Witam chciałbym się zapytać czy firma zatrudnia samych rewidentów jeśli tak to na jakie zarobki można liczyć, posiadam dość spore doświadczenie i jeszcze mam uprawnia ustawiacza. Dziękuję za szczere odpowiedzi
@Greg, co wpływa na Twoje zainteresowanie freightliner.pl jako pracodawcą? Czy są to może opinie innych osób? Proszę Cię o wypowiedź na ten temat.
Nie macie czego sie bać, nie kradniesz, nie pijesz to po pracujesz. Na pysukujesz coś nawywijasz wezwie ciebie kierownik na dywanik po rozmawia wyjaśni popatrzy pszychylnym okiem. Kasa po 2 latach pracy 5500 po awansie rewidenta czy kierownika pociągu czy ustawiacza. Maszynista po kolei , awansuje i po 5 latach ma 7 000 zł. Na początek ok. 6 000 zł. Taksówki cały rok hotele dalej bez zmian tylko firma stawia poprzeczke dla hotelazy i nie spisz w hotelu ponizej 3 gwiazdek. Idziesz na rozmowe o prace przepisy, sygnały, semafory i wyjątki musisz znać. Budowa wagonu podstawa, próby w jednym palcu i wzory do karty próby hamulca. Po 3 miesiacach umowa na stałe a w państwówce cykają po roku czy 2 lata. Nie bać się na prawde solidna firma, śmiem twierdzić że być może najlepsza na rynku. Tablety, komórki, laptopy internet drukarki dalej są. I dragony wkońcu przyszły super sprawa. Wymagana wiedza i doświadczenie, nikt z ulicy bez praktyki nie przyjdzie.
Pracujesz jeszcze w tej firmie? Bo jestem zainteresowany przeniesieniem sie do freightlinera i mam pare pytań
Czy tak dobrze się pracuje, że od dłuższego czasu nikt nie zagląda na forum? Potrzebujecie ludzi?
Niestety nie potrafimy docenić, że mamy dobrą firmą!!
Pan Adam [dyspozytura] wymusza na swoich pracownikach fałszywe opowieści o tych, którzy mu się nie podobają - jest to mobing!!!
@anonymous, z uwagi na to, że jesteś pierwszym użytkownikiem, który zdecydował się na pozostawienie wypowiedzi na tym forum w 2018 r. proszę Cię o przedstawienie swojego zdania na temat freightliner.pl jako pracodawcy. Jak długo współpracujesz z tą firmą i w oparciu o jakie warunki? Aktualne informacje o freightliner.pl będą wzięte pod uwagę przez wszystkie zainteresowane osoby współpracą z tą firmą.
Witam. Proszę o informacje jak to jest w fpl-u odnośnie pracy na stanowiskach bezpośrednio związanych z prowadzeniem ruchu czy np maszynisci są zatrudniani w charakterze rewidentow i ustawiaczy ew zwrotniczych czy jeśli się jest zatrudniony jako maszynista to pracuje się tylko jako maszynista?
Nie. Przychylne wypowiedzi chyba same szefostwo pisze , aby ocieplić wizerunek Firmy. Fakt że jak był prezes M i jego zastępca D to by (usunięte przez administratora) Prawdą jest że jeździłem z Północy Polski zrobić manewry w Kaliszu, Łodzi, Suwałkach, Rogoźnicy , Szczecinie itd. Nie interesowało ich że jedzie się pociągiem 10 h lub samochodem 8 h do pracy. Masz być na 5 rano i pracować 12- 16 h. A jak słabo idzie rozładunek to do oporu. Z jazdami też było nie ciekawie. Jedziesz do Szczecina samochodem , dalej pociąg do Gorzowa lub Wrocławia. Tam możesz spac i jechać do Łodzi. A auto w Szczecinie !!!. Fakt jest taki ze manewry robiło się bez znajomości stacji. A teraz najciekawsze. Awans masz po 2 latach . Jedni dostali po 6 miesiącach ( Lizusy?) inni po 8- 10 miesiącach . Następni po 14- 18 miesiącach. Ja czekałem 2 lata i nie dostałem bo warunek był jeszcze że trzeba wyjeździć ileś tam km. A na manewrach tylko 120 km dawali. To jak je wyjeździć ? Czy to pracownika wina że nie wyjeździł tych km? Zarobki hmmm mówią że maszyniści zarabiają po 4500 - 5000 tyś. A tak naprawdę to więcej wydasz na delegacje , wyżywienie , dojazdy niż zarobisz. Prawdą jest jak ci dyspozytor zrobi rundkę po Polsce. Manewry 1 dnia w Poznaniu, 2 dzień wolny , 3 dzień Kalisz, 4 dzień wolny, 5 dzień Łódz , 6 dzień wolny i jak chcesz? Wracasz do Poznania na następny maraton czy do domu? Bywało tak że jestem w Szczecinie i pytam się o pracę , słyszę że nie ma i mam wracać do domu. W połowie trasy mam tel. że o 5 rano mam być pod Inowrocławiem . PO dojechaniu na miejsce okazuje się że pociągu nie ma o 5 tylko przyjechał o 8. Inna drużyna zabrała lokomotywę i pojechała do Bydgoszczy na przegląd. A ja zostałem sam bez lokomotywy z wagonami na stacji , nie na bocznicy. Po tel. do dyspozytury , dowiaduję się że rozładunek będzie o 19 - 20 . A na pytanie co mam robić to powiedzieli mi że mam siedzieć na stacji i czekać. Każdy pracownik kierowany jest na kurs , ustawiacza, manewrowego i rewidenta. Czy chcesz czy nie. Za kurs już firma niby zapłaciła i jeśli nie pojedziesz to masz im zwrócić kasę. A jak pojedziesz to na 2 dzień dostajesz lojalkę do podpisu na 3 lata. Większość tam siedzi bo ma podpisaną lojalkę. A ci co nie mieli odchodzą do innych przewoźników. Dużo przeszło do Lotos Kolej gdzie jest o niebo lepiej. Zarobki jasne i większe . 1 prawo kierowania 4000 tyś brutto , 2 prawa kierowania 4300 brutto + premia przewozowa, premia kwartalna, delegacje i nadgodziny. W FPL masz 3000 brutto + kilometrówkę . Dziękuję bardzo.
Bardzo często w ofertach pracy podane są stawi wynagrodzeń. Jednka nie zawsze pracodawca musi o tym pisać w ofercie. Zazwyczaj na rozmowie dowiadujemy się o stawkach obowiązujących an danych stanowiskach. @Logo258, firma wymaga znajomości języków obcych ponieważ wchodzi w skład brytyjskiego operatora kolejowego,gdzie posiada również swoje oddziały w kilku miastach europejskich.
Żymon Ty podajesz zarobki netto czy brutto? Co do kolejarzy to domyślam się że są one netto skoro mają konkurować z budżetówką
To ja opowiem jak jest w warszawskim biurze. Zarobki - na poczatek 2,5-3,5k dla szeregowego pracownika etatowego. Na plus - bardzo dobra atomosfera w większości działów, tylko w dyspozyturze jest ciśnienie i zdarza się że lecą głowy, w pozostałych działach trzeba się naprawdę napracować żeby wylecieć:) Na minus - niewielkie możliwości awansu i rozwoju, podwyżki należą do rzadkości. Fajna praca dla kogoś zaraz po studiach, zespół jest stosunkowo młody.
(usunięte przez administratora)
rzeczywiście z tego co wiem to niemiecki jest u nich podstawą. Co raczej dziwić nie powinno patrząc na firmie i znając ją trochę
Maszynista, ustawiasz, rewident nie ma obowiązku znać niemieckiego. I tego też firma nie wymaga. Jest to dodatkowym atutem.
Kolego o nicku roman . Co do Kilometrówki ro jesteś w błędzie. Nie wprowadzaj ludzi w błąd. Ustawodawca przewidział maksymalną stawkę dla pracownika . 85gr/km to stawka maksymalna. W przypadkach, o których mowa w ust. 3, pracownikowi przysługuje zwrot kosztów przejazdu w wysokości stanowiącej iloczyn przejechanych kilometrów przez stawkę za jeden kilometr przebiegu, ustaloną przez pracodawcę, która nie może być wyższa niż określona w przepisach wydanych na podstawie art. 34a ust. 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2012 r. poz. 1265 oraz z 2013 r. poz. 21). Stawkę ustala umowa pomiędzy pracownikiem a pracodawcą i nie może być wyższa niż określają to przepisy . Stawka którą otrzymują pracownicy jest ustalona w umowie i nie jest wyższa niż 85gr. Pozdrawiam . (usunięte przez administratora)
Witam. Większość opini negatywnych to hejt. Bez komentarza. Osoby zadowolone nie mają czasu i potrzeby na pisanie opini. Piszą z reguły niezadowolone osoby które rozstały się z firmą za swoje grzechy . W innym wypadku podpisały by się z imienia i nazwiska. Pracuję w FPL od 5 lat i nie zamierzam zmieniać firmy. Wszystko na czas.Porządek. Tablet. Telefon. Komunikacja wzorowa.Rozkład jazdy ,karta pracy ,wykaz ostrzeżeń stałych elektroniczny. Delegacja 30 zł /dobę .Kilometrówka za dojazd do pracy. ( 4. W przypadkach, o których mowa w ust. 3, pracownikowi przysługuje zwrot kosztów przejazdu w wysokości stanowiącej iloczyn przejechanych kilometrów przez stawkę za jeden kilometr przebiegu, ustaloną przez pracodawcę, która nie może być wyższa niż określona w przepisach wydanych na podstawie art. 34a ust. 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2012 r. poz. 1265 oraz z 2013 r. poz. 21).Zwrot kosztów. Hotele. Taksówki. Polecam. info (usunięte przez administratora)
smialo Wiki wyslij brata a Ciebie zapraszam domnie :)daj jakis kontakt na siebie
Firma wzorowa ,ludzie bardzo pozytywnie nastawieni na prace ,zarobki super, polecam jak najbardziej
NIE NIE NIE ODRADZAM WSZYSTKIM
Hmmm....mam trochę wątpliwości co do nie których opinii o FPL, ale są one tutaj już kilka lat. Bynajmniej te pierwsze. Może rzeczywiście się coś zmieniło, ale czy na lepsze czy na gorsze, tego nie wiem. Podoba mi się opinia @~pracownik, ponieważ brzmi bardzo wiarygodnie. Acz kolwiek, to jest internet i za bardzo nie można wierzyć wszystkim, a takie zniechęcające opinie użytkowników być może są tylko po to, aby nie robić sobie konkurencji ww. firmie :) Sam jestem zainteresowany pracą w FPL`u jako maszynista. Więc może ktoś by mógł udzielić nowych informacji jak rzeczywiście jest w firmie? Pozdrawiam
Pracowłem tam to wiem omijajcie to szerokim łukiem
Z tego co wiem to ustawodawca przewidział kilometrowke powyżej 900 cm3 w wysokości 0.83 zł, a w autach do 900cm3 0.52 zł. Wiec skąd w fpl-u taka stawka 0.50 zł?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Freightliner.Pl?
Zobacz opinie na temat firmy Freightliner.Pl tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 14.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Freightliner.Pl?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 1 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Freightliner.Pl?
Kandydaci do pracy w Freightliner.Pl napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.