Jak się pracuje w Cheeloo J. Turczyn i Wspólnicy sp. j. Dębica? Zadaj pytanie

Niżej możesz zadać pytanie o to jak się pracuje w Cheeloo J. Turczyn i Wspólnicy sp. j. Dębica, jak wygląda praca, jakie są zarobki. Sprawdź czy praca w Cheeloo J. Turczyn i Wspólnicy sp. j. jest dla Ciebie! 


Branże: Usługi telekomunikacyjne

Najnowsze pytania nt. pracy w Cheeloo J. Turczyn i Wspólnicy sp. j. w Dębica

Adam Nowy wpis
Inne
 Pytanie

Witam, Chciałbym wykupić usługę internet światłowód. Jak wygląda sytuacja z utrata pakietów, pingiem na polskich i niemieckich serwerach, brakiem internetu? Mógłbym dostać informacje rzetelną najlepiej od klienta

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Czy w firmie Cheeloo J. Turczyn i Wspólnicy sp. j. są regularne szkolenia pracownicze?

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Jak wygląda sprawa grafiku w Cheeloo J. Turczyn i Wspólnicy sp. j.. Czy pracodawca idzie na rękę?

Michał C. (pracownik) Nowy wpis
Pracownik
@Pytanie

Grafik pracy działów ustalany jest indywidualnie, zależnie od potrzeb, godzin pracy i dyżurów - pracownicy nie narzekają na możliwość dostosowania grafiku do własnych potrzeb

Artur
Pracownik
 Pytanie

Używam Internet od Cheeloo w firmie, a ponieważ pracujemy w branży informatyczno-komputerowej to wypowiem się trochę szerzej, bo widzę że niektórzy tutaj piszą straszne głupoty nie mając pojęcia o budowie sieci czy ogólnie informatyce a ponieważ w ramach naszej firmy też zaopatrujemy ludzi w m.in. komputery, urządzenia sieciowe itd. to wiemy że poziom wiedzy jest praktycznie zerowy. My sieć mamy podzieloną na 12 komputerów które chodzą non stop na pełnych obrotach, transferują pliki i dane i wszystko działa u każdego jak należy - i po kablu i po wifi które mamy zrobione w biurze. Jeżeli ktoś narzeka na działanie sieci to może niech najpierw zastanowi się czy oprócz podłączenia od tej czy jakiejkolwiek innej firmy internetu ma w swoim domu albo biurze wszystko takie jak trzeba? Czy ma jakiś przedpotopowy laptop z 10 letnim routerem wifi i narzeka że mu coś chodzi słabo? Mam takich klientów na co dzień którzy przynoszą do serwisu 10 letni laptop i mówią że jest prawie nowy bo całkiem niedawno kupiony. Na laptopie zainstalowany stary system typu windows xp albo 7, masa syfu, toolbarów spowalniających przeglądarkę, komputer magiczne 2-4gb ramu i zdziwieni że coś im słabo chodzi. Albo tacy co kupują od nas laptopa do gier po czym mówią, że grają podłączeni przez wifi i im zrywa połączenie bo mają wysokie pingi. Jak chcesz grać geniuszu jeden z drugim to się podłącz PO KALBU do PORZĄDNEGO routera a nie po wifi do jakiegoś szajsu za 80 zł i później mówisz że Ci internet nie działa dobrze. Jak ma ci działać jak twój sprzęt tego nie ogarnia. Dlatego każdemu kto pisze, że mu coś przerywa albo że mu słabo działa należało by zadać pytanie jakim sprzętem dysponuje i czy to na pewno operator ma z tym cokolwiek wspólnego - tak naprawdę nie ważne kto wam ten internet dostarcza. Kupcie porządny komputer z dobrą kartą sieciową z transferem 1000, podłączcie się DOBRYM kablem wysokiej kategorii a nie po wifi do kiepskiego routera i wtedy pewnie nagle się okaże że internet od operatora działa, nie ważne od kogo.

Krzysztof
Inne
@Artur

No ale ja mam od sheeloo które sprzedało mi router i modem za (koło) 200zł i regularnie wieczorami podczas rozgrywki mi sieć pada na chwilę, na tyle długo że wyrzuca mnie z danego servera(battlefield, Warzone) Mam komputer w stanie perfekcyjnym bo niedawno składany przeze mnie z wbudowaną kartą sieciową więc chyba standardowa okejka, na tyle że raczej regularnie nie powinno zrywać internetu o regularnej (19 godzina do Przed 22, myślę że to regularne) porze, i to jest codzienne. Na komputer jako Fan gier nie szczędzę pieniędzy jak na moje standardy (Video GTX 1660 Super OC, CPU ryzen 5 3600, 16gb RAM, 500GB SSD 3200MB/s zapisu) Widzę że kilka komentarzy tutaj się zgadza z moimi ustarkami (Choć z początku nie miałem takich problemów). Jeśli pan może, lub ktokolwiek to chciałbym żeby mi zostało wytłumaczone dlaczego tak się dzieje, zanim niestety będę zmuszony, za przeproszeniem "Truć (usunięte przez administratora) z byle powodu" lecz jednak z konkretnego powodu bo o tych godzinach wracam z pracy, panom czy paniom z firmy Cheeloo. Rachunki regularnie opłacane.

Michał C. (pracownik Cheeloo)
Pracownik
 Rekomendacja
@Krzysztof

Panie Krzysztofie, w żadnym wypadku nie odbieramy kontaktu od naszego klienta jako "trucie (usunięte przez administratora) dlatego proszę śmiało napisać mi szczegóły Pańskiej sytuacji na maila: mczuba@cheeloo.net wraz z Pańskimi danymi abonenta (żebyśmy mogli zidentyfikować zgłoszenie) i pokieruję sprawą tak, by dział techniczny przyglądnął się zgłaszanej przez Pana kwestii. Proszę o maila - albo jeśli Panu wygodniej, wiadomość na naszym firmowym FB

Michał C. (pracownik Cheeloo)
Pracownik
 Rekomendacja
@Michał C. (pracownik Cheeloo)

Nie rozumiem, dlaczego administrator skrót de-kropka traktuje jako wulgaryzm i dlaczego go usuwa, skoro i tak każdy wie, o co chodzi :)

Elwira Zawadzka
Inne
@Michał C. (pracownik Cheeloo)

U nas wszystko chodzi super

Joanna
Inne
 Pytanie
@Artur

U nas czasami zdarzało się, że coś chodziło wolniej, ale syn wymienił rzeczywiście to nasze urządzenie co robi wifi w domu (ruter? to takie do którego był wpięty internet od nich) i faktycznie od tej pory jak ręką odjął :) wszystko chodzi jak trzeba

Krzysztof
Pracownik
@Artur

Witam ponownie. Jako nabywca usługi internetowej od wakacji tamtego roku, mogę nakreślić bieżącą i z ostatnich miesięcy sytuację z internetem. Nadal korzystam z tej samej umowy i urządzeń które nabyłem podczas podpisywania umowy. Stała sieć jest mi potrzebna nie tyle co do życia, lecz do rozrywki. Nikt nie lubi przecież kiedy np: ogląda mecz, gra w gry sieciowe, czy prowadzi rozmowę na portalach społecznościowych i niestety internet pada. Kiedy pisałem wcześniejszy post w listopadzie, tejże firmie zdarzało się bardzo wiele, wręcz prawie regularnych sytuacji kiedy to internet po prostu zrywał tymczasowo. Z kolei kilka następnych miesięcy wyglądało mniej więcej tak że sytuacja się dosyć dobrze ustabilizowała. W maju jednego wieczora ubolewałem nad tym że co kilkanaście (lub co kilkadziesiąt) minut sieć rozłączała na minutę do pięciu, lecz pozatym jest bardzo dobrze. Pomimo małych sytuacji to internet działa w 99.9% przypadków z pełną prędkością. Z internetem nic nie robiłem, nie instalowałem aplikacji do sieci tudzież sterowników, ani nie kontaktowałem się z firmą cheeloo. W Styczniu zdarzyła się w firmie usterka którą, bardzo szybko usunięto i powiadomiono o tym SMSem. Na dzień dzisiejszy daję firmie czwórkę z dużym plusem, gdyż wszyscy pragniemy ideału a jej do niej nieznacznie brakuje :)

Krzysztof
Inne
@Artur

Chciałbym się poprawić, nie jestem pracownikiem jak to u góry zostało pokazane, niestety podczas pisania komentarza, pola do zaznaczenia w "mój status" domyślnie jest zaznaczone jako "pracownik". Jestem zwykłym klientem ^-^

Krzysztof
Inne
@Artur

Ahh... mogę jeszcze dodać że ta awaria w maju rzeczywiście wyglądała tak jak to nakreślił w komentarzach poniżej pan pracownik. Czyli OGÓLNIE sieci internetowe kulały, orange, plus, no i ta.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak oceniasz przebieg procesu rekrutacyjnego w firmie Cheeloo J. Turczyn i Wspólnicy sp. j.? Czy jest łatwy, czy może trudny do przejścia? Czy gdybyś miał możliwość odbycia rozmowy kwalifikacyjnej jeszcze raz, to również skorzystałbyś z zaproszenia?
logo firmy Programista PLC, HMI, SCADA
Ostrów Wielkopolski
Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(541 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Konsultant Microsoft Dynamics 365 SCM
Łódź
MS POS Poland Sp. z o.o.
(37 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Pytanie
 Pytanie

Czy pracodawca Cheeloo J. Turczyn i Wspólnicy sp. j. organizuje swoim pracownikom szkolenia podnoszące ich kompetencje?

Michał C. (pracownik)
Pracownik
@Pytanie

Tak, firma inwestuje w liczne szkolenia dla pracowników, obejmujące różne aspekty (nie tylko techniczo-technologiczne).

JS
 Pytanie

posiadasz internet radiowy czy swiatlowodowy? Jestesm zainteresowany kupnem swiatlowodu w tej firmie

1
Rafał
@JS

Mamy w firmie podpięty światłowód z firmy Cheeloo i wszystko chodzi tak jak należy - raz się zdarzył jakiś drobny przestój i później się okazało że to nasz ruter się faktycznie zawiesił - technicy pomogli nam przywrócić połączenie szybko i sprawnie dlatego ja bardzo polecam

Darecki
Inne
@JS

Ja mam światłowód z tej firmy podpięty i jest wszystko w porządku, internet chodzi bardzo szybko, filmy buforują się błyskawicznie, czasem też gram online i jest ok

Kamila
Inne
@Darecki

U mnie na światłowodzie też wszystko śmiga

Pytanie
 Pytanie

Czy w Cheeloo J. Turczyn i Wspólnicy sp. j. jest skuteczna reakcja na zgłaszane przez pracowników problemy?

Michał C. (pracownik Cheeloo)
Pracownik
@Pytanie

Komunikacja wewnętrzna w firmie przebiega bardzo dobrze i nikt nie ma powodu, by na nią narzekać :). Wewnątrz firmy panują zdrowe zasady, fajne relacje między każdym i przyjemna atmosfera. Nie ma plotek, zawiści, dlatego też każdy z pracowników ma poczucie, że jego zdanie się naprawdę liczy :)

JS
 Pytanie

Dzien dobry, jestesmy zainteresowani internetem swiatlowodowym 1GBPS, ktos kto taki internet posiada moglby zrobic speedtest i podeslac link do wynikow? Z gory dziekuje.

Rafał
@JS

Zrobiłem przed chwilą test i u mnie na komputerze wyciąga różnie, zawsze ponad 600MB, czasem 800 - zależy ile osób teraz siedzi w biurze. Kiedyś jak robiłem testy osiągnąłem pełną prędkość na speedtescie

Zostaw merytoryczną opinię o Cheeloo J. Turczyn i Wspólnicy sp. j. - Dębica

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Cheeloo J. Turczyn i Wspólnicy sp. j.
Przejdź do nowych opinii