Jak wygląda rekrutacja do firmy Liberty Poland S.A.?
Wszystko zależy jakiego stanowiska dotyczy rekrutacja. W ramach naszej firmy mamy zarówno działy sprzedażowe działające na terenie całego kraju (rynek masowy, biznesowy, call center, dział prepaid) jak i wsparciowe zlokalizowane w centrali. Jeżeli mówimy o procesie rekrutacyjnym dla użytkowników obecnych w serwisie GoWork.pl to rekrutacja najczęściej dotyczy rynku masowego czyli pracy w naszych sklepach i call center.
Proszę opisać pierwszy przypadek...
W przypadku punktów sprzedaży, rekrutacja odbywa się w dwóch etapach. Pierwszy etap przeprowadzany jest przez Kierownika Punktu, natomiast drugi w obecności Regionalnego Kierownika Sprzedaży odpowiedzialnego za dany obszar terytorialny...
A w call center?
W przypadku Call Center proces rekrutacji odbywa się z udziałem osoby, która rozpoczyna ścieżkę zatrudnienia pracownika procesem rekrutacji a następnie wdraża oraz przeprowadza szkolenia wszystkich wyłonionych kandydatów. Tym obszarem zarządza Trener zatrudniony przez naszą firmę.
Liberty Poland S.A. zatrudnia studentów umożliwiając im start w karierze?
Jak najbardziej. Jeśli chodzi o studentów to takim miejscem, gdzie pracuje ich najwięcej, jest dział Call Center. Tutaj właśnie mają elastyczne godziny pracy dostosowane do swoich potrzeb. Jest to kompromisowe podejście zarówno jeśli chodzi o zapewnienie im i pracodawcy możliwości rozwijania młodego człowieka.
Czy firma uczestniczy w targach pracy, organizuje praktyki, dni otwarte?
Jeśli chodzi o targi pracy to uczestnictwo w nich, jest uzależnione od danych potrzeb rekrutacyjnych. W ciągu ostatnich dwóch lat, po zmianie lokalizacji naszej centrali i Call Center uczestniczyliśmy w targach pracy w miejscu, gdzie obecnie znajduje się siedziba naszej firmy czyli w Chorzowie. Byliśmy obecni także na targach pracy w Bytomiu.
Liberty Poland S.A. stosuje outsourcing?
Nie stosujemy outsourcingu.
Czy firma organizuje imprezy integracyjne dla pracowników ?
Jak najbardziej organizujemy takie spotkania. Ze względu na dynamiczny rozwój naszej firmy mają one przede wszystkim charakter integracyjny. Tradycją jest, iż raz w roku spotykają się pracownicy wszystkich komórek z całego kraju.
Jak one wyglądają (ogniska, spływy kajakowe, bankiety)?
Spotkanie ma charakter team-buildingowy. Zespoły złożone są z pracowników różnych działów. Event ten zwykle trwa dwa dni, podczas wykonywania szeregu zadań specjalnych, ludzie poznają się i integrują. Oczywiście ma on charakter zabawowy ale bawiąc także uczy, a przede wszystkim pozwala się poznać ludziom współpracującym ze sobą na co dzień.