ACS AUDIKA sp. z o. o.

3.1 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o ACS AUDIKA sp. z o. o.

Kwiatek
Kandydat
 Pytanie

We wtorek wysłałam Państwu skargę na jednego z Waszego pracownika. Czy informacja do Państwa firmy dotarła? Czy zostały jakieś podjęte kroki w celu wyjaśnienia sprawy? Bardzo proszę o informację. Zostałam brzydko potraktowana, więc oczekuję chociaż racjonalnych wyjaśnień z Państwa strony.

Nadia
Pracownik
@Kwiatek

Witaj. Weź oddech . Nie ma co się tak emocjonować . Z tego co wiem to jest rekruter na rozmowie o czym nie wspominasz . Jeżeli jest problem zadzwoń na naszą infolinie i poproś z działem prawnym lub z działem personalnym o rozmowę . Poproś o adres e-mail na który możesz wysłać swoje roszczenia . Firma jest przychylna i postara się rozwiązać wszelkie niejasności . Pozdrawiam .

Pracodawca

@Kwiatek

Dzień dobry, nam również zależy wyjaśnieniu zaistniałej sytuacji. Otrzymaliśmy Pani pismo i przekazaliśmy je do Zarządu oraz do Działu Prawnego. Proszę spodziewać się odpowiedzi w ciągu 14 dni. Pozostajemy z szacunkiem Zespół ACS Audika

anonim
Kandydat

(usunięte przez administratora)

Kwiatek
Kandydat
 Pytanie

Czy Firma może odnieść do zaistniałej sytuacji.? Czy sprawa z ów pracownikiem zostanie wyjaśniona? Liczę ,że osoba ta poniesie odpowiedzialność za swoje nieprofesjonalne podejście. Zabrała mi jedynie czas. Zepsuła mi mnóstwo nerwów i zdrowia. Jestem zdania ,że ta osoba w ogóle powinna zostać odsunięta pracy z ludźmi....

1

Pracodawca

@Kwiatek

@Kwiatek Dzień dobry, Dziękujemy za wpis. Każda opinia jest dla nas ważna. We wczorajszej rozmowie wyraziliśmy chęć podjęcia dialogu w celu wyjaśnienia sprawy, jednak do tej pory nie otrzymaliśmy żadnej informacji. Jesteśmy otwarci na rozmowę. Czekamy na kontakt na uzgodniony adres mailowy. Pozdrawiamy, Zespół ACS Audika

Viki
Pracownik
@Kwiatek

Szkoda , że nie zaznaczyłaś województwa w którym aplikowałaś o prace . Centrala miała by ułatwione zadanie i mogłaby porozmawiać z osobą odpowiedzialną za ten region i wyjaśnić zaistniałą sytuacje . Pozdrawiam .

Kwiatek
Kandydat
@Viki

Dokładnie firma wie o kogo chodzi. Zostało to wpisane wyżej,że to chodzi o(usunięte przez administratora). Wszystko zostanie opisane w mailu i niech w końcu robią porządek bo to co się wydarzyło to skandal i brak profesjonalizmu. Ile mi ta osobą nerwów napsuła i zdrowia. Liczę,że ta osoba zostanie odsunięta od tego regionu żeby już więcej nie miała możliwość robienia zamieszania ....

Kwiatek
Kandydat
@Kwiatek

Jak widać firma usuwa niewygodne informacje. Boi się prawdy !. Zamiast usuwać to trzeba wziąć za przyjrzenie się pracy dyrektorom sprzedaży w jaki sposób postępują z nowymi ludźmi. Skoro nowy pracownik jest tak traktowany to nie chce myśleć jak są traktowani obecni pracownicy...

Karolina90
 Pytanie
@Kwiatek

A o co chodzi?

Przykro
Pracownik
 Pytanie

Wielka szkoda, że blokujecie komentarze pracowników. Boicie się prawdy, która może ujrzeć światło dzienne?

Czesław
Inne
@Przykro

Co zostało usunięte? Może ktoś zwyczajnie złamał regulamin i dlatego wpis spadł?

Kwiatek
Kandydat
@Czesław

Nie sądzę. Moja opinia również zniknęła,a zostałam potraktowana w tej firmie okropnie, nie zaczynając jeszcze tam pracy.

Kwiatek
Kandydat

Moi Drodzy radzę firmę omijać szerokim łukiem. Jak sam proces rekrutacji przebiegał w porządku. To proces przyjęcia nowego pracownika to jakaś totalna porażka. (usunięte przez administratora) Centrala sama dzwoni jest możliwość sprawdzenia. Nieprofesjonalne podejście. Firma traci możliwość zatrudnienia dobrych pracowników. Niech Pan Prezes się przyjrzy kogo obsadza na te stanowiska bo są czarne owce, które zamiast godnie prezentować firmę robią kręcia robotę.

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Jak wygląda 2 etap rozmowy ? Wiem tylko że rozmowa online z dyrektorem. Jak się przygotować ? o co pytają ?

Pytania

wf

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
Jan
Inne

W czerwcu 2022 roku poddałem się badaniu słuchu w Gabinecie ASC Audika Spółka z o.o. - ODDZIAŁ TUREK, mieszczącego się w Przychodni MEDICUS w Turku, ul. Dąbrowskiego 7. Termin wizyty ustaliła dla mnie moja żona, u której wcześniej dokonano tam badania słuchu. Oceniając bardzo pozytywnie życzliwe jej przyjęcie oraz sam przebieg badania, zarekomendowała też mi badanie w tym Gabinecie. Zgłaszając się do badania zostałem mile przyjęty przez Panią Protetyk. Po dokonaniu czynności „administracyjnych” poinformowano mnie o zakresie badania i jego przebiegu. Badanie przebiegało sprawnie, w warunkach umożliwiających mi skupienie się na wykonywaniu otrzymywanych wskazówek i poleceń. Po badaniu, Pani Protetyk dokonała podsumowania jego wyników i szczegółowo zapoznała mnie z nimi. Wskazała na potrzebę wspomagania mojego narządu słuchu aparatem słuchowym. Diagnoza była bardzo trafna, gdyż pogorszenie się mojego słuchu wyraźnie już wcześniej odczuwałem. Została też przedstawiona mi oferta zakupu dostępnych aparatów słuchowych z uwzględnieniem ich parametrów technicznych, warunków użytkowania, kosztów eksploatacji oraz ceny zakupu. Poinformowano mnie o możliwości skorzystania z dofinansowania przez NFZ. W tym celu otrzymałem skierowanie /wraz z wynikiem badania/ do laryngologa. Oferta była rzeczywistą ofertą, bez znamion nacisku dot. zakupu. Cechowała ją forma zachęty oraz życzliwej rady wskazującej na korzyści wynikające ze stosowania aparatu słuchowego w procesie rehabilitacji narządu słuchu. Stwierdzam, że hasło Firmy Audika: TWÓJ SŁUCH NASZĄ TROSKĄ nie jest pustym sloganem lecz realizowane jest w praktyce przez Personel Gabinetu w Turku /Przychodnia MEDICUS/. Zainteresowanym badaniem słuchu polecam ten Gabinet.

Ona
Inne

Pozytywna

:(
Były pracownik
 Pytanie

Czemu inne oddziały radzą sobie? A wiecznie kilka potrzebuje zastępstwa?

Monika
Inne
@:(

A jakie konkretnie potrzebują zastępstwa?

Mirosław
Inne

Bardzo dobra obsługa. Ujemiętne podejście do klienta.pozdrawiam

Czesław
Inne
@Mirosław

Ktoś ci wcześniej polecał już firmę czy sam na nią trafiłeś?

1
Piotrek
Kandydat
 Pytanie

Witam może mi ktoś powiedzieć jakie są zarobki na stanowisku specjalisty ds obsługi pacjentów?

Call center
Były pracownik
@Piotrek

Zarobki +200,+300 do najniższej krajowej, na plus od razu umowa o pracę na okres próbny, praca opiera się głównie na dzwonieniu do potencjalnych klientów oraz ich pozyskiwaniu, z tego jest się rozliczanym, a dokładnie mierzona jest twoja skuteczność, szkoda że na rozmowie w jasny sposób nie przekazuja info że jest to call center

Piotrek
Kandydat
@Call center

O kurcze tego się nie spodziewałem.. Myślałem że na czymś innym polega ta praca

Marzena
Inne
@Call center

na ile ten okres probny jest ? miesiac a potem normalnie na stale czy jednak dluzszy okres testuja nowych ?

Andrzej
Inne

Właśnie dzisiaj sfinalizowałem sprawę aparatu słuchowego w Waszej firmie. Obsługiwany byłem w placówce Audika w Drawsku Pomorskim. Jestem bardzo zadowolony z jakości usług. Pani protetyk słuchu jest świetna przygotowana pod względem merytorycznym, profesjonalnie podchodzi do problemów klienta. Nie odczułem presji wywieranej na mnie (klienta), abym zdecydował się na zakup produktu, jak to czasem bywa w podobnych sytuacjach. Ponadto Pani protetyk jest bardzo elokwentną, miłą i sympatyczną osobą, a czas spędzony w gabinecie był przyjemnym doświadczeniem. Dziękuję bardzo i polecam tę placówkę.

Monika
Inne
@Andrzej

Super, że jesteś zadowolony z jakości. To ważne, że jest odpowiednie przygotowanie. A jak wgl ceny? Są przystępne?

Nowy pracownik vs doświadczony
Kandydat
 Pytanie

Moi drodzy czy ktoś może mi powiedzieć wytłumaczyć na czym będzie polegać stanowisko specjalista do obs.pacjenta...chce rzucić jeszcze w tym miesiącu obecna pracę w korpo jako handlowiec mam dość nagonki i presji na plany sprzedażowe...jak to wygląda w AUDIKA jeśli bym się zatrudnił bo pojawiło się ogłoszenie w moim mieście..kto odpowiada za sprzedaż i wyniki oddziału bo czytając komentarze zupełnie się pogubiłem?i jak z premia czy są bywają i zasady naliczenia na tym stanowisku?...błagam o info konkretne i jak najwięcej odpowiedzi?

14
2022
Pracownik
 Pytanie

Napisze ktoś o co chodzi z tymi kompetencjami? Co się pod tym kryje?

1
Asia
Pracownik
@2022

Myślę, że takie pytanie warto skierować do swojego przełożonego :)

Protetyk
Pracownik
@Asia

Dobrze wiedzieć kogo pytać, bo u nas nasz przełożony już poinformował, że u niej w Regionie kompetencje są nieważne, właściwie wszystko jest nieważne (teraz się okazuje). Raz w roku przysługuje Ci możliwość wnioskowania o podwyżkę ale to też u niej a jak wiadomo od wielu lat ????podwyżek w naszej firmie nie ma ????????

Pracownik
Pracownik
@2022

Kompetencje to nic innego jak sprzedaż i osiąganie jak najlepszych celów sprzedażowych przez ciebie

Pracownik
Pracownik
@Protetyk

Ważne żebyś osiągała dobre wyniki sprzedażowe

Danuta
Inne

Pierwszy krok, który zajmie Ci... 5 minut .Pięknie napisane ale w przypadku mojej mamy te 5 minut ciągle trwa .Byłam z moją mamą u laryngologa bo słabo słyszy (27 pażdziernika) Pan doktor zbadał i polecił badanie w Waszej firmie .Następnego dnia badanie takie zostało wykonane. Zalecono aparaty sluchowe .Skontaktowalam się z przedstawicielem w Białymstoku jak bedzie przebiegala cala procedura z zalozeniem aparatów. Mama jest emerytką ,więc zeby zmniejszyć koszty zakupu aparatów postanowiła wystąpić o refundację części kosztów. Żeby złozyc dokumenty trzeba dołączyc wynik badania. Udałam się do lekarza z którym firma współpracuje po zaświadczenie i wynik .Wyniku nie ma , inne z tego dnia były .Pan doktor chciał pomóc i zadzwonił no cóz nic nie wskórał . Wyniku nie ma, bo Pani badająca podobno zapomniala go zostawić. Dzwonię do tej Pani następnego dnia i proszę o przesłanie wyniku na adres domowy bo nie mam możliwości odebrania go w inny sposób. Jest zgoda .Czekam 3 dni listu, nie ma (odległośc między miejscowościami 27 km). Dzwonię ponownie.Pani twierdzi że wysłała. Czekam kolejne 3 dni ,bez zmian .Dzwonię do placówki a pani mnie informuje ,że ten list wrzuciła do skrzynki z której listy wyjmuje się raz w tygodniu a ona o tym nie wiedziała. A może z tym listem jest tak jak w wierszu o Grzesiu Klamczuchu i jego cioci . Badanie było wykonane 28 pażdziernika za parę dni mija jego ważność jako dokumentu dla komisji przyznającej refundację. Wczoraj zawiozłam mamę na badanie do konkurencyjnej firmy.Wykonano badanie i wydano wynik. Dziwię się bardzo ,że firma ,która tak zachęca do korzystania z jej usług ma takie podejście do klienta a może moja 90 letnia mama nie zasługuje już na dobre traktowanie. Miałam dobre chęci i chciałam skorzystać z usług Sluchmedu ale cóż pójdziemy do konkurencji.

Pracodawca

@Danuta

Szanowna Pani, dziękujemy za przesłanie opinii. Jest nam przykro, że pomimo naszych starań sytuacja, którą Pani opisuje, miała miejsce. Chcemy wyjaśnić całą sytuację i zaproponować dla Pani mamy satysfakcjonujące rozwiązanie. Prosimy o bezpośredni kontakt na nr tel. 81 534 97 97, wew. 60. Z poważaniem Zespół ACS Słuchmed Sp. z o.o.

Danuta
Pracownik
@ACS AUDIKA sp. z o. o.

Nie ma co wyjaśniać .W dalszym ciągu uważąm,ze brak u Państwa pracowników profesjonalizmu .Wczoraj dostałam wynik badania ,który podobno wysłany był 16 listopada i zaginął w skrzynce otwieranej raz w tygodniu. Data na kopercie 22 listopad i pieczątka priorytet ( pieczątkę chyba postawił jakiś pracownok zamknięty w skrzynce) Ok, niech i tak będzie .Co do wyniku to kartka bez daty bez nazwy placowki która dokonała badania i bez nazwiska osoby badającej .Nie jestem profesjanalistką ale wydaje mi się ,ze audiogramu tonalnego nie dostaje się odręcznie wypełnionego dlugopisem -możę się mylę. Badanie jakie zrobiłam w innej firmie jest zapisem komputerowym .Wartość przesłanego mi wyniku jest żadna bo dla komisji lekarskiej nie stanowi dokumentu.

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Danuta

Dzień dobry,a od kiedy to pacjenci wydaja opinie na temat firm na portalu gowork? Jak widac konkurencja nie śpi tylko bawi sie w pisanie fałszywych opinii. Żenujące dziewczyny

Pacjent
Inne
 Pytanie
@Pracownik

A pacjenci nie mogą tu napisac swojej opinii? Tylko pracownicy?

klient
Inne
@Danuta

dziękuję za opis sytuacji

Protetyk
Pracownik
 Pytanie

Ktoś coś wie na temat nowych wynagrodzeń? Miało być ujednolicone i.... Czy ktoś coś wie czy u Was w regionie już dyrektorzy zmieniają podstawy?

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Protetyk

Dokładnie, miały być pokazane widełki, a tu cisza i dyrektorzy znowu według swojego uznania będą ustalać niewiadomo co, podwyżkę? wyrównanie?, ale do czego mają się odnieść? I znowu będą nie domowienia. A może warto tego unk

Protetyk
Pracownik
@Pracownik

Dlaczego Dyrektor nie informuje o możliwościach podnoszenia swoich kompetencji a co za tym idzie możliwości zwiększenia swojego wynagrodzenia. To że dyrektor wyuczył się mówić "ludzkim" głosem nie oznacza że coś się w Regionie zmieniło. Nadal ma nas daleko w głębokiej (usunięte przez administratora)

1
Finanse
Kandydat
 Pytanie

Ile zarabia się na stanowisku obsługi pacjenta?

3
Honorata
Inne
@Finanse

wysyłasz CV? też jestem zainteresowana, jak przejdziesz rozmowę do daj znać jak poszło i jakie wrażenia :)

Odpowiem chętnie
Pracownik
@Finanse

Zdecydowanie za mało w stosunku do wymagań. Niby masz umawiać wizyty, ale jest tego więcej. Duża presja i wieszający się wiecznie system. Okolice najniższej +200,300zł.

anonim
Kandydat
 Pytanie

Kraków jak pracuje się Wam w tej firmie? Jak realnie wygląda stanowisko obsługi pacjenta?

gosc
Kandydat
 Pytanie

Czym jeżdż przedstawiciele?

1
Bartek
Pracownik
@gosc

MPK. serio

Inga
Kandydat
 Pytanie

Proszę o informację dot. Stanowiska: Specjalista ds. Obsługi pacjenta w firmie ACS Audika(Słuchmed) Kto poleca i dlaczego? Badz kto nie poleca i dlaczego? Będę wdzięczna za informację.

Arek0000
Inne
 Pytanie

Jak wygląda praca asystenta w dziale prawnym? Jak wygląda kwestia zarobków ?

meggi35
Kandydat
 Pytanie
@Arek0000

Jesteś już po rozmowie? Możesz powiedzieć jak wyglądała?

Honorata
Inne
@Arek0000

też proszę o jakieś informacje bo mnie to zaciekawiło :) mam doświadczenie na podobnym stanowisku. przyjęli cię?

niezdezydowana
Kandydat
 Pytanie

Cześć, pytanie do dziewczyn z Białegostoku. Jak atmosfera w pracy? Dużo słyszałam negatywnych opinii np. o Geersie i strasznie boje się, że tutaj może być podobnie. Ktoś, coś? I jak z zarobkami? Idzie wyrobić plan czy raczej ciężko?

Honorata
Inne
@niezdezydowana

A kiedy będziesz aplikować? Ja się zastanawiam, ale może spróbuje w nowym roku. Też mam spore wątpliwości :(

Niezdecydowana
Kandydat
@Honorata

Już aplikowałam i pracę dostałam, teraz tylko zastanawiam się czy rezygnować z obecnej... Mam taki punkt, z którym jest ryzyko, że go zlikwidują, bo słaba przychodnia, brak lekarzy...

Honorata
Inne
@Niezdecydowana

Na prawdę? To mega słaba sytuacja, współczuje. Wyrabiasz plan? Daj znać jak się sytuacja rozwinie.

Zostaw merytoryczną opinię o ACS AUDIKA sp. z o. o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w ACS AUDIKA sp. z o. o.?

    Zobacz opinie na temat firmy ACS AUDIKA sp. z o. o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 161.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w ACS AUDIKA sp. z o. o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 81, z czego 17 to opinie pozytywne, 25 to opinie negatywne, a 39 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy ACS AUDIKA sp. z o. o.?

    Kandydaci do pracy w ACS AUDIKA sp. z o. o. napisali 9 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

ACS AUDIKA sp. z o. o.
Przejdź do nowych opinii