Opinie o SWEET GALLERY sp. z o. o. sp. k.
(usunięte przez administratora)
To słabe podejście ogólnie. Słabo jak tak to wygląda. A mówiłaś jak to wygląda z Twojej perspektywy? Może warto.
Zarobki dla pracowników wewnątrz zależnie od stanowiska dosyć niskie(3,5-4) , sztywna atmosfera , ludzie obgadują się nawzajem, jedna z najgorszych firm w której pracowałam,.
Dziękujemy za wyrażenie subiektywnej opinii na temat pracy w Sweet Gallery. Jako firma możemy zapewnić, że dbamy o wewnętrzny system komunikacji oraz klimat organizacyjny, rozumiemy jednak, że nie każdemu może on odpowiadać. Pozdrawiamy i życzymy samych sukcesów :)
Czy w umowie jest opcja rezygnacji/rozwiązania umowy franczyzowej + odsprzedania przyczepy z leasingiem? Pytam ma wypadek kiedy komuś nie wypali interes
Kilka pytań technicznych do franczyzobiorców : 1. Czy własne lokalizacje to markety czy to już raczej obstawione umowa ramową firmy sweet gallerynp z Netto czy Aldi ? 2. Jakie tu musi być poprowadzone zasilanie ? 3. Czy kogoś życie zmusiło do rezygnacji ( na etapie początkowym ) i jak elastycznie zachował się Franczyzodawca ? Wiem , że umowa mówi o jej stracie Myśle o tym intensywnie a opinie skrajne Dzięki
- godzinna rozmowa z rekruterką - godzinna rozmowa z TL i rekruterką
- doświadczenie - motywacja - dlaczego zaaplikowałeś do nich itp.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Przepraszam za wyrażenie ale widzę że jest tu dużo głupot. Jestem franczyzobiorcą i w kilku zdaniach podsumuje współpracę: czy biznes jast idealny? -nie, bo jak w każdym biznesie są problemy które trzeba rozwiązać. Czy żałuje decyzji wejscia w biznes? nie, bo punkty są dobrze rentowne (mam około 80% biznes planu jaki mi pokazywali na spotkaniu). Czy trzeba było otworzyć to samemu bez franczyzy? nie, przynajmniej w moim przypadku, nie miałem w lodach żadnego doświadczenia i bardzo dużo mi to pomogło zarówno na starcie jak i teraz na bieżąco. Znam kilku franczyzobiorców i większości idzie lepiej a paru gorzej, ale w 90% przypadków gorzej idzie tym którzy w mojej ocenie olewają temat. Jak się pilnuje i ciężko pracuje to się opłaca.
Panie Robercie rozumiem, że w Pana przypadku jest to franczyza Lodolandii? Rozumiem, że duża część dochodów przypada na sezon. A jak jest poza sezonem? Czy punkt jest zamknięty? Mnie z kolei interesuje Bafra Kebab jako biznes całoroczny, może orientuje się Pan na jakich warunkach się to odbywa? Chodzi mi w dużej mierze o dobór miejsca pod biznes. Czy jestem zobligowany do miejsca zaproponowanego przez firmę czy mogę sobie sam znaleźć rentowny wg mnie w danym miejscu punkt?
Dzień dobry, Nie wiem jak jest w Bafra Kebab, ja mam lodolandie sezonowa - 6mc. W lodolandi można mieć swoje a można mieć od nich.
Potwierdzam, zysk jest (usunięte przez administratora) ale to często (usunięte przez administratora)
Chciałbym się dowiedzieć jak wyglada praca z ramienia Sweet Gallery nie jako franczyzobiorcy, tylko ich pracownika - biuro, teren. Trenerzy, regionalni managerowie, osoby wspierające. Na jakie zarobki mozna liczyć, jak ta praca wygląda?
Jakie są mocne strony pracodawcy SWEET GALLERY?
Firma jest stabilna i cały czas się rozwija. Wystarczy wpisać sobie w google jak dużo otwiera się ostatnimi czasy ich franczyz np Bafra. Jakby się taka franczyza nie opłacała i nie była dochodową marką to nikt by na to nie poszedł, a tak miesięcznie jest po kilka otwarć
Kurcze 650 lokalizacji to mało? Oczywiście w obecnym czasie, wydaje mi się że jak na franczyzę to całkiem sporo.
Czy kontaktował się Pan z nami w tej sprawie? Ciężko odnieść się nam do anonimowych opinii na forum. Jeśli chciałby Pan porozmawiać, poprosimy o bezpośredni kontakt. Z naszej strony możemy zapewnić, że nasi Franczyzobiorcy mają pełne wsparcie ze strony Sweet Gallery na każdym etapie współpracy. W centrali naszej firmy pracują dedykowane oddziały właśnie po to, by wspierać i pomagać naszym Franczyzobiorcom.
To dobre..... (usunięte przez administratora). Trochę chyba przesadzony komentarz.
też mi się wydaje sporo, u nas na dzielnicy to w sumie tylko kebab się dobrze trzyma już od paru lat, inne biznesy a było ich dużo różnych jakoś się zwijają, a był fryzjer, aerobik, solarium, sklep z antykami, kuchnia ukraińska, ciągle w tych lokalach rotacja a kebs się trzyma
A ten kebs jest w lokalu czy taka budka jak Bafra? Kiedyś się zastanawiałem nad tego typu biznesem i kto wie czy do tego pomysłu nie wrócić
kebs w budce, więc żadne obostrzenia liczbowe cie nie interesuje i w razie jakbyś chciał zrezygnowac to też nie jesteś uwiązany tak długo umową jak przy wynajmie lokalu
ale masz leasing umowę podnajmu miejsca, umowę franczyzową. Budka ok ale czy na pewno w tej formie jest lepsza od lokalu?
masz 100% rację, mam punkt z warzywami w lokalu i wtopiłem kase bo zrobili remont ulicy. miał być przez 4 mc a finalnie trwał ponad rok!!! Remont się skończył, klienci odzwyczaili i mam lokal bez perspektyw. Szukam nowego małego biznesu bo nie chce od początku budować punktu z warzywami (codziennie 4 rano na giełdzie). Jak się zdecyduje to właśnie na taki gdzie nie jestem uwiązany lokalem gdzie muszę w nie swoje zainwestować.
W lokal z wyposażeniem w tym chłodnia włożyłem 80 za gotówkę bo nie mogłem tego leasingować wiec kasa poszła do kosza bo wyposażenie i chłodnie mam na wymiar wiec do kosza plus koszty demontażu poniosłem.
Franczyzy to nie umowy na całe życie. Starzy odchodzą, przychodzą nowi. Czego nie rozumiesz ? Rozwijają się to widać ale jak zwykle Janusze by chcieli za darmo wszystko, na gotowo za 40tys bez wysiłku zarobić 500tys z takim podejściem faktycznie nic tylko rowy kopać. Miałem kilka franczyz i w sumie tu mam dwa koncepty i daje sobie radę. Noe dogodzisz wszystkim. Internetowi cwaniacy
(usunięte przez administratora)
Coś więcej w temacie można wiedzieć
Czyli co było mówione na rozmowie w Lodolandii a jak to wyglądało później u Ciebie w rzeczywistości? Mogłabyś napisać więcej szczegółów na ten temat? Dlaczego straciłaś kasę?
Ja prowadzę jeden punkt Lodolandii i jestem zadowolony, pierwszy rok co prawda był słaby, acz kolwiek po przestawieniu się o jedyne 20 m utargi podniosły się. Teraz trwa mój trzeci sezon i utargi są wyższe niż przedstawione na rozmowie w siedzibie franczyzodawcy. Wszystko tak naprawdę zależy od lokalizacji i jakości wydawanych produktów
Wierz lub nie, ale efekt przestawienia się przerósł moje oczekiwania. Pewnie nie każdemu się tak powiedzie, to jest biznes, a w biznesie nic nie jest pewne
To znaczy zmieniłeś punkt w którym sprzedawałeś i to spowodowało, że utarg się poprawił? Wiadomo, że lepsze miejsce ściąga więcej klientów. Ta franczyza dużo cię miesięcznie kosztuje w porównaniu do zarobków? Jest duże przebicie?
To znaczy, że teraz sprzedaje w tej samej lokalizacji, jedynie jestem przesunięty o 30 m. A co do utargów, to można założyć że ok 40 % to jest zysk
U mnie jest podobna sytuacja, z tym że prowadzę Bafra Kebab. Miejsce sam sobie jednak znalazłem, bo znam swoją miejscowość i wiem gdzie jest najlepszy i największy ruch. Początek faktycznie łatwy nie był, bo żeby się wdrożyć potrzeba czasu, a nie wszystko od razu wychodzi, ale teraz wygląda to całkiem nieźle. Zyski są, strat nie ma, więc jest ok.
napiszesz coś więcej, myslałem o tej sieci, miałem otwierać sklep ale dopiero co się blisko otworzył punkt, a kebs wydaje mi się tez spoko pomysłem
Nie do końca się z Tobą zgodzę, bo ja od 3 lat prowadzę punkt Lodolandia i nawet podczas pandemii zarabiałam. Wiadomo są lepsze i gorsze miesiące ale zawsze wychodzę na plus i myślę o kolejnym punkcie :)
W pełni zgadzam się z Natalia35, są lepsze i gorsze miesiące, dużo zależy od pogody itp. Ale w perspektywie rocznej bez problemu wychodzisz na swoje. Co do samej franczyzny na start potrzebujesz 40 tysi i musisz się dogadać z przedstawicielami firmy. Później umowa i ruszasz z tematem. Formalności Sweet Gallery bierze na siebie, Ciebie czeka szkolenie i zapoznanie się z tym jak prosperuje firma, jakie są zasady, warunki umowy, co możesz itp. No a kebsy zawsze się sprzedają i będą sprzedawać
Dzień dobry poprosił bym więcej informacji koszt lesinku przyczepy, efekt po otwarciu, marzą na sprzedaży
pracowałem w wakacje w kebsie tej sieci, utarg był spory, mieliśmy świetną lokalizację i na brak klientów nie mozna było narzekac, jak się ma dobre miejsce to nawet w mniejszym mieście da się wyjść na swoje
Trudno nam odnieść się do kwestii poruszanych na forum anonimowo, dlatego zachęcamy do bezpośredniego kontaktu. Pozdrawiamy Zespół Sweet Gallery
Dziękujemy za Pana opinię. Miło nam czytać takie słowa. Pozdrawiamy Zespół Sweet Gallery
Tak jak pisałem swojego wkładu musisz mieć 40 tys.zl. część leasingowa jest zmienna i zależna od miasta i punktu z tego co mi wiadomo. Ja swoją część pokryłem z pożyczki i dotacji i calość się spięła. Jeśli chodzi o otwarcie to pierwsze dni były super, chyba chodzi o taki efekt nowości jakiegoś miejsca. Później slabiej, w wakacje super odbiło, jesienią zwłaszcza przy kiepskiej pogodzie też słabiej. Biznes dużo zależy od pogody. Ale jak na razie od otwarcia wychodzi na plus każdy m-c.
Czyli z tego, co czytam, to franczyzobiorca sam pracuje u Was, i ma z Wami umowę, a jeśli dotrudni pracowników, to już oni nie są Waszymi podwładnymi, tak?
Tylko że ja o żadnych zyskach nie pisałem jeśli chodzi o kwoty:) Jedynie o koszt wkładu własnego. A zyski mniejsze lub większe ale są i tak jak pisałem w dużej mierze uzależnione od miejsca i pogody
Dokładnie do tego samego nawiązałem. Nie ma tu słowa o kwotach, więc nie do końca rozumiem twoją interpretację. Precyzuję: nie ma opcji żeby w kieszeni franczyzobiorcy zostało 40%. Takie bajki opowiadają na rozmowach w siedzibie ich firmy. Dlatego dopisane zostało "post sponsorowany". mam z tym doczynienie i znam kilka osób z tego kręgu szczęśliwców i nie widzieli takich procentów na oczy.
Ja miałem trochę inaczej to przedstawione na rozmowie jeśli chodzi o zysk, natomiast miałem też jakieś swoje wyobrażenia i założenia i bardziej tego się trzymam. Nie oczekuję nie wiadomo jakich zysków, wiem że będą różne miesiące, natomiast dla mnie liczy się to że jestem w stanie zarobić na siebie i nie jestem w plecy.
A moim zdaniem jak ktoś chce pracować a nie tylko być szefem to nie będzie miał problemów z utrzymaniem się nawet w tak trudnej branży jak gastro. Dobre jedzenie i atmosfera zawsze się obroni.
Na spotkaniach z naszymi Klientami odpowiadamy szczegółowo na wszystkie pytania. Działamy transparentnie, dlatego nie ma mowy, abyśmy wprowadzali naszych Klientów w błąd. Biznes rządzi się swoimi prawami, a sukces zależy od wielu czynników. Gdyby chciał Pan z nami porozmawiać, zapraszamy do bezpośredniego kontaktu.
(usunięte przez administratora)
Nasi pracownicy mają określone konkretne cele do zrealizowania, wiedzą, jakie są priorytety, w jaki sposób cele i zadania są rozliczane. Każdy dział pracuje na sukces firmy w swoim zakresie. Premie przyznawane są pracownikom w sposób transparentny, zgodnie z poziomem ich realizacji. Każdy z pracowników szczegółowo omawia postawione cele i stopień ich wykonania ze swoim przełożonym i jest czas na to, by omówić ewentualne niejasności. Rozwijamy się w szybkim tempie. Żeby jeszcze bardziej efektywnie realizować nasze cele biznesowe, planujemy w ciągu roku zatrudnić więcej pracowników. Trudno odnieść się do anonimowego komentarza, dlatego prosimy o bezpośredni kontakt na: rekrutacja@sweetgallery.pl.
prowadzę foodtrucka w sieci Bafra Kebab, po paru miesiącach kierowanai tym biznesem nie żałuję, marka jest rozpoznawalna więc od razu pojawii sie klienci, mam nadzieję ,że bedzie tylko lepiej
Dlugo musialeś czekać na pierwsze zyski? Czy miałeś swoje miejsce czy organizował Ci franczyzodawca? Jak z formalnościami - długo trzeba czekać od momentu podpisania umowy?
Polecam współpracę z Lodolandią. Warunki są jasne, firma pozyskuje gotowe lokalizacje i zapewnia cały sprzęt. Wygodna forma dla osób, które pracują na etacie i chcą mieć własny biznes. Budki nie są tanie, ale Lodolandia pomaga w uzyskaniu leasingu.
Dziękujemy za Pana opinię. Miło nam czytać takie słowa :) Pozdrawiamy Zespół Sweet Gallery
Każdy ma prawo do swojej własnej opinii :) Pozdrawiamy Zespół Sweet Gallery
witam, planuje kupić budkę od lodolandi na co warto zwrocic uwage i czy to sie opłaca . pozdrawiam z gory dzikeuje
Melon - Ja prowadze dwa swoje punkty Lodolandii i zastanawiam sie nad trzecim. Budki nie sa najtańsze ale bierze się leasing i budka jest moja a zarabiam na budce z lodami przez 6 m-cy więcej niż w Zabce przez rok. Sklep miałem przez 5 lat. Zaba nigdy nie byłaby moja i to mnie denerwowalo bo jest jest Ajencja a nie franczyza.
@Rubik89 ja prowadzę zabke juz 10 lat i nigdy nie było w zabce jak teraz działamy na franczyzie a przy dwóch sklepach zostaje mi na czysto ok 40 tys miesiecznie. Zarabiasz na lodach więcej? Bo zastanawiam siw nad otwarciem punktu.
Witam, prowadzę jeden punkt Lodolandii. Wszystko jest zależne od lokalizacji. Ważne jest aby punkt stał jak najbliżej wejścia, lub był w miejscu z dużym ruchem pieszych. Sama współpraca przebiega bardzo dobrze
Prosimy o kontakt mailowy na adres pomoc.lodolandia@sweetgallery.pl w celu wyjaśnienia sytuacji.
Po upublicznieniu problemow interesuje was wyjasnienie sytuacji? Przeciez napisal, ze zglaszal problemy wczesniej i w niczym nie pomogliscie.
Pracuje w lodolandii 4 sezon i zastanawiam się właśnie nad otworzeniem swojego punktu :) mam wiele obaw i chciala bym się dowiedzieć czegoś więcej :) Czy z jednej budki da się żyć, gdzie pracowała bym sama lub z jednym pracownikiem?
Cześć, mam niestety tę przyjemność "współpracować" z tą firmą. Mógłbym się tu mocno rozpisać na temat. Mocno nie polecam. Jedyne co dobrze działa to terminowe wystawianie faktur i egzekwowanie płatności.
Pisanie na ten adres to jedna wielka pomyłka, pisałem tam kilkukrotnie i odpowiedzi nie było żadnej a jeśli się pojawiała to po długim czasie oczekiwania. Nie zdarzyło mi się też żeby uzyskać tam jakąś pomoc. Za to dział windykacji należności działa bardzo dobrze i prężnie.
Dzień dobry, dziękujemy za kontakt. Adres e-mail pomoc.lodolandia@sweetgallery.pl jest dedykowany dla Franczyzobiorców Sweet Gallery. Poprosimy o Pana adres e-mail, wtedy będziemy mogli zweryfikować, czy Pana wiadomość pozostała bez odpowiedzi. Pozdrawiamy Zespół Sweet Gallery
Prosimy napisać do nas na adres franczyza@lodolandia.pl i podać swój numer telefonu wraz z informacją, w jakich godzinach możemy się kontaktować. Nasz ekspert ds. franczyzy w ciągu 48 godzin oddzwoni i odpowie na wszystkie pytania. Ewentualnie zapraszamy do kontaktu pod numerem +48 537 631 631. Z pozdrowieniami Zespół Sweet Gallery
(usunięte przez administratora)
Dziękujemy za Pana komentarz. Opinie naszych pracowników, a także kandydatów, są dla nas cennym doświadczeniem, z którego możemy wyciągnąć wnioski, by usprawniać funkcjonowanie naszej firmy. Jesteśmy otwarci na dyskusję, a także konstruktywną krytykę jednak nie możemy zgodzić się z Pana zarzutami. Proces rekrutacji naszej firmy prowadzimy na transparentnych zasadach. Jasno omawiamy każdy z etapów na spotkaniach rekrutacyjnych, i tak samo było w przypadku Pana spotkania i ubiegania się o stanowisko komercjalizatora. Stanowisko to wiąże się z dużą odpowiedzialnością. Głównym jego zadaniem jest wyszukiwanie dla naszych Franczyzobiorców optymalnych biznesowo lokalizacji, w których rozpoczną w przyszłości działalność franczyzową. Zasadne jest zatem dla nas, aby kandydat ubiegający się o to stanowisko mógł sprawdzić, czy na pewno obowiązki przedstawione w ofercie pracy i tego typu praca, będą dla kandydata satysfakcjonujące. W tym celu jednym z etapów rekrutacji, po pozytywnej ocenie, kandydat proszony jest o wykonanie zadania związanego z wyszukaniem dwóch lokalizacji. Większość firm stosuje praktykę zadań rekrutacyjnych. W przypadku wielu stanowisk wykonane zadanie jest jedyną formą oceny umiejętności kandydata. Jest elementem służącym dla dobra obu stron w procesie rekrutacji. To, w jaki sposób nasi przyszli kandydaci, pozyskają lokalizacje, pozostawiamy im. Z naszej strony, przekazujemy niezbędne materiały do jego wykonania, wskazujemy przykłady i poświęcamy nasz czas, aby kandydat, wykonując zadanie, miał jak najlepsze wsparcie. Na spotkaniach wyjaśniamy także, że zadanie nie musi być wykonane na poziomie wykwalifikowanego komercjalizatora, który pracuje z nami już 5 lat. Przykro nam, że uważa Pan, że nie współpracujemy na zasadzie partnerstwa, my uważamy wręcz przeciwnie. W naszej ocenie zadanie rekrutacyjne to swoista próba możliwości, a jego wykonanie świadomą, biznesową decyzją. W etapie końcowym jego wynik jest szczegółowo omawiany. Wtedy każda ze stron upewnia się, czy współpraca w przyszłości może być owocna. Chcemy podkreślić, że nie wykorzystujemy wykonanych zadań i pozyskanych lokalizacji przez kandydatów. Nie możemy jednak zamykać się na miejsca, w których nasi przyszli Franczyzobiorcy chcieliby zacząć swój własny biznes. Gdyby miał Pan do nas pytania, prosimy napisać do nas na adres: rekrutacja@sweetgallery.pl. Z pozdrowieniami Zespół Sweet Gallery
Ja swoją pracę w tej firmie wspominam bardzo źle niestety. Pracowalam w jednej z galerii w Opolu. Był to punkt w którym obroty są duze. Wyglądało to zawsze tak, że za mało ludzi było na zmianie, a popołudniami był bardzo duży ruch. W efekcie dziewczyna na zmianie nie potrafiła zapanować nad porządkiem , a była ze wszystkim sama.(usunięte przez administratora) Po pewnym czasie to szefostwo wpadło na pomysł , żeby dodawać kogoś na "wsparcie", ale tego kogoś można wzywać dopiero wtedy, gdy zrobi się bardzo duża kolejka. Efekt tego był taki, że osoba na wsparcie marnowała czas w domu czakając na telefon , a zanim dojechała do pracy to osoba , która była w punkcie siedziała conajmnniej godzinę sama na dużym ruchu. (usunięte przez administratora)Nie było możliwości normalnego wyjścia na przerwę i zjedzenia czegoś spokoju bez klientów, mimo tego, że zmiana trwa od 9-21 . Podsumowując: silna presja psychiczna(usunięte przez administratora) brak normalnej przerwy; wszyscy pracownicy, którzy odeszli to odchodzili z powodu złych warunków pracy; nieadekwatna liczba obowiązków na jedną osobę ; ciągle pretensje; brak szacunku do pracownika . Dodam tylko, że wszelkie kontrole z lodolandii nie oceniają warunków pracy pracownika , co jest dla mnie niezrozumiałe. Generalnie radzę unikać pracy w punktach lodolandii, bo nie szanuje się tam człowieka .Taka jest moja prywatna opinia o tej pracy. Może inny mieli lepiej. Mam nadzieję, że inni mieli lepiej . Opisałam tutaj moje doświadczenia, moje wspomnienia, prywatne odczucia jakie mnie spotkały w tej firmie. Mam nadzieję , że są osoby, które pracę w tej firmie wspominają z przyjemnością. Ja niestety nie mogę się do nich zaliczyc.
Czy przyjmują 16/17 latków?
Jakich pytań można się spodziewać na rozmowie rekrutacyjnej w firmie Lodolandia?
jakimi muszę środkami miesięcznie dysponować żeby mieć?
Ja trafiłam na naprawdę bardzo ‚normalnego’, przyziemnego i miłego pracodawcę! :) Zadał mi podstawowe pytania typu zainteresowania, marzenia, czy miałam już okazje pracować z maszyną do lodów kręconych oraz czy wogóle pracowałam w gastronomii :)
w (usunięte przez administratora)
Cześć. Czy są tu franczyzo birocy? Jakie macie doświadczenia we współpracy z tą firmą? Jakie są realne zarobki? Jakie problemy? Na co uważać we współpracy z Swetgalery?
Wcześniejszy wpis został usunięty. Ocena negatywna. Biznes oparty na sprzedaży przyczep, a nie produktu jakim są lody. Brak większego zaangażowania przy prośbie o zmianę lokalizacji, gdyż bardziej opłacalne jest sprzedanie kolejnej przyczepy pod nowy punkt. (usunięte przez administratora)
W firmie są sami studenci?
Cześć! :) Ja osobiście nie jestem studentem, a już od kwietnia zaczynam drugi sezon spełniać się w tej branży jako sprzedawca. Nie mogę się doczekać! Mam bardzo, bardzo spoko szefa! Dostaję umowę zlecenie, a wszystkie składki są opłacane tak jak trzeba :)
Cześć. Czy mając punkt w galerii płaci się tylko stały czynsz czy też czynsz od obrotu i od czego to zależy - proszę o merytoryczne opinie.
W tamtym roku pracowalam i w tym roku bardzo chętnie tu wróciłam, niestety tylko dorobic ze wzgledu na stałą pracę. Właściciele sa bardzo w porządku, płacą terminowo, umowa i wszystko jak się nalezy. W tamtym roku były spore premie w tym roku jeazcze brak, ale nie ma co sie dziwic pogoda nie dopisuje to i ruch mniejszy. Jezeli chodzi o czystosc to duzo zalezy od tego z kim się pracuje. Jedyny minus to upały i zrzedliwi klienci. Czasami tez idzie sie narobić, ale nieraz lepsze to niz siedzenie 12 godzin. Szefostwo na 5+
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w SWEET GALLERY sp. z o. o. sp. k.?
Zobacz opinie na temat firmy SWEET GALLERY sp. z o. o. sp. k. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 49.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w SWEET GALLERY sp. z o. o. sp. k.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 28, z czego 15 to opinie pozytywne, 8 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy SWEET GALLERY sp. z o. o. sp. k.?
Kandydaci do pracy w SWEET GALLERY sp. z o. o. sp. k. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.