Wirthwein Polska Sp. z o.o.

1.5 Dodaj merytoryczną opinię
Jak wygląda rekrutacja

ETAP 1
Selekcja CV

Zapoznajemy się z wszystkimi aplikacjami, które napływają w odpowiedzi na nasze ogłoszenie. 

 

ETAP 2
Wywiad telefoniczny / zaproszenie na rozmowę

Kontaktujemy się z tymi kandydatami, którzy spełniają nasze wymagania. W przypadku niektórych rekrutacji na tym etapie przeprowadzamy krótki wywiad telefoniczny, weryfikujący najistotniejsze kompetencje kandydata na dane stanowisko. Kandydatów spełniających nasze oczekiwania zapraszamy na spotkanie rekrutacyjne.

 

ETAP 3
Rozmowy rekrutacyjne

Umówione telefonicznie spotkanie zawsze potwierdzamy drogą mailową. Na rozmowie obecny jest pracownik działu HR oraz bezpośredni przełożony. W przypadku niektórych stanowisk zapraszamy kandydatów na rozmowę z Dyrektorem Zakładu / osobą odpowiedzialną z Centrali Firmy. Spotkania najczęściej odbywają się w siedzibie firmy w Łodzi, ale możemy przeprowadzić również rozmowę przez Skype. 

 

ETAP 4
Analiza profili kandydatów

Po etapie rozmów analizujemy poszczególne profile kandydatów. Nasza decyzja opiera się o dopasowanie kompetencji kandydata do naszych aktualnych potrzeb rekrutacyjnych, jego możliwości rozwoju w zespole współpracowników i całej firmie.

 

ETAP 5
Przedstawienie oferty zatrudnienia

Kandydat, z którym zdecydujemy się nawiązać współpracę, zapraszany jest na spotkanie, podczas którego rozmawiamy o oferowanych przez nas warunkach zatrudnienia.

 
Wirthwein Polska Sp. z o.o.