brak logo

Glob-Bus Przewozy Autokarowe Jerzy Polaczyński

Gorzów Wielkopolski

Opinie o Glob-Bus Przewozy Autokarowe Jerzy Polaczyński

Ewcia 2016-08-21 19:42
NIE POLECAM !!!! Miałam zamówiony wyjazd z Holandii do Polski od środy na wyjazd w niedzielę ...wysłałam smsem wszystkie dane (kod miasta ,nazwę miast i ulicę ) .Nie doczekałam się na kierowcę ponieważ wpisał sobie ulicę i nie wpisał miasta ,więc pojechał całkiem gdzie indziej i po rozmowie z szefem powiedział, że nie zawróci, bo to za daleko . Po wykonaniu telefonu do szefa zamiast przeprosin usłyszałam pretensje ,że nie posłałam nazwy miasta ( która oczywiście w smsie była!!) dziwne to ,że jeżeli uważał ,ze nie było nazwy miasta ,to dlaczego nie zadzwonili rzekomo zapytać ? bardzo dziwne ....dlatego moja reakcja taka ,że nie polecam nikomu tak nierzetelnej firmy i mimo ,że logo maja : "spij spokojnie bo nikogo nie zostawiamy" ...niestety mnie nie zabrali i dla nich to żaden problem ,ze ktoś teraz nie dojedzie do Polski na czas .Dlatego nie śpijcie spokojnie tylko dzwońcie po raz setny o potwierdzenie czy aby na pewno Was zabiorą :)
Magda 2016-10-03 15:21
UWAGA, INFORMACJA DLA WSZYSTKICH CHCĄCYCH SKORZYSTAĆ Z USŁUG TRANSPORTOWYCH !
Gorąco nie polecam usług transportowych Glob-Bus. Firma jest nie rzetelna, nie kompetentna oraz nie wywiązuje się ze swoich obietnic ! Proponuję omijać tą firmę szerokim łukiem. Zamiast dbać o wizerunek firmy robią z ludzi idiotów. Brakuje w niej komunikacji między pracownikami.
Sytuacja przedstawia się następująco: Dokonałam rezerwacji dwa tygodnie temu na przewóz bagażu osobistego z Belgii do Polski. Dostałam informację, że w dniu odbioru bagażu dostanę telefon o której godzinie mam nadać bagaż. Nadszedł długo wyczekiwany Poniedziałek. Wykonałam telefon aby dowiedzieć się o godzinę nadania bagażu po czym dowiedziałam się, że takiej rezerwacji nie ma. Po kilku telefonach do trzech różnych osób Pan, z którym było mi dane rozmawiać oznajmił mi, że "to niedorzeczne, że taka cena za przewóz bagażu w ogóle istnieje", a przecież cena za bagaż ustalana była przez osobę pracującą w biurze firmy... Drugą rzeczą jaka została mi zarzucona to fakt, że domagam się przewozu bagażu z takiego adresu z którego oni nie maja aktualnie innych zamówienie oraz że jak zapłacę za bagaż 300 EURO!, to ewentualnie mogą mi załatwić transport.... To jest nonsens, aby pracownik firmy, który z reguły powinien dbać o klienta zarzuca mi, że wymagam od nich tego co mi się należy, gdyż tak jak wcześniej wspomniałam REZERWACJA ZOSTAŁA DOKONANA a upewniałam się o tym dwukrotnie !
Glob -bus 2017-02-04 11:50
Pani Magda i Pani Ewa mylą dwie firmy, niestety , o tej samej nazwie. Chodzi im o firmę Pana Jakuba Flanka z Krakowa, a nie o firmę Jerzego Polaczyńskiego z Gorzowa. My takich usług nie wykonujemy.
Aga 2017-04-04 21:33
Najgorsza firma jaka może być ! Kłamcy! Mieli przyjechać po moja mamę w piątek Ok 22 nie było ich mama otrzymała SMS ze będą o 24 i dalej ich nie było ! I nie przyjechali w ogóle ! Nie zadzwonili nawet ze nie będą, nie odbierali nie odpisywali. Nic zupełnie nic. Tak się z ludźmi nie robi ! Mama została bez transportu przez tych kłamców.... uważajcie na ta firmę
Kasia 2017-04-06 18:13
Wczoraj mial byc po mnie bus,,glob-bus,, z Krakowa mieli byc o 18 nie bylo ich napisalam do nich odpisali ze beda o 19 , a po 19 dzwonil kierowca ze bedzie ok godziny 21-22 o 22 dowiedzialam sie ze bedzie do 24...przyjechal o 24 zeby bylo lepiej bus z calkiem innej firmy ( facet nic nie wiedzial o tym ze mial byc u mnie o 18-19)w domu na Slasku bylam o 14:30 jest to niedopuszczalne!!! Jak mozna tak traktowac ludzi z ktorych zyja!!!!!NIE POLECAM TEJ FIRMY!!!!
P.K 2017-04-21 10:28
Firma Glob-bus Kraków, firma krzak.
OMIJAĆ Z DALEKA.
Kupiłem przejazd w obie strony,
1.Holandia -Polska przeszło spokojnie, mimo ze wyjazd był 3 godziny wcześniej niż planowana godzina. OK. nie ma większego problemu.
2. Na 3 dni przed planowanym powrotem kontaktuje się z biurem - nikt nie odpowiada.
Kontaktuje się z osobą pracującą dla nich
(na nr tel z jakiego wcześniej dzwoniła do mnie z info o wyjedzie z NL) z pytaniem w jakich dniach i porach jada, po otrzymaniu stosownej odpowiedzi od nich poprosiłem o zmianę daty wyjazdu o 1 dzień wcześniej tj.z piatku na czwartek
(i czy to jest możliwe)bo koniecznie muszę być na piątek maksymalnie wieczorem na miejscu w Holandii.
Usłyszałem zapewnienie, że "tak, oczywiście, data Pańskiego wyjazdu to czwartek popołudnie/wieczór".

Cały czwartek próbowałem dodzwonić sie do biura (nagrywanie na skrzynkę głosowa/smsy/wiadomości na Facebooku) aby ustalić o jakiej mniej więcej godzinie będzie bus. Zero odzewu ze strony Glob-bus KRAKOW.

O 19 godzinie w czwartek (dzień wyjazdu)wspomniana wczesniej pani Kasia (niby logistyczka) przesłała mi sms z info, że mój wyjazd jest ustalony na sobotę na godzinę 22.00 i zebym sobie ustalal to z biurem ( i podale mi nry tel. ktorych nikt nie odbieral).

Ręce opadają - babka, która mi przyjęła zmianę daty z piątku na czwartek informuje mnie ze jadę w sobotę. No Qrwa.
3. Od czwartek godz.19.00 do piątek godz. 10.00 ŻADNEGO KONTAKTU mimo prób
(nagrywanie na skrzynkę głosowa/smsy/wiadomości na Facebooku)
4. Zapłaciłem - nie pojechałem - dalszy ciąg nastąpi na pewno.
5.ustaliłem datę czekając na sms z potwierdzeniem- podczas rozmowy wszystko super... w praniu wielka wyjebka
PRZEWOZNIKU NIE CHCE CI SIE/NIE MOZESZ/ZA DALEKO - Oddaj człowieka innemu busiarzowi i rozlicz sie.

6. absolutny brak kontaktu - poza 1 odebranym telefonem przez pani
P.K 2017-04-21 10:32
6. absolutny brak kontaktu - poza 1 odebranym telefonem przez panią, która nota bene obwieściła mi ze jest na urlopie/zwalnia się

OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM tych złodziei z GLOB-BUS Kraków.
Ireneusz 2017-06-03 13:01
Glob-Bus jest firmą nierzetelną,należy omijać szerokim łukiem .Rezerwacje poprzez email zrobiłem trzy tygodnie przed planowanym wyjazdem ,żadnego odzewu,więc zadzwoniłem ,,tak jest rezerwacja na 2 czerwca .. więc jest ok. i powiedziałem jeszcze ze tydzień przed odjazdem potwierdzę termin.Wyjazd w piątek więc dzwonię w poniedziałek do firmy Glob-Bus potwierdzić moją rezerwacje.Przedstawiciel firmy Glob-Bus zapewniał,że kierowca zadzwoni do mnie w piątek rano.Jest piątek nikt nie dzwoni ,więc dzwonie o 12 w południe co jest grane ,przedstawiciel firmy Glob -Bus odpowiedział..proszą się nie stresować kierowca zadzwoni o 21.30 pół godziny przed odjazdem.Wiec czekam, 22.00 dzwonie do przedstawiciela firmy Glob -Bus tylko automatyczna sekretarka odpowiada ,dzwonie 23.00 to samo.I tak straciłem czas i zaufanie do tej firmy.24 godzin opóźnienia .Mój urlop skrócił się 24 godziny przez Tę firmę. Żadnego odzewu ,telefonu od nich nic .A miałem z nimi jechać z Niemiec do Polski.Nie polecam tej firmy i odradzam moim znajomym .Wstyd .
3
S.S. 2017-06-05 15:26
Nigdy więcej!! Nie przyjechali wogóle po klienta.Czekał pół nocy na busa ,nie odbierali telefonów ani nie odpisywali na smsy.Omijać szerokim łukiem, nigdy nie spotkałam się z takim brakiem profesjonalizmu choć ich reklamy zajmują sporo miejsca na fb czy stronach przewoźników.Najgorsze firma z mozliwych
Mimasa 2017-06-08 01:26
U nas bus miał być między 23 /24 a jest juz prawie 2.00 zero kontaktu od ich strony , dodzwonić tez się nie da
Anna 2017-06-28 13:56
Polecam z czystym sumieniem, szybko, sprawnie, bez komplikacji, świetny kontakt z kierowcą (pozdrawiam Pana Przemka- Kraków) dostarczone na czas do mieszkania miła obsługa kultura na wysokim poziomie
AA 2017-06-29 06:53
Wyjazd z Kudowej o 13 tej. Nowa sól 19-ta. Katastrofa. O klimie z grzybkiem nie wspomnę.
Edi 2017-06-30 11:13
Proponuję złożyć reklamację ... ja tak zrobiłem, ponieważ po mnie też nie przyjechali jeżeli nie odpiszą pójdę z tym dalej, ponieważ to jest niepoważne z ich strony ludzie często mają podpisane kontrakty z zagranicznymi firmami i mają się stawić na daną godzinę lub odwrotnie wracają do domu i chcą jak najszybciej zobaczyć się ze swoją rodziną. A Pan Flank pisze na stronie internetowej cyt." Jakuba Flanka młodego ojca trójki dzieci, wizjonera – dostarcza codzienne porcje wyselekcjonowanych wiadomości" Wizjoner ?! Jakoś nie przewidział tego, że jeżeli nie zawiezie na umówione miejsce i godzinę pracownika to on może stracić pracę Ojciec?! a nie wie, że dla stęsknionych rodzin każda godzina się liczy. Jeszcze gdyby to był jeden incydent a tu widzę, że jest to nagminne. Proszę nie dajcie się oszukać tak jak ja to zrobiłem...
Zostaw swoją opinię o Glob-Bus Przewozy Autokarowe Jerzy Polaczyński - Gorzów Wielkopolski
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Glob-Bus Przewozy Autokarowe Jerzy Polaczyński