brak logo

Tax Care

Warszawa

Opinie o Tax Care

Mary 2016-03-19 23:23:58
O zamknięciach nie słyszałam, raczej o przeniesieniach w związku z przejęciem Idea Expert, ale nie chodziło o wypowiedzenia czy jakieś zbiorowe zwolnienia z tego co wiem.
praktykant 2016-03-20 01:44:41
widzisz jeszcze coś na oczy? czy kiedy jedziesz samochodem to zastanawiasz się czy to ustąp pierwszeństwa przejazdu czy żółte światło, a z drugiej strony ulicy macha do Cb kolega Wiesław czy ciocia Krystyna ?
kinia 2016-03-21 13:04:39
masz rację @foczka że łatwiej trafić na złe niż na dobre komentarze. Najlepiej spróbować i zatrudnić się. Będzie dobrze ok, jeżeli nie to wysiadam. To nie samolot zawsze można wysiąść.
Elsa 2016-03-21 21:20:14
@kinia, nie sprawdzisz, to nie przekonasz się. Może okaże się, że będziesz zadowolona z pracy? A jak nie - tu przyznam rację - to zawsze możesz podziękować i powiedzieć, że to nie dla Ciebie. Doświadczenie zawsze jakieś zdobyte, więc jesteś do przodu, a na siłę nikt nikogo nie trzyma przecież.
mam średnie 2016-03-26 19:04:28
Tylko debil idzie na studia. Mądremu jest to nie potrzebne. Debile są zatrudniani w tej firmie a klient (naiwniak) płaci za taką usługę.
ela 2016-03-27 09:13:11
wiadomo najlepiej przekonać się na własnej skórze @Elza i najlepiej nie zwracać uwagi na komentarze w Internecie, a zainteresować się ogłoszeniami np. na managera ds. klientów biznesowych (jest kilka wakatów)
Zuza 2016-03-27 23:09:42
Nie bardzo rozumiem, dlaczego obrażasz ludzi za to, że mają wyższe wykształcenie. Nieudany start w rekrutacji? ;) W moim zespole jest kilka osób z bogatym doświadczeniem pomimo posiadanych studiów, jest też kilka z równie bogatym doświadczeniem choć nie mają mgr przed nazwiskiem. Nie skreślałabym i nie wartościowała ludzi w taki sposób w jaki to robisz. To trochę niesprawiedliwe, a na pewno dla wielu również krzywdzące. Jeśli nie jesteś zadowolony z obsługi, w którymś oddziale albo straciłeś pracę w jakimś, to warto wyjaśnić to tam na miejscu, zamiast obrażać wszystkich ludzi po studiach, a pracujących w firmie. Trochę nas jednak jest... ;)
1
Julka 2016-03-28 22:12:16
@mam średnie a powiedz mi, jak debil idzie na studia to dokąd udają się mądrale? Chętnie i ja bym się dowiedziała. ;) Papierki papierkami, a moim zdaniem najważniejsze jest, żeby swoją pracę wykonywać po prostu dobrze.Nie każdy klient jest niezadowolony, bez przesady.
pulka 2016-03-29 11:32:16
wiadomo, tutaj masz rację, szczególnie w segmencie klienta biznesowego można trafić na roszczeniowych i trudnych klientów, taki doradca to musi jednak mieć twardy charskter i znać się na robocie
Julka 2016-03-29 22:05:00
Może nie tyle twardy charakter, powiedziałabym, że elastyczny. ;) Dużo cierpliwości trzeba, bo na różnych klientów się trafia. Trzeba umieć się dostosować - zwłaszcza u nas w Tax Care. Z drugiej strony to jest to całkiem niezła szkoła charakteru, dzięki pracy wśród bardzo różnych ludzi i z bardzo różnymi (tu się chyba zgodzicie?) klientami.
edek 2016-03-31 11:36:11
szkoła charakteru to jest na każdym tego typu stanowisku, wiec mnie to jakoś nie odstarasza. Jako Menedżer ds. kluczowych klientów biznesowych są dobre zarobki i to mi wystarczy.
Alex 2016-04-05 21:24:31
Praca z ludźmi, a zwłaszcza świadczenie usług dla nich, to zawsze spore wyzwanie. Najważniejsze to nie zrażać się i być nastawionym pozytywnie. Ja też nie narzekam na zarobki. Jak już to prędzej na zmęczenie "wielością przypadków", jak to sobie po cichu nazywam. ;)
iksia 2016-04-05 21:27:58
@alex dobry urlop, relaks, hobby i to nie będzie ci straszne:* ważne żeby w księgowości i biurze rachunkowym nie popaśc w monotonię,ale tutaj na osłodę jest chociaż dobre wynagrodzenie:*
Kandydat 2016-04-07 16:09:04
Jakis czas temu bylam/lem na rozmowie w tax care w katowicach , to jakas poracha....
Rozmowa trwala okolo 10 minut, byla przeprowadzana przez dyrektorke , ktora jak dla mnie zle podchodzi do przyszlych pracownikow , poniewaz jest niemila, patrzy z pod byka, pyta o cos czego nie ma na ich stronie i stwierdza fakt ze nic nie wiesz o firmie , kiedy to ty powiedziales wszystko czym sie zajmuja z ich wlasnej strony internetowej, zadaje pytanie typu czy masz szczescie , czy dla pana, pani szklanka jest w polowie pusta czy pelna.... poczym i tak rozmowa nic nie wnosi do twojego zycia bo pani ,,dyrektor'' uwaza ze i tak masz zbyt mala wiedze o firmie. Cv dopiero przy tobie zaczyna czytac i analizowac.
Pod koniec dowiadujesz sie ze na stanowisku asystent experta finansowego po miesiacu wiedza czy sie nadajesz czy nie , rozmowa przeprowadzana w pokoju z pracownikami zero mozliwosci spokojnego odpowiadania na pytania bo slyszysz co mowia do siebie pracownicy.


Pod koniec rozmowy dowiadujesz sie oczywiscie jesli zapytasz ze proponuja umowe zlecenie i masz jakas tam podstawe ale zarabiasz zazwyczaj tyle ile sprzedasz umow .... juz po 1 mkesiacu mozesz awansowac na experta.... dla mnie to jakas kpina wchodzac w nowa firme i nowe rzeczy chyba lepiej najpierw mega wykwalifikowac pracownikow a nie potem robic im dodatkowe szkolenia z tego co powinni wiedziec na poczatku pracy. Dodam ze milam / em okazje przysluchac sie jak dwoch pracownikow ze soba rozmawia na temat firmy i tego jak wypelnia tam obowiazki, byl to chyba koles wyzej stanowiskiem od laski , bo tlumaczyl jej jak wypelniac dokumenty gdzie ona pracuje juz tam chyba z wiecej niz pol roku tak moglam wywnioskowac z rozmowy i nadal wypisuje dokumenty jak chce... wiec nie wiem czy warto wgl podejmowac sie zlecania zadan posiadajac swoja dzialalnosc takiej firmie...

Ogolnie jestem mega nie zadowowlony/a z tej rozmowy, przyszlam/em zdenerwowana do domu ze ktos wgl chcacy przyjac ludzi do pracy tak do nich podchodzi hamsko...


Jednym skowem Kpina omijac z daleka TAX CARE KATOWICE , ULICA KOSCIUSZKI
3
Evela 2016-04-07 20:49:33
A nie jest trochę tak, że poirytowały Cię te wszystkie "psychologiczne" pytania? Popatrz w necie, zadają je teraz chyba na każdej rozmowie kwalifikacyjnej i nawet są na to gotowe odpowiedzi. Moim zdaniem z góry nastawiasz się negatywnie - skąd możesz wiedzieć, czy nie chcieli sprawdzić, jak reagujesz na rozmowę w takich właśnie warunkach? Klienci są różni, oj... różni. :D

Co do umów i warunków to nie wypowiadam się, bo nie wiem co tam dokładnie było dyskutowane, ale nie widzę niczego złego w okresie próbnym na dane stanowisko. Chyba troszeczkę przesadzasz.
Szwargiel 2016-04-10 21:42:41
Ale wiesz, tu z jednym była racja - w dzisiejszych czasach rozmowy kwalifikacyjne przybierają różne niestandardowe formy, padają różne pytania, które fakt faktem mogą dziwnie brzmieć, ale ja bym się nie zrażał tak od razu. Jak będziesz wiedzieć już na czym stoisz i czy się udało to daj tu znać jak ci poszło. Trzymam kciuki. ; )
Sowa 2016-04-17 10:45:55
A może jakiś konkret? Bo jak się takie rzeczy pisze, to wypadałoby uzasadnić taką opinię. Kto konkretnie Cię okradł i w jaki sposób, skoro tak mocno o tym piszesz?
Grażyna 2016-04-26 20:35:28
Praca w TaxCare to praca jak każda inna. Jak ktoś chce coś z niej wynieść i przykłada się do tego, co ma powierzone to i efekty są. Nie narzekam, bo dużo się nauczyłam.
Amant 2016-05-05 14:40:24
Księgowa Prowadząca / Księgowy Prowadzący - KPIR z tego co wiem, zarabia tutaj naprawdę niezłe pieniądze, mam wrażenie, że jedne z najlepszych w Bydgoszczy
Osa 2016-05-13 22:25:47
Ja pracuję w Krakowie, od niedawna i jako zwykła księgowa, a też nie narzekam. Jak ktoś oczekuje kokosów, to nigdy nie będzie zadowolony. ;) Da się zarobić, tylko popracować trochę trzeba. Jak u każdego pracodawcy. W prywatnym biurze wcale nie zarabiałam więcej.
Tomek 2016-05-27 19:03:02
A ja od blisko 2 lat w Szczecinie i nigdzie się nie wybieram. Bez przesady, nie wszędzie siedzą niezadowoleni, sfrustrowani księgowi, którzy nie lubią swojej pracy. To jakiś słaby mit.
wenioko 2016-06-02 18:51:49
Właściciel Biura Księgowego jest teraz do nich potrzebny.
``` 2016-06-06 11:01:50
Nie polecam aplikować na doradce. Trzeba założyć własną działalność. Po odliczeniu wszystkich składek zostaje tyle co nic. Bardzo ciężko sprzedać usługę. Normy nie do wyrobienia. Jak ktoś lubi czekac na prowizje 2 miesiące, która dostanie albo i nie to proszę bardzo. Ogólnie nie polecam. Strata czasu i nerwów .
2
wenioko 2016-06-07 11:39:34
a wiecie może jak wygląda oferta u nich do pracy jako Doradca Klienta Firmowego? Można na pewno też tutaj liczyć na jakies wewnętrzne szkolenia z tego co wiem, wiec to na pewno jest na plus moim zdaniem, widze, ze dbają o pracowników bardzo teraz tak naparwde.
Zocha 2016-06-07 21:39:03
Tam zaraz nie do wyrobienia. Nie jest lekko, wiadomo, ale bez przesady - inni jakoś wyrabiają. ;) Co do prowizji, to dlaczego miałbyś jej nie dostać, skoro uczciwie zarobiłeś? Nos do góry, początki bywają trudne, ale wcale nie jest tak źle.
wenioko 2016-06-08 23:02:30
@tupol masz rację, mają bardzo szeroki asortyment, choć ceny wysokie jak dla mnie.
Ayo 2016-06-12 18:27:27
@wenioko, nie przesadzajmy aż tak z tym, ze jest drogo. W porównaniu z biurami "w mieście" bywa nawet korzystniej cenowo - zależy z kim porównujesz.
wenioko 2016-06-12 22:27:34
Znajomość niemieckiego nie jest dużym wymogiem, ale pewnie jakieś benefity są.
Kulka 2016-06-20 21:35:05
Witam wszystkich,

miałam okazję pracować dla TC. Pokrótce mogę powiedzieć,że jest to praca dla wytrwałych. Zaczynasz pracę i jesteś rzucany na głęboką wodę. Wszędzie i w księgowości, i w kadrach. Jeżeli masz jakąś wiedzę to sobie spokojnie poradzis.jeżeli wiedzy nie masz to zakładając ów głęboką wodę, jest to miejsce gdzie się wiele nauczysz. Co klient to inny przypadek. Podstawa jest haniebnie niska. Uważam, że doświadczeni pracownicy powinni zarabiać więcej. Nie jest tak, dlatego zespoły są bardzo młode, z ograniczonym zasobem wiedzy. Jeżeli jesteś twardy i potrafisz samodzielnie szukać rozwiązać a przy tym jesteś odporny na stres to ta praca jest dla Ciebie. Wiem co mówię, gdyby tak nie było , nie byłoby także takiej rotacji. Ja nie nadążałam uczyć się imion pracowników:)
inga 2016-06-20 21:36:11
@kulka jedno musze ci przyznać - rotacja jest. w internecie znalazłm kilkadziesiąt aktualnych ofert pracy do tej firmy teraz
Gość 1 2016-06-22 12:59:40
Jestem rozczarowany pracą w tym miejscu na początku obiecali dobre zarobki pomoc w opanowaniu tematu itp. a potem się okazało że nie będę dostawać podstawy do tego klientów traktują bardzo pobłażliwie. Wyrobienie premii jest mało realne bo praktycznie każdy wniosek jest odrzucany lub brzydko mówiąc olewają klienta, do tego gdy chciałem odejść powiedzieli że nie wydadzą mi umowy co jest niezgodne z prawem, więc napisałem do kadr, od nich trzymałem umowę ale nie zgodną z tym co było wcześniej. Podsumowując czuję się oszukany i radzę uważać jeżeli ktoś tam rozważa pracą.
abvi 2016-06-22 13:17:28
ale jednak kttoś te premie jakoś wyrabiają... no właśnie skoro szukacie teraz doradców klienta biznesowego to chciałabym dokładniej się dowiedzieć się jak przedstawia się na tym stanoiwisku dokładnie system prowizyjny
gosc 2016-06-23 17:41:05
A jak przeprowadzają weryfikację przyszłych pracowników. ?? Sprawdzają w bazach bez jego wiedzy??czy dzwonią do poprzedniego pracodawcy? ?
mała vi 2016-06-23 17:44:22
myslę że im wyższe i bardziej odpowiedzialne stanowisko na które rekrutujesz to pewnie tym bardziej będziesz sprawdzony. taki Dyrektor Zespołu Sprzedaży (szukają) na pewno będzie solidnie zweryfikowany, ale już doradca klienta biznesowego nieco mniej.
gosc 2016-06-23 17:46:13
Na zwykłego doradcę na słuchawkę? ?
kamo 2016-06-23 18:55:24
a na zwylego chyba nie, chociaz czesto pytaja o powody odejsc z firmy, wiec moze tez weryfikuja nie mam pojecia, wiec czasem lepiej powiedziec prawde od razu jak pytaja niz pozniej maja zadzwonic i dowiedziec sie od bylego pracodawcy
gosc 2016-06-23 19:04:49
Pytam ponieważ po weryfikacji dostałam odmowę zatrudnienia. A wiedzieli że odchodzę z formy poprzedniej.
lidka 2016-06-23 19:57:13
no ciekawe rzeczy tutaj opisujecie, ale ja się nie przestraszę. kusi mnie wasza obecna rekrutacja na stanowisko młodszego specjalisty ds. kadr i płac - a wymagane pół roku doświadczenie to wcale nie tak dużo moim zdaniem
Kinga 2016-06-24 21:25:10
Moim zdaniem raczej zbieg okoliczności. Nie sądzę, żeby robili pod górkę na słuchawkę.
r 2016-06-24 22:07:03
@kinga też uważam że raczej przypadek. @lidka ale dopisz również że na takim stanowisku robisz sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS a więc poprzeczka idzie już znacząco w górę i nie każdy da radę
aneczka 2016-07-01 20:32:36
Pracowalam w Tax care i moge powiedziec, że firma z poczatku daje wiele obietnic. Mozna sie wiele nauczyc, bo wszystko robisz sam. Przyszlam do pracy jako ksiegowa, przez rok nikt, nigdy nie sprawdził niczego co robiłam. Sama jak przyszlam poprawiałam błędy po wczesniejszej ksiegowej i to dlatego, że nikt tego nie sprawdza. Jest masówka, na zrobienie premii.
Dodatkowo często ksiegowi pracują po godzinach, do późnych godzin, bo to system nie dziala, bo musisz zrobic kolejne rzeczy itp. Klient tak na prawde jest nie ważny. Ważne jest tylko to aby zapłacił i żeby go skasować za wszystkie usługi dodatkowe.
Jest bardzo duza rotacja pracowników, ludzie nie sa robotami i nie są w stanie tak pracować.
Pracowalam wczesniej wiele lat w mniejszych biurach gdzie jest duzo pracy i zdarzało sie zostawać po godzinnach, ale byly one płatne.

Obecne wymagania dla nowych pracownikow sa tak niskie, że w zespole księgowym nie ma osob doświadczonych. Tax Care ostatnio bierze do pracy byle kogo, bo nie ma ludzi do pracy-za te pieniądze, ktore oferują żadna doswiadczona księgowa pracować nie bedzie.

Plusem tej pracy był zespół, ludzie z ktorymi pracowałam byli naprawde wspaniali. Niestety firma doprowadzila, do takiego stanu, że caly zespół sie zwolnil w bardzo, krotkim czasie.
aneczka 2016-07-01 20:33:49
Pracowalam w Tax care i moge powiedziec, że firma z poczatku daje wiele obietnic. Mozna sie wiele nauczyc, bo wszystko robisz sam. Przyszlam do pracy jako ksiegowa, przez rok nikt, nigdy nie sprawdził niczego co robiłam. Sama jak przyszlam poprawiałam błędy po wczesniejszej ksiegowej i to dlatego, że nikt tego nie sprawdza. Jest masówka, na zrobienie premii.
Dodatkowo często ksiegowi pracują po godzinach, do późnych godzin, bo to system nie dziala, bo musisz zrobic kolejne rzeczy itp. Klient tak na prawde jest nie ważny. Ważne jest tylko to aby zapłacił i żeby go skasować za wszystkie usługi dodatkowe.
Jest bardzo duza rotacja pracowników, ludzie nie sa robotami i nie są w stanie tak pracować.
Pracowalam wczesniej wiele lat w mniejszych biurach gdzie jest duzo pracy i zdarzało sie zostawać po godzinnach, ale byly one płatne.

Obecne wymagania dla nowych pracownikow sa tak niskie, że w zespole księgowym nie ma osob doświadczonych. Tax Care ostatnio bierze do pracy byle kogo, bo nie ma ludzi do pracy-za te pieniądze, ktore oferują żadna doswiadczona księgowa pracować nie bedzie.

Plusem tej pracy był zespół, ludzie z ktorymi pracowałam byli naprawde wspaniali. Niestety firma doprowadzila, do takiego stanu, że caly zespół sie zwolnil w bardzo, krotkim czasie.
Julia 2016-07-03 13:26:29
Ja pracuję w Tax Care w Katowicach od roku. Jest to chyba najlepsza praca, jaką dotychczas miałam. Zarobki są rozsądne, a jeśli jest się sprytnym i pracowitym, to można wyciągnąć naprawdę dobre kwoty. Firma daje bardzo duże możliwości rozwoju: szkolenia, różne projekty w obrębie firmy, konferencje, możliwości przenoszenia do innych miast i oczywiście awanse dla najlepszych. Opieka medyczna w Medicover, tanie karty Multisport, elastyczność godzin pracy, jeśli się z bezpośrednim przełożonym tak dogadasz, konkursy z nagrodami i wiele innych. Nie ukrywajmy, nie jest to praca dla leniwych cwaniaków, którzy myślą, że pracując faktycznie kilka h/dzień, a resztę improwizując zarobią majątek. Nie dostaje się też wszystkiego na tacy, trzeba się wysilić i postarać. Tu każdy z nas prowadzi własną firmę i musi się o nią troszczyć. Jest to ewidentnie zajęcie dla pracoholików i trudno godzić z nią życie rodzinne. Obecnie eksperci biznesowi w TC to nieliczne grono, bo jest nas w tej chwili ok.120 osób na całą Polskę. Firma wciąż się rozwija, a my wraz z nią i to jest świetne w Tax Care.
Minusy: naprawdę trudno znaleźć czas wolny dla siebie i bliskich; częste informowanie o ważnych sprawach na ostatnią chwilę, a więc konieczność bycia badzo elastycznym i przygotowania na zmiany w każdej chwili.
Julia 2016-07-03 13:55:38
Masz zbyt wysokie wymagania na start. Nigdzie nie dostaniesz od razu kokosów. Musisz się najpierw nauczyć i wykazać. Oddział, w którym byłaś, to Tax Care Partner i zajmują się głównie finansowaniem, co znaczy, że dokumenty się często zmieniają i jeśli ktoś danego produktu jeszcze nie sprzedawał, to może mieć wątpliwości, jak to zrobić i bezpieczniej zapytać osobę, która ma już doświadczenie. Uwierz mi, że bardzo mało wiesz, a wypowiadasz się, jakbyś pozjadała wszystkie rozumy. Mogłabym dużo na temat Twojego wpisu powiedzieć, ale szkoda mi czasu...
PS: Z Twojej wypowiedzi, mimo usilnych prób ukrycia, widać, że jesteś kobietą. Lepiej było od początku pisać tylko jako mężczyzna, skoro chciałaś utrudnić rozpoznanie.
Julia 2016-07-03 14:04:26
Bzdury gadasz. Przepracowałeś tam choć miesiąc? Zarobić można świetną kasę.
Qlka 2016-07-04 20:28:08
Słuszne podejście. Najlepiej przekonać się osobiście i dopiero na własnych doświadczeniach budować opinię. Ludzie, jak to ludzie... zawsze narzekają. :)
Meggi 2016-07-16 22:10:41
Drodzy, a jakich zarobków można się spodziewać na stanowisku Specjalista ds. Jakości Obsługi Klienta w Warszawie?
Ola 2016-07-17 11:21:18
Witam planuje zmienic prace i właśnie się zastanawiam nad TC. Proszę o informację czy pracuje się po godzinach? czy w soboty? w jakich godzinach się pracuje? Czy obsluguje sie cały czas tych samych klientów (tzn czy księgowa ma przypisanych cały czas te same firmy). Czy możesz zdradzić swoje zarobki? Nie wiem czy opłaca mi się zmieniać pracę i płacić za dojazdy. Dziękuję za odpowiedź
Ola 2016-07-17 11:28:23
A mozesz zdradzic zarobki?
Kristoferson 2016-07-22 14:15:17
W życiu nie polecam Ci pracy w TC. To jest 'typowy korporacyjny obóz' pracy. Pracujesz aby wyrobić się. Nie masz nadgodzin. Pracować musisz w sobotę oraz niedziele. Jak bierzesz wolne to pomimo, że masz kilka osób w zespole to nikt nie zrobi za Ciebie.... więc aby wziąć wolne musisz tyrać nocami bo menadżerowie nie mają pojęcia o rozkładaniu pracy. Zero pomocy ze strony przełożonych. Najważniejsze są raporty i statystyki. Pracownik to małpa nic więcej. Zero szacunku. I nie ma zmiłuj się. Jak skończysz księgowanie - masz dziesiątki raportów. Więc nie masz czasu na odpoczynek. Dodatkowo nie masz realnych szans na premię. Zarabiasz bardzo mało. Premia jest uzależniona od ilości firm, które księgujesz co jest absurdem. Bo wiadomo, że firma firmie nie równa. Nawet jak masz 2 x więcej zaksięgowanych dokumentów od kogoś innego on może dostać 1000zł premii a Ty 100zł. Dodatkowo jak klient zrezygnuje w usług w TC bo np. oszukał go doradca (co często ma miejsce) albo zbankrutował Ty - nie dostajesz pełnej premii... DLACZEGO ? Jaki wpływ bankructwo klienta ma mieć wpływ na Twoja premię ? Więc TaxCare tak skonstruował system premii aby pracownik maksymalnie dużo zrobił i minimalnie zarobił... Ponadto system szkolenia i weryfikacji umiejętności pracowników jest niewiarygodny. To menadżerowie często rozwiązują testy pracowników aby oni awansowali itd... Nepotyzm to rzecz codzienna. Nie polecam tej firmy.

Warto dodać, że najlepsi pracownicy bardzo szybko odchodzą od TC.
Zostaw swoją opinię o Tax Care - Warszawa
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Tax Care