Firma solidna, telefon służbowy, tablet. Praca w miarę zrejonizowana jesteś z woj. lubuskiego to tam pracujesz, jesteś z dolnego śląska też tam pracujesz. Taryfy wożą pracowników. Jeżeli się zdarzy praca raz na pół roku gdzieś w Polsce, masz hotel i śniadanie zapewnione, czasami i obiad się zdarza. Dieta wynosi 30 zł. Siedzisz w domu za pomocnika czy ustawiacza masz 2600 jak chcesz dorobić nikogo to nie interesuje. Wyrabiając normę 3100 km pomocnik ustawiacz masz 3100. Jeżeli koło 4000 km masz od 3600 do 4600. Maszyniści siedząc w domu 3000 zł . Norma 5000 zł. koło 4000 km 5600 zł. Dyspozytura jeżeli chce cię wysłać w miejsce gdzie nie znasz bocznicy stacji możesz odmówić bez żadnych konsekwencji. A jak chcesz jedziesz na własną odpowiedzialność. Bez znajomości szlaku nigdzie nie pojedziesz. Lokomotywy super class 66, 311d-borsuk nie komfortowe. Na następny rok Dragony z podwójną trakcją. Osobiście polecam nie ma tragedii jesteś w domu i pracujesz. Po zmianie prezesa spółki dużo się pozmieniało. Jeżeli masz ochotę jechać swoim autem do pracy masz 0,5 gr za km. Niektórzy pokupywali auta z lpg małolitrażowe żeby na aucie jeszcze dorobić. Auto zostawisz we Wrocławiu wracasz taryfą po auto wołasz hotel wyśpisz się i wracasz do domu. Nikt nie pracuje dalej jak 200 km poza domem. W sytuacjach awaryjnych raz na pół roku pojedziesz 400 km poza dom. Masz hotel, taryfe do dyspozycji. 2 dni poza domem nikogo nie skrzywdziło. POLECAM WYPŁATA NA CZAS, DRUKARKI i LAPTOPY na lokomotywach papiery robisz na laptopie i wysyłasz do PLK jest OK! Potrzebujesz zaliczke jak kasy Ci braknie i masz w ten sam dzień na koncie.
a ja maszyniści zarabiają ?
Witam. Jeśli chodzi o pracę w serwisie... Bywają ciężkie dni gdzie zapierdzielesz od rana do wieczora. Czasami dużo czasu poświęcasz na czekanie aż lokomotywa przyjedzie. czasem jest to 12 godzin pracy a czasem 6. Wszystko zależy od tego jak zaplanują Ci pracę. Zarobki od 2100 + diety + premia (jak dostaniesz dobrego Team Lidera to ok 500zł netto). Hotele opłaca firma i wg mnie są dobre. Jeśli chodzi o czas pracy to dwa weekendy wolne dwa pracujące i raz w miesiącu 4 dni wolnego. Polecam
Rozmowa kwalifikacyjna to jakaś masakra, pytają o takie szczegóły które widnieją tylko w instrukcjach, i jak bys miał prom kosmiczny pilotować, no i najlepiej żebyś miał wszystkie papiery,(ustawiacz rewident, maszynista) 25 lat i 20 lat doświadczenia na ww stanowiskach.
mnie pytali o rysunek techniczny,co bym robil jakby lokomotywa sie paliła, czy pije alkochol różnego rodzaju są pytania nie tylko z jednej dziedziny
Czy ktoś wie kiedy będą wyniki rekrutacji na serwisanta, też byłem na rozmowie, powiedzieli, że jak skończą mobilne rekrutacje to zadzwonią. Zarobki niby 3-4tys. tylko nie wiem czy netto czy brutto.
byłem na rozmowie i 2 gosci pyta o wzzystko trzeba wiedziec wszystko i miec znajomosc wszystkiego i odpowiadac bez zająknięcia inaczej niema szans
Teraz freightliner.pl szuka samodzielnego księgowego lub księgowej, na stanowiska typowo fizyczne nie rekrutują.
czy ktoś pracował dłużej niż 2 tygodnie? chętnie poznam opinie stałych lub byłych pracowników, którzy mają za sobą konkretny staż i znają lepiej frmę
mam pytanko jade do tej firmy za tydzień, jestem umuwiony na rozmowe w sprawie pracy jako serwisant, ogólnie pracuje 10 lat na kolei ale gdzie indziej.czy ktos moze powiedziec jak tam jest? warunki finansowe mnie interesują i warunki pracy, podobno robią 2 tyg a 2 maja wolne? jest to tak? spia w hotelach z tego co słyszałem czy firma za to płaci czy z własnej kieszeni to jest? jak wyglada rozmowa rekrutacyjna bo podobno sa 2 rozmowy kiedy ta druga? jakie pytania zadawają?
marko jak chcesz przyjsc do firmy to wkuj dobrze E1 i ogolne przepisy Ir1 a napewno sobie poradzisz :) firma wymaga wiedzy od pracowników
jak byscie panowie pracowali w tej firmie i mieli szkolenia to byscie wiedzieli pozdrawiam:)
ta data niby to jest to :)Dz.U. 2005 nr 172 poz. 1444 Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 lipca 2005 r. w sprawie ogólnych warunków prowadzenia ruchu kolejowego i sygnalizacji
Te wasze jt42c to juz przezytek na zachodzie,np w niemczech praca na niej to tylko 8 godz,ze wzgledu na halas i wibracje. Nie dajcie sie zwariowac,pozniej bedziecie nazekac na zdrowie.
bylo nawet pytanie na rekrutacji kiedy odbyla sie bitwa pod warna
A jeśli chodzi o pracę w biurze w Warszawie, jakie warunki? płaca, też duża rotacja?
Warto!
mam pytanko jakie tam są zarobki ogólnie wszystko?czy warto spróbować zlożyć podanie
Dokładnie jest tak jak opisują inni- mieszkasz na poludniu kraju to dyspozytor wysyla ciebie na polnoc kraju do pracy a tego z polnocy na poludnie kraju . Dwoch ludzi jedzie albo pociagami albo swoimi samochodami do pracy oddalonej od domu o 300 - 400 km . Najciekawsze jest to ze nikogo nie interesuje gdzie zostawisz swoje auto. Dla nich masz stawic sie do pracy!! Czyli jedziesz cala noc do pracy i nastepnie pracujesz na wykaz 12- 16 godzin a jak nie ma zmiany to na "zeszyt" do bólu (bylo i 21 h) . Ze jeszcze nie doszlo tam do wypadku to cud .. Pewnie dla tego jeżdżą w podwójnej trakcji - jeden prowadzi drugi spi . Co do bezpieczenstwa to fakt ze bez znajomosci szlaku lub stacji robi sie manewry . Zalatwili sobie ze znajomosc nabywa maszynista tylko po 2 jazdach na danej trasie ( zaden nie jest w stanie zapamietac calej trasy np . z Katowic do Bydgoszczy po 2 jazdach) Czesto bywa ze wysylaja ciebie gdzies w Polskie powiedzmy do Wrocławia (jedziesz samohodem ktory tam zostawiasz) a konczysz np w Suwałkach !!! i zamiast do domu wracasz po auto i dopiero do domu. Albo inny przyklad wolaja ciebie do Poznania na manewry nastepnego dnia masz wolne ale kolejnego dnia masz prace ale w innym miescie jakies 100 km od poznania ,jedziesz pracujesz a dyspozytor informuje ze nastepny dzien masz wolny ale pojutrze masz prace w Łodzi i tak przez tydzień lub dwa ( do domu ci sie nie oplaca wracac i zyjesz jak singiel w hotelach bez wyzywienia. O przepraszam Prezesi kiedys zwrocili nam uwage ze za darmo nie siedzisz w hotelu przeciez placa tobie diete (23 zł za caly dzień ) czyli starczy na sniadanie a reszte dnia na glodzie. Wiecej wydajesz niz zarabiasz . Kazdego wysylaja na szkolenia ( uprawnienia na Manewrowego / ustawiacza / rewidenta) po to aby podpisac tz. lojalkę na 3 lata albo zaplacisz za szkolenie. I chlopaki tyraja w tej firmie jak niewolnicy .........
Zgadzam się w 100%. Ludzie tam pracujący nie mają pojęcia o technice kolejowej. Jaka to firma widać po ogłoszeniach. Ciągle i te same. Duża rotacja = kiepska firma. Równanie które opisuje wszystko.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Freightliner.Pl?
Zobacz opinie na temat firmy Freightliner.Pl tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 14.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Freightliner.Pl?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 1 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Freightliner.Pl?
Kandydaci do pracy w Freightliner.Pl napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.