YABIMO

3.2 Dodaj merytoryczną opinię

O Yabimo

YABIMO SP. Z. O.O.  to polska, prężnie rozwijająca się firma z siedzibą w Tarnowie oraz oddziałami w Krakowie, Rzeszowie, Holandii i Danii. A także spółka matka dla działalności w Norwegii, Islandii czy Ugandzie.

Działalność Yabimo koncentruje się wokół dwóch głównych specjalizacji, którymi są Konstrukcje stalowe oraz Leasing Pracowników.

Stosowanie nowoczesnych rozwiązań w dziedzinie konstrukcji stalowych a także wymagająca selekcja pracowników wysyłanych na projekty za granicą, zachowanie standardów bezpieczeństwa i higieny pracy są warunkiem dla którego Yabimo dostarcza produkty i usługi najwyższej jakości.

KONSTRUKCJE STALOWE

W ramach świadczenia usług w zakresie Konstrukcji stalowych, Yabimo oferuje:

- projektowanie konstrukcji stalowych oraz tworzenie dokumentacji projektowej,

- prefabrykację,  

- montaż m.in.: hal, mostów, wiaduktów, balustrad oraz konstrukcji przeznaczonych do branży oil&gas przez profesjonalnie przeszkolonych pracowników Yabimo,

Yabimo posiada certyfikację zgodną z następującymi standardami:

  • ISO 9001, EN 1090-1, EN 1090-2, EN ISO 3834-2,
  • Achilles and Startbank Qualified Suppliers System in the Oil & Gas and Construction industry.
  • NEN 4400-2, VCU, partnerstwo NHO.

LEASING PRACOWNIKÓW

Drugą główną specjalizacją Yabimo jest Leasing Pracowników. Świadczenie tej usługi dla naszych klientów składających zamówienie na określonych pracowników do realizacji zagranicznych projektów, polega na znalezieniu odpowiednich osób na odpowiednie stanowiska.

Yabimo dzięki zdobytym kontaktom i doświadczeniu w dostarczaniu pracowników do pracy m.in. do Skandynawii stworzyło pokaźną bazę danych wykwalifikowanych pracowników świadczących usługi w branży oil&gas a także budownictwa przemysłowego.

Nasi pracownicy przechodzą testy umiejętności pod okiem doświadczonych i wykwalifikowanych inspektorów dzięki czemu stanowią silną konkurencję na rynku pracy oraz są w stanie sprostać wymaganiom naszych klientów. Zatrudniani przez nas specjaliści posiadają wszystkie niezbędne certyfikaty zgodne z normami NORSOK oraz zezwolenia cenionych przez zagraniczne rynki pracy jednostek certyfikujących.

Najczęściej wysyłamy pracowników do: Norwegii, Islandii, Wielkiej Brytanii, Danii, Holandii, Korei.

Nasi specjaliści to m.in.: operatorzy, brygadziści, kierownicy robót, inspektorzy BHP.

Jak poszukujemy pracowników:

Koordynatorzy projektów na zlecenie klientów są odpowiedzialni za:

  1. Dokonanie analizy zapotrzebowań klientów na podstawie której opracowują odpowiedni profil pracownika oraz metodę selekcji tak by znaleźć odpowiednie osoby na odpowiednie stanowiska.
  2. Selekcję – bazując na wprowadzonych do bazy danych aplikacjach interesantów i pracowników dokonują wstępnej selekcji.
  3. Weryfikację – na podstawie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatem dokonują analizy nadesłanych dokumentów aplikacyjnych. Zapotrzebowania naszych klientów w konfrontacji z umiejętnościami kandydatów sprawdzane są m.in. na site-testach przeprowadzanych w wynajętej przez nas i zaopatrzonej w niezbędny sprzęt i materiały hali.
  4. Ostateczne wykonanie – celem jest objęcie pełną opieką naszych pracowników, ponoszenie odpowiedzialności za pracowników przed, w trakcie oraz po oddelegowaniu na projekt.
  5. Okresowe oceny pracowników, nadzór nad personelem, ekspertyzy specjalistów.

Pracownicy wysyłani są do pracy zgodnie z przepisami i prawem pracy obowiązującym w danym kraju. Zapewniamy ubezpieczenie zdrowotne oraz kurs BHP.