Zdecydowanie nie polecam, wynagrodzenie marne przy ogromnym wkładzie pracy jaki trzeba włożyć w obsługę klientów i wymagania jakie stawia inFakt. Firma chciałaby aby pracować najlepiej za darmo i zgodnie z umową ma możliwość nakładania bardzo wysokich kar. Jeśli ktoś się waha to zdecydowanie NIE!!!!
To ciekawe co piszesz, ze wynagrodzenie jest marne, skoro cenę ustalasz samodzielnie z klientem, wiec to zależy od Ciebie.
tak, oczywiście księgowy sam ustala, a potem klient dzwoni na skargę do in faktu że cena za wysoka i księgowemu lecą po prowizji, bo są reklamacje:) to jest też tam ciekawe zjawisko bardzo często występujące
A to ciekawa polityka. Firmie nie opłaca się ustalić jednej ceny dla wszystkich?
Każdy klient jest inny, w każdej chwili może wzrosnąć liczba dokumentów, może zatrudnić pracownika, wiec super jest to że można ustalić inną cenę, lub dodać usługę dodatkową za wykonywaną pracę :)
Wszyscy współpracujący są samozatrudnieni, a wymaga się od nich tych samych rzeczy jak od pracowników etatowych. Z dnia na dzień dostajesz do podpisania aneks zmieniający warunki współpracy. Oczywiście na twoją niekorzyść. Dokładnie coraz to nowych obowiązków bez zmiany wynagrodzenia. Do tego częste zmiany managerów na coraz mniej kompetentnych powodują że nie ma z kim rozmawiać jak się ma z czymś problem. Rzuciłem to i jestem zadowolony. Klientów mam teraz mniej ale zarabiam więcej.
Zgadzam się. Płacą grosze a wymogi, aż strach. Każdy może sobie może wyliczyć. Potencjalny zleceniodawca proponuje, że będzie płacił 128 zł na miesiąc. Tej kwoty nie dostanie robotnik księgowy tylko 60% i z tego jeszcze trzeba pomniejszyć o prowizję, np. początkujący musi pomniejszyć swoje wynagrodzenie o 70 zł to daje na rękę 6,80 zł. Niezłe co nie?
Nie polecam, menadżerowie - trudno od nich oczekiwać pomocy wychodzącej poza procedury. Śmieszny tryb oceniania, podobno skargi od klientów jedna z nich Pan J- prowadziłam Panu spółkę, następnie ten sam Pan zarejestrował JDG wybrał mnie na księgową drugiej działalności, po miesiącu informuję Pana że rozstaję się z Infakt, Pan J informuje mnie że on również odejdzie w takim razie, następnie Pani Menadżer twierdzi że Pan J złożył na mnie reklamację- wydumane przez Panią Menadżer. Standardem jest ze w ostatnim czasie od około roku Infakt nie płaci księgowym za ostatnie faktury- znam przynajmniej 3 takie przypadki gdy Infakt nie zapłacił księgowym z którymi rozwiązał umowy za ostatni miesiąc wykonywanej usługi.
potwierdzam, również nie dostałam wynagrodzenia za ostatnią fakturę, przy próbach wyegzekwowania wypłaty brak odzewu, kwota zbyt mała, aby biegać po sądach
(usunięte przez administratora) Może dlatego, że po prostu są to kiepscy księgowi, którzy popełniają masę błędów? jestem klientem firmy i miałem dwie księgowe, które narobiły takiego bałaganu, że kolejny księgowy miał masę rzeczy do poprawy.
Nie przeszłam jeszcze okresu wdrożenia tj szkoleń i chciałabym wypowiedzieć umowę to teraz muszę ją ciągnąć na siłę do 3 miesiaca aby nie płacić kar zgodnie z umową ? Ktoś się spotkał z czymś takim ?
Idź z tym najlepiej do Państwowej Inspekcji Pracy, pewnie umowa jest lewa. Niczego nie podpisuj jak załozyłas konto bankowe zamknij je natychmiast zastrzez swój dowód osobisty zanim nabiorą na Twoje dane pożyczki i umowy na abonament telefoniczny.
Tylko to prawdziwa umowa jest z infakt tam nie mam konta. Nie wiem kogo się poradzić jak ja po prostu wypowiedzieć. Może w złym wątku napisałam bo pisze z telefonu. Chodzi o ich normalna umowę pracownicza gdzie nie można jej wypowiedzieć przed upływem 3 miesiaca
Zgadzam się!!!! I traktowanie drugiego człowieka jako pracownika jest straszne. Nie wiem jak tak można. Wielka korporacja nic więcej. Nie polecam! Omijajcie z daleka szerokim łukiem.
Współpracuję z firmą inFakt od ponad pół roku i jest bardzo zadowolona z współpracy. Jest to praca w sam raz dla osób, które tak jak ja są rodzicami i muszą życie zawodowe dzielić z życiem rodzinnym i opieką nad dziećmi. Jet to również świetna alternatywa jako drugie źródło dochodu dla osób zatrudnionych na etacie. Ponad to praca zdalna eliminuje koszty i czas związany z dojazdem do pracy. To co jest dla mnie najważniejsze to fakt, że w pracy mogę liczyć na nieustanne wsparcie z strony doradców podatkowych i specjalistów księgowych oraz managera. Ponad to tworzymy z księgowymi inFakt, naprawdę świetną społeczność, która nieustannie dzieli się swoim doświadczeniem i służy pomocą. Dodatkowo organizowane szkolenia merytoryczne, które pogłębiają lub utrwalają najważniejszą wiedzę merytoryczną. Takie elementy są bardzo cenne w świecie dynamicznie zmieniających się przepisów podatkowych. Początki pracy wymagają dużo zaangażowania ponieważ konieczne jest przejście procesu wdrożenia oraz zbudowania bazy klientów. Jednak nie warto się zniechęcać, a ten czas potraktować jako moment budowania trwałej relacji z klientem. Później praca przebiega bardzo sprawnie wg jednolitych zasad obsługi klienta. Bardzo dużym atutem jest również niezwykle intuicyjny system CRM. Program inFakt jest na bieżąco z wszystkimi zmianami podatkowymi i posiada wiele udogodnień, które przyśpieszają proces księgowania dokumentów. Reasumując gorąco polecam współpracę z inFakt ja osobiście bardzo rozwinęłam się w tym czasie i nie mam nadzieję, że współpraca będzie dalej trwać.
To chyba jakimś rodzynkiem jesteś, bo ode mnie i nie tylko menager nie odbierał telefonów i ignorował moje maile z pilnymi sprawami. Za program kazali sobie płacić, a do tego dużo rzeczy trzeba było robić na swój koszt poza programem. Szkoleń też było jak na lekarstwo i wiedze trzeba było we własnym zakresie zdobywać i uzupełniać.
Ty mówisz o doświadczeniach na jakimś stanowisku w pracy, na stażu czy gdzie…?
A nie jest tak, że w ramach umowy B2B dostajesz dostęp do programu i możesz swoją firmę na nim rozliczyć?
Nie dostałam. Za wszystko płaciłam. Nie dość, że płaciłam to musiałam sporo rzeczy robić poza tym programem z dodatkowym kosztem np. ulgę na złe długi.
a o co pytają na tych rozmowach kwalifikacyjnych, chodzi mi o te "pytania merytoryczne"?
Czyli mam rozumieć, że sama szukam klientów, którym prowadzę księgowość pod szyldem InFakt, a InFakt czerpie z tego tytułu zyski? To nie lepiej otworzyć własne biuro rachunkowe?
@Ania Nie, to nie jest tak. Infakt przekazuje klientów do obsługi. Dzięki temu z głowy jest cały marketing i troska o to żeby klienta pozyskać. Infakt gwarantuje przekazanie ilości klientów do obsługi takiej jaką księgowy jest w stanie obsłużyć.
Jakiś czas temu rozwiązałam umowę z inFakt, ostatnio nawet myślałam o powrocie, ale z tego co widzę po najnowszych wpisach jest jeszcze gorzej niż było...
Jeszcze gorzej? napiszesz po jakiej obserwacji to stwierdzasz? Za Twoich czasów jak z tym było? ciekawi mnie co docelowo się zmienia i jaka sytuacje mogą mieć tu u siebie teraz od nowego roku
Cały kontakt i obsługa klienta jest na barkach księgowego, a wynagrodzenie zamiast wzrastać to maleje. Cena za usługę dla klienta przez to jest coraz większa a klient ma pretensje do Ciebie. Do tego nakładane są dodatkowe obowiązki na księgowych.
@NZ stwierdzam to na podstawie wpisów o wynagrodzeniu, a odpowiedzialność co raz większa
Opiszecie szerzej zakres zadań? Nie miałam jeszcze z systemem żadnej styczności a piszecie, że odpowiedzialność jest wysoka i w zasadzie cały czas wzrasta. Nie wiem czy dam radę
Też mnie zastanawia czy zakres kompetencji nie bywa przekraczany, żeby udowodnić zasadność obniżenia wypłaty - sposób rozliczania nie brzmi na przejrzysty. W obecnej sytuacji nie ma księgowych które znają się na absolutnie wszystkich aspektach. Człowiek nie wie czego się spodziewać i na co może liczyć.
z tego co pamiętam, to były dwie duże zmiany w okresie ostatnich dwóch lat. Generalnie teraz menadżer ocenia i klasyfikuje do danej grupy (od tego zależy marża). Kiedyś była po prostu marża, a teraz zależy od wielu czynników. Dodam tylko, że nieudana próba podniesienia ceny klientowi może wpłynąć na nasz poziom bo klient oceni negatywnie pracę. Coraz więcej szkoleń ale ich poziom jest niższy (prowadzą je inni księgowi, czyli trochę inaczej niż wcześniej) za to coraz więcej egzaminów w których można znaleźć błędy (to też wpływa na ocenę a zgłoszenie uwag nic nie daje). Długo można wymieniać generalnie polecam omijać
Tak, zmienili aplikację. Są nowe widoki i księgowy nie jest nawet pewien czy zaksiegowal wszystko. Zmiany chyba zostały zrobione dla garstki koleżanek i kolegów ownera projektu, niestety ksiegowych nikt nie pytał. Żadnej ankiety ani przed, ani po zmianach.
Pracuję w firmie inFakt prawie 3 lata. Jestem mobilnym specjalistą ds. księgowości. Moja praca jest zdalna, więc mogę pracować z dowolnego miejsca, jak również mamy elastyczny grafik, co jest idealnym rozwiązaniem dla osób posiadających dzieci. Otrzymałam potrzebny sprzęt do pracy, zostałam odpowiednio przeszkolona, mamy stworzone procedury i możemy uczestniczyć w ich tworzeniu, wynagrodzenie jest zawsze na czas, mamy świetne zjazdy integracyjne oraz innego rodzaju benefity np. karta multisport, medyczna, czasami otrzymamy dobre jedzonko :) Przez cały okres pracy pozyskałam naprawdę dużą wiedzę dotyczącą księgowości i cały czas ją poszerzam. Dlatego uważam, że jest to idealna praca dla osób rozpoczynających przygodę w księgowości :) Ludzie, z którymi współpracuję są świetni :) Nie tylko z mojego działu, ale z całej firmy. Wysokość wynagrodzenia jest satysfakcjonująca. Mamy podstawę + prowizję i standardowo jak ktoś chce więcej zarobić to jest taka możliwość i warunki nie są wygórowane. Zdarzają się cięższe dni, zwłaszcza w okresie wykonywania rozliczeń rocznych, czy składania deklaracji, natomiast taki jest urok pracy w księgowości oraz pracy z klientem. Biorąc pod uwagę całokształt to jestem zadowolona z pracy i polecam tego pracodawcę :)
W sieci jest wakat dla kierowniczki biura rachunkowego. Czy firma gwarantuje pakiet relokacyjny, jeśli zdecyduję się na przeprowadzkę do Krakowa?
Nie polecam pracy w inFakcie. Chcieliby żeby pracować za darmo. Przykład- zakładasz firmę klientowi za 0 zł. Obiecują abonament dla klienta za 145 zł, więc policzmy ile księgowy nowy zarobi dla siebie. 145 zł x 60%= 87 zł - 75 zł prowizja = 12 zł !!!. Nieźle co? Żeby zarobić 1200 zł trzeba obrobić 100 klientów. Pierwsza płatność po 3 miesiącach, a oni w tym czasie zgarniają 145 złx100 klientów x 3 miesiące= 43500 zł. Łatwo policzyć, po 3 miesiącach twojej pracy jeśli zdobędziesz 100 klientów w pierwszym miesiącu, co jest niemożliwe ale dla wyliczenia przyjmijmy takie dane to oni zgarną 43500 zł, a ty z tej kwoty 1200 zł. Super wyzysk !!! Pozdrawiam wszystkich pracowników inFaktu
Ale skąd taka niska kwota? Teściowa ma w infakcie 14 spółek, z czego tylko 3 większe, reszta mało roboty, a zarabia około 8 tys netto. Sama zastanawiam się nad pracą w infakcie, ale jak czytam niektóre komentarze to naprawdę bardzo łatwo się zniechęcić, jeśli ktoś faktycznie nie wie jak to w rzeczywistości wygląda…
To chyba jakiś (usunięte przez administratora) przy takich zarobkach, w oparciu o umowę którą daje infakt, musiałaby księgować miesięcznie tysiące dokumentów. Na samych spółkach musiałaby wyciągnąć obrotu na 20.000 netto, żeby netto na fakturze dostała około 8k :)
Jeśli ma spółki to inaczej to wygląda, a jeśli jdg to niestety bywa słabo. Jednoosobowe dzialalnosci chca mieć tanią księgowość, w granicach 200 zl. Na 2 poziomie za 1 firmę mam od 50 do 75 zł, zatem żeby wyjść na swoje trzeba tego trochę obrobić. I fakt jest taki, że aby mieć choć 10 klientów to trzeba przprowadzic kilkadziesiąt rozmów telefonicznych, bo nie każda osoba podesłana przez inFakt faktycznie jest zainteresowana. Wiem też, że jakiś czas temu było lepiej, teraz ksiegowych jak grzybów po deszczu i biorą klientów czasem za marne pieniadze, byle kogoś złapać.
A to też się tyczy stanowiska specjalisty ds. zakładania firm? Ogłoszenie jest dosyć obiecujące
Ale teściowa ma 8 tys dla siebie ? Czy 8 tys netto na fakturze ? Bo.to.zasadnicza różnica. Ja w grudniu miałam.spolek 19. A realny zarobek - po odjęciu Zus z tym strasznym zdrowotnym i PIT do ok 6 tys
wg mnie trzeba na to spojrzeć dwojako. z jednej strony znasz wszystkie nowości, szkolenia albo profesjonalne albo nie (ale zawsze poznaje sie jakieś zagadnienie), można sie skonsultować albo z pomocą albo z innymi no i oczywiście dostaje sie klientów nie trzeba ich szukać. Można pracowac w domu i wygodnych godzinach chociaż ja nadal siedze na etacie (jeszcze za mało zarabiam na tym) . Mozna tez sie rozwinąć bo ile firm tyle przypadków, nie prowadziłem wcześniej e-commerce czy IP BOX a to jest duży plus z drugiej jednak strony ogromne prowizje i opłaty (widać to dopiero po przeliczeniu), kadra "menadzerska" nie wszyscy ale jednak bez doświadczenia, nie ma z kim porozmawiać o negatywach czy aplikacji czy wspólpracy można miec tylko pozytywne zdanie a za negatywne opinie ponosi sie konsekwencje. Sprawdzanie ksiegowych. niby dobre ale szkoda ze te osoby maja mniejsze doświadczenie niż osoby sprawdzane wiec czepiaja sie rzeczy nieistotnych podatkowo ale ich ocena ma wpływ na ocene ksiegowego byleby zostać na największej prowizji Czy idzie zarobić? TAK idzie. trzeba sobie dać czas na uzbierania odpowiedniej bazy i wejsc na odpowiedni poziom a jest ich 3, im wyższy tym lepszy zarobek Czy płacą w terminie TAK, Jestem krótko i jeszcze sie nie zniechęcam licze ze kolejna weryfikacja mojej pracy da mi lepszy zarobek. jeśli po roku wspólpracy nie zbliże sie do mojej pensji zweryfikuje dalsza wspólpracę Szczerze to wspólpraca dla tych co potrafią sie dostosować jak to w korporacji
Natrafiłam na ogłoszenie dla specjalisty ds.zakładania firm i tam czytałam o narzędziach do pracy. MacBook Pro, iPhone - czyli z nich mogę też korzystać do celów prywatnych czy jedynie w biurze? Mogę też wybrać pomiędzy B2B lub UoP?
ja jestem zadowolony z perspektywy klienta po około 2 latach korzystania z infaktu. Aplikacja dodatkowo wiele ułatwia a księgowa którą wybrałem skupia na prawdę dużo uwagi na mnie. PS. Jak ktoś przymierza się do zakupu to pamiętajcie że pod tym linkiem macie zniżkę https://www.infakt.pl/polecam/rabat-na-start
Niestety, jako pracodawca bardzo toksyczne miejsce. Piszą o wartościach itd, a w praktyce kiepskie traktowanie ludzi, szczególnie jeśli wyrażają swoje opinie. Jedno się mówi, a drugie robi...
Dziwna firma. Szukają na młodszego księgowego z własną działalnością z pół rocznym doświadczeniem w prowadzeniu KPiR różnych branż. Oczywiście mnie odrzucili mimo, że prowadzę samodzielnie swoją księgowość w e-commerce od początku + w każdej poprzednich pracach miałem styczność z księgowością (różne branże). A jaka to jest różnica te różne branże? Inny vat na niektóre towary/usłgi, podatek linia/ryczatł/skala i tyle. Niby oferują kurs/przeszkolenie ale oczekują chyba mimo wszystko kogoś z 10 letnim doświadczeniem z 10 różnych branż bo przecież nie można się specjalizować w 1,2 czy 3 ale trzeba nie wiadomo ile. A kto im pójdzie z takim doświadczeniem pracować żeby zabierali 60% od klienta i jeszcze jakieś kary z tego co czytam. Ich strata. Mam dużo czasu w swojej działalności to sobie zrobie jakiś kursik i może rozwinę własne biuro rachunkowe, czemu nie. I rozliczane tam gdzie ja to robie, a nie u nich. Z infaktu korzystałem miesiąc za free. Może i ładne i wygodne ale za drogo. Wolałem się samemu poduczyć i konkurencyjny portal mam za 15 zł miesięcznie brutto. Człowiek im oferuje współpracę z własną działalnością więc jak nie ogarnie klienta to nie zarobi to jeszcze gardzą :) Dajcie spokój
W ofercie dla specjalisty ds.zakładania firm jest mega sprawa bo piszą o treningach biegowych z profesjonalnym trenerem. Dużo biegam więc byłby to ekstra benefit. Można liczyć na coś takiego?
Nie polecam. Najgorsze miejsce do pracy. Uciekać gdzie pieprz rośnie.
Pytanie do pracowników. Powiedzcie mi jak wyglądają kontakty z klientem? Czy są mailowe, czy telefoniczne, w jakich godzinach? Bo chcę pracować na początek 4-5 godzin dziennie i nie chcę żeby mi ktoś wydzwaniał później przez cały dzień, bo chcę się zająć czymś innym. No i jak wygląda kwestia brania urlopów, L4, czy to jest wpisane w umowę, że mam w ogóle do tego prawo?
Kontakt masz zarówno telefoniczny, mailowy jak i przez czat. Zależy też trochę od klienta.
pisze to jako klient i to bardzo zadowolony. Współpracuję z infakt już 3 lata i gorąco polecam!!! Aktualnie mam już 3 księgową z kolei i z każdej jestem tak samo zadowolony, polecam ;)
również jestem klientem i współpracuje z infaktem już chyba 2-3 lata, polecam! Wszystko odpowiednio zaopiekowane, żadnych problemów i pełne wsparcie!
Hej, podobno prezes się zmienił. Co się stało?
Zauważyłam ofertę na zdalną pracę jako księgowa. Widzę że naprawdę macie bardzo dobre zdanie o atmosferze w zespole. Czyli mówicie że składać CV i będę bardzo zadowolona? :)
Witam, jeżeli brak benefitów i kary umowne oraz duża prowizja od klienta jest dla Pani ok, to zakładam ze na start, przy jakiejś pracy "dodatkowej", jest to dobra opcja.
Witam, Czy ktoś zaczynał ostatnio pracę w Infakcie i może podzielić się informacją jak wyglądało wdrożenie i czy na start dość sprawnie przydzielani są nowi klienci? Będę wdzięczna za informację.
Dzień dobry, zaczęłam współpracę z inFakt z końcem lutego br. Proces wdrożenia przebiegł bardzo sprawnie i merytorycznie. Zbudowanie bazy Klientów mogę ocenić na szybkie, bezproblemowe, w miarę swoich możliwości można dostosować i wybrać ilość obsługiwanych klientów, ich branże oraz specyfikę prowadzonych działalności. Polecam i cenię sobie współpracę z inFakt.
Dzień dobry, zaczęłam współpracę z inFakt z końcem lutego br. Proces wdrożenia przebiegł bardzo sprawnie i merytorycznie. Zbudowanie bazy Klientów mogę ocenić na szybkie, bezproblemowe, w miarę swoich możliwości można dostosować i wybrać ilość obsługiwanych klientów, ich branże oraz specyfikę prowadzonych działalności. Polecam i cenię sobie współpracę z inFakt.
Zarobki zależą od tego ilu będziesz miała klientów i jak dobrze Ci sie bedzie z nimi współpracowało i czy beda Cię dobrze oceniać. Gdy zaczynałam swoją przygodę z infakt, pracowałam z 2-3 klientami i nie mogłam wyciągnąć więcej niz 1k. Teraz gdy mam już dużą ilość klientów którzy wysoko mnie oceniają i wracają do mnie, stawki znacznie urosły i na spokojnie mogę zarobić kilkukrotność pierwszej wypłaty
Tylko jakby nie patrzeć nakład pracy jest ten sam? Zakładając 300 zł od klienta to sporo ich trzeba utrzymać żeby mieć godna kwotę. jest jakiś przelicznik na 160 godzin?
Porządna firma, tanio i solidnie
praca na stanowisku zdalnego specjalisty ds. księgowości jest moim najlepszym wyborem na drodze mojej kariery zawodowej jaką dotychczas miałam. Praca jest bardzo mocno rozwijająca , godziny pracy można dostosować do własnych potrzeb. Kontakt z każdym działem jest błyskawiczny. Zrozumienie pracownika (jego potrzeb) jest traktowane priorytetowo. Pracuję prawie dwa lata - nawet na moment nie pomyślałam o zmianie pracy (wręcz przeciwnie - zwiększam godziny pracy ;) )
Mam takie same doświadczenia i staż współpracy i nawet przez chwilę nie miałam wątpliwości, że to jest to, o co mi chodziło szukając swojego miejsca zawodowego.
A jak finansowo bo widziałam propozycje ok 4700 i za każde rozwiązane zadanie 1-2zl więc żeby opłacić zus i żeby coś zostało to chyba trzeba 2000 tych zgłoszeń zrobić w miesiącu A to raczej niemożliwe
Za pierwszy miesiąc zarobiłam mniej niż tysiąc, później z każdym miesiącem było 2x tyle. Obecnie przy 40 klientach mam od 5-8 tyś. z inFakt. To zależy ile jest pracy i zleceń dodatkowych. Przy rozliczeniach rocznych można zarobić dodatkowo. Jeśli masz dużo czasu i pracujesz systematycznie jest naprawdę dobrze.
40 klientów to dosyć szerokie pojęcie bo klient który ma 200 pozycji fv do księgowania i klient z trzema fv to chyba różna waga Jak to wygląda?
Tak, ilość pozycji do księgowania ma wpływ na cenę usługi dla klienta i przekłada się to na moje wynagrodzenie.
Hej, pierwsze co mi się w oczy rzuciło to ten ostatni komentarz w którym ktoś napisał, że z 10 lat pracuje. z tego w ogóle wynika cokolwiek? mam na myśli jakieś stażowe lub cokolwiek? chce się dowiedzieć czemu warto pracować przez lata
Pracuję w inFakt już prawie 10 lat i mogę polecić współpracę! Jest to doskonałe miejsce do pracy, w której od początku bardzo dużo się nauczyłam, w której zdobyłam też obszerne doświadczenie zawodowe. Wynagrodzenie wypłacane zawsze na czas, zawsze można liczyć na pomoc przełożonych czy współpracowników.
Dla mnie infakt to najlepsze się trafiło jak wróciłam po macierzyńskim. Mogę poświęcić czas dla dziecka, ale też na prace. Mam szkolenia, procedury, pomoc innych osób.
Kim jest Sygnalista?
Sygnalista w firmie, to osoba, której zadaniem jest zgłaszanie nieprawidłowości i nadużyć w firmie. Zadania i ochronę Sygnalistów opisuje dyrektywa Parlamentu Europejskiego oraz ustawa o Ochronie Sygnalistów, które zapewniają
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_eu.png)
Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii.
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_pl.png)
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_eu.png)
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_pl.png)
Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii.
Jak działa GoWhistle?
Odpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
![logo](/assets/images/go_whistle/logo-GoWhistle.png)
Jak działa GoWhistle?
Zostań Sygnalistą w Infakt Sp. z o.o. - Kraków
Informacje dla GoWhistle Compliance Officera:
POTWIERDŹ EMAIL
Aby założyć konto, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZałóż darmowe konto Compliance Officera i odpowiedz Sygnaliście
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
![Infakt Sp. z o.o.](/assets/images/company/nologo-150.png)
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
![Infakt Sp. z o.o.](/assets/images/company/nologo-150.png)
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Infakt Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Infakt Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 173.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Infakt Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 134, z czego 111 to opinie pozytywne, 15 to opinie negatywne, a 8 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
- Kącik 4
30-549 Kraków - NIP: 9452121681 KRS: 0000325203
![gemius](/assets/images/company/profile/gemius.png)
Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.
(real users)
- GoWork.pl 3 634 470
- Pracuj.pl 3 137 130
- LinkedIn 3 035 232
- Olx.pl 2 564 298
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Biura rachunkowe - Kraków
- Elżbieta Boba Xpremium
- Acs Księgowość Sp. z o.o.
- Małgorzata Mazgaj Usługi Księgowe
- Biuro Rachunkowe Taxes Sp. z o.o.
- Biuro Rachunkowe Promax Sp. z o.o.
- Biuro Rachunkowe Krakus Waldemar Kleszcz
- Brms Sp. z o.o.
- Biuro Rachunkowe Bw-Tax Bogumiła Wojdan-Ciołek
- Leszek Szajowski Biuro Usług Rachunkowych Korektor
- Marcin Baj Consulting
Popularne
- Amlicki Mirosław P.U.H. Asix
- Certyfikat Grzegorz Szymczak-Grygierczyk
- Biuro Rachunkowe Laroxa Alicja Buchalik
- Payroll.pl
- Parker Hannifin Essc Sp. z o.o.
- Green House Development Sp. z o.o.
- Machowska Beata Biuro Rachunkowe Abra
- Dorota Śpiewak Biuro Rachunkowe Pit-Ex
- Biuro Usług Finansowo-Księgowych Paweł Skiba
- KR Group Sp. z o.o.
Obowiązek informacyjny przedsiębiorcy
Szanowny Przedsiębiorco!
Poniżej znajdują się informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przez GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o.
- 1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
- Administratorem Twoich danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 124 A, 02-145 Warszawa.
- 2. Jak skontaktować się z wyznaczonym w GoWork.pl Inspektorem Ochrony Danych?
- Przestrzeganie zasad ochrony danych w GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@gowork.pl
- 3. W jakim celu oraz w oparciu o jaką podstawę prawną przetwarzamy Twoje dane osobowe? Jak długo przechowujemy Twoje dane?
- W zakresie swojej działalności zajmujemy się pozyskiwaniem informacji na temat sytuacji panującej w przedsiębiorstwach. Umożliwiamy Użytkownikom Serwisu zapoznanie się z opinią oraz dokonanie oceny przedsiębiorcy, w szczególności jego wiarygodności i rzetelności jako pracodawcy lub partnera biznesowego.
Kategorie osób | Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Retencja danych |
---|---|---|---|
Osoby fizyczne prowadzące własną działalność gospodarczą | Utworzenie i udostępnienie profili przedsiębiorców w serwisie GoWork.pl, w celu umożliwienia zapoznania się z opinią oraz dokonania oceny przedsiębiorców. | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora - prowadzenie portalu internetowego umożliwiającego jego użytkownikom wyrażanie opinii o przedsiębiorcach) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes osób trzecich - możliwość zdobycia przez przedsiębiorców opinii na swój temat przydatnych do podnoszenia jakości warunków pracy oraz polepszania wizerunku) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora lub osób trzecich – ustalanie, dochodzenie roszczeń, obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzoną działalnością gospodarczą) | Dane będą przetwarzane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą, a następnie, po wniesieniu sprzeciwu dane będą archiwizowane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Po wskazanym wyżej okresie dane osobowe będą usuwane lub anonimizowane. |
- 1. Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. (w szczególności usługi takie, jak obsługa systemów informatycznych) oraz GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa.
- 2. Jakie jest źródło pochodzenia Twoich danych?
- Twoje dane pozyskaliśmy ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), inne publiczne rejestry, strony internetowe.
- 3. Jaki jest zakres danych osobowych, które przetwarzamy?
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie obejmującym: dane teleadresowe (takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres siedziby firmy), dane kontaktowe (takie jak: adres email, numer telefonu).
- 4. Jakie przysługują Ci prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
- Zapewniamy realizację Twoich uprawnień wskazanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie żądania na adres e-mail: iod@gowork.pl
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych | Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw. |
Prawo do usunięcia danych | Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych, jeżeli:
|
Prawo do ograniczenia przetwarzania | Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych, gdy:
|
Prawo dostępu do danych | Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, w związku z tym masz prawo:
|
Prawo do sprostowania danych | Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Masz prawo żądać od nas sprostowania nieprawidłowych danych oraz uzupełnienia niekompletnych. |
Zgłaszania skarg | Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). |