ETAP 1
Selekcja CV
Zapoznajemy się z wszystkimi aplikacjami, które napływają w odpowiedzi na nasze ogłoszenie.
ETAP 2
Wywiad telefoniczny / zaproszenie na rozmowę
Kontaktujemy się z tymi kandydatami, którzy spełniają nasze wymagania. W przypadku niektórych rekrutacji na tym etapie przeprowadzamy krótki wywiad telefoniczny, weryfikujący najistotniejsze kompetencje kandydata na dane stanowisko. Kandydatów spełniających nasze oczekiwania zapraszamy na spotkanie rekrutacyjne.
ETAP 3
Rozmowy rekrutacyjne
Umówione telefonicznie spotkanie zawsze potwierdzamy drogą mailową. Na rozmowie obecny jest pracownik działu HR oraz bezpośredni przełożony. W przypadku niektórych stanowisk zapraszamy kandydatów na rozmowę z Dyrektorem Zakładu / osobą odpowiedzialną z Centrali Firmy. Spotkania najczęściej odbywają się w siedzibie firmy w Łodzi, ale możemy przeprowadzić również rozmowę przez Skype.
ETAP 4
Analiza profili kandydatów
Po etapie rozmów analizujemy poszczególne profile kandydatów. Nasza decyzja opiera się o dopasowanie kompetencji kandydata do naszych aktualnych potrzeb rekrutacyjnych, jego możliwości rozwoju w zespole współpracowników i całej firmie.
ETAP 5
Przedstawienie oferty zatrudnienia
Kandydat, z którym zdecydujemy się nawiązać współpracę, zapraszany jest na spotkanie, podczas którego rozmawiamy o oferowanych przez nas warunkach zatrudnienia.