Opinie o Ernst & Young w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie byłych i aktualnych pracowników o firmie Ernst & Young. Zobaczysz tutaj również opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Ernst & Young o rekrutacji.


Branże: Biura rachunkowe
Biura rachunkowe Warszawa

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Ernst & Young w Warszawa

Kamila
Kandydat
 Pytanie

Hejka, ktoś może podzielić się opinią o pracy w zespole immigration?

1
Anastasia
Pracownik
@Kamila

Dużo pracy, duże wymagania wobec asystentów, małe zarobki jak na tyle obowiązków. Wytworzone są kółka wzajemnej adoracji, awanse dostają praktycznie te same osoby.

1
Kama
Kandydat
 Pytanie
@Anastasia

Fajnie, dziękuję za informację! Poza tym polecasz pracę? Wyzwania są wszędzie, ważne żeby było coś co by przekonywało zostać na lata. Da się zdobyć doświadczenie? Słyszałem o wyjazdach zagranicznych i polskich, też fajna sprawa.

Amelia
Inne
@Anastasia

Jak płaca nieadekwatna do tego co się robi, to nie ma u was możliwości na indywidualną podwyżkę itp? Jeśli ktoś uważa, ze zasługuje na więcej, to co na to pracodawca? Dadzą czasem jakieś dodatki do pensji?

Skf
Były pracownik
 Pytanie
@Amelia

kiedy dostajesz prawie minimalną krajową, a na rynku zarobki są dwa razy wyższe, to na jaką podwyżke można oczekiwać? Ludzie tu siedzą dla stażu, żeby potem odejść. praca w EY może być postrzegana jako płatny staż pracy, a nie praca stała.

Chętny
Kandydat
 Pytanie

Czy można w EY pracować w godzinach 8-16? Nie lubię robić nadgodzin.

Robert
Pracownik
@Chętny

coś za coś, w audycie szczerze mówiąc zawsze były nadgodziny. Natomiast możesz się nauczyć wiele rzeczy, np. matchować faktury z zapisami w systemie, wybierać próbki - przyda się w następnej pracy, nieważne czy w księgowości czy w kontrolingu warto spróbować

doroberta
Pracownik
 Pytanie
@Robert

ty tak poważnie? ad.1 - zmatchowanie faktury z zapisem księgowym to nie jest jakaś wielka tajemna wiedza; to jest coś co w normalnej firmie pokazują ci na na max 2-3 przykładach; naprawdę warto poświęcić całe życie przez pół roku w dziale audytu by nabyć tę umiejętność?XD ad. 2 - do czego ma przydać się próbkowanie? poza tym i tak używasz narzędzi i metodologii EY'a do próbkowania do których nie będziesz miał potem dostępu xd Ludzie w audycie chyba oderwali się od rzeczywistości XD Kiedyś umiejętność obsługi komputera to była umiejętność, która była tak rzadka i była gamechangerem w karierze, potem kolejnym etapem był Excel, teraz SQL etc. Pracownicy audytu niech zdadzą sobie sprawę, że okres kiedy byli pożądani na rynku już minął :) Większość czynności, które wykonuje się w audycie to uzgodnienie analityki/zestawienia do księgi głównej i wybrania największych faktur XD WIELCY ANALITYCY XD

@pracownik
Były pracownik
@doroberta

tak, to jest stan świadomości z 2012 roku. teraz pierwszy z brzegu analityk biznesowy śmiga z sql-em i pythonem / R, a ten mówi, że warto robić dupogodziny, bo nauczy cię to, że jak jest zaksięgowany koszt zakupu środka trwałego, to pewnie będzie do tego faktura.

doroberta
Były pracownik
@@pracownik

Dodam tylko, że warto zwrócić uwagę na to kto najczęściej popełnia te brednie - wyższa kadra, która już dawno odklejona jest od rynku i zasiedziała się w jednej firmie :)

omnitrix
Były pracownik
 Pytanie
@doroberta

Oj tak, najśmieszniejszy jest mechanizm wyparcia, że wiele można osiągnąć dzięki tej firmie. Faktycznie, jest to prawda, ale pod warunkiem, że jest to nerwica i pogorszenie swojej samooceny kosztem czego? XD

123
Kandydat
 Pytanie

Jakieś opinie na temat zespołu wycen, modelowania i ekonomi (doradztwo transakcyjne)? Jak atmosfera? Jak zarobki?

Itbuh
Pracownik
 Pytanie

Ilu ludzi z IT wywalają? Słyszałem że spore zwolnienia

Audytor
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Pierwszy etap to stronka EYa, która jest stratą czasu i chyba nikt na to nie patrzy. Drugi etap to rozmowa telefoniczna z HR, jedno pytanie w języku angielskim. Trzeci etap to rozmowa z menadżerem z EY-a, ponownie jedno pytanie po angielsku. Czwarty etap to rozmowa z partnerem, najmniej profesjonalna. Brak merytorycznych pytań, tylko stricte HR-owe pytania o niczym. W trakcie rozmowy nie padły informacje o benefitach pozapłacowych jak wyzysk, brak realnego rozwoju czy brak poszanowania godności ludzkiej.

Pytania

Pytania po angielsku o hobby i powód wyboru EY-a. Pytania po polsku w rozmowie z HR i menadżerem to rozwinięcie swojego CV (np. wpisałeś analityczne myślenie - prośba o podanie przykładu potwierdzającego ten fakt). Ostatni etap z partnerem najmniej merytoryczny, zbliżony do pytań jakim jesteś zwierzęciem, ponieważ o traktowaniu pracownika jak człowieka można zapomnieć w tej firmie.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Magazynier
Opacz-Kolonia
Diabetyk24 Sp. z o.o.
(42 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Doradca Techniczny z językiem włoskim lub francuskim
Ochmanów
Iview Recruitment Sp. z o.o. sp.k.
(49 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
abc
Pracownik
 Pytanie

na jakie dodatki pozapłacowe można liczyć w EY?

Elfi
Pracownik
@abc

Głównie imprezy i spotkania firmowe oraz dodatkowe 2 dni wolne w roku, czasem jakaś paczka świąteczna wleci, ale z jakością paczek jest różnie, u mnie większość tych rzeczy lądowała w śmietniku.

Zosia925
Kandydat
 Pytanie

Zastanawiam się, czy warto zacząć w ey jako doradca podatkowy. Jakie są perspektywy rozwoju i ogólnie warunki pracy i zarobki? Warto myśleć o dłuższej pracy?

Kandydat
Kandydat

Firma ghostuje, więc nie oczekujcie że dostaniecie informację zwrotną od firmy że was odrzucili w procesie rekrutacji w dziale IT, nie mówiąc już o tym żeby przekazać feedback dlaczego nie otrzymaliście zaproszenia na rozmowę lub czemu po rozmowie z rekruterem ktoś inny został wybrany.

Zainteresowana
Kandydat
 Pytanie

Na jaką stawkę może liczyć osoba na stanowisku Księgowa? Coś pomiędzy 8-9 czy 9-10 brutto? Czy więcej ?

Alk
Kandydat
 Pytanie

Hi, czy brał ktoś z was w rekrutacji na Młodszego specjalistę ds. kadr i płac? Jak przebiegała rekrutacja? Czy były pytania związane z prawem pracy? Na jakią stawkę można liczyć?

Kandydat wwa
Kandydat
 Pytanie

Ile mniej więcej czekaliście na odpowiedz po ostatnim etapie - rozmowy z partnerem? Wcześniej czytałem, ze rozmowa z partnerem to tylko formalność, ale sam już nie wiem..

Andrzej
Inne
 Pytanie

Jaki jest przedział zarobków na stanowisku "Konsultant ds. Imigracji" w dziale People Advisory Services?

Gabi
Pracownik
@Andrzej

6-10k brutto

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Ha
Były pracownik

Ponieważ nie jest to firma IT, to Twój dział może pozwolić na work life balance. Te działy które są korowe, (usunięte przez administratora)i nie mogą nawet zjeść lunchu. Także polecanie jest ok, ale wyłącznie do tego samego dzialu. Rok to dość mało, zobaczysz co będzie po kolejnych latach. Pozdrawiam.

Kinga
Pracownik
 Pytanie

Jak przebiegł proces podwyżek w tym roku? Czy pensje były waloryzowane chociaż o inflacje? Na ile % podwyżki można liczyć przy zmianie stanowiska. Oczywiście mówię o tym roku

Staff_Assistant #231415
Pracownik

Cześć. Pracuję w firmie od 1,5 roku w dziale audytu. Pensja w 2023 roku na start wg. moich informacji to 6600 brutto na uop lub 26 zł/h w przypadku uz. Praca od stycznia do marca to przynajmniej 10h dziennie (8-18). Często zdarza się pracować ponad to lub w weekendy, ale racja - nikt raczej nie chce dawać przyzwolenia na pracę w nadgodzinach. Większość osób tworzy atmosferę, w której pracuje się dłużej, ale nie zgłasza się tego, żeby można było ich docenić za umiejętności, nie poświęcenie. Dla awansu najlepsze jest znalezienie najsłabszej osoby, na którą możecie zrzucać winę za wszystko, sami przy tym robiąc te niewidzialne nadgodziny. Ludzie z wyższą cyferką na MS Teams będą traktować to jako wasz wkład w pracę i ponadprzeciętne umiejętności. Relacje między ludźmi są tu bardzo starannie ukryte. Jeśli jesteście zupełnie nowi i zwyczajni - to od szczęścia będzie zależeć was los. Jest to świetna praca podczas studiów, nawet stacjonarnych. W przypadku umowy zlecenia nikt się nie narzuca, nadgodzin możecie odmówić, a urlop to kwestia poinformowania, a nie biegania za nigdy niespotkanymi osobami i proszenia się o wpisanie tego w systemie. W przypadku umowy zlecenie macie de facto wyższą pensję niż osoby z UOP (jeśli jesteście studentami ofc) - pracujecie 10h - wpisujecie 10h. W czas pracy jest wliczona obowiązkowa-niepłatna przerwa 1h, której nigdy zapewne nie wykorzystacie. Jest to mało sprytny sposób na wydłużenie czasu pracy. Jeśli nie macie w życiu zainteresowań, hobby czy po prostu czegokolwiek innego co lubicie robić - jest to w porządku praca. Można się wczuć i zainteresować każdym projektem. Przestrzegałbym przed inwentaryzacjami - wysyłają losowe osoby w losowe miejsca. Nie interesuje ich czy masz samochód. Nie obchodzi ich rozkład PKP (jedyny pociąg o 3 w nocy, podróż 7h w jedną stronę, a następnego dnia znowu 10h pracy). Jeśli się nie zgodzicie - mogą Was zwolnić dyscyplinarnie. Sprytnie są też przerzucane zadania. Nowy tydzień - nowy projekt+ten projekt z zeszłego. Ich rozpisany plan jest ważniejszy niż jego realizacja. Jeśli źle wyliczą godziny, to Wy będziecie pracować na dwóch lub trzech projektach jednocześnie. Jeśli będziecie rzetelni, ale też konsekwentni wobec swoich obowiązków, to będą próbować was straszyć rozmowami w stylu "dostajemy skargi, że po pracy nie pracujesz". Na stanowiskach senior+ zachowują się dwa typy osób: socjopaci, co pracują bez przerwy i wyśmiewają Cię za każde pytanie lub owieczki, które potulnie przyjmują każdą krytykę bojąc się utraty pensji seniora (9,5 - 10,5 k brutto) w obawie, że za ich wiedzę i tak nikt im więcej nie da. Podsumowując: super praca na start. Dużo klikania, mało myślenia (powtarzam - na start). Wraz z czasem dostajecie nieproporcjonalnie dużo do roboty w stosunku do pensji. Czas wolny można se wtedy co najwyżeć narysować na tej wyimaginowanej przerwie. Jeśli myślicie nad startem tutaj - polecam. Jeśli chcecie zostać dłużej - to już wasza opinia będzie bardziej adekwatna, według mnie to się pod żadnym względem nie opłaca. EY właściwie "dopłaca" za nowych pracowników. Dopiero po 1-2 latach zaczynają "na was zarabiać". Bierzcie swoje i alokujcie wiedzę i atrakcyjne CV gdzie indziej - to moja opinia na dziś.

1
A2
Pracownik
@Staff_Assistant #231415

Nie ze wszystkim się zgodzę. Też pracuje jako a2, już drugi rok w audycie w EY i nie nigdy nie było problemu z tym, że nie korzystam z godzinnej przerwy i kończę pracę dzięki temu wcześniej. Trzeba po prostu o tym powiedzieć i tyle. Co do pensji seniora też się nie zgodzę, bo ja jako A2 już mam prawie 9tys a jako acting senior prawie 11, więc trochę zaniżyłes wynagrodzenia. Z tego co mi wiadomo na S1 można liczyć od 11 do 12,5 tys w audycie plus oczywiście premia, która rok temu potrafiła wynieść do 20k.

A2
Pracownik
@Staff_Assistant #231415

Warto też dodać, że wszystkie nadgodziny są płatne 150%, inna kwestią jest to, że niektórzy ich sobie nie wpisują, żeby wyjść na bardziej efektywnych, przez co wychodzi zakłamanie co do realnego czasu wykonywania zadań i przekłada się to na późniejsze planowanie godzin na projektach. Tego akurat totalnie nie popieram i nie rozumiem. Mam nadzieję, że ludzie będą mieć większy szacunek do samych siebie.

mmm
Były pracownik
@A2

hahaha tak wszystkie nadgodziny są płatne 150% jak Ci manager zaakceptuje łaskawie. ile to sytuacji było ze nie akceptowali bo uznali ze ktoś był nieefektywny albo po prostu był nacisk na niewpisywanie wszystkich nadgodzin. a sobotę wspisywać w tygodniu jako przepracowane nadgodziny. (usunięte przez administratora)

K O D E K S P R A C Y, misie
Były pracownik
 Pytanie
@A2

szacunek do siebie to można mieć jak się rzuci kwitem. sama praca tam to oznaka BRAKU szacunku do siebie. nadgodziny są płatne 150%, BO TAK MÓWI KODEKS PRACY, Art. 151 ze znaczkiem 1. misie o b. małym rozumku myślą, że dobry ey daje 150%, bo jest taki łaskawy. jak wpisywać nadgodziny skoro dostajesz info, że "na tym projekcie nie przewidujemy nadgodzin"? znajoma seniorka została wzięta na rozmowę z manadżerką. rozmowa dotyczyła tego, żeby wmawiała zespołowi, że "projekt jest bardzo łatwy, a nadgodziny na nim są zbędne" i cały czas tak mówiła w kółko. tam było zabookowane 0,5 h na jedno walkthrough (bank!!! samo przeprowadzenie WT trwa więcej, niż 0,5h, a co dopiero aktualka dokumentacji).

Praca seniora
Pracownik
@K O D E K S P R A C Y, misie

Senior pracuje jak manager. Wymagania jak do dyrektora. Wszystko umieć, wmawiać zespołowi bzdury. Wsparcia zero. W tym czasie góra świętuje sukcesy, z kwiatami na lunchach z klientem. Cyrk. Dlatego wypo poszło pięknie i szybko.

Mirosław
Inne
@Praca seniora

A konkretnie to jakie są zadania seniora i czy to dotyczy też nowo zatrudnionych? Chciałbym wiedzieć w jaki sposób byłbym wdrażany w nowe obowiązki, bo szukają obecnie Senior, Business Tax Advisory z około 3-5 latami praktyki w dziedzinie doradztwa podatkowego. A co do zarobków, to napisali - "konkurencyjne", tylko zapomnieli dodać, w stosunku do czego. Pisano tu o kwocie od 11 do 12,5 tyś zł + 20 tyś zł premii rocznej. Jak rozumiem netto?

@Mirosław
Były pracownik
@Mirosław

Senior nadzoruje i sprawdza prace konsultantów na projekcie (a czasem pracuje za nich), pilnuje budżetów, czasem przygotowuje oferty, koordynuje projekt z seniorami z innych działów (jak zajdzie potrzeba), do tego komunikuje się z klientem. To wszystko w różnych proporcjach, w zależności od projektu i okoliczności. Zarobki brutto ;))))

Bardzo złe doświadczenie
Były pracownik
@@Mirosław

To też nieprawda jeśli chodzi o niektóre działy, jeśli w budżecie nie ma nikogo pod seniorami, seniorzy wykonują całą pracę, często bez kontaktu z klientem, bo tym ma się wtedy zajmować menadżer. Co do wyższej dyskusji o przerwie godzinnej - jest to nieprawda, była całkowicie przymusowa, bo pierwszy call możesz mieć o 9 a drugi o 17:30 :), a micromanagement polegający na sygnalizowaniu, że pracownik X jest na przerwie o 5 minut za długo, jest naprawdę przykrym zjawiskiem. Nadgodziny niepłatne, bo wliczone do umowy na ryczałcie, w związku z tym nie ma szans zobaczyć realnie kasy za nie ;)

@Mirosław
Były pracownik
@Bardzo złe doświadczenie

@Bardzo złe doświadczenie u mnie w zespole akurat byli konsultanci/asystenci, więc nie trzeba było robić wszystkiego samemu. Przynajmniej nie zawsze - jakoś szczególnie wielu tych pomocników nie było, więc często również tę rolę się przejmowało :) Ale generalnie się zgadzam :)))

Krzysiek
Pracownik

(usunięte przez administratora), nadgodziny. Nie można przychodzić do pracy ubranym na luzie. Wyścig szczurów.

Ewelina
Inne
@Krzysiek

Te nadgodziny o których piszesz to są chociaż dobrze płatne? Czy odbiera się wolne? Ciekawa też jestem jaki ten dress code jest skoro nie na luzie? Dasz znać? Zastanawiam się nad aplikacją tutaj

Bardzo złe doświadczenie
Były pracownik

Nie jest w ogóle płatna, jeśli masz na umowie nadgodziny na ryczałcie. Siedzenie do 3 w nocy raz w tygodniu, bo zarządzający nie ogarnia jest klasykiem, za to nie zobaczysz ani grosza. W Warszawie dress code, który zależy od teamu, ale jak przyjdziesz w adidasach, to dostaniesz krzywe spojrzenia od prawej do lewej i komentarze, że co to za sportowy ubiór - nawet jak nie masz realnej pracy z klientem ;)

Bardzo złe doświadczenie
Były pracownik

W trakcie rekrutacji rekruterka obiecała góry - sprzęty zapewniane przez firmę typu 2 monitory, akcesoria typu myszka, klawiatura, które miały być ogólnodostępne. Do tego praca w pełni zdalna, bez konieczności pojawiania się biurze (mieszkam w zupełnie innym mieście), a jeśli nastałaby konieczność pojawienia się w biurze, pieniądze za dojazd + hotel miały być w pełni zwracane. Same takie wyjazdy miały być sporadyczne i zazwyczaj związane tylko ze spotkaniami integracyjnymi. Do tego praca wyłącznie w obszarze IT, brak kontaktu z klientem. Dobrowolna przerwa godzinna w trakcie pracy i elastyczny czas pracy, między 8 a 18. Pierwsze zaskoczenie, zupełnie inna nazwa stanowiska na umowie. Ale kasa się zgadzała, w korpo czasem tak jest, rekruterka potwierdziła, że jest to ok. Po otrzymaniu sprzętu zauważyłem wśród nich słuchawki z mikrofonem jak dla telemarketera (co jak się później okazało, miało dotyczyć realnej współpracy i dyskusji oraz negocjacji z klientami, o której nigdzie wcześniej nie było mowy). Do rozpoczęcia pracy miał się ze mną skontaktować przyszły menadżer, co oczywiście nie nastąpiło. Pierwszy dzień, onboarding - nie ma możliwości otrzymania sprzętów typu monitory, myszki, klawiatury. Onboarding, który polegał na tym, że nic nie wyjaśniono o firmie, tym bardziej o dziale, w którym będę pracował, a który polegał na wytłumaczeniu jak wpisać hasło do vpna. Drugiego dnia krótka rozmowa z menadżerem, po południu krótki kontakt z buddym, z których nic nie wynikało. Zero informacji, na czym będzie polegać moja praca, co mam robić. Po godzinie tuż przed końcem pracy (17:20) dostaję calla od kolejnej osoby z tym, co fajnie byłoby zrobić. Zadanie nie było trudne, polegało na wykonaniu krótkiego programowania i zapoznaniu się z dokumentacją, której nie było. Czas na wykonanie prostego zadania - 4 dni. Okej. Jak się okazuje, mimo dopytywania, nie przekazano mi nawet 10% tego, co miałem zrobić, co skutkowało nadgodzinami kolejnych pracowników oraz dziwnymi spojrzeniami. Taka sytuacja przez te kilka miesięcy powtórzyła się dużo razy. Mimo zapisywania i robienia notatek, akceptowanych przez menadżera, za każdym razem wymagania różniły się od zanotowanych rzeczy, a komentarze: "Nie o to chodziło" czy "zapomniałem ci powiedzieć" albo "w sumie to potem pogadaliśmy i to, co robisz od x czasu, nie będzie potrzebne" były codziennością. Sytuacja, w której współpracownicy specjalnie zniechęcali do podejmowania jakichkolwiek rozmów z menadżerem, bo "to nic nie da", czy nawet zgłaszanie problemów menadżerowi, odbijało się tylko odpowiedzią: "Tu po prostu tak jest". Praca zdalna stała się hybrydą, dla której na dojazdy z innego miasta traciłem zdecydowanie za dużo czasu i pieniędzy (których zwrotu, jak było obiecane, nigdy nie zobaczyłem). Samej pracy praktycznie nie było - "ciekawe projekty", o których była mowa przy rekrutacji, nie pojawiły się nigdy, poza krótkimi wspomnieniami, że może coś będzie. Szkolenia dla nowozatrudnionych były pozbawione jakości i kontekstu w stosunku do pracy, która miała być wykonywana. Zero zaplanowania odnośnie nowych pracowników, a także brak jakiegokolwiek podejścia. Wszystkie zadania i polecenia nie były przekazywane rano, tylko tuż przed potencjalnym końcem pracy, najczęściej 17:15-17:30, przy czym często musiały być wykonane na następny dzień, co sprawiało, że nieobowiązkowa przerwa godzinna stała się przymusowa. Nadgodziny do późnych godzin wieczornych czy do późnej nocy, wynikające tylko z braku organizacji i podziału pracy, a przy tym złym zarządzaniu. Z braku projektów, odkopywano stare wewnętrzne tematy, które nie były ruszane od x lat, a same zadania przy nich, mimo poprawnego wykonywania, zawsze kończyły się robieniem dla robienia, bez wyraźnego celu. W samej firmie panuje bardzo dziwna i niesympatyczna atmosfera wzajemnej wrogości, o której mówili inni pracownicy, takie jak np.: odrzucanie wniosku urlopowego w trakcie urlopu, a następnie próby zwolnienia takiej osoby, tylko dlatego, że zgłosiła wniosek tylko do bezpośredniego menadżera, a nie wyżej, mimo zachowania zgodnie z procedurami, czy tabelką wstydu, która na spotkaniach działu na czerwono pokazywała z imienia i nazwiska, kto za mało razy pojawił się w biurze przez ostatnie miesiące. Obgadywanie między innymi pracownikami, co było widać na udostępnianych ekranach w trakcie prezentacji, należało do codzienności, przez co trzeba było bardzo uważać na to komu i co się przekazuje. Szczególnie na zagrywki i jakieś dziwne wyścigi szczurów między pracownikami, w które zdawało się być wciąganym. Bardzo nie polecam i zdecydowanie ostrzegam przed firmą, szczególnie osoby, które pracowały w innej rzeczywistości korporacyjnej i mają już jakieś doświadczenie.

Andżela
Inne

Udało mi się szukając pracy znaleźć ogłoszenie na asystentkę administracyjną, widzę że wymagają komunikatywnego angielskiego, a jeśli znam na wyższym poziomie to zapłacą więcej? Ogółem można negocjować te stawki?

48 praw władzy
Były pracownik

nie warto nawet dla mitycznego "wpisu w cv". audyt nie zrobi z ciebie wysoko cenionego specjalisty nawet po 15. latach (większość menedżerów z biegłym rewidentem nie umiałoby nawet zamknąć miesiąca w spółce z o.o.). a co dopiero w 1 rok, czy 2 lata. komfort jest wtedy, kiedy coś REALNIE UMIESZ i możesz sprzedać tę umiejętność, a nie siebie, swoje nerwy, swój czas dla rodziny i swoją krwawicę. np. jesteś spawaczem, księgową, doradcą podatkowym, programistą, inżynierem. coś umisz. po 15 nawet latach w audycie nadal nic konkretnego nie umisz. nie jesteś specjalistą. wiedza, która się przydaje w audycie to nie znajomość uor, tylko 48. praw władzy. bez tej lektury nie polecam w ogóle się pojawiać w dziale audytu ey. co do uor, można w ogóle nie znać i zajść wysoko, nikogo to nie obchodzi.

XYZ
Kandydat
 Pytanie

Ile czekaliście na odpowiedź po rozmowie z partnerem?

Zzz
Kandydat
@XYZ

Ja miałam rok temu rozmowę to czekałam 4 miesiące na 4 etapy. Pewnie zależy to od stanowiska i działu oraz miasta. Ogólnie HR w EY trochę kuleje i trwa to długo.

Salaryman
Kandydat
 Pytanie

Ile zarabia się w dziale doradztwa podatkowego? Jakie różnice w zarobkach są pomiędzy poszczególnymi szczeblami?

Zostaw merytoryczną opinię o Ernst & Young - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Ernst & Young?

    Zobacz opinie na temat firmy Ernst & Young tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 314.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Ernst & Young?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 104, z czego 17 to opinie pozytywne, 59 to opinie negatywne, a 28 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Ernst & Young?

    Kandydaci do pracy w Ernst & Young napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Ernst & Young
Przejdź do nowych opinii