Cześć Zastanawiam się nad pracą w centrum hipotecznym, powiecie coś? Jak tam się pracuje? Jak przełożeni? Jaka kasa?
Jako klient jestem zbulwersowany Obsługa Klienta - z mojej strony prośba o kontakt po godzinie 16 dzwonienie i przeszkadzanie i na koniec wiązanka to niech Pan do mnie zadzwoni i rozłączenie się w dobrym tonie jest poczekać aż to osoba dzwoniącą rozłączy się pierwsza ale może dzisiaj tego nie uczą w CALL centr
Cześć i czołem! Jak wyglądają zarobki na stanowisku Bankiera Klienta Biznesowego? Jak atmosfera i plany? Dziękuję bardzo za rzetelne odpowiedzi i pozdrawiam!
Cześć. Czy ktoś może podać jaka jest podstawa brutto na stanowisku Starszy Bankier Klienta w Warszawie?
Starszy ma max 5000brutto, dużo wyższy plan. Jak trafisz na oddział gdzie jest duży ruch to spokojnie można go zrobić. Ale jeśli będziesz w takim gdzie przez cały dzień jest kilku klientów, to ciężko ten plan zrobić.
Przebieg rekrutacji to porażka wizualna dla Alior Bank. Wysłane CV. Po niedługim czasie dzwoni Pani z HR. Umawia się na rozmowę telefoniczną. Następnie drugi etap to rozmowa z HR i przełożonym. I tu jak zawsze zaczyna się śmiech. Pytania z rozmowy telefonicznej są powielane. Na plus jest atmosfera i czas trwania rozmowy. Następnie Pani z HR zapewnia, że do 2 tyg nastąpi info zwrotne.... i tak już czekam 1,5 miesiąca. Zero odpowiedzi, zero informacji, że np. proces się przedłuża. MASAKRA. Jeśli już na starcie jest takie podejście do pracownika (potencjalnego) to wyobrażam sobie co jest kiedy jesteś związany umową o prace. Zdecydowanie odradzam chyba, że ktoś lubi czuć się olewany
standardowe
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Czy orientuje się ktoś czy w Alior Banku dział rekruatacji jest jeden dla wszystkich działów czy każdy dział ma osobny? Chciałabym wiedzieć czy jak wysyłam cv na oferty z różnych działów to one trafiają do tych samych osób.
Jest kilka osób od rekrutacji i każdy ma inne działy, więc docelowo CV trafiają do różnych osób.
Praca w call center w tym banku to porażka. Ogromna rotacja, cały czas szkolenia nowych pracowników, którzy zaraz odchodzą. Każda minuta pracy wliczana do premii, o której można zapomnieć. Dodatkowo około 100 telefonów przez cały dzień od bardzo roszczeniowych klientów. Bardzo nie polecam.
Not fair. Pan Manager nie przedłożył mi umowy pomimo że do samego końca zapewniał że ja przedluzy. Wykorzystał moja naiwność. Pogrzebał moje plany, jednym podpisem zrojnowal mi życie. Przez firmę byłem dobrze oceniony merytorycznie Była to jego decyzją beż podania przyczyny...
To częsta praktyka Aliora. Przetrzymują do ostatniej chwili z przedłużeniem umowy i zostawiają pracownika na lodzie informując go ostatniego dnia, że jednak umowa nie zostanie przedłużona
a w firmie jest jakaś procedura odwołania? np. do działu kadr lub do centrali gdzieś, gdzie oni mogą to jakoś sprawdzić i zrewidować albo zwyczajnie skontrolować tego menagera?
Minął prawie rok odkąd nie pracuję w tej firmie i wreszcie mam zdrowie psychiczne aby się wypowiedzieć o jakości pracy w placówce. Wiadomo jak to w bankach najważniejsza jest sprzedaż i jeżeli nie uruchomisz kredytu to nie dostaniesz zaplanowanego na początku roku urlopu. Codziennie będą straszyć, że na Twoje miejsce są inni lepsi i że mogą Cię wyrzucić. Na L4 pójść nie możesz bo "zapalenie płuc to nie choroba" a jak już jakimś cudem pojedziesz na urlop/zwolnienie to będą do Ciebie dzwonić i Ci kazać wykonywać telefony do klientów bo może chcą kredyt. Kiedy wyrobisz premię, to nagle się okaże, że pod koniec miesiąca zmienili interpretację 20 stronnicowego regulaminu wypłacania premii i jej w ogóle nie dostaniesz. Bezpiecznie w tej pracy też się niestety czuć nie można. Środki z ZFŚS znikają na premie dla osób wyższego szczebla a Ty na dole się ciesz, że nikt na Ciebie nie doniósł bo się spóźniłeś 1min. Codziennie nadgodziny, oczywiście bezpłatnie i stanie nad głową z zegarkiem w ręce, odmierzając równe 15min przerwy. Regionalny dyrektor o tym wie, to widzi i to ignoruje także jesteś sam z donoszącymi współpracownikami a to wszystko za nieco ponad najniższą krajową :D
Sama pracowałam rok w tej firmie . Jako Dyrektor , nie potrafię zrozumieć zgody i tolerowania takich metod pracy w firmie Alior . Mobbing, staszenie , przekleństw, brak umiejętności zarządzania ludźmi to metody wyższej kadry managerskiej . Myślę, że zarząd wie o tym doskonale. Wszyscy wiedzą
Praca w jednym z oddziałów w centrum Warszawy, pensja na start - zawrotne 4000brutto na st. Bankier Klienta, jak na stolice to mega słabo. Praca głównie polega na telemarketingu cały dzień i naciąganiu na kredyty. Ekipa z oddziału bardzo spoko (poza Dyrektorką). Twój urlop i prośby o jakiś dzień wolny jedynie pod warunkiem dobrej sprzedaży. Pani Dyrektor uważa ze praca w Aliorze to wręcz zaszczyt! Nie można mieć odmiennego zdania bo zaraz pójdzie na zaplecze i Cię zjedzie do koleżeństwa. Wszystko trzeba samemu ogarniać i non stop o czymś przypominać we własnej sprawie, kompletny brak umiejętności do zarządzania zespołem, fochy, humorki to codzienność. Potrafi zmieszać Cię z błotem przy innych pracownikach i przy klientach. Niestety prezencja nie idzie w parze z komunikacja między ludzka. Chaos i bałagan ze wszystkim. Jak ktoś lubi prace w takim rozgardiaszu i jest cicha myszka to niech próbuje. Ja nie polecam, odejście z Aliora było słuszna decyzja!!!
Ktoś wie ile realnie można dostać na stanowisku BH w oddziale? Miasto 100k Postrawa/premie? Mam spore doświadczenie. I bez urazy ale nie interesują mnie wywody niezadowolonych z życia nierobów :) Konkrety.
Pisze z zapytaniem odnosnie dwoch kwesti: Czy „Oddział Premium” to jakas wew. nazwa firmy, a na co dzien obsluga klientow segmentu detalicznego????? Czy jest to oddzial dla klientow zamoznych? Czy stanowisko „Bankier” w takim oddziale to detal czy segment wyzej? Jakie realne zarobki(podstawa/premia) ksztaltuja sie na takim stanowisku w duzym miescie typu Wroclaw/Poznan/Warszawa?
Nie wiem jak pracuje się w AB, ale słów kilka napiszę o rekrutacji. A bardziej stracie czasu na rekrutację. Na początek rozmowa 2 na 1. Miła Pani z HR oraz przyszły Pan Kierownik. Rozmowa on-line w miłej atmosferze. Po niej dostałem zadania praktyczne (aplikowałem na stanowisko Data Science) oraz czas 7 dni na ich rozwiązanie. Do tego czasu wszystko naprawdę wyglądało spoko. Gdy mijał termin, wysłałem swoje rozwiązanie. Zadania można podzielić na dwie części - te związane z excelem oraz związane z jęz. programowania, w których ma działać przyszły Data S. Szczerze powiedziawszy, to chyba coś namieszałem z tej części z excel, bo nie byłem z niej zadowolny. Ale według mnie dość dobrze i mocno przyłożyłem się do drugiej części. Jednak moje zdziwienie było bardzo duże gdy odebrałem maila z odpowiedzią od Pana Kierownika, który napisał o tej pierwszej części. Opisał szczegółowo czego zabrakło i na koniec dodał, że nie ma on w zwyczaju sprawdzać drugiej części jeśli tej pierwszej nie oceni na poziomie bardzo dobrym. Trochę zdębiałem, bo poświęciłem sporo prywatnego czasu na ich rozwiązanie, więc chciałem chociaż mieć świadomość czy rozwiązałem je dobrze. Niestety Pan Kierownik już nigdy do mnie nie napisał, mimo że napisałem mu, że chciałbym jednak jakiś feedback z drugiej części. Także dla Szanownego Pana Kierownika taka rada, którą i tak pewnie będzie miał w głębokim poważaniu - może po prostu warto o tym wspomnieć na samym początku rekrutacji - że jeżeli excel nie jest rozwiązany w sposób celujący, to nie męcz się człowieku i nie wysyłaj mi drugiej części. A tak wyszło jak w większości rekrutacji w naszym pięknym kraju - bez szacunku dla pracy kandydata.
Jaka atmosfera panuje w Alior Bank w Warszawie? Rozglądam się za pracą i biorę ten bank też pod uwagę jeśli chodzi o pracę/staż/praktyki. Chcę zdobyć jakieś doświadczenie w bankowości ale po opiniach jestem trochę przerażona. Dużo negatywnych wypowiedzi. Piszecie o centrali czy konkretnych placówkach banku?
pracujesz w centrali czy oddziale banku? w jakim mieście? ogólnie pracę polecasz czy lepiej szukać czegoś innego?
Hej, jak wygląda praca na stanowisku it services desk specialist? Jakie zarobki, czy jest możliwość pracy zdalnej?
Jak przedstawiają się warunki pracy na stanowisku eksperta ds. Bankowość hipotecznej na Łopuszanskiej? Doświadczenie w branży już kilkuletnie i trochę kuszą dodatkami, nie mniej jednak opinii odnośnie niskiej podstawy i wątpliwej atmosfery jest bardzo dużo.
Kiedyś w centrach Hipotecznych pracowało się bardzo dobrze. Tak dają niskie podstawy kusząc premiami. Kiedyś to się spinało natomiast teraz pracodawca skutecznie dąży aby pracownik zapier....przez 10-12 h dziennie , volumen wyrobił ale przez cele dodatkowe które nakłada na Ciebie skutecznie obcina premie
obcina labo jej w całości pozbawia. Praca dla zdesperowanych i bez żadnych innych możliwości.
Odradzam pracę ze względu na przymus powrotów do biur (na razie na 8 dni pilotaż). Zarobki niżej niż przeciętne. Nie rozumiem dlaczego nie może być pracy zdalnej, skoro przez 2 lata była? Wszystko wygląda na pomysł nowego prezesa i działu kard żeby się wykazać. Rzuczę papierami jeśli każą przychodzić na chodźby jeden dzień w miesiącu. Gdzie indziej w IT praca zdalna jest, tutaj jest (usunięte przez administratora) Co śmieszna próbują kartonem pączków przekupować. Wszytko wygląda na myśl boomera, który nie rozumie że świat się zmienił.
Dokładnie. Powrót do biur w czasach gdzie większość banków pracuje zdalnie, gdzie tutaj przez 2 lata jakoś się dało! Nikt nie pytał nas o zdanie, żadnej ankiety nic. Tylko, te żałosne, zatroskane komunikaty HR , że to "dla naszego dobra" haha
Jak z tym powrotem? Do mojego zespołu jeszcze nie dotarły tego typu wieści? W moim mieście Alior nie ma biur, więc musiałbym od razu wypowiadać umowę.
Infolinia nastawiona na ilość a nie jakość. Ogromna rotacja pracowników wcale nie dziwi. Konsultant rozliczany jest z każdej sekundy, nie ma nawet czasu na łyka wody między połączeniami. A tu jeszcze cisną że za mało rozmów że za długi czas połączenia. Kadra zarządzająca nie rozumie że długość połączenia zależy od sprawy z jaką dzwoni klient, jednak to jest nie ważne. Jak się nie zmieścisz w limicie czasu (kilka minut na połączenie,) potrącą Ci z premii każdą sekundę. Obiecują gruszki na wierzbie, "premia jak drugie wynagrodzenie...", chyba dla prezesa... Nie zrozumiałe i nie logiczne procedury, a potem szukanie na siłę błędów w rozmowach konsultantów to standard aby tylko nie wypłacać premii lub zbić premie ile się da. Jeśli uda Ci się jakoś przetrwać jakiś czas to licz się z tym że polityka zatrudnienia nastawiona jest na łapanie nowych pracowników kosztem bardziej doświadczonych. Więc premie są obcinane na rzecz zachęcenia, pozyskania nowych pracowników. Wtedy doświadczony pracownik się zwalnia i znów łapią świeżego studenta. Nie ma co się dziwić że nie ma tu żadnej jakości gdy wciąż podstawą obsługi są stawiający pierwsze kroki studenci nie mający pojęcia o obsłudze klienta, produktach, usługach i systemach banku.
Jak wygląda praca w dziale IT?
Bank który oferuje pracownikowi mniej niż mógłby zarobić w supermarkecie... Wstyd!
Niestety to prawda. Cały czas zbywają pracownika. Zrób to a dostaniesz i w rezultacie dają zadania które ciągną się przez rok lub dwa bo nie z twojej winy tak długo to trwa i ani podwyżki ani awansu. W rezultacie usłyszysz że za mało zrobiłeś... Wola przyjąć nową osobę a o osoby z doświadczeniem wogole nie walczą. Osoby ze stażem nic nie robią tylko szkolą osoby nowe bo taka rotacja przez co brak możliwości rozwoju.
Nie polecam pracy w AB. Jest tam masakra jeśli chodzi o zarobki i traktowanie pracowników. Nawet premie obcinają, a podobno wyniki takie dobre. Co chwilę jakiś prezes odchodzi i przychodzi jeszcze słabszy. Zarząd dąży chyba do tego, żeby jak najwięcej osób zwolniło się samych. Tak źle w tym banku nie było nigdy.
Pracowałam 3 miesiące w AB na stanowisku Bankier Klienta. W moim oddziale sami nowi pracownicy i każdy obawiał się czy zostanie mu przedłużona umowa. Ja nie dostałam szansy, żeby dobrze się wdrożyć. Pierwszy miesiąc - szkolenie, drugi miesiąc trafiłam na kwarantannę. Dopiero w 3 miesiącu mogłam zacząć obsługiwać klientów. Bank od razu po szkoleniu narzuca plan dla świeżego pracownika, co jak wiadomo jest ciężkie do zrealizowania dla osoby, która jeszcze się dobrze nie oswoiła z systemem. Sam system oceniam bardzo słabo - szczególnie brak wbudowanej specyfikacji gotówki - myślę, że to już podstawa w każdym banku. Takiej inwigilacji jak w AB chyba jeszcze nie widziałam (rozumiem kamery, ale podsłuchy to już lekka przesada). Premie ucinają za byle co, a sam system motywacyjny jest tak niejasny, że nikt nie miał czasu mi go przedstawić. Mam sporo doświadczenia w pracy z klientem i szczerze odradzam Alior jako pracodawcę. Jestem mega zawiedziona.
Umowy na 3msc? W ogłoszeniu jasno piszą że nie umowy próbnej a ja dostałam 1 umowę od razu na rok.
A czy można prosić namiary na Panią jakiś adres meilowy, mi zaproponowali tam pracę niebawem podpisuję umowę...no i właśnie nie wiem czy się zdecydować, gdyż odezwały się do mnie inne banki też z propozycją pracy
@ULA. Raczej nie. Natomiast mogę powiedzieć tyle, że to nie była moja pierwsza praca w banku i nigdy nie zostałam zwolniona. Zwróć uwagę na staż pracowników w twojej placówce, bo to bardzo cenny punkt odniesienia czy warto podjąć ryzyko. Zbyt duża rotacja nie wróży dobrze.
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Alior Bank S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Alior Bank S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 179.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Alior Bank S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 85, z czego 4 to opinie pozytywne, 60 to opinie negatywne, a 21 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Alior Bank S.A.?
Kandydaci do pracy w Alior Bank S.A. napisali 26 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.