystko co piszesz to masz racjie ale popraw gramatyke bo aż przykro czytać i moje pytanie do właścicieli firmy antidotum.jak wy będziecie tak szanować pracowników to jak długo pociągnie firma? Zaczynacie zatrudniać ludzi mało myślących w pracy każdy patrzy aby dzień zlecial.Pozdrawiam pracoenik z wytwurni poznań

mlarz

powiem tak firma jak kazda kasa jes dla tych co skonczyli szkołe i nosza garniaki a my robole nie wiemy co nam wolno ...ani nie wiemy co powinnismy dostac i czym to grozi jak nie spelnia tego ale jak ktos sie dowie co tu robia to firma sie nie pozbiera brak 50 100 i co naj warzniejsze DIETY bo to sie nam korwa nalerzy!!!! pozdrawiam szefostwo z powarzaniem pracownik a tak w nawiasie to to kiedy wyplata????

anonim

'>Pracownik - 2009-09-07 09:15:29 Fajna firma fajna praca rowniez :):) fajni ludzie i wogule ale sa tacy na kazdej budowie co lirza [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] innym to uwarzajcie pozdro praca ok ale stawka godzinowa pozal sie boze nie pÅ�acÄ� diet ani 50 i100 za nad godziny praca 7 dni w tygodniu za 230godzin dostalem 2.500zÅ�

anonim

...a czym malujecie Flame Stal czy podkładami różnych typów!Masakra ta firma nie powinna istnieć!

Gal anonim

No to jak jest? dobrze czy źle? Obrabiają przecież duże budowy, więc powinno być dobrze, przynajmniej finansowo.

Flubber

Praca ok. Nie jest ciężko, tylko przeszkadza ciągłe przebywanie w oparach farb i rozpuszczalników (zwolniłem się tylko z tego powodu), no i jak ktoś ma lęk wysokości to może mieć ciężko ;). Zarobki na średnim poziomie, nie ma co narzekać, praca 7 dni w tygodniu, średnio po 10-12godzin. W weekendy stawka godzinna 2 zł większa i najczęściej krótsza dniówka.

anonim

fajna firma idzie w dobra strone mam nadzieje ze sie im uda

widmo

Firma do [usunięte przez moderatora]!!!DyrekcjA W [usunięte przez moderatora] CIAGLE WALI I KAŻE PRACOWAĆ W NIEDZIELE! Tyrka od rana do wieczora i na dodatek wypłata nigdy się nie zgadza!nie polecam!

Pracownik

Fajna firma fajna praca rowniez :):) fajni ludzie i wogule ale sa tacy na kazdej budowie co lirza dupe innym to uwarzajcie pozdro

anonim

Słowa kojarzące się z Antidotum (np:.solidna, profesjonalna, rozwojowa, stresująca, wyczerpująca):

Zostaw opinię o Antidotum - Cieszyn

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Antidotum