Opinie same od klientów. Nie wypowiedział się tu żaden pracownik. To znaczy że firmę prowadzi i obsługuje tylko jedna osoba? Ktoś wie czy nie potrzeba kogoś do sprzedaży szczególnie internetowej albo telefonicznej obsługi klienta? Chętnie się czegoś dowiem.
Ja również zamówiłam buty męskie . okazało się .że są za małe.Zrobiłam zwrot zgodnie z zasadami ...paczka wróciła do mnie ... ponieważ adres na formularzu zwrotu był nie zgodny ...dzwonię do nich ale nikt nie odbiera telefonu ..to są (usunięte przez administratora) ...nigdy więcej nie zrobię u nich zakupów....tak zgadzam się ....zróbmy zgromadzenie i zdemaskuje tych oszustów....Jestem za tym by ponieśli karę. Danuta Mróz.
Jakie warunki trzeba spełnić, by zostać członkiem zespołu Euromart S.A.?
Zamówiłem 2 pary butów i dostałem 1. Nie odierają telefonów. Nie polecam!!!!!
Witam buty które przyszły okazały się za duże zrobiłem zwrot zgodnie z pobranym wnioskiem. Zwrot powinien nastąpić max 30dni obecnie mija 3 miesiąc a o zwrocie pieniędzy ani widu ani słychu o próbie kontaktu telefonicznego już nie wspominam. Proponuję złożyć zbiorowe zawiadomienie gdyż zwyczajnie czuje się (usunięte przez administratora) przez ową firmę.
Mąż zakupił buty w marcu, rozmiarówka nie zgodna ze stanem faktycznym, zwróciłam buty po kilku dniach jest maj a butów jak nie było tak nie ma, próba kontaktu przez e-mail katastrofa, co tydzień pytam się o buty i dostaje cały czas tę samą odpowiedź ,,zwrot jeszcze nie dotarł,, nie polecam!!!
Dostałem buty które były za małe pomimo, że numeracja na podeszwie była zgodna z zamówieniem. Dokonałem zwrotu prosząc o wymianę . 24 kwietnia minął miesiąc, ani butów ani pieniędzy. Próby kontaktu telefonicznego... numer po prostu odrzuca połączenie. Zamiast zamawiać w tym (usunięte przez administratora) dajcie kasę na biednych, będziecie mieli choć satysfakcję moralną, a tak będziecie mieli moralnego kaca, że jesteście (usunięte przez administratora).
Najgorsze buty jakie miałem. Buty trekingowe rozkleiły się po dwóch dniach chodzenia w górach, podeszwa cienka guma że każdy kamyk czujesz. Nawet nie próbuję reklamować. Nawet za darmo nie chcę.
Pełno osób narzeka na komunikację na linii klient sprzedawca, zwroty są opóźnione itp. O co chodzi? Chaos w firmie czy może brakuje im pracowników? Wiecie coś na temat przyjęć? Są jakieś wakaty? Chętnie dowiem się czegoś na temat pracy i warunków od (byłych) pracowników. Czy ktoś mógłby dać znać co i jak? :-)
Kupiłem buty. W rzeczywistości wyglądały gorzej niż na zdjęciu. Postanowiłem je zwrócić i postępowałem według instrukcji. Czekam juz prawie 3 miesiące na zwrot kosztów. Na stronie mają napisane, że w ciągu miesiąca zwracają. Po 1,5 miesiąca od nadania paczki otrzymałem info, że przesyłki ida do innego państwa i proces trwa "bardzo dlugo". Skontaktowałem się 22.03.23r. Okazało się, że przesyłka nie została jeszcze przesłana gdzieś tam. Też zaczynam watpic w zwrot pieniędzy.
Ja również czekam już 2 miesiące na zwrot i zastanawiam się czy ktokolwiek taki zwrot otrzymał
Ja niestety też kupiłam buty synowi w grudniu, okazaly sie za duże więc odesłałam. Do dziś nie dostałam zwrotu pieniędzy. To są zwykli (usunięte przez administratora) Buty też miały jakąś wade przy z przodu, jakby nie doszyte...Jestem w plecy 250 zl..zgłaszam dalej na policję chciaz, może jak będzie dużo tych zgłoszeń to się nimi zainteresują wreszcie.
Buty przyszły uszkodzone / z wadą. Czekam 2,5 miesiąca na zwrot pieniędzy z reklamacji i cisza. Brak kontaktu, telefon w ogóle nie odpowiada. Czasami odpiszą emaila typu: "firma każe czekac" . To jest kontakt do mnie: (usunięte przez administratora) , może razem uda nam się zgłosić tę firmę do odpowiednich organów
Mam podobny problem, czekam na zwrot pieniędzy już od ponad 3 miesięcy, jeżeli można to proszę zgłosić sprawę na policję, ja już tak robię. Może w końcu zaczną oddawać pieniądze
Porażka. Nie kupujcie butów w tej firmie. Kiedy okazało się ze są nie dobre i odeślecie je nie spodziewajcie się zwrotu pieniędzy. Ja czekam 3 miesiąc. Piszę co chwilę. Pani odpisuje ze nic nie może zrobić. Że mam czekać. No co? Nie sądzę że otrzymam zwrot. 250 zł wyrzucone w błoto. Nieuczciwy sprzedawca. Nie polecam.
Odesłałam buty. 2.5 miesiąca zwrotu pieniędzy brak
Buty zamówiłam dla syna końcem listopada, dostałam początkiem grudnia. Niestety buty to "chińskie badziewie", więc odesłałam. Jest 10 stycznia i nadal nie otrzymałam pieniędzy! Piszę do nich z numerem zwrotu, paczki itp., że widzę, że dotarła 9 grudnia, a oni mi piszą, że jeszcze paczki nie dostali!!! (usunięte przez administratora) NIE KUPUJCIE U NICH!!! Zgłaszam sprawę do prawnika.
Również chętnie się dołączam. I nie chodzi już o koszt wydanych pieniędzy ale o zasady!! Także gotowy jestem do działania. Ta firma jest niepoważna, uważam że w ten sposób jest mnóstwo już (usunięte przez administratora)
Dzień dobry . Buty przyszly uszkodzone , rozdarte na szwach ! Zwrot wysłany 19 grudnia . Do dziś nie mogę się doprosić o zwrot pieniędzy, ciągle zbywanie " przelew już wyjdzie itp. " Kiedy odzyskam pieniądze. Mamy już marzec . Żenada firma i obsługa klienta .
Widzę że nie będę orginalna ale firma to (usunięte przez administratora) Buty zakupione i odesłane już z końcem roku ( nie wspomnę że od zamówienia szły dobrze ponad miesiąc) Pieniędzy za zwrot niestety nie mogę się doprosić. Telefonów nikt nie odbiera a maile z wymówka że ksiegowa nie odbiera telefonu są bardzo żałosne. Jeśli ktoś z państwa wie jak odzyskać pieniądze lub szykuje pozew przeciwko tej firmie to proszę o kontakt
Oszukańcza firma chciałem wymienić buty na większy rozmiar odesłałem, ale nic nie dostałem, ani pieniędzy ani butów.
firmy nie polecam buty to totalny chlam rozmiar inny i kolor tez nie zgadzal sie z zamowieniem
Z reklamacją są problemy - dostałam formularz, w którym były 2 możliwośco reklamacji zwrot pieniezy albo wymiana, wybrałam wymianę ale dostałam odpowiedż, że niestety - może być tylko wymiana. Odradzam zakup w tym sklepie. Jeżeli okaże sie, że wymienione znowu sie rozlecą będę zmuszona zainteresować kogoś tym sklepem bo nawet wytyczne UE dają większe możliwości gwarancji .
Zostałem (usunięte przez administratora) przez tą 'firme' wszystkie osoby które również zostały oszukane - możemy zgłosić ta firmę. Proszę o maila marle90@interia.pl Non stop wiadomości, że jutro itp. Jak się zbierzemy to coś zdziałamy!!!!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w EUROMART SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ?
Zobacz opinie na temat firmy EUROMART SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 9.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w EUROMART SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 7, z czego 0 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!