Zadziwiająca jest prośba o referencje. Nie wyobrażam sobie podać kontakt do mojego prezesa lub koleżanek zza biurka celem porozmawiania o mojej kandydaturze. To dla mnie jakiś absurd. Zdałam test w pierwszym etapie ale odmówiłam podania nr telefonu potwierdzających referencje i musieliśmy zakończyć dalszy etap rekrutacji.
Możesz coś opowiedzieć o teście? Forma pytań otwartych, zamkniętych. Jaki czas na test?
Dlaczego jest to problematyczne? Z mojego doświadczenia wynika, że jeżeli masz dobry kontakt ze swoimi współpracownikami, to bardzo chętnie dają do siebie kontakt i pomagają w rekrutacji. Jeżeli mnie ktoś by poprosił, to również nie miałabym problemu udzielić o nim informacji potencjalnemu pracodawcy. Ludzie sobie pomagają, to całkowicie normalny stan rzeczy :)
pan, z którym rozmawiałam okłamał swoją menager, że podałam kontakty i sprawdził referencje. Ciekawe dlaczego?
Skąd masz o tym wiedze? Konsultowałeś to z sama manager o której mowa? bo jeżeli tak i każdy to wie to czy były przy tym jakieś konsekwencje tak w ogóle czy to temat zamknięty? Myślicie, że to jest wpisane w ich podstawowy zakres zadań?
Potwierdzam, proces rekrutacji jest absurdalnie długi, wnikliwy i wieloetapowy. Dla mnie kontaktowanie się z przełożonymi z którymi nie rozmawiałem mam od lat i nie wiem nawet, czy mnie pamiętają, w celu rozmowy o mojej pracy sprzed 5 czy 7 lat to absurd. Nie życzę sobie aby nieuprawnione osoby miały informację o tym, że biorę udział w rekrutacji.
Jeśli chodzi o wsparcie merytoryczne można liczyć na pomoc do 24 h, Jesli temat jest nowy/trudny wtedy czeka się trochę dłużej. Odpowiedzi na zadawane pytania są wyczerpujące i wyjaśniają wszelkie wątpliwości.
Piszesz nieprawdę. Pomoc dla księgowych od 8-16, a nie 24 h. Płacą ci za takie pochlebne opinie?
To nie ma tu czegoś takiego jak dyżur całodobowy, żeby móc się zdzwonić jeśli u kogoś faktycznie wystąpi nagły problem? Zastanawiam się na podstawie czego ten pomysł, że mogłoby tak być. Robią się z tego nadgodziny gdy ktoś zadzwoni w okolicach 16stej?
Nie polecam pracy w inFakcie. Chcieliby żeby pracować za darmo. Przykład- zakładasz firmę klientowi za 0 zł. Obiecują abonament dla klienta za 145 zł, więc policzmy ile księgowy nowy zarobi dla siebie. 145 zł x 60%= 87 zł - 75 zł prowizja = 12 zł !!!. Nieźle co? Żeby zarobić 1200 zł trzeba obrobić 100 klientów. Pierwsza płatność po 3 miesiącach, a oni w tym czasie zgarniają 145 złx100 klientów x 3 miesiące= 43500 zł. Łatwo policzyć, po 3 miesiącach twojej pracy jeśli zdobędziesz 100 klientów w pierwszym miesiącu, co jest niemożliwe ale dla wyliczenia przyjmijmy takie dane to oni zgarną 43500 zł, a ty z tej kwoty 1200 zł. Super wyzysk !!! Pozdrawiam wszystkich pracowników inFaktu
Nękają telefonami, mimo blokad na / wrzucenia w spam to od kilku dni mnie nękają z numeru 880746907, mimo rzekomych zapewnień ze tego nie będą robic ze to niby pomyłka w systemie i chodzi o jakiegoś klienta, nadal dzwonią. Czy da się to jakos zgłosić zeby zaprzestali ?
(usunięte przez administratora)
A jak w zasadzie klienci mogliby wystawiać opinie? do których teraz nawiązujesz? Do pracowników, którzy piszą teraz tutaj? To nie są klienci? Bo ci których pozyskują chyba do nich przynależą, więc to im wystawiano by opinie? chyba ze cos źle rozumuje?
Współpracowałem z inFaktem 7 miesięcy. Mam miłe wspomnienia. Uważam, że praca ciekawa, zawsze można było liczyć na profesjonalną pomoc działu "pomoczdalni". Klienci rożni ale generalnie mam pozytywne wspomnienia. Jeśli chciało się zarobić to też trzeba było mieć dużo klientów, ale nie ma pieniędzy bez pracy. Z ilością nowych klientów, też nie było problemów, ponieważ jeśli tylko wyraziło się chęć obsługi większej ilości to momentalnie zaraz przychodziły powiadomienia, że jest nowy klient do nawiązania współpracy. Systemy księgowe pomagają w pracy. Mentorka która mnie wprowadzała, ponieważ zaczynałem od młodszego księgowego, profesjonalistka i mogłem liczyć na jej pomoc. Zawsze gotowa do pomocy. Inne osoby zatrudnione w tej firmie też zawsze służyły pomocą. Reasumując mam pozytywne wspomnienia z pracy w inFakcie. Polecam tego pracodawcę
Te pozytywne opinie to pewnie ściema samej firmy. Ludzie którzy z nimi współpracują mają ich po dziurki w nosie. Wiem bo nadal mam z niektórymi kontakt. W umowie zawierają niedozwolone zapisy wskazujące że jest to praca na etacie i takie też są ich wymagania co do współpracy. Z dnia na dzień mogą obniżyć ci wynagrodzenie tak naprawdę bez podania przyczyny, albo naliczyć kary na które godzisz się w umowie. Jak chcesz na urlop to musisz znaleźć kogoś kto cię zastąpi. Gdzie? To twój problem. Pobierają opłatę od każdego klienta za to że księgujesz go w ich aplikacji która i tak nie działa jak powinna:) Naprawdę trzeba się nagimnastykować żeby coś zarobić a i tak nie wiesz czy zaraz nie obetną ci wynagrodzenia bo np nie zdałeś jakiego pseudo testu zawierającego błędy.
Po dziurki w nosie mają "księgowi" którzy robią masę błędów. Ci, którzy do pracy się przykładają nie narzekają. Kary umowne - tak, mogą być naliczone jeśli łamiesz warunki umowy, co w tym dziwnego? Znalezienie zastępstwa na urlop? Jeden post w zamkniętej grupie dla księgowych, w 5 minut znajdziesz zastępstwo. Czy prowadząc własne biuro rachunkowe zostawiasz swoich klientów bez opieki? Pobieranie opłaty za klientów - inFakt ma Ci dostarczać Klientów za darmo? Czy uważasz, że to jedynie kwestia aplikacji?
Współpracuję z firmą inFakt od ponad pół roku i jest bardzo zadowolona z współpracy. Jest to praca w sam raz dla osób, które tak jak ja są rodzicami i muszą życie zawodowe dzielić z życiem rodzinnym i opieką nad dziećmi. Jet to również świetna alternatywa jako drugie źródło dochodu dla osób zatrudnionych na etacie. Ponad to praca zdalna eliminuje koszty i czas związany z dojazdem do pracy. To co jest dla mnie najważniejsze to fakt, że w pracy mogę liczyć na nieustanne wsparcie z strony doradców podatkowych i specjalistów księgowych oraz managera. Ponad to tworzymy z księgowymi inFakt, naprawdę świetną społeczność, która nieustannie dzieli się swoim doświadczeniem i służy pomocą. Dodatkowo organizowane szkolenia merytoryczne, które pogłębiają lub utrwalają najważniejszą wiedzę merytoryczną. Takie elementy są bardzo cenne w świecie dynamicznie zmieniających się przepisów podatkowych. Początki pracy wymagają dużo zaangażowania ponieważ konieczne jest przejście procesu wdrożenia oraz zbudowania bazy klientów. Jednak nie warto się zniechęcać, a ten czas potraktować jako moment budowania trwałej relacji z klientem. Później praca przebiega bardzo sprawnie wg jednolitych zasad obsługi klienta. Bardzo dużym atutem jest również niezwykle intuicyjny system CRM. Program inFakt jest na bieżąco z wszystkimi zmianami podatkowymi i posiada wiele udogodnień, które przyśpieszają proces księgowania dokumentów. Reasumując gorąco polecam współpracę z inFakt ja osobiście bardzo rozwinęłam się w tym czasie i nie mam nadzieję, że współpraca będzie dalej trwać.
To chyba jakimś rodzynkiem jesteś, bo ode mnie i nie tylko menager nie odbierał telefonów i ignorował moje maile z pilnymi sprawami. Za program kazali sobie płacić, a do tego dużo rzeczy trzeba było robić na swój koszt poza programem. Szkoleń też było jak na lekarstwo i wiedze trzeba było we własnym zakresie zdobywać i uzupełniać.
A nie jest tak, że w ramach umowy B2B dostajesz dostęp do programu i możesz swoją firmę na nim rozliczyć?
Nie dostałam. Za wszystko płaciłam. Nie dość, że płaciłam to musiałam sporo rzeczy robić poza tym programem z dodatkowym kosztem np. ulgę na złe długi.
a o co pytają na tych rozmowach kwalifikacyjnych, chodzi mi o te "pytania merytoryczne"?
Czyli mam rozumieć, że sama szukam klientów, którym prowadzę księgowość pod szyldem InFakt, a InFakt czerpie z tego tytułu zyski? To nie lepiej otworzyć własne biuro rachunkowe?
@Ania Nie, to nie jest tak. Infakt przekazuje klientów do obsługi. Dzięki temu z głowy jest cały marketing i troska o to żeby klienta pozyskać. Infakt gwarantuje przekazanie ilości klientów do obsługi takiej jaką księgowy jest w stanie obsłużyć.
Po (trzeciej) rozmowie obiecali oddzwonić niezależnie od wyniku - nie zrobili tego. Bardzo nieprofesjonalne podejście - tym bardziej, że rekrutacja była wieloetapowa i zajęła dużo czasu (musiałem wziąć wolne w pracy).
@Pracodawca Wracam z opinią po ponad roku współpracy. Swoją pierwszą opinię wystawiłam pozytywną i nadal przy tej ocenie zostaje. Zaczynając współpracę z inFakt pracowałam jednocześnie na etacie. Po rozszerzeniu bazy klientów zrezygnowałam z etatu na rzecz współpracy z inFakt. Z uwagi na fakt że będąc mamą dwójki małych dzieci, prowadząc działalność gospodarczą i pracując na etacie zwyczajnie czasowo było to bardzo ciężkie. Nie żałuję mojej decyzji. Jestem zadowolona, że inFakt ma taką możliwość pracy zdalnej i podzielenia obowiązków prywatnych. Na bazę klientów nie narzekam klienci są jak najbardziej w porządku. Sam system szkoleń, procedur we współpracy jest zrozumiały i klarowny. Sprawa z wynagrodzeniem jest bardzo prosta. Każdy księgowy tworzy swój cennik indywidualnie. Wymagania stawiane ze strony inFakt to nic innego jak dobro i bezpieczeństwo klienta. Liczy się jakość, a bez aktualizacji wiedzy i zachowania procedur ta jakość będzie niska. inFakt to przede wszystkim ludzie na których można liczyć zarówno z pomocy obsługi klienta jak i poszczególnych działów. Szczerze polecam warto spróbować i samemu ocenić na własnym przykładzie. Najważniejsze jest podejście i chęć współpracy.
podniesli swoje ceny za uslugi 10 krotnie, a jesli chcesz poruszyc temat na ich socialach to usuwaja wpisy. Cenzura jak za (usunięte przez administratora) Szkoda ze w TV sie pokazuja tak ladnie. No ale ktoś te TV musi oplacic. Wyszedłem do konkurencji, jest tego masa na rynku w znacznie lepszych cenach.
Witam, zauważyłem ogłoszenie na jednym z portali, że w moim regionie jest poszukiwany specjalista ds. obsługi klienta w księgowości. Jestem ciekaw jak realnie wygląda praca na tym stanowisku i czy rzeczywiście te widełki płacowe są realne.
Zdecydowanie nie polecam, wynagrodzenie marne przy ogromnym wkładzie pracy jaki trzeba włożyć w obsługę klientów i wymagania jakie stawia inFakt. Firma chciałaby aby pracować najlepiej za darmo i zgodnie z umową ma możliwość nakładania bardzo wysokich kar. Jeśli ktoś się waha to zdecydowanie NIE!!!!
To ciekawe co piszesz, ze wynagrodzenie jest marne, skoro cenę ustalasz samodzielnie z klientem, wiec to zależy od Ciebie.
tak, oczywiście księgowy sam ustala, a potem klient dzwoni na skargę do in faktu że cena za wysoka i księgowemu lecą po prowizji, bo są reklamacje:) to jest też tam ciekawe zjawisko bardzo często występujące
Każdy klient jest inny, w każdej chwili może wzrosnąć liczba dokumentów, może zatrudnić pracownika, wiec super jest to że można ustalić inną cenę, lub dodać usługę dodatkową za wykonywaną pracę :)
Wszyscy współpracujący są samozatrudnieni, a wymaga się od nich tych samych rzeczy jak od pracowników etatowych. Z dnia na dzień dostajesz do podpisania aneks zmieniający warunki współpracy. Oczywiście na twoją niekorzyść. Dokładnie coraz to nowych obowiązków bez zmiany wynagrodzenia. Do tego częste zmiany managerów na coraz mniej kompetentnych powodują że nie ma z kim rozmawiać jak się ma z czymś problem. Rzuciłem to i jestem zadowolony. Klientów mam teraz mniej ale zarabiam więcej.
Zgadzam się. Płacą grosze a wymogi, aż strach. Każdy może sobie może wyliczyć. Potencjalny zleceniodawca proponuje, że będzie płacił 128 zł na miesiąc. Tej kwoty nie dostanie robotnik księgowy tylko 60% i z tego jeszcze trzeba pomniejszyć o prowizję, np. początkujący musi pomniejszyć swoje wynagrodzenie o 70 zł to daje na rękę 6,80 zł. Niezłe co nie?
Nie polecam, menadżerowie - trudno od nich oczekiwać pomocy wychodzącej poza procedury. Śmieszny tryb oceniania, podobno skargi od klientów jedna z nich Pan J- prowadziłam Panu spółkę, następnie ten sam Pan zarejestrował JDG wybrał mnie na księgową drugiej działalności, po miesiącu informuję Pana że rozstaję się z Infakt, Pan J informuje mnie że on również odejdzie w takim razie, następnie Pani Menadżer twierdzi że Pan J złożył na mnie reklamację- wydumane przez Panią Menadżer. Standardem jest ze w ostatnim czasie od około roku Infakt nie płaci księgowym za ostatnie faktury- znam przynajmniej 3 takie przypadki gdy Infakt nie zapłacił księgowym z którymi rozwiązał umowy za ostatni miesiąc wykonywanej usługi.
potwierdzam, również nie dostałam wynagrodzenia za ostatnią fakturę, przy próbach wyegzekwowania wypłaty brak odzewu, kwota zbyt mała, aby biegać po sądach
(usunięte przez administratora) Może dlatego, że po prostu są to kiepscy księgowi, którzy popełniają masę błędów? jestem klientem firmy i miałem dwie księgowe, które narobiły takiego bałaganu, że kolejny księgowy miał masę rzeczy do poprawy.
Nie przeszłam jeszcze okresu wdrożenia tj szkoleń i chciałabym wypowiedzieć umowę to teraz muszę ją ciągnąć na siłę do 3 miesiaca aby nie płacić kar zgodnie z umową ? Ktoś się spotkał z czymś takim ?
Idź z tym najlepiej do Państwowej Inspekcji Pracy, pewnie umowa jest lewa. Niczego nie podpisuj jak załozyłas konto bankowe zamknij je natychmiast zastrzez swój dowód osobisty zanim nabiorą na Twoje dane pożyczki i umowy na abonament telefoniczny.
Tylko to prawdziwa umowa jest z infakt tam nie mam konta. Nie wiem kogo się poradzić jak ja po prostu wypowiedzieć. Może w złym wątku napisałam bo pisze z telefonu. Chodzi o ich normalna umowę pracownicza gdzie nie można jej wypowiedzieć przed upływem 3 miesiaca
Zgadzam się!!!! I traktowanie drugiego człowieka jako pracownika jest straszne. Nie wiem jak tak można. Wielka korporacja nic więcej. Nie polecam! Omijajcie z daleka szerokim łukiem.
Niestety cena proponowana na stronie, czyli 149 zł za księgowość + program, ma się nijak do tego co proponują na rozmowie telefonicznej. Pani wyraźnie mówi, że nikt za tyle nie będzie księgował, bo tyle wynosi sama prowizja dla Infaku, przy tej cenie księgowy otrzymałby 0zł... Czyli totalna ściema na stronie...
Jakich zarobków można się spodziewać na stanowisku młodsza księgowa? Jak to wyglada ze wsparciem mentora? Czy pomaga przy rozliczaniu klientów?
Mentor weryfikuje każde księgowanie przez okres 6 miesięcy, pomaga z pytaniami od klientów i wątpliwościami w bieżących tematach.
Guzik prawda. "Mentor" nie weryfikuje Twoich księgowań. Powiem Ci więcej nawet za Ciebie nieodpowiada. Powiem Ci więcej. Robią Ci audyt, a i tak pozniej okazuje się że gdzieś był błąd i przy procesie reklamacji mają Cię całkowicie w dupie. Ugadują się z klientem, wypłacają "odszkodowanie", a od Ciebie chcą żebyś płacił fakturę.
I jak natrafić na tych drugich właśnie? To czysta loteria czy jednak masz na to jakiś większy wpływ? jak oni sami są z tego powodu wynagradzani?
Młodszy księgowy ma takie same obowiązki jak samodzielny.... to kolejny "sprytny" myk firmy, jak pozyskać jeszcze tańszą siłę roboczą....
Jak bym miala ogromna firme i kazdy by liczył ze bede placila za jego niekompetencje to sory nie utrzymalabym sie na rynku ludzie mentor jest do pomocy a nie do brania odpowiedzialnosci za czyjes bledy. Nauczcie sie ze praca w ksiegowosci to Wasza odpowiedzialnosc a nie kogos . Nawet jest to zapisane w ustawach.
Takie same dosłownie? A co z ich ilością mimo wszystko? Mniejsza liczba miesięcznie jest obsługiwana? Czyli jeśli teraz zdalny księgowy ma zarobki od ok 5 do 16 tys netto to ten młodszy ile będzie miał liczone od kolejnego roku? tu w ofercie nie pisali akurat
Czy Infakt Sp. z o.o. oferuje wszystkim swoim pracownikom umowę o pracę, czy jednak należy spodziewać się umowy zlecenia?
Z firmą inFakt związana jestem od ponad trzech lat i z pełnym przekonaniem mogę powiedzieć, że rozpoczęcie współpracy było dobrą decyzją. To, co wyróżnia firmę, to elastyczność w zarządzaniu czasem pracy i realny wpływ na kształtowanie wynagrodzenie. Mam swobodę decydowania o godzinach i ilości obsługiwanych klientów oraz ustalaniu cen za świadczone usługi. Przez ponad trzy lata współpracy nigdy nie doświadczyłam żadnych kłopotów z otrzymywaniem przelewów zgodnie z ustalonymi terminami. Firma dba również o rozwój zawodowy swoich pracowników. Przynajmniej raz w miesiącu organizowane są szkolenia, które pozwalają nam podnosić kwalifikacje i być na bieżąco ze zmianami podatkowymi. Zdecydowanie mogę polecić współpracę z inFakt.
Moja współpraca z inFakt rozpoczęła się na początku bieżącego roku i charakteryzuje się przejrzystością i efektywnością. Elastyczność godzin pracy i możliwość samodzielnego ustalania stawek dają mi kontrolę nad moim czasem i dochodami, pozwalając na lepsze zarządzanie obowiązkami zawodowymi. Terminowe wypłaty, uzależnione od ilości obsłużonych klientów, zapewniają stabilność finansową, co jest dla mnie kluczowe. Dodatkowo, firma angażuje się w rozwój swoich pracowników, oferując regularne szkolenia, które zwiększają moje kompetencje i utrzymują mój rozwój zawodowy na bieżąco z najnowszymi przepisami. Cenię sobie to praktyczne podejście, które przekłada się na moje zadowolenie z pracy i poczucie bycia częścią firmy.
Z firmą Infakt współpracuje od ponad roku. Jestem niezwykle zadowolona. Pracuję z domu (dzieląc opiekę nad dziećmi) - nie martwię się o brak klientów. Nieustannie mam możliwość poszerzania swojej wiedzy (organizowane są na bieżąco szkolenia, niezastąpiona pomoc innych księgowych i osób z biura). Wynagrodzenie zawsze jest na czas. Polecam pracę w tej firmie każdemu kto ceni sobie swój czas, lubi kontakt z ludźmi i przede wszystkim komuś kto kocha księgowość
Pani Paulino rozumiem, że realizuje Pani polecenie menadżera... Kochanie księgowości a praca za (usunięte przez administratora) i na takich warunkach to jest żart... Wszystkie ręce na pokład i piszemy pochwały.... :)
Witam chciałabym się dowiedzieć jak jest z wypowiedzeniem umowy przed okresem trzech miesięcy (jest zapis o karze umownej) ale czy zawsze ja dają ?
Hejka a czy ten wspomniany zapis występuje na każdym stanowisku niezależnie od rodzaju umowy? Ciekawa tez jestem czy jego treść jest jakoś elastycznie dopasowana. Ile ta wspomniana kara może tak na oko wynieść? To wszystko masz na rozmowie przedstawiane? Nic nie wzrasta?
Zawsze, jakiś czas temu wypowiadałam umowę wysyłając wypowiedzenie dzień przed upływem tego terminu. Dotarła do nich następnego dnia roboczego, próbowali mnie mimo wszystko obciążyć karą umowną.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Infakt Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Infakt Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 163.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Infakt Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 128, z czego 107 to opinie pozytywne, 14 to opinie negatywne, a 7 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!