SWEET GALLERY sp. z o. o. sp. k.

3.8 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o SWEET GALLERY sp. z o. o. sp. k.

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Urszula

To słabe podejście ogólnie. Słabo jak tak to wygląda. A mówiłaś jak to wygląda z Twojej perspektywy? Może warto.

Leon
Były pracownik

Zarobki dla pracowników wewnątrz zależnie od stanowiska dosyć niskie(3,5-4) , sztywna atmosfera , ludzie obgadują się nawzajem, jedna z najgorszych firm w której pracowałam,.

Pracodawca

@Leon

Dziękujemy za wyrażenie subiektywnej opinii na temat pracy w Sweet Gallery. Jako firma możemy zapewnić, że dbamy o wewnętrzny system komunikacji oraz klimat organizacyjny, rozumiemy jednak, że nie każdemu może on odpowiadać. Pozdrawiamy i życzymy samych sukcesów :)

MP
Inne
 Pytanie

Czy w umowie jest opcja rezygnacji/rozwiązania umowy franczyzowej + odsprzedania przyczepy z leasingiem? Pytam ma wypadek kiedy komuś nie wypali interes

Globetrotter
Kandydat
 Pytanie

Kilka pytań technicznych do franczyzobiorców : 1. Czy własne lokalizacje to markety czy to już raczej obstawione umowa ramową firmy sweet gallerynp z Netto czy Aldi ? 2. Jakie tu musi być poprowadzone zasilanie ? 3. Czy kogoś życie zmusiło do rezygnacji ( na etapie początkowym ) i jak elastycznie zachował się Franczyzodawca ? Wiem , że umowa mówi o jej stracie Myśle o tym intensywnie a opinie skrajne Dzięki

Specjalista Ds. Wsparcia Sprzedaży
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

- godzinna rozmowa z rekruterką - godzinna rozmowa z TL i rekruterką

Pytania

- doświadczenie - motywacja - dlaczego zaaplikowałeś do nich itp.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Robert
Pracownik
 Pytanie

Przepraszam za wyrażenie ale widzę że jest tu dużo głupot. Jestem franczyzobiorcą i w kilku zdaniach podsumuje współpracę: czy biznes jast idealny? -nie, bo jak w każdym biznesie są problemy które trzeba rozwiązać. Czy żałuje decyzji wejscia w biznes? nie, bo punkty są dobrze rentowne (mam około 80% biznes planu jaki mi pokazywali na spotkaniu). Czy trzeba było otworzyć to samemu bez franczyzy? nie, przynajmniej w moim przypadku, nie miałem w lodach żadnego doświadczenia i bardzo dużo mi to pomogło zarówno na starcie jak i teraz na bieżąco. Znam kilku franczyzobiorców i większości idzie lepiej a paru gorzej, ale w 90% przypadków gorzej idzie tym którzy w mojej ocenie olewają temat. Jak się pilnuje i ciężko pracuje to się opłaca.

Lukasz
Kandydat
 Pytanie
@Robert

Panie Robercie rozumiem, że w Pana przypadku jest to franczyza Lodolandii? Rozumiem, że duża część dochodów przypada na sezon. A jak jest poza sezonem? Czy punkt jest zamknięty? Mnie z kolei interesuje Bafra Kebab jako biznes całoroczny, może orientuje się Pan na jakich warunkach się to odbywa? Chodzi mi w dużej mierze o dobór miejsca pod biznes. Czy jestem zobligowany do miejsca zaproponowanego przez firmę czy mogę sobie sam znaleźć rentowny wg mnie w danym miejscu punkt?

Robert
Pracownik
@Lukasz

Dzień dobry, Nie wiem jak jest w Bafra Kebab, ja mam lodolandie sezonowa - 6mc. W lodolandi można mieć swoje a można mieć od nich.

Ag
Pracownik

Potwierdzam, zysk jest (usunięte przez administratora) ale to często (usunięte przez administratora)

2
Praca
Kandydat
 Pytanie

Chciałbym się dowiedzieć jak wyglada praca z ramienia Sweet Gallery nie jako franczyzobiorcy, tylko ich pracownika - biuro, teren. Trenerzy, regionalni managerowie, osoby wspierające. Na jakie zarobki mozna liczyć, jak ta praca wygląda?

Pytanie
 Pytanie

Jakie są mocne strony pracodawcy SWEET GALLERY?

1
Tomi
Inne
@Pytanie

Firma jest stabilna i cały czas się rozwija. Wystarczy wpisać sobie w google jak dużo otwiera się ostatnimi czasy ich franczyz np Bafra. Jakby się taka franczyza nie opłacała i nie była dochodową marką to nikt by na to nie poszedł, a tak miesięcznie jest po kilka otwarć

Lukasz
Kandydat
 Pytanie

Kurcze 650 lokalizacji to mało? Oczywiście w obecnym czasie, wydaje mi się że jak na franczyzę to całkiem sporo.

Pracodawca

 Pytanie

Czy kontaktował się Pan z nami w tej sprawie? Ciężko odnieść się nam do anonimowych opinii na forum. Jeśli chciałby Pan porozmawiać, poprosimy o bezpośredni kontakt. Z naszej strony możemy zapewnić, że nasi Franczyzobiorcy mają pełne wsparcie ze strony Sweet Gallery na każdym etapie współpracy. W centrali naszej firmy pracują dedykowane oddziały właśnie po to, by wspierać i pomagać naszym Franczyzobiorcom.

Ggggg
Pracownik
 Pytanie
@SWEET GALLERY sp. z o. o. sp. k.

To dobre..... (usunięte przez administratora). Trochę chyba przesadzony komentarz.

1
gandals
Inne
@Lukasz

też mi się wydaje sporo, u nas na dzielnicy to w sumie tylko kebab się dobrze trzyma już od paru lat, inne biznesy a było ich dużo różnych jakoś się zwijają, a był fryzjer, aerobik, solarium, sklep z antykami, kuchnia ukraińska, ciągle w tych lokalach rotacja a kebs się trzyma

Lukasz
Kandydat
 Pytanie
@gandals

A ten kebs jest w lokalu czy taka budka jak Bafra? Kiedyś się zastanawiałem nad tego typu biznesem i kto wie czy do tego pomysłu nie wrócić

gandals
Inne
@Lukasz

kebs w budce, więc żadne obostrzenia liczbowe cie nie interesuje i w razie jakbyś chciał zrezygnowac to też nie jesteś uwiązany tak długo umową jak przy wynajmie lokalu

1
kandydat
Pracownik
 Pytanie
@gandals

ale masz leasing umowę podnajmu miejsca, umowę franczyzową. Budka ok ale czy na pewno w tej formie jest lepsza od lokalu?

warzywniak
Kandydat
@gandals

masz 100% rację, mam punkt z warzywami w lokalu i wtopiłem kase bo zrobili remont ulicy. miał być przez 4 mc a finalnie trwał ponad rok!!! Remont się skończył, klienci odzwyczaili i mam lokal bez perspektyw. Szukam nowego małego biznesu bo nie chce od początku budować punktu z warzywami (codziennie 4 rano na giełdzie). Jak się zdecyduje to właśnie na taki gdzie nie jestem uwiązany lokalem gdzie muszę w nie swoje zainwestować.

Warzywniak
Inne

W lokal z wyposażeniem w tym chłodnia włożyłem 80 za gotówkę bo nie mogłem tego leasingować wiec kasa poszła do kosza bo wyposażenie i chłodnie mam na wymiar wiec do kosza plus koszty demontażu poniosłem.

1
Turysta
Inne
 Pytanie

Franczyzy to nie umowy na całe życie. Starzy odchodzą, przychodzą nowi. Czego nie rozumiesz ? Rozwijają się to widać ale jak zwykle Janusze by chcieli za darmo wszystko, na gotowo za 40tys bez wysiłku zarobić 500tys z takim podejściem faktycznie nic tylko rowy kopać. Miałem kilka franczyz i w sumie tu mam dwa koncepty i daje sobie radę. Noe dogodzisz wszystkim. Internetowi cwaniacy

anonim
Kandydat

(usunięte przez administratora)

T
Inne

Coś więcej w temacie można wiedzieć

Katarzyna

Czyli co było mówione na rozmowie w Lodolandii a jak to wyglądało później u Ciebie w rzeczywistości? Mogłabyś napisać więcej szczegółów na ten temat? Dlaczego straciłaś kasę?

Franczyzobiorca
Inne

Ja prowadzę jeden punkt Lodolandii i jestem zadowolony, pierwszy rok co prawda był słaby, acz kolwiek po przestawieniu się o jedyne 20 m utargi podniosły się. Teraz trwa mój trzeci sezon i utargi są wyższe niż przedstawione na rozmowie w siedzibie franczyzodawcy. Wszystko tak naprawdę zależy od lokalizacji i jakości wydawanych produktów

Franczyzobiorca
Inne

Wierz lub nie, ale efekt przestawienia się przerósł moje oczekiwania. Pewnie nie każdemu się tak powiedzie, to jest biznes, a w biznesie nic nie jest pewne

Dariusz
@Franczyzobiorca

To znaczy zmieniłeś punkt w którym sprzedawałeś i to spowodowało, że utarg się poprawił? Wiadomo, że lepsze miejsce ściąga więcej klientów. Ta franczyza dużo cię miesięcznie kosztuje w porównaniu do zarobków? Jest duże przebicie?

Franczyzobiorca
Pracownik
@Dariusz

To znaczy, że teraz sprzedaje w tej samej lokalizacji, jedynie jestem przesunięty o 30 m. A co do utargów, to można założyć że ok 40 % to jest zysk

1
Bart
Pracownik
@Franczyzobiorca

U mnie jest podobna sytuacja, z tym że prowadzę Bafra Kebab. Miejsce sam sobie jednak znalazłem, bo znam swoją miejscowość i wiem gdzie jest najlepszy i największy ruch. Początek faktycznie łatwy nie był, bo żeby się wdrożyć potrzeba czasu, a nie wszystko od razu wychodzi, ale teraz wygląda to całkiem nieźle. Zyski są, strat nie ma, więc jest ok.

Nikoo
Kandydat
@Bart

napiszesz coś więcej, myslałem o tej sieci, miałem otwierać sklep ale dopiero co się blisko otworzył punkt, a kebs wydaje mi się tez spoko pomysłem

Natalia35
Inne

Nie do końca się z Tobą zgodzę, bo ja od 3 lat prowadzę punkt Lodolandia i nawet podczas pandemii zarabiałam. Wiadomo są lepsze i gorsze miesiące ale zawsze wychodzę na plus i myślę o kolejnym punkcie :)

1
Bart
Pracownik
@Natalia35

W pełni zgadzam się z Natalia35, są lepsze i gorsze miesiące, dużo zależy od pogody itp. Ale w perspektywie rocznej bez problemu wychodzisz na swoje. Co do samej franczyzny na start potrzebujesz 40 tysi i musisz się dogadać z przedstawicielami firmy. Później umowa i ruszasz z tematem. Formalności Sweet Gallery bierze na siebie, Ciebie czeka szkolenie i zapoznanie się z tym jak prosperuje firma, jakie są zasady, warunki umowy, co możesz itp. No a kebsy zawsze się sprzedają i będą sprzedawać

3
KRYSTIAN
Kandydat
@Bart

Dzień dobry poprosił bym więcej informacji koszt lesinku przyczepy, efekt po otwarciu, marzą na sprzedaży

uroks
Były pracownik
@Nikoo

pracowałem w wakacje w kebsie tej sieci, utarg był spory, mieliśmy świetną lokalizację i na brak klientów nie mozna było narzekac, jak się ma dobre miejsce to nawet w mniejszym mieście da się wyjść na swoje

Pracodawca

Trudno nam odnieść się do kwestii poruszanych na forum anonimowo, dlatego zachęcamy do bezpośredniego kontaktu. Pozdrawiamy Zespół Sweet Gallery

Pracodawca

@Franczyzobiorca

Dziękujemy za Pana opinię. Miło nam czytać takie słowa. Pozdrawiamy Zespół Sweet Gallery

Bart
Pracownik
@KRYSTIAN

Tak jak pisałem swojego wkładu musisz mieć 40 tys.zl. część leasingowa jest zmienna i zależna od miasta i punktu z tego co mi wiadomo. Ja swoją część pokryłem z pożyczki i dotacji i calość się spięła. Jeśli chodzi o otwarcie to pierwsze dni były super, chyba chodzi o taki efekt nowości jakiegoś miejsca. Później slabiej, w wakacje super odbiło, jesienią zwłaszcza przy kiepskiej pogodzie też słabiej. Biznes dużo zależy od pogody. Ale jak na razie od otwarcia wychodzi na plus każdy m-c.

Barbara
@SWEET GALLERY sp. z o. o. sp. k.

Czyli z tego, co czytam, to franczyzobiorca sam pracuje u Was, i ma z Wami umowę, a jeśli dotrudni pracowników, to już oni nie są Waszymi podwładnymi, tak?

Bart
Pracownik

Tylko że ja o żadnych zyskach nie pisałem jeśli chodzi o kwoty:) Jedynie o koszt wkładu własnego. A zyski mniejsze lub większe ale są i tak jak pisałem w dużej mierze uzależnione od miejsca i pogody

pracownik
Pracownik
@Bart

Dokładnie do tego samego nawiązałem. Nie ma tu słowa o kwotach, więc nie do końca rozumiem twoją interpretację. Precyzuję: nie ma opcji żeby w kieszeni franczyzobiorcy zostało 40%. Takie bajki opowiadają na rozmowach w siedzibie ich firmy. Dlatego dopisane zostało "post sponsorowany". mam z tym doczynienie i znam kilka osób z tego kręgu szczęśliwców i nie widzieli takich procentów na oczy.

Bart
Pracownik
@pracownik

Ja miałem trochę inaczej to przedstawione na rozmowie jeśli chodzi o zysk, natomiast miałem też jakieś swoje wyobrażenia i założenia i bardziej tego się trzymam. Nie oczekuję nie wiadomo jakich zysków, wiem że będą różne miesiące, natomiast dla mnie liczy się to że jestem w stanie zarobić na siebie i nie jestem w plecy.

Killien
Inne
@Bart

A moim zdaniem jak ktoś chce pracować a nie tylko być szefem to nie będzie miał problemów z utrzymaniem się nawet w tak trudnej branży jak gastro. Dobre jedzenie i atmosfera zawsze się obroni.

Pracodawca

@pracownik

Na spotkaniach z naszymi Klientami odpowiadamy szczegółowo na wszystkie pytania. Działamy transparentnie, dlatego nie ma mowy, abyśmy wprowadzali naszych Klientów w błąd. Biznes rządzi się swoimi prawami, a sukces zależy od wielu czynników. Gdyby chciał Pan z nami porozmawiać, zapraszamy do bezpośredniego kontaktu.

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Pracodawca

Nasi pracownicy mają określone konkretne cele do zrealizowania, wiedzą, jakie są priorytety, w jaki sposób cele i zadania są rozliczane. Każdy dział pracuje na sukces firmy w swoim zakresie. Premie przyznawane są pracownikom w sposób transparentny, zgodnie z poziomem ich realizacji. Każdy z pracowników szczegółowo omawia postawione cele i stopień ich wykonania ze swoim przełożonym i jest czas na to, by omówić ewentualne niejasności. Rozwijamy się w szybkim tempie. Żeby jeszcze bardziej efektywnie realizować nasze cele biznesowe, planujemy w ciągu roku zatrudnić więcej pracowników. Trudno odnieść się do anonimowego komentarza, dlatego prosimy o bezpośredni kontakt na: rekrutacja@sweetgallery.pl.

kamer
Pracownik

prowadzę foodtrucka w sieci Bafra Kebab, po paru miesiącach kierowanai tym biznesem nie żałuję, marka jest rozpoznawalna więc od razu pojawii sie klienci, mam nadzieję ,że bedzie tylko lepiej

Luko
Kandydat
 Pytanie
@kamer

Dlugo musialeś czekać na pierwsze zyski? Czy miałeś swoje miejsce czy organizował Ci franczyzodawca? Jak z formalnościami - długo trzeba czekać od momentu podpisania umowy?

Andrzej82
Inne

Polecam współpracę z Lodolandią. Warunki są jasne, firma pozyskuje gotowe lokalizacje i zapewnia cały sprzęt. Wygodna forma dla osób, które pracują na etacie i chcą mieć własny biznes. Budki nie są tanie, ale Lodolandia pomaga w uzyskaniu leasingu.

Pracodawca

@Andrzej82

Dziękujemy za Pana opinię. Miło nam czytać takie słowa :) Pozdrawiamy Zespół Sweet Gallery

Pracodawca

Każdy ma prawo do swojej własnej opinii :) Pozdrawiamy Zespół Sweet Gallery

melon

witam, planuje kupić budkę od lodolandi na co warto zwrocic uwage i czy to sie opłaca . pozdrawiam z gory dzikeuje

Rubik89
@melon

Melon - Ja prowadze dwa swoje punkty Lodolandii i zastanawiam sie nad trzecim. Budki nie sa najtańsze ale bierze się leasing i budka jest moja a zarabiam na budce z lodami przez 6 m-cy więcej niż w Zabce przez rok. Sklep miałem przez 5 lat. Zaba nigdy nie byłaby moja i to mnie denerwowalo bo jest jest Ajencja a nie franczyza.

Jaaaa
Inne
 Pytanie
@Rubik89

@Rubik89 ja prowadzę zabke juz 10 lat i nigdy nie było w zabce jak teraz działamy na franczyzie a przy dwóch sklepach zostaje mi na czysto ok 40 tys miesiecznie. Zarabiasz na lodach więcej? Bo zastanawiam siw nad otwarciem punktu.

Maciej
Pracownik
@melon

Witam, prowadzę jeden punkt Lodolandii. Wszystko jest zależne od lokalizacji. Ważne jest aby punkt stał jak najbliżej wejścia, lub był w miejscu z dużym ruchem pieszych. Sama współpraca przebiega bardzo dobrze

Pracodawca

Prosimy o kontakt mailowy na adres pomoc.lodolandia@sweetgallery.pl w celu wyjaśnienia sytuacji.

Abc
Pracownik
 Pytanie
@SWEET GALLERY sp. z o. o. sp. k.

Po upublicznieniu problemow interesuje was wyjasnienie sytuacji? Przeciez napisal, ze zglaszal problemy wczesniej i w niczym nie pomogliscie.

@malutka
Pracownik
 Pytanie
@Rubik89

Pracuje w lodolandii 4 sezon i zastanawiam się właśnie nad otworzeniem swojego punktu :) mam wiele obaw i chciala bym się dowiedzieć czegoś więcej :) Czy z jednej budki da się żyć, gdzie pracowała bym sama lub z jednym pracownikiem?

7
Tom Tom
Kandydat

Cześć, mam niestety tę przyjemność "współpracować" z tą firmą. Mógłbym się tu mocno rozpisać na temat. Mocno nie polecam. Jedyne co dobrze działa to terminowe wystawianie faktur i egzekwowanie płatności.

1
kandydat
Pracownik
@SWEET GALLERY sp. z o. o. sp. k.

Pisanie na ten adres to jedna wielka pomyłka, pisałem tam kilkukrotnie i odpowiedzi nie było żadnej a jeśli się pojawiała to po długim czasie oczekiwania. Nie zdarzyło mi się też żeby uzyskać tam jakąś pomoc. Za to dział windykacji należności działa bardzo dobrze i prężnie.

Pracodawca

@kandydat

Dzień dobry, dziękujemy za kontakt. Adres e-mail pomoc.lodolandia@sweetgallery.pl jest dedykowany dla Franczyzobiorców Sweet Gallery. Poprosimy o Pana adres e-mail, wtedy będziemy mogli zweryfikować, czy Pana wiadomość pozostała bez odpowiedzi. Pozdrawiamy Zespół Sweet Gallery

kandydat
Pracownik
@SWEET GALLERY sp. z o. o. sp. k.

Pozwolę sobie pozostać anonimowy (usunięte przez administratora)

Pracodawca

@melon

Prosimy napisać do nas na adres franczyza@lodolandia.pl i podać swój numer telefonu wraz z informacją, w jakich godzinach możemy się kontaktować. Nasz ekspert ds. franczyzy w ciągu 48 godzin oddzwoni i odpowie na wszystkie pytania. Ewentualnie zapraszamy do kontaktu pod numerem +48 537 631 631. Z pozdrowieniami Zespół Sweet Gallery

anonim
Kandydat
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Pracodawca

Dziękujemy za Pana komentarz. Opinie naszych pracowników, a także kandydatów, są dla nas cennym doświadczeniem, z którego możemy wyciągnąć wnioski, by usprawniać funkcjonowanie naszej firmy. Jesteśmy otwarci na dyskusję, a także konstruktywną krytykę jednak nie możemy zgodzić się z Pana zarzutami. Proces rekrutacji naszej firmy prowadzimy na transparentnych zasadach. Jasno omawiamy każdy z etapów na spotkaniach rekrutacyjnych, i tak samo było w przypadku Pana spotkania i ubiegania się o stanowisko komercjalizatora. Stanowisko to wiąże się z dużą odpowiedzialnością. Głównym jego zadaniem jest wyszukiwanie dla naszych Franczyzobiorców optymalnych biznesowo lokalizacji, w których rozpoczną w przyszłości działalność franczyzową. Zasadne jest zatem dla nas, aby kandydat ubiegający się o to stanowisko mógł sprawdzić, czy na pewno obowiązki przedstawione w ofercie pracy i tego typu praca, będą dla kandydata satysfakcjonujące. W tym celu jednym z etapów rekrutacji, po pozytywnej ocenie, kandydat proszony jest o wykonanie zadania związanego z wyszukaniem dwóch lokalizacji. Większość firm stosuje praktykę zadań rekrutacyjnych. W przypadku wielu stanowisk wykonane zadanie jest jedyną formą oceny umiejętności kandydata. Jest elementem służącym dla dobra obu stron w procesie rekrutacji. To, w jaki sposób nasi przyszli kandydaci, pozyskają lokalizacje, pozostawiamy im. Z naszej strony, przekazujemy niezbędne materiały do jego wykonania, wskazujemy przykłady i poświęcamy nasz czas, aby kandydat, wykonując zadanie, miał jak najlepsze wsparcie. Na spotkaniach wyjaśniamy także, że zadanie nie musi być wykonane na poziomie wykwalifikowanego komercjalizatora, który pracuje z nami już 5 lat. Przykro nam, że uważa Pan, że nie współpracujemy na zasadzie partnerstwa, my uważamy wręcz przeciwnie. W naszej ocenie zadanie rekrutacyjne to swoista próba możliwości, a jego wykonanie świadomą, biznesową decyzją. W etapie końcowym jego wynik jest szczegółowo omawiany. Wtedy każda ze stron upewnia się, czy współpraca w przyszłości może być owocna. Chcemy podkreślić, że nie wykorzystujemy wykonanych zadań i pozyskanych lokalizacji przez kandydatów. Nie możemy jednak zamykać się na miejsca, w których nasi przyszli Franczyzobiorcy chcieliby zacząć swój własny biznes. Gdyby miał Pan do nas pytania, prosimy napisać do nas na adres: rekrutacja@sweetgallery.pl. Z pozdrowieniami Zespół Sweet Gallery

Lami
Pracownik

Ja swoją pracę w tej firmie wspominam bardzo źle niestety. Pracowalam w jednej z galerii w Opolu. Był to punkt w którym obroty są duze. Wyglądało to zawsze tak, że za mało ludzi było na zmianie, a popołudniami był bardzo duży ruch. W efekcie dziewczyna na zmianie nie potrafiła zapanować nad porządkiem , a była ze wszystkim sama.(usunięte przez administratora) Po pewnym czasie to szefostwo wpadło na pomysł , żeby dodawać kogoś na "wsparcie", ale tego kogoś można wzywać dopiero wtedy, gdy zrobi się bardzo duża kolejka. Efekt tego był taki, że osoba na wsparcie marnowała czas w domu czakając na telefon , a zanim dojechała do pracy to osoba , która była w punkcie siedziała conajmnniej godzinę sama na dużym ruchu. (usunięte przez administratora)Nie było możliwości normalnego wyjścia na przerwę i zjedzenia czegoś spokoju bez klientów, mimo tego, że zmiana trwa od 9-21 . Podsumowując: silna presja psychiczna(usunięte przez administratora) brak normalnej przerwy; wszyscy pracownicy, którzy odeszli to odchodzili z powodu złych warunków pracy; nieadekwatna liczba obowiązków na jedną osobę ; ciągle pretensje; brak szacunku do pracownika . Dodam tylko, że wszelkie kontrole z lodolandii nie oceniają warunków pracy pracownika , co jest dla mnie niezrozumiałe. Generalnie radzę unikać pracy w punktach lodolandii, bo nie szanuje się tam człowieka .Taka jest moja prywatna opinia o tej pracy. Może inny mieli lepiej. Mam nadzieję, że inni mieli lepiej . Opisałam tutaj moje doświadczenia, moje wspomnienia, prywatne odczucia jakie mnie spotkały w tej firmie. Mam nadzieję , że są osoby, które pracę w tej firmie wspominają z przyjemnością. Ja niestety nie mogę się do nich zaliczyc.

katrize
Kandydat
 Pytanie

Czy przyjmują 16/17 latków?

Pytanie
 Pytanie

Jakich pytań można się spodziewać na rozmowie rekrutacyjnej w firmie Lodolandia?

CBA
Kandydat
 Pytanie

jakimi muszę środkami miesięcznie dysponować żeby mieć?

XXX
Pracownik
@Pytanie

Ja trafiłam na naprawdę bardzo ‚normalnego’, przyziemnego i miłego pracodawcę! :) Zadał mi podstawowe pytania typu zainteresowania, marzenia, czy miałam już okazje pracować z maszyną do lodów kręconych oraz czy wogóle pracowałam w gastronomii :)

:)
Inne

w (usunięte przez administratora)

dr dre
Kandydat
 Pytanie

Cześć. Czy są tu franczyzo birocy? Jakie macie doświadczenia we współpracy z tą firmą? Jakie są realne zarobki? Jakie problemy? Na co uważać we współpracy z Swetgalery?

5
abc
Pracownik
@dr dre

Wcześniejszy wpis został usunięty. Ocena negatywna. Biznes oparty na sprzedaży przyczep, a nie produktu jakim są lody. Brak większego zaangażowania przy prośbie o zmianę lokalizacji, gdyż bardziej opłacalne jest sprzedanie kolejnej przyczepy pod nowy punkt. (usunięte przez administratora)

2
Karol
Inne

W firmie są sami studenci?

XXX
Pracownik
@Karol

Cześć! :) Ja osobiście nie jestem studentem, a już od kwietnia zaczynam drugi sezon spełniać się w tej branży jako sprzedawca. Nie mogę się doczekać! Mam bardzo, bardzo spoko szefa! Dostaję umowę zlecenie, a wszystkie składki są opłacane tak jak trzeba :)

Asia
Kandydat

Cześć. Czy mając punkt w galerii płaci się tylko stały czynsz czy też czynsz od obrotu i od czego to zależy - proszę o merytoryczne opinie.

Lajlax

W tamtym roku pracowalam i w tym roku bardzo chętnie tu wróciłam, niestety tylko dorobic ze wzgledu na stałą pracę. Właściciele sa bardzo w porządku, płacą terminowo, umowa i wszystko jak się nalezy. W tamtym roku były spore premie w tym roku jeazcze brak, ale nie ma co sie dziwic pogoda nie dopisuje to i ruch mniejszy. Jezeli chodzi o czystosc to duzo zalezy od tego z kim się pracuje. Jedyny minus to upały i zrzedliwi klienci. Czasami tez idzie sie narobić, ale nieraz lepsze to niz siedzenie 12 godzin. Szefostwo na 5+

Matti
Kandydat
 Pytanie
@Lajlax

Jaka była umowa? O pracę? Czy zleceniówka?

Zostaw merytoryczną opinię o SWEET GALLERY sp. z o. o. sp. k. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w SWEET GALLERY sp. z o. o. sp. k.?

    Zobacz opinie na temat firmy SWEET GALLERY sp. z o. o. sp. k. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 49.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w SWEET GALLERY sp. z o. o. sp. k.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 28, z czego 15 to opinie pozytywne, 8 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy SWEET GALLERY sp. z o. o. sp. k.?

    Kandydaci do pracy w SWEET GALLERY sp. z o. o. sp. k. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

SWEET GALLERY sp. z o. o. sp. k.
Przejdź do nowych opinii