Liberty Poland

Chorzów

Opinie o Liberty Poland

Obecny rh 2016-06-02 18:15
Ogolnie premia jest zawsze wyplacana, gorzej z realizacją parametrów np.matryc sprzedażowych,ktore juz są na poziomie nierealnym do zrealizowania, niestety piecze nad ty trzyma (usunięte przez administratora) sprzedaz, raz lepiej raz gorzej, jak wszedzie, ogolnie nie ma tragedii, gorzej z ciaglymi kontrolami ktorych kiedys nie bylo, teraz sa co miesiąc, (usunięte przez administratora) , trzeba miec bardzo wysoki standard na pos co czesto bardzo rzadko osiągnąć
StalyKlient 2016-08-16 21:08
Pracowałam rok i mam duzo do powiedzenia. Jak robisz umowy jesteś super, jeden dzień wyjdziesz z zerem następny dzień przychodzisz na godzinę 10 do pracy a ustalaliście że chodzisz tylko na 8:30. Ciągle coś zmieniają. (usunięte przez administratora)
konkretny 2016-08-16 21:12
zarobki w tej firmie są żałosne i uwłaczające godności człowieka - tyle w temacie tej firmy bo jak by nie było pracuje się dla pieniędzy
4
Liberty Poland 2016-08-30 16:29 [pracodawca]
Dzień dobry, wielokrotnie prosiliśmy, aby w swoich komentarzach podkreślać dział, w którym się pracowało. Firma posiada złożoną strukturę, w związku z czym ułatwi to lokalizację problemów. Ponadto pragniemy zauważyć, iż wysokość zarobków oraz ocena ich poziomu jest indywidualna. W razie pytań zapraszam do kontaktu.
zorro 2016-09-09 08:46
Na jaką podstawę można liczyć brutto jako reprezentant handlowy?
zorro 2016-09-09 08:48
Jaka podstawa na start brutto/netto?
Marek 2016-09-09 08:55
Dzień dobry, proszę o informacje na jaką podstawę może liczyć reprezentant handlowy w Państwa firmie.

Z góry dziękuje za odpowiedz
Adamus 2016-09-12 10:50
Od dłuższego czasu widnieje ogłoszenie oferty na reprezentanta handlowego - ok. 4 miesiące. Czy są to oferty aktualne czy firma chce mieć w bazie potencjalnych chętnych pracowników na wypadek ewentualnego zwolnienia pracownika aktualnie zatrudnionego na tym stanowisku ?
Adi 2016-09-12 14:42
Oferta pracy na stanowisko Reprezentant Handlowy (różne lokalizacje) widnieje od ok. 4 miesiecy. Czy firma rzeczywiście szuka pracowników, czy na razie chce stworzyć bazę potencjalnych pracowników ?
Liberty Poland 2016-09-14 08:56 [pracodawca]
Dzień dobry! Ciągły nabór na stanowiska Reprezentanta Handlowego jest efektem dynamicznego rozwoju sieci sprzedaży.
W celu uzyskania szczegółów zapraszamy do wzięcia udziału w rekrutacji.
nowy 2016-09-14 09:13
Wszystko super...tylko kiedy rozpoczęcie tej rekrutacji?
Hey 2016-09-26 12:38
A jak jest w Częstochowie?
ed 2016-09-28 21:20
zarobki w tej firmie zatrzymały się na latach 90-tych szczerze odradzam bo szkoda czasu nawet na rozmowę kwalifikacyjną i poświęcony na nią czas skoro i tak się na takie warunki mało kto by zgodził chyba że zaraz po szkole żeby zdobyć doświadczenie.
1
hipster 2016-10-05 23:06
Firma Liberty - spółka córka Polkomtela, to nie jest właściwy wybór jeśli chodzi przede wszystkim o dobrze płatną pracę. Nie liczy się tu pracownik, plany są nierealne a jeśli nawet są i uda się je zrealizować to wystarczy jeden miesiąc "potknięcia" aby wylądować u przełożonego na dywaniku. Jeśli bezpośredni przełożony nic nie poradzi to czeka Was rozmowa z cwaniaczkiem - koordynatorem i plan naprawczy. Wsparcie ze strony Liberty jeśli chodzi o pracę jako przedstawiciel handlowy (tzw. Doradca Biznesowy) jest praktycznie zerowe. Przepływ informacji między pracownikiem a kadrami również kiepski. System premiujący jest tak skomplikowany jeśli chodzi o sprzedaż bezpośrednią (G300), że wyjaśnianie ewentualnych błędów trwa niejednokrotnie miesiącami i uwierzcie mi - nikogo to nie obchodzi - wszyscy w biurze pracują swoim, żółwim tempem a Ty płacisz za wszystko z własnej kieszeni. Do tego dochodzi churn, mała wartość bazy (i nie wierzcie na rozmowach, że dostaniecie kokosy), ciągłe problemy z dostępnością telefonów na magazynie, meldowanie koordynatorowi co się robi i jaki wynik przewiduje się w przyszłym miesiącu. Jeśli nie spełnicie swoich obiecanek - dywanik. Dobrze mają Ci, którzy zatrudnili się jako handlowcy dawno temu i sami wypracowali sobie lojalnych klientów. Praca w salonach stacjonarnych również nie jest lepsza, aczkolwiek wszystko zależy od kierownika punktu który być może będzie w stanie Was wybronić przez kilka miesięcy jeśli plany nie będą realizowane. Jeśli traficie na kierownika "żołnierzyka" to możecie się szybko pożegnać z pracą. Oczywiście, jeśli potraficie kombinować, jesteście młodzi i pełni werwy, zakładacie działalność i macie 2 lata ulgowego ZUSu oraz dobre znajomości w kadrach Polkomtela bądź Liberty to spróbujcie swoich sił - w przeciwnym razie, szkoda czasu i nerwów.
3
verystrowbery 2016-10-09 16:28
Byłam całkiem nie dawno na rozmowie rekrutacyjnej dla Liberty Poland na stanowisko specjalisty ds. sprzedaży w punkcie. Przede wszystkim trzeba umieć się sprzedać i potrafić wyrażać własne zdanie na konkretny temat (Jaki powinien być dla Ciebie dobry sprzedawca i co powinno go wyróżniać?). Dużo pytań dotyczących CV, więc nawet jeśli nie masz doświadczenia w sprzedaży nie ma co zmyślać bo wszystko z Ciebie wyciągną. Bardzo dużo pytań o zainteresowania, karierę i doświadczenia w pracy. Pytania o oczekiwania od pracodawcy. Zawierajcie w odpowiedziach zdania typu "bardzo cenie kontakt z drugim człowiekiem". Na rozmowie miałam także symulację sprzedaży produktu typu myszka do komputera, co leży na biurku. Dostałam się dalej wiec nie mogło mi pójść źle ;)
andy 2016-10-23 20:36
Czy w ogóle Państwo weryfikujecie swoje filie np. taką jak Liberty Poland oddział Chorzów bo to co tam wyprawiają Koordynatorzy to raz, że woła o pomstę do nieba a dwa nadaje się to do Państwowej Inspekcji Pracy,
12
rozczarowany 2016-10-27 20:04
Tragedia nie polecam, nie jasne warunki zatrudnienia, nie miła atmosfera!!! Nie polecam nawet wrogowi!!!
2
Madlen 2016-10-28 09:05
O jakim stanowisku piszesz?
Liberty Poland 2016-10-28 14:33 [pracodawca]
Dzień dobry,
zapewniamy, że sprawdzamy swoje filie. Zapraszamy do kontaktu w celu zweryfikowania Pana wątpliwości związanych z funkcjonowaniem oddziału chorzowskiego.
fgasadsf 2016-11-02 22:54
nie wiele wyższa niż najniższa krajowa
andy 2016-11-03 08:03
pracowałem tam od marca zeszłego roku do połowy tego roku jeszcze jakoś zeszły rok można nazwać, że był super ale w tym roku to jedna wielka porażka a znajomi, którzy teraz stamtąd odchodzą mają takie samo zdanie, że jedna wielka paranoja i ja przynajmniej mam teraz święty spokój nie pracując tam a również obecnie pracuje w CallCenter dla innego operatora sieci komórkowej i mam porównanie z tym co było u was a tym co jest teraz tam gdzie pracuję jest atmosfera nie do opisania
2
andy 2016-11-03 08:32
mam jeszcze jedno pytanie dlaczego w innych CallCentrer, które działają na zlecenie Plusa są umowy o pracę dla pracowników a w Liberty Poland nie ma takiej nawet opcji
1
rechotka 2016-11-15 22:44
faktycznie słabo, że nie ma umowy o pracę, ale ja nie mogę narzekać. Miałam iść do konkurencji, ale podnieśli stawki za godzinę - dostałam ponad 17 zł brutto. Jestem póki co zadowolona, bo jak zaczynałam to dali mi 9 zł brutto. Trzeba prowadzić rozmowy tak jak chcą i na to jest ciśnienie, ale i dodatkowa kasa z prowizji. Szkoda, że wcześniej nie płacili tyle samo studiującym i nie studiującym. Ciekawe jak długo będzie tak dobze jak teraz.
andy 2016-11-17 20:44
a ile tam już pracujesz jak ja się zwalniałem to miałem 12 brutto za godzinę a to było w lipcu
były pracownik 2016-11-27 16:20
pracowałem tam przez wiele lat i właśnie przypomniało mi się krążące po firmie powiedzenie: "jak wytrzymasz w Liberty, to wytrzymasz wszędzie" i drugie: "po Liberty wszędzie dobrze".
Bardzo się cieszę, że już tam nie pracuję:).
8
Pastelkkwa 2016-12-05 15:40
A ja mam podpisac umowę na konlustanta sprzedaży, umowa zlecenie, czy wypłaty wpływają terminowo i czy mam szanse dostac jakiś dzień wolny u nich na tej umowie?
Liberty Poland 2016-12-05 15:49 [pracodawca]
Dzień dobry,
wynagrodzenia w naszej firmie są zawsze płacone terminowo.
W sprawie wolnych dni należy skontaktować się z swoim przełożonym.

Pozdrawiamy,
1
andy 2016-12-10 19:57
z jednym jestem się w stanie z Wami zgodzić, że wynagrodzenie jest płatne terminowo, ale co do urlopu żeby uzyskać zgodę przełożonego to już inna historia, po pierwsze nie opłaca się brać bo nie ma u was umowy o pracę a tylko i wyłącznie zlecenie gdzie urlop jest nie płatny, po drugie jak pracuje się w call center to Państwo wymagacie żeby dwie soboty były obowiązkowe po 8 godzin (przynajmniej tak jest w Chorzowie) i obojętnie czy pracuje się po6 czy 8 godzin to w sobotę musi być 8 a dla mnie to paranoja, a po trzecie w zeszłym roku w Chorzowie to nawet trzeba było przyjść w niedzielę do pracy bo taki był wasz pomysł gdzie praca miała być od 9 a wyszło o 10 drobna różnica, że nikt z konsultantów nie został poinformowany, po za przełożonymi, a najgłupszą rzeczą jaka tam w Chorzowie jest obowiązująca to, że pomimo tego iż na sali są kamery to bez żadnego przełożonego nie można tam wejść (jedna wielka paranoja) jak tam byłoby coś do wyniesienia komputery to stare złomy, słuchawki kosztują 10 zł śmiech na sali
andy 2016-12-10 20:01
w cuda wierzysz jak weźmiesz to bezpłatny urlop i jak go jeszcze otrzymasz to będziesz miała szczęście jak nie będziesz musiała go odpracowywać
Cienka 2017-01-15 10:42
Potrzebuję informacji czy Liberty prowadzi rekrutację w Chorzowie. Nie mogę namierzyć ich nigdzie a bardzo chciałbym pracować u nich. Może ktoś coś wie?
Liberty Poland 2017-01-16 08:55 [pracodawca]
Dzień dobry,
prowadzimy obecnie rekrutację do Call Center (mail kontaktowy: rekrutacja.cc@liberty.eu). Najnowsze oferty pracy regularnie publikowane są również na pracuj.pl.
Zapraszamy także na www.liberty.com.pl.
Jaaa 2017-01-16 09:05
Nie polecam !!!!!
Minka 2017-01-19 18:36
Maruda z Ciebie człowieku. Firma fajna a jak masz ciekawe stanowisko to już jest super. Tylko że nie każdy sie nadaje
Pracownik 2017-01-25 19:28
Nieszczęśliwy człowiek zawsze znajdzie kropkę i zrobi z niej kropę. Szkoda, że w samochodach nie dali łóżek do spania. Liberty podchodzi do pracowników z szacunkiem ale chyba jest coś na rzeczy z tym rozliczeniem aut. Sami sobie szkodzimy a później mamy pretensje.
Minus 2017-01-26 10:00
do "Pracownik" - Z mojego doświadczenia wynika, że Liberty podchodzi do pracownika nie z szacunkiem o którym piszesz tylko z pogardą .
4
Liberty Poland 2017-01-26 10:14 [pracodawca]
Dzień dobry,
Szacunek dla pracownika jest dla nas bardzo ważnym aspektem w codziennej pracy. Prosimy o każdorazowe zgłoszenie sytuacji, które Państwa zdaniem są nieodpowiednie w Dziale Zarządzania Zasobami Ludzkimi.
andy 2017-01-27 21:04
zgadzam się z Tobą
1
Ktos 2017-01-28 12:44
Dzien dobry. Dzial ZZL raczej malo co zrobi, przynajmniej w dziale prepaid - reprezentanci handlowi. Kadra "kierownicza" pracuje bezposrednio w Polkomtelu a Liberty to spólka tejze firmy. (usunięte przez administratora) Dziwie sie ludziom, ktorzy tu sie udzielaja i wypisuja fale "hejtu". Liberty to tylko spolka, ktora w prowadzeniu zespolow sprzedazy sobie doskonale radzi, wszystkie niezadowolenia nalezy kierowac do polkomtela, ktory zarzadza strukturami Liberty Poland (wieloma strukturami sprzedazy).pl Podstawowe wynagrodzenie (przymujac sie teraz) na stanowisku reprezentanta nie powala, jezeli masz kredyt na mieszkanie, zone niepracujaca i dziecko bedziesz zyl od 1. do 1. W kazdej firmie konkurencyjnej podstawy dostaniesz (usunięte przez administratora) W firmie premia jest zalezna od podstawy wiec kokosow nie ma. Moglabym pisac i pisac ale jeszcze dluzsze pisanie to tylko strata czasu bo i tak splynie to po firmie. Pozdrawiam
pracownik 2017-01-29 12:10
Chodzi o firmę maksimum w katowicach? Bo polkomtel to przecież w warszawie jest
Ochotnik 2017-02-04 14:16
Czy oferta doradcy klienta cyfrowego Polsatu w Chorzowie jest aktualna? Jakie teraz są stawki za godzinę? Czy są jakieś premie lub dodatki np. socjalne? Czy są jakieś warunki na wejście? Proszę o info!
Liberty Poland 2017-02-06 09:31 [pracodawca]
Dzień dobry,
wszystkie oferty pracy publikowane są m.in. na www.pracuj.pl, równolegle prowadzimy bieżącą rekrutację na stanowisko telefonicznego doradcy klienta - rekrutacja.cc@liberty.eu.
Pakiet informacji nt. stanowiska, oferty oraz premii otrzyma Pan na rozmowie kwalifikacyjnej - zapraszamy do aplikowania!
Gryziok 2017-02-12 09:13
Małe zarobki w porównaniu do konkurencji . Aktualne premie coraz cięższe do wyrobienia. Coraz więcej obowiązków płacę podwyższone o śmieszne pieniądze.
jacko 2017-02-13 08:33
Witajcie. Czy moze ktos powiedziec cos wiecej na temat Przedstawiciel Handlowy ds. Klientów Sieciowych
pojawilo sie ogloszenie na teren 3miasta, Slupska.. czym taka osoba dokladnie sie zajmuje ? Wiem ze w liberty oprocz reprezentantow handlowych sa rowniez osoby ktore sprzedaja terminale platnicze czy to jest wlasnie takie stanowisko ?
andy 2017-02-14 10:37
powiem ci szczerze kolego, że obecnie pracuję w Maksimum i pod jednym względem nigdy nie dorównają Liberty a mianowicie w Liberty wypłata zawsze była przed czasem a w Maksimum możesz o tym zapomnieć bo wypłata niby jest 10 każdego miesiąca ale na koncie 10 jej nie uświadczysz bo najpierw żeby wogóle dostać kasę to musisz podpisać papier potem dopiero osoba z kadr zawozi do księgowej dzisiaj mamy 14 lutego o 10 rano sprawdzałam swoje konto i do tej pory kasy jak nie było na nim to dalej nie wpłynęła. A pomijając jeden mały szczegół taki, że w Liberty nie masz szans na umowę o pracę tak w Maksimum nawet pracując w Call Center ją dostaniesz niby obie firmy działają pod szyldem Plusa a różnica jest widoczna
Liberty Poland 2017-02-14 10:41 [pracodawca]
Zapraszamy do udziału w procesie rekrutacyjnym. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej udzielimy odpowiedzi na dodatkowe pytania.
Klaudia 2017-02-21 16:34
Liberty to marka, znana w świecie i praca dla nich jest wyzwaniem. Wysokie standardy to norma i tu nie ma miejsca na obijanie się czy dyskusje o bzdurach. Taka firma to prestiż dla człowieka i dobra szkoła pracy.
andy 2017-02-22 09:34
dobry kawał, to dlaczego nie oferują swoim pracownikom umowy o pracy
Liberty Poland 2017-02-22 10:41 [pracodawca]
Dzień dobry,
Rodzaj umowy zależy od charakteru pracy, którą wykonuje osoba zatrudniona.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu.
Minus 2017-02-22 18:13
do "Klaudia" - pomyliłaś firmy a jeśli nie to po prostu kłamiesz
1
zatrudniony 2017-02-22 18:48
Jak to nie oferują, ja pracuję jako doradca handlowy (tak naprawdę to sprzedawca, kasjer, magazynier, sprzątacz, księgowy, bankier, telemarketer bo pod stanowiskiem "doradca klienta" jest ukryte 150 innych zawodów) i mam umowę o pracę. Niestety jest to minimalna krajowa + premia o której można pomarzyć bo plany są nierealne do wykonania.
1
Zostaw swoją opinię o Liberty Poland - Chorzów
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Liberty Poland