Opinie o Polomarket w Częstochowa Generała Stanisława Sosabowskiego 21

Poniżej przeczytasz opinie obecnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Polomarket. Znajdziesz poniżej również opinie kandydatów do pracy w Polomarket o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Polomarket w Częstochowa Generała Stanisława Sosabowskiego 21

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Ile jest zmian w Polomarket?

Pytanie
 Pytanie

Jak szefostwo w Polomarket traktuje ludzi?

Nicola
Inne
@Pytanie

Złe traktowanie ludzi przez Szefostwo Polomarket i i Pracowników

Nicola Nowy wpis
Inne
@Nicola

Polomarket Częstochowa ul.Sosabowskiego najgorszy market

nowy pracownik Nowy wpis
Pracownik
@Nicola

Nic takiego nie ma tu miejsca wszystkich traktuja dobrze i jest pomoc jak coś

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Jaka atmosfera jest między działami w Polomarket?

Huguś
Inne

Dziś przed południem spotkała mnie po raz kolejny nie miła sytuacja że strony kasjera. Obrażał i ubliżał. Żałuję, że nie została powiadomiona przeze mnie policja. Proszę przyjrzeć się pracy chłopaka, bo albo jest na wypowiedzeniu albo za karę

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak szybko otrzymałeś odpowiedź zwrotną po rozmowie w Polomarket? Czy rekruter skontaktował się z Tobą, w szczególności w przypadku odpowiedzi odmownej?
logo firmy Opiekun Osób Starszych (Pan Kurt 79 lat)
Częstochowa
Avanti Medic Plus Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnościa Sp.K.
Wyślij CV
logo firmy Specjalista ds. Wentylacji Mechanicznej (Rekuperacja)
Częstochowa
Oem Energy Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Inżynier Serwisu Obrabiarek Laserowych
Częstochowa
Polscy Inżynierowie Rafał Janowski
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Spawacz MIG MAG TIG
Częstochowa
TEKTRUM Sp. z o.o. Sp. k.
(75 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Janek
Inne

Może ktoś ma wiedzę czy firma potrzebuje nowych pracowników?

Asia Klich

Polecam, pracuje się przyjemnie, wynagrodzenie ok, i atmosfera jesli chodzi o kierownictwo.

Cezary
Inne

Czy firma funkcjonuje normalnie? Takie zawirowania były w ubiegłym roku.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Dorota

Witam. Chciałam kupić dzisiaj skrawki z wędlin dla psa, które panie na stoisku mięsnym odkładają do kuwety, ale okazało się, że te odpadki są wyrzucane. Tyle się mówi o marnotrawstwie żywności, a tymczasem ta sieć nic sobie z tego nie robi. Jestem tym strasznie zniesmaczona:-(((

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Klient

Blachownia- Polomarket. Dzień dobry- miłe przywitanie, szkoda ze podchodzac do kasy, która obsluguje P. Agata C i P.Monika Sz. czujesz się winny temu, że robisz zakupy i śmiesz stac w kolejce. Nie jestem osobą, która czeka na uśmiech i przywitanie rodem z filmu, ale ton wypowiedzi i jakość obsługi tych Pań jest zawsze taka sama, czyli nijaka. Przyszedles, to sobie idz... Rozumiem, ze mozna miec zly dzień, tydzień, ale za każdym razem?! Drogie Panie, moze trzeba zmienić prace, bo o zmiane nastawienia nie mam co liczyć, jako Klient. P. Malgorzata S. Kolejna Pani, która pracuje chyba na akord? Jeśli tak, to jakos zrozmiem tempo kasowania towarow. Kolejki niesamowite, towaru mało,pracownikow na sklepie do wykladania towaru zero, albo zatrudnione dziecko, które jest zagubione w sklepie i samo szuka właściwej półki... po co przekladac towar po raz X w tym tygodniu? Po to zeby Klient chodzil miedzy regalami po 30/40 minut?! A w konsekwencji bierze 3 rzeczy (kasjerki opisane powyżej) i idzie do w koncu otwartej Biedronki. Żeby nie było samych nieprzyjemnych słów, to pochwalić moge P. Malgosie B. Zawsze mila i z uśmiechem obsługuje (jak Pani to robi? :) moze trzeba koleżanka zrobić szybkie szkolenie z jakości obsługi klienta za mała dopłatą? ;) ) super! Pracodawco,szefie, kierowniku wiecej takich Pracowników, jak P. Małgosia!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mila

Czy firmę Polo market nie stać na klimatyzację? Warzywa i owoce czekają na klienta w temperaturze sięgającej 30 stopni Celsjusza. Klienci i personel nie muszą mieć takiego komfortu. Artykuły świeże muszą mieć odpowiednią temperaturę przechowywania. Może mniej wyrzuconych produktów zrekompensuje instalację nawiewu nad stoiskiem w. o.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zainteresowany

jako kierownik zastepca kierownika sklepu odpowiadasz za sklep. Czyli: - w razie kontroli Sanepidu, Inspekcji Handlowej etc to ty osobiście jesteś odpowiedzialny za stan sklepu- i to najczęściej obecna osoba funkcyjna na stanowisku odpowiada także finansowo- chyba ze sklep zapłaci mandat ale i tak to TY jako zastepca dostajesz co najmniej nagane. Jako osoba funckyjna to Ty ponosisz odpowiedzialność za to co się dzieje na sklepie- jakikolwiek wypadek na hali sprzedaży, przed sklepem- to ty jako osoba pełniaca funkcje kierownika dnia/zmiany będziesz wzywany do sądu, i to Ty będziesz skarzony osobiście jako przedstawiciel firmy. Usmiecha się za 2400 brutto? to powodzenia. Każdy wjazd "góry na Twojej zmianie i niedociagniecia sklepowe- odpowiadasz Ty jako pełniący obowiązki, nieważne z e to kierownik kazał postawić cos tu a nie gdzie indziej wystawić to a nie co innego- to po Tobie jada szefowie. czestochowa to specyficzne miasto- tutaj hm klienci raczej maja spore wymagania, najczęściej kończy się tylko na wyzywaniu ze ich okradacie, później sa grozby ze zgłoszą Cie na infolinie czy podobnie, normalka sa tez wezwania Sanepidu (byłem świadkiem dwóch kontroli na wezwanie klienta- obydwie oczywiście wypadły pozytywnie ale i tak wizyta Sanepidu to 95% pewności mandatu), okrzyki typu debile i "od tego jesteście" czy marudzenie ze jest brudno albo że "czemu się jeździ maszyna myjaca gdy jest tylu klientów" to normalka już i można przywyknąć (przy opadach i wejscieu kilkuset ludzi nie utrzymasz czystości bez wyjazdu maszyny, a jadac nia narazasz się na okrzyki ze się pchasz itd.), nie daj Boże będzie błędna cena to już wtedy jeste (usunięte przez administratora) i zdarza się wezwanie Inspekcji Handlowej. Tak wiec klienci maja racje to praca dla idiotów za taka pensję. Powodzenia. I wytrwałości. wymagania? tylko kilkuletnie doświadczenie w branzy. Lub zapał. Zapał szybko przejdzie jak pojedziesz na wdrożenie (przy nowo otwieranym sklepie) do innego sklepu i będziesz tam siedział na kasie zamiast uczyc się tego co powinieneś wiedzieć jako zastepca. Ach zapomniałem- w przerwach na kasie na wdrożeniu jeszcze sobie posciagasz dostawy które przyjadą i je sobie rozłożysz- wdrożenie to fajny czas dla sklepu gdzie się odbywa bo mogą sobie poodbierać urlopy- wiec baw się dobrze- a później wejdź na swój nowy sklep i powiedz sobie "nadaje się jak ch...ra" bo wiem jak wyłozyc towar na półke i skasować kajzerke z odpieku. Otwarcie nowego sklepu- związane zwykle zatowarowaniem sklepu- robota o tyle spokojna ze nie ma klientów, aczkolwiek sporo tego, planogramy/shelfplany pokazuja gdzie ma być dany towar ale jeszcze trzeba go znaleźć... :) Normalny dzień zastępcy to przyjście przed pracownikami, posciaganie dostaw, obsługa linii kas, przyjecie dostaw do systemu, wykładanie W/O, pilnowanie piekarni (odpiek), pilnowanie czystości na sklepie, rozlozenie cen nowych, sciąganie dostaw, siedzienie na kasie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Polomarket - Częstochowa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Polomarket
Przejdź do nowych opinii