Witam, Chciałbym wykupić usługę internet światłowód. Jak wygląda sytuacja z utrata pakietów, pingiem na polskich i niemieckich serwerach, brakiem internetu? Mógłbym dostać informacje rzetelną najlepiej od klienta
Czy w firmie Cheeloo J. Turczyn i Wspólnicy sp. j. są regularne szkolenia pracownicze?
Jak wygląda sprawa grafiku w Cheeloo J. Turczyn i Wspólnicy sp. j.. Czy pracodawca idzie na rękę?
Grafik pracy działów ustalany jest indywidualnie, zależnie od potrzeb, godzin pracy i dyżurów - pracownicy nie narzekają na możliwość dostosowania grafiku do własnych potrzeb
Używam Internet od Cheeloo w firmie, a ponieważ pracujemy w branży informatyczno-komputerowej to wypowiem się trochę szerzej, bo widzę że niektórzy tutaj piszą straszne głupoty nie mając pojęcia o budowie sieci czy ogólnie informatyce a ponieważ w ramach naszej firmy też zaopatrujemy ludzi w m.in. komputery, urządzenia sieciowe itd. to wiemy że poziom wiedzy jest praktycznie zerowy. My sieć mamy podzieloną na 12 komputerów które chodzą non stop na pełnych obrotach, transferują pliki i dane i wszystko działa u każdego jak należy - i po kablu i po wifi które mamy zrobione w biurze. Jeżeli ktoś narzeka na działanie sieci to może niech najpierw zastanowi się czy oprócz podłączenia od tej czy jakiejkolwiek innej firmy internetu ma w swoim domu albo biurze wszystko takie jak trzeba? Czy ma jakiś przedpotopowy laptop z 10 letnim routerem wifi i narzeka że mu coś chodzi słabo? Mam takich klientów na co dzień którzy przynoszą do serwisu 10 letni laptop i mówią że jest prawie nowy bo całkiem niedawno kupiony. Na laptopie zainstalowany stary system typu windows xp albo 7, masa syfu, toolbarów spowalniających przeglądarkę, komputer magiczne 2-4gb ramu i zdziwieni że coś im słabo chodzi. Albo tacy co kupują od nas laptopa do gier po czym mówią, że grają podłączeni przez wifi i im zrywa połączenie bo mają wysokie pingi. Jak chcesz grać geniuszu jeden z drugim to się podłącz PO KALBU do PORZĄDNEGO routera a nie po wifi do jakiegoś szajsu za 80 zł i później mówisz że Ci internet nie działa dobrze. Jak ma ci działać jak twój sprzęt tego nie ogarnia. Dlatego każdemu kto pisze, że mu coś przerywa albo że mu słabo działa należało by zadać pytanie jakim sprzętem dysponuje i czy to na pewno operator ma z tym cokolwiek wspólnego - tak naprawdę nie ważne kto wam ten internet dostarcza. Kupcie porządny komputer z dobrą kartą sieciową z transferem 1000, podłączcie się DOBRYM kablem wysokiej kategorii a nie po wifi do kiepskiego routera i wtedy pewnie nagle się okaże że internet od operatora działa, nie ważne od kogo.
No ale ja mam od sheeloo które sprzedało mi router i modem za (koło) 200zł i regularnie wieczorami podczas rozgrywki mi sieć pada na chwilę, na tyle długo że wyrzuca mnie z danego servera(battlefield, Warzone) Mam komputer w stanie perfekcyjnym bo niedawno składany przeze mnie z wbudowaną kartą sieciową więc chyba standardowa okejka, na tyle że raczej regularnie nie powinno zrywać internetu o regularnej (19 godzina do Przed 22, myślę że to regularne) porze, i to jest codzienne. Na komputer jako Fan gier nie szczędzę pieniędzy jak na moje standardy (Video GTX 1660 Super OC, CPU ryzen 5 3600, 16gb RAM, 500GB SSD 3200MB/s zapisu) Widzę że kilka komentarzy tutaj się zgadza z moimi ustarkami (Choć z początku nie miałem takich problemów). Jeśli pan może, lub ktokolwiek to chciałbym żeby mi zostało wytłumaczone dlaczego tak się dzieje, zanim niestety będę zmuszony, za przeproszeniem "Truć (usunięte przez administratora) z byle powodu" lecz jednak z konkretnego powodu bo o tych godzinach wracam z pracy, panom czy paniom z firmy Cheeloo. Rachunki regularnie opłacane.
Panie Krzysztofie, w żadnym wypadku nie odbieramy kontaktu od naszego klienta jako "trucie (usunięte przez administratora) dlatego proszę śmiało napisać mi szczegóły Pańskiej sytuacji na maila: mczuba@cheeloo.net wraz z Pańskimi danymi abonenta (żebyśmy mogli zidentyfikować zgłoszenie) i pokieruję sprawą tak, by dział techniczny przyglądnął się zgłaszanej przez Pana kwestii. Proszę o maila - albo jeśli Panu wygodniej, wiadomość na naszym firmowym FB
Nie rozumiem, dlaczego administrator skrót de-kropka traktuje jako wulgaryzm i dlaczego go usuwa, skoro i tak każdy wie, o co chodzi :)
U nas czasami zdarzało się, że coś chodziło wolniej, ale syn wymienił rzeczywiście to nasze urządzenie co robi wifi w domu (ruter? to takie do którego był wpięty internet od nich) i faktycznie od tej pory jak ręką odjął :) wszystko chodzi jak trzeba
Witam ponownie. Jako nabywca usługi internetowej od wakacji tamtego roku, mogę nakreślić bieżącą i z ostatnich miesięcy sytuację z internetem. Nadal korzystam z tej samej umowy i urządzeń które nabyłem podczas podpisywania umowy. Stała sieć jest mi potrzebna nie tyle co do życia, lecz do rozrywki. Nikt nie lubi przecież kiedy np: ogląda mecz, gra w gry sieciowe, czy prowadzi rozmowę na portalach społecznościowych i niestety internet pada. Kiedy pisałem wcześniejszy post w listopadzie, tejże firmie zdarzało się bardzo wiele, wręcz prawie regularnych sytuacji kiedy to internet po prostu zrywał tymczasowo. Z kolei kilka następnych miesięcy wyglądało mniej więcej tak że sytuacja się dosyć dobrze ustabilizowała. W maju jednego wieczora ubolewałem nad tym że co kilkanaście (lub co kilkadziesiąt) minut sieć rozłączała na minutę do pięciu, lecz pozatym jest bardzo dobrze. Pomimo małych sytuacji to internet działa w 99.9% przypadków z pełną prędkością. Z internetem nic nie robiłem, nie instalowałem aplikacji do sieci tudzież sterowników, ani nie kontaktowałem się z firmą cheeloo. W Styczniu zdarzyła się w firmie usterka którą, bardzo szybko usunięto i powiadomiono o tym SMSem. Na dzień dzisiejszy daję firmie czwórkę z dużym plusem, gdyż wszyscy pragniemy ideału a jej do niej nieznacznie brakuje :)
Chciałbym się poprawić, nie jestem pracownikiem jak to u góry zostało pokazane, niestety podczas pisania komentarza, pola do zaznaczenia w "mój status" domyślnie jest zaznaczone jako "pracownik". Jestem zwykłym klientem ^-^
Ahh... mogę jeszcze dodać że ta awaria w maju rzeczywiście wyglądała tak jak to nakreślił w komentarzach poniżej pan pracownik. Czyli OGÓLNIE sieci internetowe kulały, orange, plus, no i ta.
Czy pracodawca Cheeloo J. Turczyn i Wspólnicy sp. j. organizuje swoim pracownikom szkolenia podnoszące ich kompetencje?
Tak, firma inwestuje w liczne szkolenia dla pracowników, obejmujące różne aspekty (nie tylko techniczo-technologiczne).
posiadasz internet radiowy czy swiatlowodowy? Jestesm zainteresowany kupnem swiatlowodu w tej firmie
Mamy w firmie podpięty światłowód z firmy Cheeloo i wszystko chodzi tak jak należy - raz się zdarzył jakiś drobny przestój i później się okazało że to nasz ruter się faktycznie zawiesił - technicy pomogli nam przywrócić połączenie szybko i sprawnie dlatego ja bardzo polecam
Ja mam światłowód z tej firmy podpięty i jest wszystko w porządku, internet chodzi bardzo szybko, filmy buforują się błyskawicznie, czasem też gram online i jest ok
Czy w Cheeloo J. Turczyn i Wspólnicy sp. j. jest skuteczna reakcja na zgłaszane przez pracowników problemy?
Komunikacja wewnętrzna w firmie przebiega bardzo dobrze i nikt nie ma powodu, by na nią narzekać :). Wewnątrz firmy panują zdrowe zasady, fajne relacje między każdym i przyjemna atmosfera. Nie ma plotek, zawiści, dlatego też każdy z pracowników ma poczucie, że jego zdanie się naprawdę liczy :)
Dzien dobry, jestesmy zainteresowani internetem swiatlowodowym 1GBPS, ktos kto taki internet posiada moglby zrobic speedtest i podeslac link do wynikow? Z gory dziekuje.
Zrobiłem przed chwilą test i u mnie na komputerze wyciąga różnie, zawsze ponad 600MB, czasem 800 - zależy ile osób teraz siedzi w biurze. Kiedyś jak robiłem testy osiągnąłem pełną prędkość na speedtescie