Nie dawno sie zwolniłem, znalazłem prace po kraju, każdy weekend w domu + 1 dzień w tygodniu wolny, na umowie 5600+ diety, na miesiąc wychodzi ponad 8000 na rękę, dodatkowo co miesiąc dostaje 500 zł na parkingi, oraz zestaw kosmetyków do tapicerki i szyb, praca lekka 1 rozładunek dziennie i powrót na pusto na bazę, Jeśli chodzi o united to nie polecam, problemy ze zjazdami, robota słabo ułożona, pieniądze nie ciekawe, z tego co wiem dużo ludzi odeszło, wiec to samo mówi za siebie.
Dokładnie, szkoda tyrać na międzynarodówkę bo na kraju kasa taka sama, a nawet lepsza, kilka lat wstecz na kraju płacili 3000, a miedzynarodowka 6000, teraz krajowka poszła sporo w górę, za międzynarodówkę dziś w takim systemie powinnismy mieć na rękę minimum 13,000 zł netto, ale jak zwykle kłamstwo i płacz że frachty słabe paliwo drogie, stara śpiewka nic sie nie opłaca, żaden pracodawca w Polsce mi nigdy nie powiedział że mu sie coś opłaca,
Traktowanie kierowców dłuższych stażem to kpina, przychodzi nowy kierowca i dostaje większa wypłatę, od kierowców co robią w firmie po 5 lat o co chodzi ?
Pytanie tylko od kiedy to wspomniane źródło jest na takiej kwocie? Możliwe że od nowego roku podskoczyło o te 30 pln? Zawsze na przełomie grudzień / styczeń można się jakichś podwyżek spodziewać? Jak wyglądają w biurze?
Pracujesz zarabiasz , walisz w ch…. Płaczesz po www…. Normalne ????????????????
A ci narzekacze to zwykli hejterzy co piszą rzeczy nie do końca prawdziwe. Jest ok można zarobić i spokojnie pracować .
Dzień dobry. ;) szukam właśnie pracy na spedycji, niby pokazywało mi firmę w takiej branży ale ogłoszeń o pracę nie odszukało. Po dawnych komentarzach widzę, że pisaliście o spedytorach. Czy w tym roku w ogóle są planowane przyjęcia do biura?
Nie dawno sie zwolniłem, znalazłem prace po kraju, każdy weekend w domu + 1 dzień w tygodniu wolny, na umowie 5600+ diety, na miesiąc wychodzi ponad 8000 na rękę, dodatkowo co miesiąc dostaje 500 zł na parkingi, oraz zestaw kosmetyków do tapicerki i szyb, praca lekka 1 rozładunek dziennie i powrót na pusto na bazę, Jeśli chodzi o united to nie polecam, problemy ze zjazdami, robota słabo ułożona, pieniądze nie ciekawe, z tego co wiem dużo ludzi odeszło, wiec to samo mówi za siebie.
Dokładnie, szkoda tyrać na międzynarodówkę bo na kraju kasa taka sama, a nawet lepsza, kilka lat wstecz na kraju płacili 3000, a miedzynarodowka 6000, teraz krajowka poszła sporo w górę, za międzynarodówkę dziś w takim systemie powinnismy mieć na rękę minimum 13,000 zł netto, ale jak zwykle kłamstwo i płacz że frachty słabe paliwo drogie, stara śpiewka nic sie nie opłaca, żaden pracodawca w Polsce mi nigdy nie powiedział że mu sie coś opłaca,
Czy w United Logistics Sp. z o.o. są szkolenia zewnętrzne?
Traktowanie kierowców dłuższych stażem to kpina, przychodzi nowy kierowca i dostaje większa wypłatę, od kierowców co robią w firmie po 5 lat o co chodzi ?
Dokladnie, sam niedawno się dowiedziałem że gówniarz co pracuje około 3 miesięcy ma 420 dniówki.
a można się dowiedzieć z jakiego ostatecznego powodu? wyjaśniliście to już? partner będzie chciał aplikować każdemu nowemu takie stawki teraz oferują?
Panowie nie gadajcie głupot moje informacje od źródła mówią że i 450 mają chłopaki na dzień na umowie o pracę.
Pytanie tylko od kiedy to wspomniane źródło jest na takiej kwocie? Możliwe że od nowego roku podskoczyło o te 30 pln? Zawsze na przełomie grudzień / styczeń można się jakichś podwyżek spodziewać? Jak wyglądają w biurze?
Jaka tam jest u nich forma zatrudnienia... umowa o pracę czy działalność?
ja kiedyś widziałam ogłoszenie z okresem próbnym na uop, wiadomo ile obecnie może trwać? i prócz stanowisk dla kierowców jakie są tu perspektywy na inne stanowiska? wiecie coś na ten temat? osoby bez doświadczenia mają tu szansę?
Robota jest Ok, systemy do dogadania można jeździć .
John skończ pisać głupoty, bo ci się wazelina kończy system do dogadania? Jaki masz system w tej firmie ? System jest taki żeby wyjechać najszybciej, a napóźniej zjechać bo szefostwo się krzywo patrzy jak auto stoi dłużej niż 24h, No chyba ze się filmiki na (usunięte przez administratora) kręci to wtedy są wyjazdy środy, powroty czwartek.
I to pełen nadzór jest tego wszystkiego jak sobie jeździsz? W sumie piszesz o jakimś krzywym patrzeniu jak auto stoi. To cały czas są zlecenia, że da rade na maxa to wykorzystać? A w biurze tutaj przy tym to na jakich obrotach pracują? Też sporo tego jest?
Ja napisze tak, niedawno w Hiszpanii stałem na oświetlonej pompie blisko budynku stacji 3:00 w nocy słyszę hałas obok mnie, patrzę w lusterko delikatnie uchylając zasłonę, a tam 5 gości z kosami i maskami na twarzy włamali się do gościa który stał obok mnie, słyszałem jak ich prosi że nie ma pieniędzy itd, byli tacy cwani że zahamowali mu naczepę, powtarzam stałem przy budynku w mocno oświetlonym miejscu obok mnie były też rajki wszystkie zajęte, zabrali co mieli zabrać i się zmyli, facet w mgnieniu oka odpalił zestaw i gdy chciał ruszyć zobaczył że ma hamulec zaciągnięty na naczepie, i wiecie co wtedy doszło do mnie co ja tu robię, na kraju roboty w brud, bardziej bezpiecznie, a różnica w wynagrodzeniu faktycznie żadna odjąć koszty zakupów w trasę, ryzyko i ciężki zapierdziel, oraz to że nie ma cię pół miesiąca, to nie za te pieniądze, bo tu wychodzi może 1000 zł więcej tego co płaca na kraju, to nie ma sensu szkoda życia, zdrowia, a przede wszystkim tego że tak na prawdę człowiek nie wie czy wgle wróci cały, robota ciężka, fizycznie jak i psychicznie, a wynagrodzenie absolutnie nie adekwatne, osobiście robię max do lutego i kończę.Pozdrawiam wszystkich kierowców i naprawdę uważajcie na siebie.
To po co wogole poszedłeś na Hiszpanię. Nie masz Internetu żeby sobie sprawdzić czy tam jest bezpiecznie, A nie teraz płaczesz.
Robota jest Ok, systemy do dogadania można jeździć .
Jak ktoś chce zarobić to zarobi, taka jest prawda najważniejsze ze firma wypłacalna i kasa zawsze na koncie zgodnie z terminem. Jezeli chodzi o zjazdy to jak ktoś chce zarobic i siedzieć 7 dni w domu po każdym zjeździe to chyba musi zmienić zawód. Zjazdy są w miarę dogadane ze spedytorem jak trzeba jechać po 3 dniach to jadę, jak ja potrzebuje kilka dni dluzej zostać to też spedytor nie robi problemów. Ja po 15 latach za kierownica(2,5 roku w tej firmie) szczerze polecam!
(usunięte przez administratora) każdy kierowca ma płacone inaczej inni na tygodniówkach zarabiają więcej od niektórych kierowców co (usunięte przez administratora) ES, nie dawno odszedł od nich spedytor bo jak widać miał dość tego (usunięte przez administratora), co do wypłat są w terminie, ale ludzie to jest ich obowiązkiem płacić w terminie a nie łaską,(usunięte przez administratora)sobiście im więcej aut przybywa tym gorzej, i mam wrażenie że nie ogarniają tego. Ogólnie to nie ta sama firma co 5 lat wstecz, teraz wszystko mocno na minus.
Witam jeśli chodzi o szefa to jest ok. Jednak spedycja zawala często nie zjeżdżasz na czas ustalony do domu z szefem ustalasz czwartki piątku a spedytor przeciąga że braknie czasu i wracasz w sobotę.... Także ogólnie ok. Jednak są lepsze oferty na rynku. ????
Niestety ale ostatnio zaczyna się mocno psuć ciężko zjechać kasa na koncie na czas ale ta druga to nawet ponad 2 tygodnie opóźnienia,jak tak można ? ludzie mają plany rachunki kredyty wyjeżdżasz 7,czy 9 a kasy nie ma nie raz wyjeżdżałem 10 i kasy też nie było ogarnijcie się bo jest 21 wiek (usunięte przez administratora),spedycja słaba ,serwis szkoda mówić oszczędności na wszystkim....
nie wiem jak długo pracujesz( być może 3 miesiące), ale ja po 4 latach w tej firmie nigdy nie narzekałem na opóźnienia z kasa . Robota jak robota czasami ułożona lepiej czasami gorzej . Poza tym jeżeli tak ci nie dobrze to dlaczego nie zmienisz pracy? Chyba nikt na sile cię tam nie zatrzymuje ?
Kiero to chyba nie o tej firmie piszesz. Jestem kierowca i kasa zawsze na czas co do dnia!!!!!!!!!!!!
Czyli co, w opóźnienia nie wierzyć? A o co chodzi z tą drugą? Wypłata jest podzielona na dwie części?
Na dziwnych zasadach, tzn jakich?
Pracowałem w tej firmie 4 lata, nigdy nie narzekałem na wypłatę zawsze była najpóźniej 10 oraz zgodnie z ustaleniami. Jazda do Hiszpanii bezpośrednio czasami się zdarzała :) Przeważnie przeładunek we Francji, Włoszech lub Niemczech, powrót do kraju lub przez Czechy Słowacje.Słyszałem od chłopaków którzy tam pracują że teraz jeżdżą też na tygodniówki. Niestety z powodów prywatnych musiałem zmienić branże i już tam nie pracuje.
Nie polecam słabe wypłaty , zjazdy na 24,lub 45 (usunięte przez administratora), spedycja brak kultury polecam zrobić im wykład z czasu pracy oraz ile auto potrafi pokonać na 8:30 bo liczą 9x130 km/h gdzie średnia prędkość ciągnika siodłowego to 72km/h (usunięte przez administratora)
Piszesz o tych zagranicznych destynacjach, a jak wygląda kwestia noclegu? Czy firma zapewnia odpoczynek w Hiszpanii Czy we Francji, czy może zwraca ewentualne koszty wynajęcia hotelu itd.?
Masz słabe info kolego Bama za 3 tygodnie płaci 9000 netto, umowa o prace :)jazda zgodna z tachem stałe punkty
9 netto piękna kwota. Czyli to on z tą średnią prędkością się coś pomylił, że jest inaczej niż napisał?
Mogę polecić pracę, ułożona robota, jazda na stałych zleceniach. Kasa zawsze na czas i zgodna z ustaleniami!!
Sa inne kierunki niz hiszpania? Jest możliwość co tydzień zjechac na baze? Ile wtedy mozna zarobić Pozdrawiam
Czym firma zachęca oprócz wynagrodzenia ?
Part 2. ( Część 2) Od razu nie dostaniecie tyle co stary kiero ,( chyba logiczne)
Kierunki ES ->stała robota (pl-es,pl-d-es,pl-fr-es,pl-fr-es ale bardzo rzadko) Przeważnie 9-11 dni w trasie (chcesz tygodniówkę to zgłaszasz chcesz dłużej to premia za weekend 400 Kasa: 1. Na czas bez dzielenia itp .co sobie załatwisz to masz ( rozmawiać :dniówki lub km ) średnia z ostatnich 3 miech.moja 7500 ( płatne z km można i więcej) Pobyt w domu: do ugadania z prezesem nie spedytorem ( minus z mojej strony) Usterki zgłaszasz masz naprawione ( te najważniejsze i te pierdoły w 80%) Żarówki rękawice itp na stacji Myjnia (bezobsługowa 1x w miesiącu)masz chęci to na "mlotkach" .Karcher na warsztacie stoi. Ps. Wróciłem z powrotem Na dzień dzisiejszy ok 55 zestawów,( w większości już renault gama T duża kabina). Kiedy wywróciłem towar prezes w sobotę o 8 rano jeździł na wózku widłowym a ja układałem z pomocnikiem ( bez napinki obciążenia) paliwo tańsze niż dla prywatnych klientów. Zjazd na bazę auto przypisane do kierowcy . Z każdym problemem do Prezesa doradzi pomoże ( oczywiście działa w dwie strony). Minusy: zawsze się znajdą kasa jak zawsze :D : są kierowcy co pracują od początku (nie minus) i tacy którym nie pasuje robota "dwie strony" ilość załadunków i rozladunkow ( płatne jak ugadasz) Moja opinia : Dobra firma dobra robota . ja sobie cenię atmosferę bo nikt się nie panoszy . Mam ale to dzwonie do prezesa a nie na parkingu się napinam jak za małolata. Pozdrawiam serdecznie Johnnego że stacji. Premia za podejście do kierowców i pracy!
Witam, szukam opinii o tej firmie, bo nie wiem czy warto tam iść.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w United Logistics Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy United Logistics Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 13.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w United Logistics Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 12, z czego 5 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!