(usunięte przez administratora)
A to czemu? Chce dostać się na stanowisko dyspozytora w transporcie międzynarodowym. Napisz co tobie nie pasuje żebym miał na uwadze minusy. Zwykle jakich języków się tu używa. Angielski będzie ok czy są wymagania co do innych?
Ojciec szerokim łukiem! Marcin to (usunięte przez administratora) obiecuję gruszki na wierzbie na rozmowie a po kilku msc zabiera kasę za nic, obniża dniówki bez podania przyczyny, auta golasy do tego brudne nie myte. Bajkopisarz ze słoma w butach, nie chce rozmawiać zbywa i tyle, nie terminowe wypłaty, myjnię poblokowane za niepopłacenie faktur. Z dala od tej firmy!
Ja nawet na rozmowie nie byłem, więc ciężko mi ocenić, ile Panu zaproponowano dniówki, a tym bardziej do ilu ona później spadła. Zatrzymałem się na etapie ogłoszenia na Kierowcę międzynarodowego C+E. Zapisy o wysokim wynagrodzeniu uzależnionym od doświadczenia oraz zaangażowania w obowiązki, czy o premii za zaangażowanie oraz za ekonomiczną jazdę, brzmią nieźle ale osobiście wolę konkretne kwoty, a tych mi w ogłoszeniu zabrakło. No chyba, że Pan poda konkretne zarobki?
Pracuję tam 8 lat niemam żadnych zastrzeżeń wypłata zawsze na czas,a nie zgadzam się że są brudne auta gdyż każdy kierowca oddaje czysty samochód a ci co najkrócej pracują to mają najwięcej do powiedzenia .Miałem okazję poznać kilku kierowców mocni w gębie a zero doświadczenia w drajwerce
Cześć, opowiecie o motywacyjnym systemie premiowym? Jak te premie są naliczane? Mi chodzi głównie o premię na stanowisku Młodsza specjalistka ds. personalnych, bo w ogłoszeniu jest oto napisane. Czy ten system to jest wpisany w umowie z pracownikiem, przez co premia jest zapewniona prawnie? Czy system to raczej luźne zobowiązanie firmy?
Firma taka ze spedycja i mechanicy OK, w biurze traktowanie z szacunkiem ALE! Zaplata niedobra, pieniadze mniejsze niz rynkowe Podwyzek NIE BEDZIE Szef wypłaca po mniejszej dniowkie jak sie napisze o zwolnieniu Jak zjezdzasz z kadencji do domu na dluzej tez mniejsza dniowka jakbys znalazl inna prace i nie wrocil Juz kilku kolegow tak mialo
MTM Logistics Sp.z o.o. Ten sam zarząd co tutaj,to samo (usunięte przez administratora) nie pracować u nich i nawet nie myśleć ,że może być lepiej. Bo sami siebie tylko oszukacie...
Firma przyjmuje kierowców bez doświadczenia na cysternach. Uczą wszystkiego od podstaw. Szkolenie trwa tak długo aż kierowca rzeczywiście nauczy się pracować nad beczce. Nie wypuszczają w trasę bez pewności że sobie poradzisz. Do tego czasu pracuje się wokół komina z codziennym powrotem na bazę. Szkolenie polega na jeździe z doświadczonym kolega na lokalne załadunki/rozładunki, myjnie oraz przepina się naczepy na bazie. Zazwyczaj trwa to 1-2tyg zależnie od zdolności poznawczych kierowcy jak i planu pracy na kolejny tydzień. Szkolenie odbywa się po podpisaniu umowy o pracę, tak więc dostaje się za ten okres wynagrodzenie.
Moje szkolenie wyglądało tak że pokazali mi cysternę na placu, potem kazali podpiąć zupełnie inną, dali nr do innego kierowcy "niech pan dzwoni i kolegi pyta" i załadunek kwasu w Legnicy i na Niemcy. Faktycznie szkolenie jak się patrzy.
Tak se wchodzę i nie wierzę że szef może być taki głupi i znow pisać sobie same pozytywne komentarze. Ale jest... Najgorsza firma w polsce
Serio myślisz że jak komentarz jest pozytywny to nie jest prawdziwy? Ale czemu. Aż tak zle to chyba być nie może, lepiej napisz czemu najgorsza firma
Dziękuję za taka pracę po miesiącu pracy 3200 netto praca A to raz na 6, raz to na 5, wyrobienie planu, bo tylko za kursy się płaci. Co to jest produkcja!!! S8 lub A4 zablokowane. Szef chodzi po placu i wielki książę możesz pracowac lub wypad. Nie polecam serdecznie. Nastrój, że każdy narzeka. Auto na stan śmieszne. Jesteś kierowcą i jeździsz po Polsce ciągniki wymieniane średnio co 2 dzień. I najlepsza ciekawostka, z ciągników musisz wyrzucać obcokrajowców co śpią po ciagnikach. Masakraaa
Na krajówce jest szansa o auto na stan czy tylko jako skoczek?
Nie polecam firmy , kantuja , nie zarobienie nic pełno spraw w sądzie pracy.
Pracuje od 8 miesięcy. Nie jest źle. Tabor jest utrzymany w należytym stanie technicznym. Szef się tym interesuje, a dział techniczny dobrze wykonuje swoją prace. Auta są zarówno nowe jak i starsze. W starszych ciągnikach można się już spotkać z wyeksploatowanym wnętrzem -ale wiadomo tak jest gdy samochód nie jest przypisany do kierowcy -bolączka pracy w "systemie". Firma cały czas powiększa flotę o nowe pojazdy. Atmosfera pracy jest prawidłowa. Zarówno pracownicy biurowi jak i spedytorzy odnoszą się do kierowców z szacunkiem. Nikt nie wylewa na pracownika negatywnych emocji. Większość kolektywu pochodzi zza Bugu. Wśród kierowców panuje życzliwa atmosfera. Można liczyć na pomoc kolegów. Dobra praca spedycji, nie zostawiają samego z dziwnym adresem. W razie czego zawsze możesz liczyć na numer kolegi który był tam wcześniej i wszystko Ci wyjaśni. Spedytorzy również sami dzwonią do kierowców z pytaniami gdy ktoś inny ma problem. Nie narzekam.
Praca z codziennymi powrotami do domu. Wrocław. Jakie opinie ?
Witam. Czy istnieje tu możliwość pracy na krajówce wokół „komina”? Pochodzę w Wrocławia. Szukam częstych powrotów do domu. Może jakieś paliwo będzie rozwożone?
Zadzwon do biura. Ja jeżdżę ładuje cysterny lub rozładowuje. Codziennie jestem w domu. Zadzwon lub napisz na praca@spartank.eu
Zadzwoń koniecznie, na jesień fala hejtow się poleje :) , Aaaaa zapomniałem Marcinos otworzy drzwi i dowiesz się od siebie z biura jakie są warunki. Porozmawiasz sobie z trzema mlodymi Paniami o pracy . Już nie masz ludzi, którzy chcą jeździć i sam chcesz się zatrudnić u swojego ojca hahahaha
A jak z dojazdami do pracy? Chociaż cześć może być zwrócona za paliwo? Z drugiej strony jeżdżąc tankiem. 30l w ta czy w ta , Heh raczej nie robi różnicy coooo :)
Tak będziesz pracować od 5, aż nie zrobisz 5 kursów z wodą do LG za każdy kurs 50 zł, A jeśli zdarzy się wypadek na S8 lub inna praca wypłata mąż 3 tyś A jak.wysla Cię do dawnego polmosu ul monopolowa to będziesz stał 10h nic nie zarobisz i wypłata 3 tyś
Spartank poszukuje kierowców w rejonie Wrocławia i okolic. Czyżby powtórka z rozrywki i wożenie wody do LG, a gdy sezon letni się skończy hurtowe zwolnienia?
Panowie woziłem wodę w zeszłym roku. W spartank pracuje do dziś. Prawda jest taka zze jak ktos chce pracować to ma pracę.
Na stawkę się nie patrz, bo Pan Marcinem wraz zvkolezankami obiecują gruszki na wierzbie, A 4 tyś na wodzie nie przekroczysz, A będziesz tyrać , bo 5 kolek trzeba zrobić:p i najgorszymi autami, bo te najlepszwvtrzeba zostawić dla Ukraińców, albo takim nie wejdziesz. Taki odor.
Panie Pawle R. Gdyby Pan jeden dzień przepracował uczciwie to by Pan zarobił. Większość kierowców zarabiała dobrze. Wyjątkiem był Pan i dwóch podobnych do Pana asów.
Nie wiem kto to jest Paweł R. , ale prawdą jest to , że dla Was kierowcą to (usunięte przez administratora) i trzeba to wykorzystać, A z mojej wiedzy nie było to 3 kierowców, A około 10. Nie mówiąc już o pracownikach z Ukrainy, których wymieniacie jak rękawiczki, na wasze szczęście oni dobrze języka Polskiego nie znają:) I tutaj nie napiszą
Jest spoko. Nie ma czepialskich ludzi, akurat trafiłem na zgrany zespół. Bałem się, że przez małe doświadczenie zawodowe obie nie poradzę, ale każdy mi pomagał i się wprawiłem.
Miałem podobne odczucia na początku. Dzisiaj mam już spory staż tutaj i jestem mega zadowolony. Początki może nie były idealne, ale dzięki super atmosferze, dzisiaj nie wyobrażam sobie zmieniać nagle pracy. Dobrze że to stabilna firma.
Pracodawca godny polecenia. Kasa zawsze na czas, stawki uczciwe za które da się przeżyć lepiej niż od pierwszego do pierwszego. Warunki okej, kontakt z szefostwem bardzo dobry.
swoje doświadczenie zawodowe zdobywam od początku tutaj. rozpocząłem pracę w wielu 24 lat. Trochę czasu już minęło. Dlatego mogę ze swojego doświadczenia powiedzieć, że nigdy nie miałem problemów z wynagrodzeniem. Wszystkie składki są odprowadzane regularnie, co widać na druczkach RMUA. Polecam, bo podczas kowid to jedna z nielicznych firm dalej rekrutująca.
Akurat w tej branży pandemii nie czuć, ale fakt tutaj dają bardzo dobre oferty, dlatego warto rekrutować i próbować swoich sił.
Jeżdze i jest dobrze, nie narzekam, bo nie ma na co
Solidna firma, nie mam zastrzeżeń ani nie spotkało mnie nic złego podczas współpracy z nimi.
Praca jak praca, pensja na czaas, nikt się nie spina.
Ja nie narzekam, bo wcześniej pracowałem w kilku miejscach i nie było tak spoko warunków. Fakt to było trochę dawno i standardy od tego czasu poszły trochę w górę, ale dalej są miejsce gdzie o wypłacie to musisz przypominać na miesiąc do przodu, żeby dostać cokolwiek. Tutaj zawsze wszystko pewne, na czas.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Spartank Spedition Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Spartank Spedition Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 161.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Spartank Spedition Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 136, z czego 112 to opinie pozytywne, 21 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!