Liberty Poland

Chorzów

Opinie o Liberty Poland

andy 2017-04-22 14:01
ja tam pracowałem i się dziwiłem, że po miesiącu mnie stamtąd nie wyrzucili bo nie szło mi wogóle a zatrudniałem się w marcu 2015 a zwalniałem się stamtąd w lipcu i byłem najszczęśliwszym człowiekiem na świeci odchodząc stamtąd choć teraz może was zdziwić, że dalej pracuje w Plusie ale nie w salonie tylko też w callcenter tylko w maksimum w Katowicach i jest o niebo lepiej tam niż w Liberty tam nie ma takiej presji jak w Liberty i przede wszystkim jest możliwość otrzymania umowy o pracę a w Liberty w callcenter o tym można tylko pomarzyć bo to nie osiągalne
Liberty Poland 2017-04-24 08:58 [pracodawca]
Dzień dobry,
Szacunek dla pracownika jest dla nas bardzo ważnym aspektem w codziennej pracy. Prosimy o każdorazowe zgłoszenie sytuacji, które Państwa zdaniem są nieodpowiednie w Dziale Zarządzania Zasobami Ludzkimi.
Obserwator 2017-04-29 15:27
Mam już długi staż pracy i widzę jak się niektórzy zachowują, dokuczając innym. Sami sobie robimy piekiełko w pracy.
1
andy 2017-05-02 08:40
przede wszystkim w Chorzowie trzeba nauczyć szacunku do innych osób koordynatorów bo tam to różnie bywa bo jedni mogą robić co chcą a drudzy pomimo tego, że realizują cele na poziomie ponad 100% są gorzej traktowani
1
andy 2017-05-02 14:49
powiem szczerze, że szacunek przynajmniej w Chorzowie do pracowników jest taki sobie ponieważ jak się koordynator dowiaduje, że ktoś szuka pracy to ma już u tej osoby przechlapane na każdym kroku ja się sam o tym przekonałem
1
greg 2017-05-06 00:05
Wczoraj miałem okazje być na rozmowie w placówce w Poznaniu przy Pl Andersa 5. Moje pierwsze wrażenie było całkiem ok. Rekruterzy mili. Jednak spodziewałem się bardziej ambitnych pytań. Dzień wcześniej byłem na rozmowie w markecie budowlanym i tam mnie całkiem solidnie przeczołgano. Tu rozmowa była bardzo ogólnikowa, miałem wrażenie, że to czasami Ja sam podtrzymywałem tempr rozmowy. Mam spore doświadczenie i już sporo lat pracy za sobą ale nie przypominam sobie podobnej rozmowy. Spotkanie bez pomysłu. Naturalnie zgodnie z szablonem takich spotkań, wypadało o coś zapytać. Zapytałem. Odpowiedzi, które uzyskałem były mało konkretne. Ale padł jeden konkret: Telefon jeszcze w dniu dzisiejszym z informacją czy będę w drugim etapie czy też nie. Bez względu na wszystko obiecał rekruter kontakt telefoniczny. Cisza. I to już wystawia świadectwo tej firmie. Niby korpo z cyklu "Bą tą pierdą" a tak naprawdę słoma w papciach. Nie wolno lekceważyć ludzi. Gentlemen's agreement ponad wszystko. Takie moje zdanie. Stanowczo nie polecam. Straciłem czas.
1
cudak 2017-05-08 23:02
Mógłby ktoś podzielić się informacją co nowego słychać w firmie.? Ciągle czuję sentyment do firmy i dlatego tak dopytuję się. Jak tam atmosfera w firmie? Widziałem sporo nowych ofert czyżby firma sie powiększała?
Liberty Poland 2017-05-09 11:13 [pracodawca]
Cieszymy się, że miło wspomina Pan naszą firmę.
W związku z dynamicznym rozwojem i powiększeniem firmy, szukamy nowych pracowników.
Liberty Poland 2017-05-09 11:13 [pracodawca]
Cieszymy się, że miło wspomina Pan naszą firmę.
W związku z dynamicznym rozwojem i powiększeniem firmy, szukamy nowych pracowników.
Minus 2017-05-09 11:17
Czy mógłbym prosić aby "Liberty Poland", które tak aktywnie i elokwentnie stara się bronić na tym forum mogło odnieść się do powyższego postu kolegi "grega" ?
Minus 2017-05-09 13:22
Cudak - poczytaj komentarze na tym forum i najlepiej dowiesz sieco nowego w firmie.
1
Liberty Poland 2017-05-09 13:50 [pracodawca]
Dziękujemy za subiektywne odczucia po rozmowie kwalifikacyjnej. Skontaktowaliśmy się z naszym Punktem Sprzedaży w Poznaniu w celu wyjaśnienia sytuacji. Informację o kolejnym etapie rekrutacji otrzymał Pan na drugi dzień.
Pierwszy etap rekrutacji jest etapem zapoznawczym, kolejne etapy procesu rekrutacyjnego weryfikują kompleksowo umiejętności.

Dziękujemy za udział w procesie rekrutacyjnym.
Henry 2017-05-16 20:34
Co słychać nowego w firmie? Firma ma dość dużą ofertę pracy?
Szakul 2017-05-20 20:46
Nie wiem co Wy macie do tego call center. Według mnie atmosfera [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] w oddziale częstochowskim. Ludzie pomocni dla nowych pracowników, luz w pracy, nikt nad Tobą nie stoi, nie karze Ci tłuc umów, praca bez presji. Stawka na godzine zwiększająca się z miesiącami pracy, i co najważniejsze, zarówno student jak i osoba bez statusu ucznia dostaje na rękę tyle samo co jest wielkim plusem. Na samej sprzedaży można zarobić premie wartości wypłaty. Jeśli chodzi o callcenter to polecam jak najbardziej na pierwszą pracę
Antonina 2017-05-22 23:24
Bardzo fajna firma, podoba mi się ich aktywność na forum. Ludzie denerwowali się czytając te niektóre wpisy a teraz można będzie od razu je zweryfikować lub wyjaśnić. Błędy lub niedociągnięcia to wynik złej pracy ludzi, a nie firmy, trzeba po prostu pracować.
1
Ktoś 123 2017-06-19 07:52
Witam. Pojawiła się oferta pracy jako Specjalista ds. administracji floty samochodowej w Chorzowie.
Co możecie powiedzieć na temat tej oferty? jakie zarobi i atmosfera w dziale???
Liberty Poland 2017-06-19 10:48 [pracodawca]
Dzień dobry,
zapraszamy do udziału w procesie rekrutacyjnym. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej udzielimy odpowiedzi na dodatkowe pytania.
Cienka 2017-06-20 11:38
Liberty Poland ma aktualnie dość długą listę ofert pracy, czy ktoś się orientuje z jakiego powodu? Poczytałam sobie opinie i mogę powiedzieć jedno, po co niektórzy piszą o firmie nie będąc już pracownikiem?
Liberty Poland 2017-06-20 12:12 [pracodawca]
Dzień dobry,
W związku z dynamicznym rozwojem i powiększeniem firmy, szukamy nowych pracowników.
Zapraszamy do aplikowania!
Minus 2017-06-20 23:10
Po to piszą żeby inni potencjalni pracownicy wiedzieli co ich czeka.
3
były pracownik 2017-06-21 09:55
Wielka szkoda że go work nie daje wszystkich opinii, tylko wybiórcze:( te prawdziwe znikają
Maja 2017-06-21 11:12
@były pracownik
Jeśli jakiś komentarz został usunięty oznacza to, że został on zarchiwizowany przez administratora za naruszenie zasad regulaminu. Podstawą ku usunięciu komentarzy jest wyłącznie niezgodność wpisu z regulaminem naszego serwisu.

Jeśli ktoś z Was uważa, że jego komentarz został usunięty niesłusznie bardzo prosimy o poinformowanie o tym naszego administratora pod adresem: admin@gowork.pl
Dokładna procedura reklamacji znajduje się w treści regulaminu w §10.
Minus 2017-06-21 14:03
Mowa o usuniętych komentarzach a z jakiego powodu kilka moich komentarzy (zgodnych z regulaminem) wogóle nie zostało dodanych ?
Maja 2017-06-22 14:14
@Minus niestety nie mam możliwości sprawdzenia o jakich komentarzach mówisz. Jeśli masz jakieś wątpliwości, to również możesz skontaktować się z administratorem.
Cienka 2017-06-25 17:11
Czy jako przedstawiciel handlowy można w firmie zarobić niezłe pieniądze? Czy atmosfera jest sprzyjająca pracy?
Liberty Poland 2017-06-26 08:53 [pracodawca]
Dzień dobry,
zapraszamy do udziału w procesie rekrutacyjnym. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej udzielimy odpowiedzi na dodatkowe pytania.
obecny pracownik 2017-06-26 22:45
Na chwile obecna jak reprezentant handlowy to kokosów nie zarobisz, przez to ze sa nie realne cele np plan aktywacji czy plan na rejestracje lub dystrybucja portfolio Plusa na 95% pos z bazy jest to nie wykonalne dla nowego pracownika a i stary ma z tym problem, dodatkowo plush abo które jest teraz priorytetem firmy plus, jesli plush abo nie wypali to posypia sie głowy..a wszystko zmierza ku temu bo jest to totalna bzdura żeby handlowiec, który ma za zadnie opieke na pre paid musi teraz już wdrażać post paid dodam tylko ze jest to skomplikowane i kłopotliwe dla detalisty i przez to jest duże zniechecenie co do rh z plusa, ludzie nie chca z nami gadać bo wiedzą że, znów będziemy chcieli im coś wciskać. Moim zdaniem praca jako rh przy projekcie pre paid może utrzyma się do końca roku, nic więcej nie wróże. Poki co fajne, że dają auto z dużym limitem km prywatnych tel służbowy do oporu multi sport lux med i ubezpiecznie grupowe, na przeczekanie można sie zatrudnić nie dłużej. Ta struktura zatrudnienia upada.
Liberty Poland 2017-06-28 10:34 [pracodawca]
Dzień dobry,
z zainteresowaniem zapoznaliśmy się z uwagami przedstawionymi w komentarzu.

Traktujemy je jako głos w rozmowie na temat wewnętrznych mechanizmów obowiązujących w szeroko pojętym pionie sprzedaży produktów prepaid naszych organizacji. Kwestia celów jakie pracodawca stawia przed pracownikami zawsze wzbudzała, wzbudza i wzbudzać będzie dyskusję wśród współpracowników, przed którymi te cele są stawiane .

Zgodzimy się, że jest to sytuacja normalna .

Należy pamiętać, że w każdej organizacji biznesowej, która oferuje swoje produkty na rynku, cel stawiany przed pracownikiem jest pochodną wielu składowych, a zalecany czy sugerowany mechanizm jego realizacji wynika z wcześniejszych analiz rynku i badań oferowanego produktu lub grup produktów.

W przypadku jakichkolwiek nieprawidłowości, zapraszamy do kontaktu.
kandydat 2017-06-28 13:35
byłem na rozmowie rekrutacyjnej w Liberty i rekruterka nawet nie zapoznała się z moim cv, czytała je podczas rozmowy, tak samo podczas rozmowy spoglądała w ekran monitora, nie wiedziała o co pytać, widać było po niej, że jest bardzo znudzona swoją pracą i, że nic jej się nie chce robić, jeśli już robi to od niechcenia, - ona pracuje na tym stanowisku z powodu znajomości ? trudno mi znaleźć inny powód, takiej osobie napewno nie zależy na znalezieniu pracowników dla firmy, nie z takim podejściem do swojej pracy
2
Liberty Poland 2017-06-28 13:41 [pracodawca]
Dzień dobry, bardzo prosimy o informację w jakim dziale była Pani na rozmowie kwalifikacyjnej? Chcielibyśmy wyjaśnić sytuację. Będziemy wdzięczni za bezpośrednio kontakt na marketing@liberty.eu.
xxxx 2017-06-28 17:51
czytając te opinie zastanawia mnie skąd niektórzy biorą tyle negatywow- w chorzowskim oddziale bardzo fajna atmosfera, raczej nie czuć wielkiej presji, z grafikiem da się dogadać, jeśli chodzi o wynagrodzenie, cóż, dla studenta lub jakiś praca przejściowa nie jest zle, oprócz podstawy warto również powalczyć o premię, dodatkowo często dodawane są bonusy w formie dodatkowych godzin.
Amator 2017-06-29 09:38
Czy może mi ktoś podpowiedzieć coś o pracy przedstawiciela handlowego w oddziale w Katowicach? Jak jest wynagradzany? Czy firma ma jakieś dodatki np. socjalny? Jak się w tym oddziale pracuje? Z góry dzięki
Obecny pracownik 2017-06-29 23:36
Cele stawiane przedstawicielom są nie realne do wykonania. W jaki sposób rh ma wplyw na aktywacje.. tak samo matryce 95% czy tez sprzedaz 15 internetowa, ktorej nikt nie chxe bo jest droga i wgl sie nie sprzedaje.. przez cele ktore sa stawiane wiekszosc rh nie bierze nawet polowy swojej premii a i część osob wgl jej nie ma. (usunięte przez administratora)
Liberty Poland 2017-06-30 09:50 [pracodawca]
Dziękujemy za przedstawienie swojej opinii. Jak już wcześniej wspomnieliśmy cele stawiane przed pracownikami są pochodnymi wielu składowych i analiz rynku.
Jeżeli chciałby podjąć Pan szerszą dyskusję zapraszamy do bezpośredniego do kontaktu: marketing@liberty.eu.
Obecny pracownik 2017-06-30 18:16
Pracuje u was nadal i mysle, ze porównanie tego co bylo kiedys a co jest teraz jest raczej nie na miejscu.. dobrze juz bylo i raczej nigdy wiecej nie będzie. I gadanie, ze cele sa wyznaczanie z danych wynikających z rynku jest bez sensownym gadaniem które, nie sprawdza się w rzeczywistości, takie rozumoqanie firmy pogrąża rh i coraz wiecej ludzi, tych dobrych ludzi odchodzi albo juz odeszlo i nie dlugo to będziecie zatrudniać ukraincow
3
Liberty Poland 2017-07-04 11:33 [pracodawca]
Dziękujemy za przedstawienie swojej opinii.
Jeżeli chciałby Pan podjąć szerszą dyskusję i poruszyć konkretne zagadnienia, zapraszamy do bezpośredniego kontaktu: marketing@liberty.eu.
:P 2017-07-10 20:39
dokładnie, popieram w 100%, jak kadry kierowniczej zaczyna być więcej niż pracowników to robi się wyzysk na najmniejszych by zarobili na kadrę.
maruda :) 2017-07-13 12:17
Ciekawe dlaczego admin blokuje prawdziwe wypowiedzi, pomimo wysłaniem dwóch mail do admina z zapytaniem brak odpowiedzi.
Liberty Poland 2017-07-13 12:55 [pracodawca]
Dzień dobry,
Kontaktował się Pan z administratorem portalu GoWork.pl czy bezpośrednio z Liberty Poland S.A.?

Jeżeli chciałby Pan podjąć szerszą dyskusję i poruszyć konkretne zagadnienia, zapraszamy do kontaktu: marketing@liberty.eu.
maruda :) 2017-07-13 15:32
@Liberty Poland wysłałem do Admina GoWork , chyba że to i tak do Was trafia i to Wy administrujecie i robicie cenzurę tutejszych wypowiedzi?
1
Liberty Poland 2017-07-13 15:44 [pracodawca]
Korespondencja kierowana do administratora portalu GoWork.pl jest widoczna tylko dla osób zarządzających z ramienia portalu. Maile te nie są udostępniane Liberty Poland S.A.
Kotori 312 2017-07-18 19:43
Hahaha chyba się pomniejsza,atmosfera jest tragiczna i strasznie sztuczna,nie polecam tam pracy na chwile obecna :/
Kotori 312 2017-07-18 20:08
W rzeczy samej Haha :D Ja już szykuje się do odejścia :D
andy 2017-07-19 08:28
jestem ciekaw czy w call center w Liberty pracownicy dostaną kiedykolwiek umowy o pracę ja pracuję od 9 miesięcy w Maksimum i dostałem umowę o pracę pracując też dla Plusa w callcenter
Liberty Poland 2017-07-19 10:03 [pracodawca]
Dzień dobry,
Ocena atmosfery w pracy jest subiektywna, tworzona według indywidualnych potrzeb. Czy są jakieś konkretne czynniki, które przyczyniły się do negatywnej oceny atmosfery? W przypadku jakichkolwiek nieprawidłowości, zapraszamy do kontaktu marketing@liberty.eu.
Liberty Poland 2017-07-19 10:05 [pracodawca]
Dzień dobry,
Rodzaj umowy zależy od charakteru pracy, którą wykonuje osoba zatrudniona.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu.
Cienka 2017-07-19 12:20
Interesuje mnie praca w Liberty Poland jako doradca biznesowy. Czy mógłby mi ktoś przybliżyć jak to wygląda w praktyce? Lubię wyzwania w pracy. Z góry dzięki.
Liberty Poland 2017-07-19 12:51 [pracodawca]
Dzień dobry,
wszystkie oferty pracy publikowane są m.in. na www.pracuj.pl (https://www.pracuj.pl/praca/Liberty%20Poland%20S.A.;en).
Pakiet informacji nt. stanowiska i oferty otrzyma Pani na rozmowie kwalifikacyjnej - zapraszamy do aplikowania!
:) 2017-07-19 17:20
@Cienka poczytaj opinie ludzi który pracują lub pracowali i uciekają czym prędzej.
@Liberty Poland czytaj marketing robi swoją robotę czy zachęca bo mają problemy kadrowe, gdyż pracownik nie jest szanowany, ale ostateczna decyzja należy do Ciebie
Liberty Poland 2017-07-20 10:30 [pracodawca]
Dzień dobry,
W przypadku jakichkolwiek nieprawidłowości lub jeżeli chciałby Pan podjąć szerszą dyskusję, poruszając konkretne zagadnienia, zapraszamy do kontaktu: marketing@liberty.eu.
Zostaw swoją opinię o Liberty Poland - Chorzów
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Liberty Poland