6. absolutny brak kontaktu - poza 1 odebranym telefonem przez panią, która nota bene obwieściła mi ze jest na urlopie/zwalnia się OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM tych złodziei z GLOB-BUS Kraków.
Firma Glob-bus Kraków, firma krzak. OMIJAĆ Z DALEKA. Kupiłem przejazd w obie strony, 1.Holandia -Polska przeszło spokojnie, mimo ze wyjazd był 3 godziny wcześniej niż planowana godzina. OK. nie ma większego problemu. 2. Na 3 dni przed planowanym powrotem kontaktuje się z biurem - nikt nie odpowiada. Kontaktuje się z osobą pracującą dla nich (na nr tel z jakiego wcześniej dzwoniła do mnie z info o wyjedzie z NL) z pytaniem w jakich dniach i porach jada, po otrzymaniu stosownej odpowiedzi od nich poprosiłem o zmianę daty wyjazdu o 1 dzień wcześniej tj.z piatku na czwartek (i czy to jest możliwe)bo koniecznie muszę być na piątek maksymalnie wieczorem na miejscu w Holandii. Usłyszałem zapewnienie, że "tak, oczywiście, data Pańskiego wyjazdu to czwartek popołudnie/wieczór". Cały czwartek próbowałem dodzwonić sie do biura (nagrywanie na skrzynkę głosowa/smsy/wiadomości na Facebooku) aby ustalić o jakiej mniej więcej godzinie będzie bus. Zero odzewu ze strony Glob-bus KRAKOW. O 19 godzinie w czwartek (dzień wyjazdu)wspomniana wczesniej pani Kasia (niby logistyczka) przesłała mi sms z info, że mój wyjazd jest ustalony na sobotę na godzinę 22.00 i zebym sobie ustalal to z biurem ( i podale mi nry tel. ktorych nikt nie odbieral). Ręce opadają - babka, która mi przyjęła zmianę daty z piątku na czwartek informuje mnie ze jadę w sobotę. No Qrwa. 3. Od czwartek godz.19.00 do piątek godz. 10.00 ŻADNEGO KONTAKTU mimo prób (nagrywanie na skrzynkę głosowa/smsy/wiadomości na Facebooku) 4. Zapłaciłem - nie pojechałem - dalszy ciąg nastąpi na pewno. 5.ustaliłem datę czekając na sms z potwierdzeniem- podczas rozmowy wszystko super... w praniu wielka wyjebka PRZEWOZNIKU NIE CHCE CI SIE/NIE MOZESZ/ZA DALEKO - Oddaj człowieka innemu busiarzowi i rozlicz sie. 6. absolutny brak kontaktu - poza 1 odebranym telefonem przez pani
Wczoraj mial byc po mnie bus,,glob-bus,, z Krakowa mieli byc o 18 nie bylo ich napisalam do nich odpisali ze beda o 19 , a po 19 dzwonil kierowca ze bedzie ok godziny 21-22 o 22 dowiedzialam sie ze bedzie do 24...przyjechal o 24 zeby bylo lepiej bus z calkiem innej firmy ( facet nic nie wiedzial o tym ze mial byc u mnie o 18-19)w domu na Slasku bylam o 14:30 jest to niedopuszczalne!!! Jak mozna tak traktowac ludzi z ktorych zyja!!!!!NIE POLECAM TEJ FIRMY!!!!
Najgorsza firma jaka może być ! Kłamcy! Mieli przyjechać po moja mamę w piątek Ok 22 nie było ich mama otrzymała SMS ze będą o 24 i dalej ich nie było ! I nie przyjechali w ogóle ! Nie zadzwonili nawet ze nie będą, nie odbierali nie odpisywali. Nic zupełnie nic. Tak się z ludźmi nie robi ! Mama została bez transportu przez tych kłamców.... uważajcie na ta firmę
Pani Magda i Pani Ewa mylą dwie firmy, niestety , o tej samej nazwie. Chodzi im o firmę Pana Jakuba Flanka z Krakowa, a nie o firmę Jerzego Polaczyńskiego z Gorzowa. My takich usług nie wykonujemy.
UWAGA, INFORMACJA DLA WSZYSTKICH CHCĄCYCH SKORZYSTAĆ Z USŁUG TRANSPORTOWYCH ! Gorąco nie polecam usług transportowych Glob-Bus. Firma jest nie rzetelna, nie kompetentna oraz nie wywiązuje się ze swoich obietnic ! Proponuję omijać tą firmę szerokim łukiem. Zamiast dbać o wizerunek firmy robią z ludzi idiotów. Brakuje w niej komunikacji między pracownikami. Sytuacja przedstawia się następująco: Dokonałam rezerwacji dwa tygodnie temu na przewóz bagażu osobistego z Belgii do Polski. Dostałam informację, że w dniu odbioru bagażu dostanę telefon o której godzinie mam nadać bagaż. Nadszedł długo wyczekiwany Poniedziałek. Wykonałam telefon aby dowiedzieć się o godzinę nadania bagażu po czym dowiedziałam się, że takiej rezerwacji nie ma. Po kilku telefonach do trzech różnych osób Pan, z którym było mi dane rozmawiać oznajmił mi, że "to niedorzeczne, że taka cena za przewóz bagażu w ogóle istnieje", a przecież cena za bagaż ustalana była przez osobę pracującą w biurze firmy... Drugą rzeczą jaka została mi zarzucona to fakt, że domagam się przewozu bagażu z takiego adresu z którego oni nie maja aktualnie innych zamówienie oraz że jak zapłacę za bagaż 300 EURO!, to ewentualnie mogą mi załatwić transport.... To jest nonsens, aby pracownik firmy, który z reguły powinien dbać o klienta zarzuca mi, że wymagam od nich tego co mi się należy, gdyż tak jak wcześniej wspomniałam REZERWACJA ZOSTAŁA DOKONANA a upewniałam się o tym dwukrotnie !
NIE POLECAM !!!! Miałam zamówiony wyjazd z Holandii do Polski od środy na wyjazd w niedzielę ...wysłałam smsem wszystkie dane (kod miasta ,nazwę miast i ulicę ) .Nie doczekałam się na kierowcę ponieważ wpisał sobie ulicę i nie wpisał miasta ,więc pojechał całkiem gdzie indziej i po rozmowie z szefem powiedział, że nie zawróci, bo to za daleko . Po wykonaniu telefonu do szefa zamiast przeprosin usłyszałam pretensje ,że nie posłałam nazwy miasta ( która oczywiście w smsie była!!) dziwne to ,że jeżeli uważał ,ze nie było nazwy miasta ,to dlaczego nie zadzwonili rzekomo zapytać ? bardzo dziwne ....dlatego moja reakcja taka ,że nie polecam nikomu tak nierzetelnej firmy i mimo ,że logo maja : "spij spokojnie bo nikogo nie zostawiamy" ...niestety mnie nie zabrali i dla nich to żaden problem ,ze ktoś teraz nie dojedzie do Polski na czas .Dlatego nie śpijcie spokojnie tylko dzwońcie po raz setny o potwierdzenie czy aby na pewno Was zabiorą :)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Glob-Bus Przewozy Autokarowe Jerzy Polaczyński?
Zobacz opinie na temat firmy Glob-Bus Przewozy Autokarowe Jerzy Polaczyński tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Glob-Bus Przewozy Autokarowe Jerzy Polaczyński?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!