Opinie o ACS AUDIKA sp. z o. o.
Dzień dobry :) Aplikowalam na stanowisko specjalista ds.pacjenta w Kolbuszowej. Czy może ktoś napisać jak dokładnie wygląda ta praca ? Czy jest jakiś firmowy uniform? Jakie wynagrodzenie, atmosfera. Z góry dziękuję
Obecnie (usunięte przez administratora) plus premia (usunięte przez administratora) Uniformem jest biała koszula, granatowe spodnie, kardigan i apaszka, uniform zapewnia firma. Atmosfera zależy gdzie trafisz u mnie w oddziale jest neutralnie.
Co tu ma największy wpływ na atmosferę tak naprawdę? i ten uniform, który zapewniają to po jakim czasie zmieniają na nowy?
Od roku mam spódnice i sweterek identyczne, koszule najpierw były dwie, potem po pół roku można było zamówić kolejne dwie i póki co cisza
Jak oceniacie, ile można zarobić w Audice? Jestem przed rozmową, chciałbym wiedzieć jakie kwoty obecnie są proponowane dla protetyka z kilkuletnim stażem. Jak mniej więcej są ustalane plany - do 50 tysięcy czy powyżej? Ile z tego można oczekiwać premii?
Powiem tak: gdyby to pytanie padło rok temu, zachęcałbym Cię do aplikowania. Teraz - uciekaj jak najdalej. Plany - mooooocno powyżej 50 na osobę, premie ucięto, podwyżek nie ma a nawet jesli będą, to trzeba najpierw zaliczyć szczegółowy test. Wypowiedzenie mam juz napisane, psychicznie nastawiam się na ten moment, kiedy je wręczę. Tak się bawić nie będziemy. Mam robić o wiele więcej, niż w zeszłym roku, a zarobię o wiele mniej. Na chwilę obecną pracownicy w Lidlu czy Biedronce zarabiaja więcej.
50% to mało, u nas trzeba dodać 120% do tego....
Za prawdziwego prezesa pierwszego pracownik miał szacunek i uznanie. Liczyło się doświadczenie w pracy i kontakt z pacjentem. Człowiek czuł się częścią firmy bo wiedział że ma wsparcie a teraz po znowych "lepszych" zmianach jesteś maszynka do zarabiania pieniędzy nie człowiekiem z doświadczeniem i wykształceniem tylko maszynka bo liczą się zera na koncie i czym więcej tym lepiej a ty pracuj za śmieszna premie o ile uda Ci się ją wziąć.
Niestety musze sie zgodzic praca przestala byc przyjemnoscia tylko chodze tam z bolem brzucha i stresem. Dyretor zamiast wspierac inmotywowac demotywuje . Mam nadzieje ze szybko znajde inna firme.
Jak wygląda 2 etap rozmowy ? Wiem tylko że rozmowa online z dyrektorem. Jak się przygotować ? o co pytają ?
wf
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Wymagania co raz większe, szkoda tylko, że nie przekłada się na wynagrodzenie, a na podwyżkę podstawy jeszcze dodatkowo trzeba sobie zasłużyć i przejść test pozytywnie.. Takie podejście pracodawcy nie zachęca do wydajnej pracy pracownika, wręcz prowadzi do stagnacji a przecież nie o to chodzi w rozwoju firmy.
Na jakie obecnie zarobki na start (podstawę) można liczyć jako dyplomowany protetyk słuchu aplikując do waszej firmy? Czy w jakiś sposób zależy to od miasta?
Najniższa krajowa to podstawa, plus premie o ile w ogóle da się te plany sprzedażowe zrealizować.
Dzień dobry, jestem po rozmowie kwalifikacyjnej i ogólnie wygląda wszystko ok. Ale znając realia zbyt pięknie... Proszę o informację osób które pracują jaki jest naprawdę system premiowy i czy taki istnieje czy tylko to jest rzucanie słów bez pokrycia ? ....
Firma ustanawia coraz wyższe cele, po to żebyś ich nie osiągnął. W takim przypadku odpowiedzialność za niepowodzenie spada na protetyka. Firma sknerzy ci pieniędzy. A jak nie masz sprzedaży to za chwilę masz na głowie koordynatora. Obowiązki pracownika rozszerzają się i obejmują sprzedaż, fakturowanie, zamawianie produktów, koordynowanie całego oddziału i sprzątanie które robisz w białej koszuli. Oczekuje się od niego, aby był uśmiechnięty i profesjonalny w kontakcie z klientem. Kiedyś głównym celem firmy była pomoc ludziom, ale obecnie priorytetem jest sprzedaż jak najdroższych aparatów słuchowych. Czasem oznacza to wyciąganie pieniędzy od biednych ludzi, którzy często nie stać na zakup tych urządzeń. Obsługa pacjenta jest pośpieszna i skupiona na ilości prezentacji w ciągu dnia, co oznacza, że nie ma już czasu na indywidualną rozmowę i uwagę dla pacjenta. W efekcie pacjenci czują się „ignorowani” i niezadowoleni, co negatywnie wpłynie na ich decyzję o zakupie kolejnych aparatów. Polityka firmy jest oparta na agresywnej sprzedaży, choć twierdzi się, że tak nie jest. A jednak zwraca się uwagę na ilość prezentacji w ciągu dnia. To podejście może zniweczyć zaufanie pacjentów i negatywnie wpłynąć na reputację firmy. Codzienność składa się z wykonywania 4 do 6 prezentacji, ale to wszystko nie jest brane pod uwagę przez zarząd. Muszę samodzielnie zajmować się dostrajaniem aparatów, dokumentami i obsługą posprzedażową. Niestety, zarząd uważa, że prezentacja powinna trwać nie więcej niż godzinę, co jest błędne(usunięte przez administratora)
Dokładnie jest tak, jak zostało to napisane. I tak to, co znajduje się w tym wpisie, napisane jest bardzo delikatnie i tylko powierzchownie. Niestety źle się dzieje. A tak się tu jeszcze niedawno dobrze pracowało :( Najbardziej boli to, że zostaliśmy ukarani za świetną pracę w zeszłym roku i rekordowe obroty.
Warto wspomnieć o specjalistach. Ktoś tu niedawno pytał się o pracę na tym stanowisku. Specjalista czyli osoba z pierwszej linii frontu zarówno w gabinecie jak i spędzając wiele godzin na rozmowach tel z pacjentami zarabia praktycznie najniższa krajowa no chyba że protetyk osiąga mocno zawyzone cele sprzedażowe. Ale w zamian za to powinien być zmotywowany profesjonalny uśmiechnięty empatyczny zorganizowany a w przerwach między wykonywaniem telefonów i wizyt jeszcze organizować akcje promujące firmę.
Zgadza się wszystko co napisał pracownik. Na każdym stanowisku pracy robi się coraz gorzej, zaczynając od specjalisty, a kończąc na protetykach. U specjalisty nacisk na telefony, tak, że często czujesz się jak telemarketer, a nie pracownik, który ma robić przeglądy aparatów czy badania słuchu.
Drodzy specjaliści, czy jak pracujecie z dwoma protetykami to premie kwartalną macie dzieloną po 50% z kwot od wyrobionego przez każdego z nich targetu czy macie to sumowane
Obdzwanialam nawet 3 oddziały, premie dostawałam zawsze tylko za jeden oddział i miesięczna i kwartalną. Dwa pozostałe oddziały były obdzwaniane "charytatywnie" na polecenie dyrektora
Tak, niestety dyrektorzy ostatnio mocno demotywują pracownikôw, w szczególności w centralnych regionach
brakiem premii czy czymś jeszcze szczególnym? Piszecie, że w ostatnim czasie czyli kiedyś wcale nie było z tym problemu? w jaki sposób wtedy dyrekcja się sprawowała?
Kiedyś nie było aż takiego problemu, dopiero od tego roku są. Cele sprzedażowe tak wysokie w porównaniu do roku poprzedniego, że są nierealne, premie kwartalne dla specjalistów zlikwidowane, protetycy mają pomniejszone premie. Nie dzieje się dobrze. Wszystko tłumaczone tym, że czynsze, prąd i inne rachunki poszły do góry tak jakby pracownicy nie odczuwali podwyżek na każdym kroku. Zero zrozumienia dla pracownika, bo liczy się zysk firmy.
Cześć! Z tego co ostatnio dzieje się w firmie ciężko wyciągnąć pozytywne wnioski. Obcinanie wynagrodzeń, przekazywanie pracownikom, że generują koszty i masa innych absurdalnych zdań. Koszty, które rzekomo generujemy, dzięki nam zwracają się firmie kilkukrotnie! Ponadto inflacja, drożyzna i zobowiązania pracowników nie ulegną zmianie ze względu na mniejsze wypłaty. W tej sytuacji my, jako pracownicy prędzej zrozumielibyśmy, ze firma nie może nam dołożyć, natomiast nikt nie jest w stanie pojąć, że dodatkowo zostaje nam zabierane z każdej strony. Każdą osobę, która jest „wyżej” niż my zapraszamy do przepracowania miesiąca z takim napięciem, stresem i za niewiele ponad najniższa krajową. Pozdrawiam
Czy nowo zatrudnione osoby w ACS AUDIKA sp. z o. o. otrzymują od pierwszych dni umowę o pracę?
Zapraszamy do złożenia aplikacji, wówczas uzyska Pani odpowiedzi na wszystkie pytania :)
Byłem na bezpłatnym badaniu słuchu w gabinecie w Bolesławcu, które przebiegło profesjonalnie i bardzo sprawnie. Pani Helena przeprowadziła badanie merytorycznie i cierpliwie. Jestem bardzo zadowolony, polecam.
Jestem w stanie wiele zrozumieć. Mamy kryzys. W dlaczego działania zarządu są skierowane tylko w jedną stronę. Skoro w gabinetach jest mniej pacjentów, mam mniejszą szansę na sprzedaż, ucięto pensje, ale jakoś budżet dziwnym trafem mam do wypracowania większy niż w ubiegłym roku. Skoro zarząd twierdzi że cały czas jest kryzys to proszę zweryfikować budżet i limity. Dlaczego mam generować wyższe przychody za mniejszą pensje? Jaką mam do tego motywację? No przepraszam, jak wyrobię limit to mam normalna pensje i premie, tylko, że to nie jest takie proste. Odkąd pracuje nie dostałam żadnej podwyżki. Przyjęłam dobrą ofertę kilka lat temu, przez ten czas najniższa krajowa urosła już kilka razy a moja pensja w dalszym ciągu nie drgnęła a nawet teraz jest gorsza. Ode mnie wymaga się coraz więcej. Mam być w pracy psychologiem, ekonomistą, pozyskiwać cały czas nowych klientów, przewidywać obroty na poszczególne miesiące i nawet nie mrugnąć okiem gdy proponuję emerytom rozwiązania za kilkanaście tysięcy, a Ci patrzą na mnie jak na wariatkę (pracuje w regionie, w którym emerytury naprawdę nie są wysokie, czasem trafi się klient z zasobniejszym portfelem ale rzadko). Ja sama pracując w tej firmie nie mogłabym sobie pozwolić na takie aparaty (zastanawiała bym się głęboko nad zakupem dwóch inizi bo to by był dla mnie duży wysiłek finansowy), ale pacjentom jeszcze z mniejszymi dochodami ode mnie mam przekazywać cenę jak by to było kilka złotych a nie kilka albo kilkanaście tysięcy. Misja firmy, o której ciągle słyszę to jedna wielka ściema, liczy się tylko zysk, nie pacjent, nie pracownik, ale żeby jak najwięcej i jak najdrożej sprzedać.
Tak to właśnie wygląda i trzeba się do tego przyzwyczaić. Aparaty za kilka zł idą za kilka tys. A sumienie zostawić w domu.
Zal mi Was korpo-ludki Jestem protetykiem w małej firmie, żadnej korpo. Do mnie szef dzwonil 2 razy w tyg gdy byłam na tej kwarantannie krajowej i pytał jak sie mam. Może i pracowałabym, ale miałam dziecko w przedszkolu,.które zamknięto. Nikt mi nie obniżył pensji. Dostaje miesięcznie 2600zl na konto plus premia od aparatów. Mam od 100zl do 500 za sztukę. Zarabiam średnio kolo 4, 2 tys U nas liczy się słuchanie pacjenta, dobor aparatów na miarę portfela i nigdy nie dzwonie do niezdecdowanych. Nie narzucamy się. A Wy? Jak o Was słucham to dziekuje bogu za moja prace. Za mojego szefa :) Nie lubie Was,.ludzi ze sluchmedu. Fajnie, że nie jestem jedna z Was. I nigdy nie będę choć Wasz kiero regionalny, który oczerniał mnie w oczach pacjentów byl u mnie 2 razy i prosił, bym przeszła pracować do Was. Bleee
Fajnie, że nie dzwonisz do niezdecydowanych. Dzięki temu mają większą szansę pojawić się u nas.
Mi żal Ciebie . Jak można mieć taką niechęć do ludzi , których się nie zna, tylko dlatego , bo pracują w innej firmie ? Bardzo dobrze , że nie jesteś " jedną z Nas" ludzi z takim podejściem do drugiego człowieka tu nie potrzeba.
Już szybko Ci odpowiadam, jak można mieć taką niechęć. Otóż dlatego geniuszu, że ludzie w sluchmedzie swoją spolegliwoacia i brakiem refleksji psują rynek. W końcu może się to odbić na każdym w branży. Polacy to naród z mentalnością niewolnika, a pracownicy sluchmedu są tego dowodem.
A Ty myślisz, że skąd ja wiem o Waszej polityce? Od pacjentów, którzy trafili do Was, a następnie przyszli poznać szerzej rynek i zostali juz u mnie. Czuli presje i nękanie i o tym mi właśnie opowiadali.
Ja pracuje w sluchmedzie ale po twoim komentarzu chetnie bym sie przeniosla do twojej firmy mozna wiedzie jak sie nazywa geers ? Audiofon ? Czy jeezcze cos innego
Słyszałam taka złą opinię od byłego pracownika i logicznie myśląc,dochodzę do wniosku,że to jest prawda.
Chciałem wiedzieć na czym polega ta dobra atmosfera w pracy i przeczytałem. Kolejny wpis i staje się jasne, że nie chcę tu aplikować
Jak jest liczona premia w gabinecie gdzie jest większa ilość protetyków. ?dany procent dzielony na trzech protetyków? Czy inny sposób premi.
Audika - Nowe Miasto Lub. Profesjonalna i bardzo mila obsluga klienta w/w punktu protetyki sluchu. Pani Ludmila J.pomocna w kazdym etapie spawy. Dziekuje.
Wczoraj byłam klientką firmy ACS AUDIKA w punkcie obsługi klientów w Bartoszycach woj. Warm.-Maz. Zostałam obsłużona bardzo kulturalnie. Udzielono mi dokładnych informacji odnośnie użytkowania posiadanych słuchawek. Słuchawki zostały wyregulowane do aktualnej mojej słyszalności. Instrukcje były przekazywane bez pośpiechu i w miłej atmosferze. Jestem bardzo zadowolona z obsługi i będę polecała tą firmę swoim znajomym mającym problemy słuchowe. Z poważaniem - Teresa Olchowik
Ruda oczywiście,że jest dzielona pół na pół, bo przecież pracujemy 8 godzin i w tych godzinach obrabiam dwa oddziały, nie zostaje po godzinach ,aby obdzwaniać drugi oddzial. A jak jest u Ciebie?
A w ogóle nadgodziny są tu praktykowane czy tylko 8 i do domu? Ciekawy jestem czy można w ten sposób dorobić zostając dłużej w pracy?
Mam przyjemność przekazać serdecznie podziękowania dla Pani Izy Tyczyńskiej za wspaniałą, kompetentną opiekę nad moim słuchem. Pani Iza jest miłą i serdeczną osobą, co dla mnie, zaawansowanej seniorki jest bardzo ważne. A Państwa hasło "Twój słuch naszą troską" jest realizowane przez Panią Izę w 100% ! Droga Pani Izo, życzę dużo zdrowia ! Zofia Lewek - Korkozowicz Warszawa Wesoła
Witam. Jestem klientką Audika w Golubiu-Dobrzyniu od kilkunastu tygodni. Byłam na kilku wizytach, ponieważ ubytek słuchu okazał się tak istotny, że muszę nosić aparat. Jestem bardzo zadowolona z usług jakie świadczy Audica. badanie słuchu, dobór aparatu, możliwość testowania sprzętu, umowa ratalna- Pani Monika, która mnie "prowadzi" to w każdym z tych tematów profesjonalistka. Posiada wiedzę z zakresu utraty słuchu, świetnie potrafi opowiedzieć o zaletach i różnicach w aparatach słuchowych, w prosty, zrozumiały dla laika sposób. Kobieta przy tym jest niesamowicie miła i cierpliwa. Polecam Audikę w Golubiu-Dobrzyniu. Mam nadzieję, że w innych miastach jest równie profesjonalnie!
Czy jak wysłało się CV z dobre 2/3 tyg temu i nie było żadnego odzewu ze strony pracodawcy, to oznacza, ze już raczej nikt się nie odezwie? Jak to było w Waszych przypadkach, po jakim czasie dostaliście propozycje? Wiem ze wybranych kandydatów ale mam doświadczenie również z wyrobów medycznych jeśli chodzi o prace ale jest cisza… bardzo zależało na tej pracy.
Dzień dobry! Czas, w jakim nasi rekruterzy oddzwaniają do kandydatów, którzy wysłali swoje CV, zależny jest od kilku czynników (m.in. od pilności rekrutacji), ale uśredniając, zamyka się w okresie od 2 do 4 tygodni. Warto zaznaczyć, że kontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami - taką informację znajdziecie Państwo w wiadomości, którą otrzymacie po złożeniu aplikacji. Pozdrawiamy Zespół Audika Polska
Pani Jolanta R bardzo dobra i mila obsluga Polecam
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w ACS AUDIKA sp. z o. o.?
Zobacz opinie na temat firmy ACS AUDIKA sp. z o. o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 161.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w ACS AUDIKA sp. z o. o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 81, z czego 17 to opinie pozytywne, 25 to opinie negatywne, a 39 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy ACS AUDIKA sp. z o. o.?
Kandydaci do pracy w ACS AUDIKA sp. z o. o. napisali 9 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.