Opinie o ACS AUDIKA sp. z o. o.
We wtorek wysłałam Państwu skargę na jednego z Waszego pracownika. Czy informacja do Państwa firmy dotarła? Czy zostały jakieś podjęte kroki w celu wyjaśnienia sprawy? Bardzo proszę o informację. Zostałam brzydko potraktowana, więc oczekuję chociaż racjonalnych wyjaśnień z Państwa strony.
Witaj. Weź oddech . Nie ma co się tak emocjonować . Z tego co wiem to jest rekruter na rozmowie o czym nie wspominasz . Jeżeli jest problem zadzwoń na naszą infolinie i poproś z działem prawnym lub z działem personalnym o rozmowę . Poproś o adres e-mail na który możesz wysłać swoje roszczenia . Firma jest przychylna i postara się rozwiązać wszelkie niejasności . Pozdrawiam .
Dzień dobry, nam również zależy wyjaśnieniu zaistniałej sytuacji. Otrzymaliśmy Pani pismo i przekazaliśmy je do Zarządu oraz do Działu Prawnego. Proszę spodziewać się odpowiedzi w ciągu 14 dni. Pozostajemy z szacunkiem Zespół ACS Audika
(usunięte przez administratora)
Czy Firma może odnieść do zaistniałej sytuacji.? Czy sprawa z ów pracownikiem zostanie wyjaśniona? Liczę ,że osoba ta poniesie odpowiedzialność za swoje nieprofesjonalne podejście. Zabrała mi jedynie czas. Zepsuła mi mnóstwo nerwów i zdrowia. Jestem zdania ,że ta osoba w ogóle powinna zostać odsunięta pracy z ludźmi....
@Kwiatek Dzień dobry, Dziękujemy za wpis. Każda opinia jest dla nas ważna. We wczorajszej rozmowie wyraziliśmy chęć podjęcia dialogu w celu wyjaśnienia sprawy, jednak do tej pory nie otrzymaliśmy żadnej informacji. Jesteśmy otwarci na rozmowę. Czekamy na kontakt na uzgodniony adres mailowy. Pozdrawiamy, Zespół ACS Audika
Szkoda , że nie zaznaczyłaś województwa w którym aplikowałaś o prace . Centrala miała by ułatwione zadanie i mogłaby porozmawiać z osobą odpowiedzialną za ten region i wyjaśnić zaistniałą sytuacje . Pozdrawiam .
Dokładnie firma wie o kogo chodzi. Zostało to wpisane wyżej,że to chodzi o(usunięte przez administratora). Wszystko zostanie opisane w mailu i niech w końcu robią porządek bo to co się wydarzyło to skandal i brak profesjonalizmu. Ile mi ta osobą nerwów napsuła i zdrowia. Liczę,że ta osoba zostanie odsunięta od tego regionu żeby już więcej nie miała możliwość robienia zamieszania ....
Jak widać firma usuwa niewygodne informacje. Boi się prawdy !. Zamiast usuwać to trzeba wziąć za przyjrzenie się pracy dyrektorom sprzedaży w jaki sposób postępują z nowymi ludźmi. Skoro nowy pracownik jest tak traktowany to nie chce myśleć jak są traktowani obecni pracownicy...
Wielka szkoda, że blokujecie komentarze pracowników. Boicie się prawdy, która może ujrzeć światło dzienne?
Moi Drodzy radzę firmę omijać szerokim łukiem. Jak sam proces rekrutacji przebiegał w porządku. To proces przyjęcia nowego pracownika to jakaś totalna porażka. (usunięte przez administratora) Centrala sama dzwoni jest możliwość sprawdzenia. Nieprofesjonalne podejście. Firma traci możliwość zatrudnienia dobrych pracowników. Niech Pan Prezes się przyjrzy kogo obsadza na te stanowiska bo są czarne owce, które zamiast godnie prezentować firmę robią kręcia robotę.
Jak wygląda 2 etap rozmowy ? Wiem tylko że rozmowa online z dyrektorem. Jak się przygotować ? o co pytają ?
wf
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
W czerwcu 2022 roku poddałem się badaniu słuchu w Gabinecie ASC Audika Spółka z o.o. - ODDZIAŁ TUREK, mieszczącego się w Przychodni MEDICUS w Turku, ul. Dąbrowskiego 7. Termin wizyty ustaliła dla mnie moja żona, u której wcześniej dokonano tam badania słuchu. Oceniając bardzo pozytywnie życzliwe jej przyjęcie oraz sam przebieg badania, zarekomendowała też mi badanie w tym Gabinecie. Zgłaszając się do badania zostałem mile przyjęty przez Panią Protetyk. Po dokonaniu czynności „administracyjnych” poinformowano mnie o zakresie badania i jego przebiegu. Badanie przebiegało sprawnie, w warunkach umożliwiających mi skupienie się na wykonywaniu otrzymywanych wskazówek i poleceń. Po badaniu, Pani Protetyk dokonała podsumowania jego wyników i szczegółowo zapoznała mnie z nimi. Wskazała na potrzebę wspomagania mojego narządu słuchu aparatem słuchowym. Diagnoza była bardzo trafna, gdyż pogorszenie się mojego słuchu wyraźnie już wcześniej odczuwałem. Została też przedstawiona mi oferta zakupu dostępnych aparatów słuchowych z uwzględnieniem ich parametrów technicznych, warunków użytkowania, kosztów eksploatacji oraz ceny zakupu. Poinformowano mnie o możliwości skorzystania z dofinansowania przez NFZ. W tym celu otrzymałem skierowanie /wraz z wynikiem badania/ do laryngologa. Oferta była rzeczywistą ofertą, bez znamion nacisku dot. zakupu. Cechowała ją forma zachęty oraz życzliwej rady wskazującej na korzyści wynikające ze stosowania aparatu słuchowego w procesie rehabilitacji narządu słuchu. Stwierdzam, że hasło Firmy Audika: TWÓJ SŁUCH NASZĄ TROSKĄ nie jest pustym sloganem lecz realizowane jest w praktyce przez Personel Gabinetu w Turku /Przychodnia MEDICUS/. Zainteresowanym badaniem słuchu polecam ten Gabinet.
Pozytywna
Czemu inne oddziały radzą sobie? A wiecznie kilka potrzebuje zastępstwa?
Bardzo dobra obsługa. Ujemiętne podejście do klienta.pozdrawiam
Witam może mi ktoś powiedzieć jakie są zarobki na stanowisku specjalisty ds obsługi pacjentów?
Zarobki +200,+300 do najniższej krajowej, na plus od razu umowa o pracę na okres próbny, praca opiera się głównie na dzwonieniu do potencjalnych klientów oraz ich pozyskiwaniu, z tego jest się rozliczanym, a dokładnie mierzona jest twoja skuteczność, szkoda że na rozmowie w jasny sposób nie przekazuja info że jest to call center
na ile ten okres probny jest ? miesiac a potem normalnie na stale czy jednak dluzszy okres testuja nowych ?
Właśnie dzisiaj sfinalizowałem sprawę aparatu słuchowego w Waszej firmie. Obsługiwany byłem w placówce Audika w Drawsku Pomorskim. Jestem bardzo zadowolony z jakości usług. Pani protetyk słuchu jest świetna przygotowana pod względem merytorycznym, profesjonalnie podchodzi do problemów klienta. Nie odczułem presji wywieranej na mnie (klienta), abym zdecydował się na zakup produktu, jak to czasem bywa w podobnych sytuacjach. Ponadto Pani protetyk jest bardzo elokwentną, miłą i sympatyczną osobą, a czas spędzony w gabinecie był przyjemnym doświadczeniem. Dziękuję bardzo i polecam tę placówkę.
Super, że jesteś zadowolony z jakości. To ważne, że jest odpowiednie przygotowanie. A jak wgl ceny? Są przystępne?
Moi drodzy czy ktoś może mi powiedzieć wytłumaczyć na czym będzie polegać stanowisko specjalista do obs.pacjenta...chce rzucić jeszcze w tym miesiącu obecna pracę w korpo jako handlowiec mam dość nagonki i presji na plany sprzedażowe...jak to wygląda w AUDIKA jeśli bym się zatrudnił bo pojawiło się ogłoszenie w moim mieście..kto odpowiada za sprzedaż i wyniki oddziału bo czytając komentarze zupełnie się pogubiłem?i jak z premia czy są bywają i zasady naliczenia na tym stanowisku?...błagam o info konkretne i jak najwięcej odpowiedzi?
Napisze ktoś o co chodzi z tymi kompetencjami? Co się pod tym kryje?
Dobrze wiedzieć kogo pytać, bo u nas nasz przełożony już poinformował, że u niej w Regionie kompetencje są nieważne, właściwie wszystko jest nieważne (teraz się okazuje). Raz w roku przysługuje Ci możliwość wnioskowania o podwyżkę ale to też u niej a jak wiadomo od wielu lat ????podwyżek w naszej firmie nie ma ????????
Kompetencje to nic innego jak sprzedaż i osiąganie jak najlepszych celów sprzedażowych przez ciebie
Pierwszy krok, który zajmie Ci... 5 minut .Pięknie napisane ale w przypadku mojej mamy te 5 minut ciągle trwa .Byłam z moją mamą u laryngologa bo słabo słyszy (27 pażdziernika) Pan doktor zbadał i polecił badanie w Waszej firmie .Następnego dnia badanie takie zostało wykonane. Zalecono aparaty sluchowe .Skontaktowalam się z przedstawicielem w Białymstoku jak bedzie przebiegala cala procedura z zalozeniem aparatów. Mama jest emerytką ,więc zeby zmniejszyć koszty zakupu aparatów postanowiła wystąpić o refundację części kosztów. Żeby złozyc dokumenty trzeba dołączyc wynik badania. Udałam się do lekarza z którym firma współpracuje po zaświadczenie i wynik .Wyniku nie ma , inne z tego dnia były .Pan doktor chciał pomóc i zadzwonił no cóz nic nie wskórał . Wyniku nie ma, bo Pani badająca podobno zapomniala go zostawić. Dzwonię do tej Pani następnego dnia i proszę o przesłanie wyniku na adres domowy bo nie mam możliwości odebrania go w inny sposób. Jest zgoda .Czekam 3 dni listu, nie ma (odległośc między miejscowościami 27 km). Dzwonię ponownie.Pani twierdzi że wysłała. Czekam kolejne 3 dni ,bez zmian .Dzwonię do placówki a pani mnie informuje ,że ten list wrzuciła do skrzynki z której listy wyjmuje się raz w tygodniu a ona o tym nie wiedziała. A może z tym listem jest tak jak w wierszu o Grzesiu Klamczuchu i jego cioci . Badanie było wykonane 28 pażdziernika za parę dni mija jego ważność jako dokumentu dla komisji przyznającej refundację. Wczoraj zawiozłam mamę na badanie do konkurencyjnej firmy.Wykonano badanie i wydano wynik. Dziwię się bardzo ,że firma ,która tak zachęca do korzystania z jej usług ma takie podejście do klienta a może moja 90 letnia mama nie zasługuje już na dobre traktowanie. Miałam dobre chęci i chciałam skorzystać z usług Sluchmedu ale cóż pójdziemy do konkurencji.
Szanowna Pani, dziękujemy za przesłanie opinii. Jest nam przykro, że pomimo naszych starań sytuacja, którą Pani opisuje, miała miejsce. Chcemy wyjaśnić całą sytuację i zaproponować dla Pani mamy satysfakcjonujące rozwiązanie. Prosimy o bezpośredni kontakt na nr tel. 81 534 97 97, wew. 60. Z poważaniem Zespół ACS Słuchmed Sp. z o.o.
Nie ma co wyjaśniać .W dalszym ciągu uważąm,ze brak u Państwa pracowników profesjonalizmu .Wczoraj dostałam wynik badania ,który podobno wysłany był 16 listopada i zaginął w skrzynce otwieranej raz w tygodniu. Data na kopercie 22 listopad i pieczątka priorytet ( pieczątkę chyba postawił jakiś pracownok zamknięty w skrzynce) Ok, niech i tak będzie .Co do wyniku to kartka bez daty bez nazwy placowki która dokonała badania i bez nazwiska osoby badającej .Nie jestem profesjanalistką ale wydaje mi się ,ze audiogramu tonalnego nie dostaje się odręcznie wypełnionego dlugopisem -możę się mylę. Badanie jakie zrobiłam w innej firmie jest zapisem komputerowym .Wartość przesłanego mi wyniku jest żadna bo dla komisji lekarskiej nie stanowi dokumentu.
Dzień dobry,a od kiedy to pacjenci wydaja opinie na temat firm na portalu gowork? Jak widac konkurencja nie śpi tylko bawi sie w pisanie fałszywych opinii. Żenujące dziewczyny
Ktoś coś wie na temat nowych wynagrodzeń? Miało być ujednolicone i.... Czy ktoś coś wie czy u Was w regionie już dyrektorzy zmieniają podstawy?
Dokładnie, miały być pokazane widełki, a tu cisza i dyrektorzy znowu według swojego uznania będą ustalać niewiadomo co, podwyżkę? wyrównanie?, ale do czego mają się odnieść? I znowu będą nie domowienia. A może warto tego unk
Dlaczego Dyrektor nie informuje o możliwościach podnoszenia swoich kompetencji a co za tym idzie możliwości zwiększenia swojego wynagrodzenia. To że dyrektor wyuczył się mówić "ludzkim" głosem nie oznacza że coś się w Regionie zmieniło. Nadal ma nas daleko w głębokiej (usunięte przez administratora)
Ile zarabia się na stanowisku obsługi pacjenta?
Kraków jak pracuje się Wam w tej firmie? Jak realnie wygląda stanowisko obsługi pacjenta?
Czym jeżdż przedstawiciele?
Proszę o informację dot. Stanowiska: Specjalista ds. Obsługi pacjenta w firmie ACS Audika(Słuchmed) Kto poleca i dlaczego? Badz kto nie poleca i dlaczego? Będę wdzięczna za informację.
Jak wygląda praca asystenta w dziale prawnym? Jak wygląda kwestia zarobków ?
Cześć, pytanie do dziewczyn z Białegostoku. Jak atmosfera w pracy? Dużo słyszałam negatywnych opinii np. o Geersie i strasznie boje się, że tutaj może być podobnie. Ktoś, coś? I jak z zarobkami? Idzie wyrobić plan czy raczej ciężko?
A kiedy będziesz aplikować? Ja się zastanawiam, ale może spróbuje w nowym roku. Też mam spore wątpliwości :(
Już aplikowałam i pracę dostałam, teraz tylko zastanawiam się czy rezygnować z obecnej... Mam taki punkt, z którym jest ryzyko, że go zlikwidują, bo słaba przychodnia, brak lekarzy...
Na prawdę? To mega słaba sytuacja, współczuje. Wyrabiasz plan? Daj znać jak się sytuacja rozwinie.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w ACS AUDIKA sp. z o. o.?
Zobacz opinie na temat firmy ACS AUDIKA sp. z o. o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 161.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w ACS AUDIKA sp. z o. o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 81, z czego 17 to opinie pozytywne, 25 to opinie negatywne, a 39 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy ACS AUDIKA sp. z o. o.?
Kandydaci do pracy w ACS AUDIKA sp. z o. o. napisali 9 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.