SWEET GALLERY sp. z o. o. sp. k.

3.8 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o SWEET GALLERY sp. z o. o. sp. k.

Rafał
Pracownik

W Kołaczu bardzo ważna jest lokalizacja z duża liczba klientów co się zmieniają. Osiedlowe lokalizacje słabo, większe obiekty są ok.

Asią
Inne
 Pytanie

witam, prosze doradzic czy warto kupić franczyzę na lodo -kolacz czy nie?

11
Janusz
Kandydat
 Pytanie
@Asią

Cześć, ja tez się zastanawiam nad lodokołaczem. Jak na razie słyszałem pozytywne opinie i chyba spróbuję. Czy ktoś ma może doświadczenia z tą franczyzą?

1
Danka
Inne

Jestem bardzo zadowolona. Otworzyłam drugą budkę, tym razem z kebabem. Bałam się wchodzić w coś nowego z uwagi na sytuację związaną z COVID-19 i małą liczbę mieszkańców w moim mieście (a chciałam mieć biznes blisko domu), ale zaryzykowałam i okazuje się, że to była dobra decyzja. Dużo osób zamawia na wynos, klienci ciągle pytają, czy będą dowozy. Jedzenie jest bardzo smaczne, świeże. W dniu otwarcia budki pomagał mi pracownik centrali, dzięki czemu wszystko poszło sprawnie mimo bardzo długiej kolejki. Polecam

3
Kris
Inne

To moja druga franczyza, ale dopiero teraz widzę jak powinna wyglądać współpraca. To mój własny biznes, ale nie jestem zostawiony sam sobie. Mogę liczyć na ciągłe wsparcie.

Specjalista Ds. Wsparcia Sprzedaży
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

- godzinna rozmowa z rekruterką - godzinna rozmowa z TL i rekruterką

Pytania

- doświadczenie - motywacja - dlaczego zaaplikowałeś do nich itp.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Barbara
Kandydat
 Pytanie

Czy w tej kamerze jest podsluch? Chciałabym spróbować w tej branży ale chciałabym mieć kontrolę nad pracownikami

Były pracownik
Były pracownik

Nie polecam pracy w tym miejscu. Brak koordynowania godzin pracy kierowników bez szefostwo: na rozmowie mówiono że nawet 3 dni wolne można mieć jeśli pracownicy nie będą dzwonić czytaj: bądź pod telefonem a jak nie zadzwonią to masz wolne a w praktyce pracownicy dzwonią cały czas; zadania są ciągle dorzucane a pracownik pracuje 12h na dobę 6 dni w tygodniu ( o i ile jest niedziela niehandlowa) Brak szacunku do człowieka, czasu prywatnego, brak porządnego szkolenia, szkolenia są wykonywane przez niekompetentne osoby które nie potrafią się komunikować ze sobą i z zespołem. Wiele nadgodzin które nie są regulowane.

Pracodawca

@Były pracownik

Prosimy o kontakt prywatny w celu wyjaśnienia sprawy.

Karolina
Inne

W tym sezonie pomimo pandemii zdecydowałam się w końcu na otworzenie własnego punktu z lodami. Początek był kiepski ponieważ ludzie się bali jak rozwinie się pandemia jednak po zniesieniu obostrzeń wszystko się rozhulało ! Punkt działa świetnie, zarabia na siebie i to nie mało. Po drodze znalazłoby się parę rzeczy, które powinny być jaśniejsze i łatwiejsze w komunikacji z franczyzodawcą, ale wiadomo nigdzie nie jest idealnie ;)

Beti
 Pytanie

Witam, Czy ktoś ma doświadzczenie z budką z kołaczami a nie lodami? Zastanawiam się nad całorocznym kołaczem. Jak to się sprawdza? Pozdrawiam, Beata

Kris
Inne
@Beti

Cześć, ja mam lodo-kołacza. W sezonie lodowym jest ok, kołacz zależy od miesiąca, ale jak masz dobra lokalizację to można zarobić. Generalnie wejście w ten biznes było dobrą decyzją, punkt jest mój i cały zysk zostaje u mnie. Inne firmy np. Żabka oferują ajencje, co znaczy ze nie jesteś właścicielem biznesu. Ja chciałem mieć coś swojego.

????
Były pracownik

Nie polecam pracy w tej firmie, brak wsparcia i pomocy .. wiecznie narzekanie, brak premii o których wspominano podczas podpisywania umowy, ciągła krytyka i dogadywanie wypłaty ucinane bez podania przyczyny

Pracodawca

@????

Utrzymanie wysokich standardów zatrudnienia i zadowolenie pracowników jest dla nas priorytetem. Prosimy o bezpośredni kontakt z nami, ponieważ z uwagi na brak danych nie jesteśmy w stanie zweryfikować informacji. Pozdrawiamy

Mike

Polecam przede wszystkim ze względu na szeroki zakres wsparcia franczyzodawcy i fakt, że firma sama pozyskuje lokalizacje. Towar zamawia się bardzo sprawnie, z jednego centralnego magazynu. Polecam szczególnie w obecnej sytuacji - to jeden z nielicznych biznesów, który działa bez zmian i przyciąga klientów.

Arni
 Rekomendacja

Planuje otworzyć drugą nogę i wydaje mi się dobrym pomysłem temat lodowy. Rozważam kilka opcji ale chyba ta firma daje najwięcej możliwości a jestem osobą drobiazgową i sprawdziłem w wielu źródłach łącznie ze spotkaniem w centrali. Super było, że bez nacisku i rzeczywiście widać, że firma żyje i niemalże z każdej strony serwisuje partnerów. Planuje podjąć do końca tygodnia decyzję więc jeżeli ktoś mógłby mi podpowiedzieć na co zwrócić uwagę będę wdzięczny.

1
Aleksander
@Arni

Arni jestem franczyzobiorca od 2 lat, jak wszędzie zawsze są drobne problemy ale reasumując uważam ze rozpoczęcie współpracy z lodolandia była bardzo dobrą decyzją. Aleksander

mixx

Pracował ktoś na magazynie i może się podzielić opinią na temat zarobków i atmosfery.

Seba
@mixx

Atmosfera jest spoko, bardzo w porządku kierownik, zarobki nie odbiegają od standardów przy podobnych pracach na innych magazynach

Grzegorz
Inne
@Seba

Czyli atmosfera jest na plus, "zarobki nie odbiegają od standardów", tzn. są na poziomie minimalnego wynagrodzenia czy jednak trochę wyższe? Polecasz ogólnie interesowanie się pracą w Lodolandia?

tytus

jest ok.

2
Krzysiek

Cześć Również jestem po 2 sezonach. Trzeba duży nacisk położyć na szkolenie ludzi i później egzekwowanie zasad!!! Ważne jest żeby to robić od pierwszego dnia bo później ciężko jest ich „nawrócić” na właściwa ścieżkę. Poza tym dużo zależy od pogody, ważne żeby nie lał deszcz o wtedy ludzie uciekają, późnym jest ok.

6
Lena

Witam, właśnie przymierzam się do otwarcia punktu na Pomorzu. Mogę prosić o więcej szczegółów? Z góry dziękuję.

1
Jarek
@Lena

Bardzo ważnym aspektem będzie dobranie odpowiedniego personelu. Proszę o wygospodarowanie minimum 2 tygodni od otwarcia punktu na zorganizowanie oraz wdrożenie prawidłowych nawyków u personelu.

1
1234

Polecam

3
Karol
 Rekomendacja

Zacząłem w tym sezonie i jestem zadowolony, jedyny problem to lekkomyślni pracownicy których trzeba odpowiednio dobrać, przeszkolić a następnie pilnować. Warto się zainteresować. Karol

Ja

Jestem nowym franczyzobiorcą od tego roku, póki co nie mam zastrzeżeń. zobaczymy jak będzie dalej.

tomek
@Ja

dzień dobry czy można cos więcej napisać po 2latach?

1
Marzena
Inne
@tomek

Nie wiem, czy po takim czasie @Ja zechce Ci odpisać. Ale miejmy nadzieję, że z ciekawości nadal czasami tu zagląda. Słyszałam, iż Lodolandia zapewnia bardzo preferencyjne warunki franczyzobiorcom: https://www.lodolandia.pl/m/franchise Planujesz otworzyć swój biznes?

2
Tomek
@Marzena

Tak chce , zapoznałem się już z tym ogólnymi warunkami teraz szuka opinii innych franczyzobiorców.

1
Marzena
Inne
@Tomek

W takim razie już wszystko rozumiem. W dalszym ciągu pozostaje zatem czekać, aż ktoś dobrze zorientowany poda Ci konkretniejsze informacje. A jestem ciekawa, czy kiedykolwiek prowadziłeś już swój biznes?

1
Michał
@Marzena

Ja jestem po 2 sezonach, nie mam zastrzeżeń. Najważniejsze żeby dobrze pracowników przeszkolić.

1
Marzena
Inne
@Michał

Już myślałam, że nikt nie zechce przekazać konkretnych informacji o prowadzeniu Lodolandii. Dlatego wielkie dzięki za ten wpis. A jak myślisz, czy osoba, która nie ma większego doświadczenia w prowadzeniu swojego biznesu, da sobie radę?

2
Krzysiek
@Tomek

Co chciałabyś wiedzieć, służę pomocą :)

2
Marzena
Inne
@Krzysiek

Każde merytoryczne informacje się tu przydadzą. @Tomek na pewno będzie miał swoje pytania. Mnie natomiast w szczególności interesuje to, czy nowym franczyzobiorcom Lodolandia oferuje jakąś pomoc na sam początek? Chodzi o pomoc w formalnościach, itp.

Franczyzobiorca

Polecam współpracę z Lodolandią, a szczególnie wejście w koncept całoroczny lodo-kołacz. Rozwiązuje problem, który miałem dotychczas - lody sprzedawałem w sezonie letnim ale zimą budka była zamknięta. Teraz w październiku uruchamiam w tym punkcie sprzedaż kołaczy (zmieniamy tylko wyposażenie i wygląd budki)

Kolacz
@Franczyzobiorca

A ile takie wyposażenie kosztuje ?

Zainteresowana
@Kolacz

Najlepiej do nich zadzwonić - numer znajdziesz na stronie. Biznes wygląda obiecująco

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marzena
Inne
@Franczyzobiorca

Franczyzobiorco, cieszę się że masz pozytywne doświadczenia z Lodolandią. Czy mógłbyś opisać bardziej szczegółowo co wpłynęło na wyrobienie sobie takiej opinii w sprawie tej firmy? Na pewno te dane rozjaśnia Zainteresowanym wiele pojawiających się wątpliwości.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kris
@Franczyzobiorca

Cześć, jak idą kołacze, może ktoś się już podzielić opinią? z góry dziękuje

Karo

Witam serdecznie Zastanawiam sie nad nawiązaniem współpracy z Lodolandia. Czy ktoś mógłby mi powiedzieć jaki duże są koszta związane z prowadzeniem tejże działaności oraz czy prognozy zysku jakie przestawia Lodolandia przekładają sie na rzeczywistość ?

5
Ja
@Karo

Koszt miesięczny to ok 10 do 14 tys zależy od różnych rzeczy. Zarobek? Jeśli jest super Mega miejsce to 2o tys miesięcznie i odlicz koszt. Biznes w dużej mierze zależny od pogody. To co oni opowiadają podziel przez 4.

Joanna

To prawda, że biznes jest w dużej mierze zależny od miejsca, ale jak masz fajną lokalizację to naprawdę możesz mieć z tego biznesu dobry zysk. Poza tym wszystkie rozwiązania masz już gotowe i nie musisz się o nic martwić. Lokalizację także pozyskuje dla Ciebie Lodolandia.

1
Adr

Bardzo mało tu opinii od pracowników tych punktów.. Same ochy i achy jak to fajnie i niefajnie jednocześnie być szefem bo trzeba pilnować pracowników(usunięte przez administratora)ciężkie jest życie, faktycznie :) Nie polecam pracy w lodolandii. (usunięte przez administratora)Praca w upale- wiadomo jak to latem i na to się zgadzamy, ale chociaż woda czy wiatrak mogłyby być zapewnione bo udaru można dostać.(usunięte przez administratora)Praca czasami 5-6 dni w tygodniu po 9-12h. I nikogo nie interesują Twoje plany. Żadnego dobrego słowa, czepianie się tylko że coś nie jest doczyszczone. Otóż po tygodniu pracy po 10-12 h można być po prostu zmęczonym i coś przeoczyć. Proponuję przypomnieć sobie jak to jest być zwykłym pracownikiem i przestać udawać wielkie panisko mając budke na franczyzie. Trochę więcej empatii i pokory :)

Zostaw merytoryczną opinię o SWEET GALLERY sp. z o. o. sp. k. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w SWEET GALLERY sp. z o. o. sp. k.?

    Zobacz opinie na temat firmy SWEET GALLERY sp. z o. o. sp. k. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 49.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w SWEET GALLERY sp. z o. o. sp. k.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 28, z czego 15 to opinie pozytywne, 8 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy SWEET GALLERY sp. z o. o. sp. k.?

    Kandydaci do pracy w SWEET GALLERY sp. z o. o. sp. k. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

SWEET GALLERY sp. z o. o. sp. k.
Przejdź do nowych opinii