Głównie narzekacie na szefostwo, ale może jednak można się dogadać tak po ludzku, co? Mają ofertę dla doradcy handlowego i szef oferuje i premie za wyniki i prowizje, to chyba tak źle nie ma.
Jako klient warsztatu jestem niestety rozczarowany. Dałem się nabrać na AUTORYZACJE z którą nie mają nic wspólnego. Zakładają najtańsze zamienniki a liczą za części oryginalne. Byłem również świadkiem rozmowy pracownika z właścicielem. Nie dał dojść do głosu pracownikowi i cały czas twierdził że to On( właściciel ) zna się na wszystkim i tylko o On ma rację. NIE POLECAM
Natłok negatywnych opinii pod różnymi pseudonimami..... Komuś chyba naprawdę bardzo zależy na spamowaniu i rozpowszechnianiu hejtu bez wytłumaczenia... Jestem byłym pracownikiem firmy Jacek Ballaun Autoryzowany Dealer i bardzo cenię sobie wieloletnie doświadczenie jakie zdobyłem w tej firmie a od właściciela bardzo dużo się nauczyłem.
Chyba pracowaliśmy w 2 innych firmach. Albo ktoś Tu sobie chce poprawić opinie i zdobyć więcej gwiazdek. Ja pisze o firmie której właściciel dalej żyje w latach 90-tych. Nie ładnie. Czego można się nauczyć od Pana J.? Czy tylko braku poszanowania do innego człowieka. Tylko ŁON JEST NAJMUNDRZEJSZY
Byłem na jednej rozmowie kwalifikacyjnej. Dało się szybko wyczuć że właściciel jest wszystko wiedzący i mogący. Nie wspomnę o propozycji wzięcia urlopu w firmie w której się pracuje by wpaść na 2 tygodnie i popracować testowo ????
Firma ok , pracowałam tam krótko ( bo zupełnie przez przypadek trafiła mi sie lepiej płatna praca ) aczkolwiek na to co tam robiłam w firmie Ballaun uważam ,że i tak zarabiałam sporo ( nie przepracowywałam sie ) . Szef nigdy nie straszył mnie że obetnie mi premię , ogólnie normalny ,uczciwy i sympatyczny człowiek . Córka wściela która tam również pracuje przemiła...... Firmę oceniam bardzo pozytywnie
Jak oceniacie ten salon jako pracodawcę ?
Tylko oszołom może taką odpowiedz zredagować i chyba bardzo sfrustrowany były pracownik.... Nie kierowałbym się opiniami internetowych spamerów :)
Na pracę w tej firmie szkoda czasu. Ogólnie ludzie fajni z wyjątkiem właściciela który wszystkiego się czepia i straszy nie wypłaceniem premii
Michał, a Ty może jesteś pracownikiem pana Jacka Ballauna? Jeśli tak, to może podzielisz się swoją opinią na ten temat? :) Mógłbyś powiedzieć coś o premiach? Za co ona jest, ile wynosi i za co może zostać zabrana?
Jestem byłym pracownikiem, wyprowadziłem się z Warszawy stąd mus zmiany firmy. Tak jak wspominałem w pozostałych komentarzach, wiele się nauczyłem a dzięki pracy tam udało mi się bez trudu znalezc kolejna prace w innym miejscu zamieszkania ! Warunki są indywidualnie określane. W moim przypadku premia uznaniowa była wypłacana za każdym razem i nigdy nie spotkałem się z sytuacją aby została ona zabrana
(usunięte przez administratora) na wszystkim zna a pracowników traktuje jak śmieci. Na rozmowie o pracę stara się być fajnym i wesołym człowiekiem ale jak ktoś już zacznie pracować w tej pseudo autoryzacji PAN SZEF pokazuję różki. Omijajcie tego pracodawcę szerokim łukiem Jeżeli chodzi o fachowców którzy naprawiają samochody to loteria. W tym temacie też bym nie ryzykował. (usunięte przez administratora)
Czy pracodawca Jacek Ballaun Autoryzowany Dealer motywuje w jakiś sposób swoich pracowników?
Tylko oszołom może taką odpowiedz zredagować i chyba bardzo sfrustrowany były pracownik.... Nie kierowałbym się opiniami internetowych spamerów :)
Jestem właścicielem Nissan Micra. Mój samochód był poddawany kilkakrotnie naprawom. Pan Andrzej Kwiatkowski był w każdym przypadku naprawy mojego auta przedstawicielem Firmy Jacek Ballaun, który przyjmował zlecenie naprawy. Sterowanie czynnościami naprawy przez p. Andrzeja oceniam jako bardzo rzetelne pod względem merytorycznym i formalnym. Czułem się w pełni komfortowo oddając samochód do naprawy. Polecam każdemu właścicielowi Nissan Micra Firmę Jacek Ballaun, a w tym prowadzącego naprawę p. Andrzeja Kwiatkowskiego.
Nawiązując do mojej opinii opublikowanej w dniu 31.03.2021 o godz. 10:20 o naprawach mojego Nissana Micry dokonanych w Salonie Jacek Ballaun dokonałem pomyłki w podanym nazwisku p. Andrzeja, które winno brzmieć Kowalski. Za pomyłkę z mojej winy bardzo przepraszam.
Od dawna nikt nie zamieścił na forum żadnej informacji. Jest tak dobrze i nie ma chętnych?
Panie Tomku ,jest Pan w błędzie bardzo dobry serwis byłem z nissanem almera tino 1,8 stare auto z 2002 r żle pracowało "immo" wymieniono parę czujników , sprawdzono elektronikę ,przejechałem około 2000 km ,w krótkim czasie i usterki jakby ustąpiły ,cenowo za mocno nie naruszono kieszeni emeryta ,dlatego to będzie prawdopodobnie "mój" serwis ,pojadę z kawa podziękować
Czy ten salon jeszcze istnieje ?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Jacek Ballaun Autoryzowany Dealer?
Zobacz opinie na temat firmy Jacek Ballaun Autoryzowany Dealer tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.