Czy firma wypłaca dodatkowe nagrody dla pracowników?
Ile na rękę może oczekiwać młodsza księgowa?
Zaleznie od oddzialu, i czy hybrydowo czy stacjonarnie, ale mi oferowali 3300 brutto na start. Jak dla dla osoby po studiach to bardzo spoko kasa, ale finalnie wybrali innego kandydata.
Czy aplikował ktoś na stanowisko Księgowej w oddziale łódzkim?
Ile na rękę może oczekiwać starsza księgowa?
Bardzo miłe spotkanie, pan był sympatyczny i wszystko wyjaśnił - od wymagań, przez obowiązki, kończąc na wynagrodzeniu. Wygląda bardzo ciekawie, jednak podjęłam pracę w innym miejscu (mniejszy wymiar godzin pracy). Zadają dużo pytań szczegółowych - więc warto znać się trochę na rzeczy :)
brak
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Czy w Investment Accounting Sp. z o.o. pracuje się na open space?
Bardzo profesjonalnie, relelacyjne podejscie do klienta i tanio. Polecam przede wszystkim, stowka miesiecznie to nic, patrzac na inflacje a zawsze ma sie kontakt ze specjalistą i pozostałe usługi są duzo tansze. Ja rozliczalem PIT 36 L za niecale 200 zl. W przyszlosci bede korzystal z PK BOXA.
Jeśli to nie fake to się ewakuuj, a o IP-BOX to na pewno nie myśl u niego, bo Ci to da tylko złudne poczucie bezpieczeństwa, niepotrzebne koszty i stratę czasu. A jeśli fake to Panie Kamilu, nie dziwi to w ogóle że zaniedbuje Pan robotę pisząc posty :)
Praca bardzo fajna. Pracowałam jakieś 7-8 mscy i rozstaliśmy się w zgodzie i pokoju. Spoko team i osoby zarządzające. Wynagrodzenie to nie jakieś kokosy, ale dobre - jak dla mnie było w porządku. Tak czytam opinie i widzę, że ktoś tu wątpi w istenienie biur - jestem żywym dowodem, który w takim biurze pracował przed wirusem :D
Korzystam od ponad 2 lat z ich usług. Wszystko w kameralnej i spoko atmosferze. Jeżeli ktoś ma wątpliwości to polecam umówić się na spotkanie bezpośrednio z właścicielem i tyle. Pozdrawiam cały zespół kancelarii INVESTMENTACC - wiele się od was nauczyłem. Dzieki!
(usunięte przez administratora)
I w jakim miejscu stoi sprawa? Wiesz może, czy nie wypłacili pieniedzy tylko klientom, czy tez praconikom?
Jak płacą na stanowisku księgowym? Dostałam propozycję na rękę 4000, dość sporo jak na Białystok, aplikowałam na młodszą
Witam, korzystałem z ich usług. Generalnie wszystko bez zarzutu. Można się spotkać, porozmawiać, nie tylko wirtualna księgowość. Polecam.
Czy zarobki w firmie Investment Accounting Sp. z o.o. są Waszym zdaniem satysfakcjonujące? Co powiecie o warunkach zatrudnienia?
Asystent na start 3k brutto, ksiegowosc 4,5 brutto i wzwyz, zalezy od doswiadczenia. Ja sie nie podjelam, ale rozmowa o prace przebiegala dosc trudno - sporo pytan, spore oczekiwania.
To jak w razie czego radzisz, żeby się przygotować na tę serię pytań? Jakieś materiały czy cokolwiek? Dużo czasu dają na ewentualne zastanowienie się?
Poważnie? Spójrzcie na opinie niżej. To nie jest firma, a dwóch facetów którzy próbują udawać.
Przestrzegam przed podejmowaniem jakiejkolwiek współpracy z panem Kamilem w zakresie IPBOX. Zgłosiłem się w celu nawiązania współpracy przy uzyskaniu interpretacji IPBOX. Już podczas wstępnej analizy moje wątpliwości wzbudziły nieprofesjonalne określenia w komunikacji prowadzonej przez pana Kamila. Gdy wyraziłem swoje wątpliwości odnośnie posiadania odpowiednich kompetencji w zakresie przygotowania wniosku w odpowiedzi otrzymałem pośpiesznie wypełniony wniosek z moimi danymi wypełniony na rympał, gdzie treść wniosku była klasycznym kopiuj-wklej nie mająca nic wspólnego z moją faktyczną sytuacją. Wobec tak rażącej ignorancji i braku profesjonalizmu postawiłem podziękować za dalszą współprace. Nie przeszkodziło to jednak panu Kamilowi, aby wysłać mi po 2 miesiącach przedsądowe wezwanie do zapłaty. Poproszony o wyjaśnienia stwierdza, że usługę zrealizował i pieniądze mu się należą. Raz jeszcze przestrzegam przed jakąkolwiek współpracą. Pan Kamil wykazuje brak elementarnej etyki biznesowej, w swoim postępowaniu ucieka się do cwaniactwa. Kilka razy zostałem już (usunięte przez administratora) ale pierwszy raz w tak perfidny sposób.
Zasięgnąłem dziś opinii prawnej w profesjonalnej kancelarii prawniczej odnośnie powyższej sytuacji. Odnośnie wnioskowania, wnioski o interpretację może składać jedynie radca prawny lub doradca podatkowy, tutaj zapewne pan Kamil wypełnia wniosek i składacie go sami w swoim imieniu, wiec formalnie nie uczestniczy on w żaden sposób w całym procesie. Co do wezwania do zapłaty i gróźb skierowania sprawy do sądu o wyrok nakazowy, prawnik mnie uspokoił, że gdyby coś takiego nastąpiło złożymy sprzeciw i on już reszta się zajmie. Także nie dajcie się zastraszyć jeśli ktoś znajdzie się w podobnej sytuacji. Korzystajcie w temacie IPBOX z usług doświadczonych prawników, a nie amatorów. Doradcę podatkowego, czy prawnika można łatwo sprawdzić, czy figuruje na liście prowadzonej przez Krajową Izbę Doradców Podatkowych, lub Radców Prawnych. Dane te dostępne są w Internecie na stronach tych Izb.
Pracował ktoś z Was jako Osoba Sprzątająca w Investment Accounting Sp. z o.o.? Powiecie na czym polega praca na tym stanowisku? Czego wymaga się na rekrutacji od kandydata?"
Przecież oni biura nie mają, kto tam komu ma sprzątać? Panie administratorze, proszę czytać posty.
Próbowałem skorzystać z pomocy przy interpretacji IPBox. Już na początku przy składaniu wniosku popełnili pomyłkę. Po zwróceniu uwagi poprawili. Potem, jak już doszło do finalizacji tematu (złożenie korekty PIT), kontakt się urywa. Dopiero po kilku telefonach do biura dostaje zapewnienie, że dostanę odpowiedź. Niestety wciąż brak. Pieniądze zapłacone i stracone. Szkoda. Czuję się (usunięte przez administratora) Będę odradzał znajomym i zastanowię się, jak odzyskać pieniądze.
(usunięte przez administratora)
Prawie ze wszystkim się zgodze, poza kwestią odnośnie składki społecznej, cytuję niżej: (usunięte przez administratora) Podatnik prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą. W jej ramach tworzy aplikację komputerową. Powyższy utwór zgodnie z art. 74 ust. 2 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych podlega ochronie. Podatnik udostępnia utwór w sieci i pobiera w związku z tym opłaty licencyjne. Uzyskuje jedynie przychody ze sprzedaży licencji. Jednym z kosztów, jakie ponosi, są składki ZUS. Czy płacone składki ZUS należy uznać za koszty związane bezpośrednio z IP BOX? W takiej sytuacji składki ZUS (na ubezpieczenie społeczne i fundusz pracy) dla przedsiębiorców prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą w takiej części, jaka według proporcji przychodów przypada na dane kwalifikowane IP, należy uznać za koszt bezpośredni. Podsumowując, podatnicy mogą jako koszty uznać płacone składki ZUS, w tym składki związane z własną działalnością gospodarczą. Powyższe rozwiązanie jest na pewno korzystne dla podatników (szczególnie tych mniejszych), ponieważ może mieć wpływ na wyliczenie wielkości ulgi IP BOX.
Społeczne są kosztem przy IP -box !!!
Nie polecam usług p. Kamila w konteście usług przygotowania wniosku o interpretację indywidualną IP BOX. Wniosek jest przygotowywany tak, aby uzyskac pozytywną interpretację (zauważyłem do niestety po czasie, porównując wnioski z innych kancelarii). Sposób w jaki p. Kamil przygotowuje interpretację nie chroni przed niczym. Pan Kamil np. boi się zapytac KIS - czy prowadzana działalność jest działalnością B+R bo uważa, że KIS nie odpowiada na takie pytania. Nie opisuje istniejącej sytuacji klienta, nie pyta się KIS, czy przedstawione we wniosku koszty można uznać za koszty kwalifikowane, itp... Polecam skorzystać z innych podmiotów, które specjalizuję się w tego typu wnioskach.
Temat - intepretacja IP BOX Zgłosiłem się do p. Kamila w kwestii sporządzenia wniosku o interpretację IPBOX do Krajowej Informacji Skarbowej. Wniosek został przygotowany poprawnie. Pomoc w sformułowaniu odpowiedzi na pytania KISu dostałem od - mimo dziesiątek ponaglających maili i telefonów - 1 dzień przed terminem odesłania! Zupełnie niepotrzebny stres klienta. Przez cały poprzedzający okres ze strony Investment Accounting była cisza i brak odzewu na moje prośby o kontakt, co przecież jest filarem przy współpracy z takimi kancelariami. Dodatkowo, odpowiedzi na pytania KISu zostały sformułowane przez tę kancelarię błędnie (de facto "przyznanie się" do prowadzenia działalności badawczo-rozwojowej przez wnioskującego), co powoduje że interpretacja jest (prawie) nic nie warta i aby skorzystać z ulgi muszę całość powtórzyć, już niestety z udziałem innej kancelarii.
Pisałem już opinię pod nickiem Programista; dodam więc spostrzeżenia po zakończeniu współpracy. Nadmienię tylko, że tydzień po jej wystawieniu Pan Kamil odpowiedział na jednego z moich maili dodając, że widział te opinie i za usunięcie Go work bierze 800 zł. Krótkie spostrzeżenia: - Odnoszę wrażenie, że Pan Kamil łatwiej pisze opinie pod swoim adresem tutaj, niż odpowiada na maile; niektóre nigdy nie doczekały się odpowiedzi, inne po którymś przypomnieniu - Nie da się dodzwonić do biura. Po prostu, nie da. Czasem odbierze Pan Maciej i przekaże informacje do Pana Kamila - mam nadzieję - ale to tyle. Pan Maciej obiecał kilkukrotnie telefon ze strony Pana Kamila, niestety na tym się skończyło. Prośby również odbiły się od ściany. - Pan Kamil niestety jest niekompetentny, co więcej mówi że mamy inne postrzeganie profesjonalizmu... co potwierdzam; próbowałem przenieść księgowość do iFirmy, niestety nie chcieli jej przejąć ze względu na błędy w poprzednim księgowaniu. I muszę to potwierdzić - ostatecznie sam musiałem wszystko księgować od początku działalności; niektóre faktury miały błędne kwoty, przemienione numery. Nie wspomnę o tym, że w plikach JPK był numer kontaktowy do jakiegoś innego biura księgowego (dzwoniłem, nie znają żadnego Pana Kamila [nazwisko]), w jednym miałem rok urodzenia 2020, w innym 1985. - Ostatni miesiąc księgowania przez Pana Kamila to był październik. Papiery złożyłem 7 listopada, czyli zgodnie z umową. po tygodniu z tego co pamiętam zacząłem sie upominać o księgowanie (nauczony doświadczeniem), po 3 prośbie 19 listopada [piątek] dostałem informację że do 14 20 listopada [sobota] dostane rozliczenie. Dostałem o 16 po tym jak się upomniałem. Chciałbym tutaj zaznaczyć, że zrezygnowany 19 listopada wrzuciłem również jedną fakturę, co do której nie miałem pewności czy zamówienie zostanie zrealizowane, tzn czy dostarczyciel faktycznie dostarczy towar. Wraz z rozliczeniem dostałem od Pana Kamila komentarz, że jestem niepoważny że wrzucam mu fakturę kosztową w takim terminie, zarzekał się również, że nie mogłbym jej księgować w następnych miesiącach [przedstawiłem sytuację z komentarzem, że normalnie zaksięgowałbym ją w listopadzie]. Od razu mówię - sam wielokrotnie księgował w następnych miesiącach, i jest to legalne z ograniczeniem czasowym. - Niestety również pomoc z IP-BOX jest nie do końca sensowna; do Krajowej Informacji Skarbowej poszło pytanie, czy jeśli prowadzę działalność B+R, to mogę mieć IP-BOX'a. Dosłownie, odpowiedź oczywiście twierdząca. Z tym że pytanie - czy prowadzę B+R, i to jest głowny przedmiot interpretacji, którego tam zabrakło. Moja interpretacja: (usunięte przez administratora) u=PUB&indexAccordionPanel=-1#tresc Wniosek nasuwa się sam. Co więcej, gdy próbowałem nakłonić Pana Kamila do refleksji wskazując, że coś jest nie tak, najpierw zaraz po otrzymaniu decyzji, jak i później po zakonczeniu wspołpracy wskazując na to, jak powinien wyglądać prawidłowy wniosek podając przykłady, w zasadzie mnie zbył. Podałem przykład z Kancelarii Mentzena i Chabrowskiego oraz artykuł z inFaktu. Powiem tak, ja o konkurencji mówię tylko dobrze albo wcale, i niestety o Panu Kamilu tego powiedzieć nie można. Nawiasem mówiąc - Kancelaria Mentzena otrzymała pozytywną decyzję NAS mówiącą, że KIS ma obowiązek interpretacji czy dana działalność jest B+R (https://www.facebook.com/kancelariamentzen/posts/2777053885771835), co Pan Kamil negował. - Pozostając w kwestii IP-BOX, aby z niego spokojnie skorzystać przy wystawionych fakturach powinny być pozycje z GTU-12. Pan Kamil lubi mówić ile interpretacji uzyskał, natomiast ten fakt przy księgowaniu pominął. Niestety sama aplikacja, która miała być 3 miesiące od rozpoczęcie współpracy wymieniona na lepszą, w ogóle nie umożliwia podania tego. - Samochód użyczony może być księgowany jako 75% KUP oraz 50% VAT; Pan Kamil niestety o tym nie wiedział, co skutkowało niepotrzebną nadpłatą podatku po mojej stronie. Kiedy wskazałem mu artykuły (zawierające również odwołania do ustaw) odpowiedział, że nie jest to dla niego wiarygodne źródło informacji. Z resztą, w tym samym mailu odparł, że zapoznał się pobieżnie z moimi pozostałymi wiadomościami, bo nie ma czasu. - Jak niżej było napisane, nie wiem skąd Ci pracownicy i opinie o stażach; Firma w 2020 roku miała 210 tysięcy przychodu. Proszę sprawdzić KRS (usunięte przez administratora) Podsumowując, naprawę szkoda nerwów i pieniędzy. Panie Kamilu, czas wziąć się za podstawy a nie próbę rolowania ludzi. Naprawdę, rzetelność i profesjonalizm to podstawa, nie lanie wody i udawanie.
PS: gdyby przyszło Panu na myśl zainwestowanie 800 zł mam kopię tego posta. Za mocno zalazł mi Pan za skórę, nie lubię gdy ktoś mnie ignoruje i (usunięte przez administratora)
Ahhh, jakbym opowiadał swoją historię z tym pseudo biurem. Współpracowaliśmy niecały rok. Po przejściu do nowego biura wszystko było do poprawy. Nie było ani jednego miesiąca dobrze zaksiegowanego. Błędy w naliczonych podatkach na kilkadziesiąt tysięcy. Jednym słowem tragedia. Starty finansowe na kilka tysięcy, nie wspomnę o zszarganych nerwach. Chyba trzeba będzie się spotkać w sądzie.
Panie administratorze, co jest złego w słowie (usunięte przez administratora) że Pan usunął to słowo? Mówię jak jest, jeśli ktoś pobiera opłatę za obowiązki z których się nie wywiązuje, mówi nieprawdę w tematach w których powinien mieć kompetencje, w dodatku zarzucając ją innym - czy konkurencji czy mi, to tego inaczej nazwać nie można jak (usunięte przez administratora).
Przecież jak wychodzą błędy ze strony księgowych to trzeba szybko zmieniać biuro a nie brnąć w to dalej. Bo przecież jak piszesz można mieć przez to straty finansowe. Dziwne że to trwało kilka miesięcy i nic szybko z tym nie zrobiłeś.
Ja nie zmieniałem bo gość ma tyle lat co ja (rocznik 96), dopiero zakładalem działalność, uznałem że każdy ma prawo do błędu i liczyłem na jakąś pokorę / rozwagę i poprawę. I się przeliczyłem.
Biuro dość spore - dwa oddziały, jeden w Białymstoku, drugi w Łodzi. 10 pracowników, generalnie nie mam nic do zarzucenia. Miła atmosfera, wszystko wyjaśniane w ciągu max 2 dni.
Spore biuro z 210k przychodu w całym 2020 roku? Polecam KRS, ten plus że spółka z.o o to można sprawdzić. Jedna wielka bujda. Jeden Kamil i Pan Maciej który odbiera telefony za szefa.
Swoją drogą jak to jest że wyżej jest opinia wystawiona przez kobietę, na co padła odpowiedź ze strony Pana Kamila, że w gronie ich klientów nie było żadnej kobiety, a tutaj dziękowanie...?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w AL-STUDIO Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy AL-STUDIO Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 21.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w AL-STUDIO Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 10, z czego 9 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy AL-STUDIO Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w AL-STUDIO Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.