Metoda nauki
Lata doświadczeń pozwoliły nam na opracowanie i wdrożenie własnego sposobu nauczania, zwanego potocznie „Metodą bezpośrednią”. Nie ukrywamy, że inspirowała nas słynna metoda Callana, gdzie od pierwszych zajęć następuje aktywizacja słuchacza, który rozumie, mówi, poznaje konstrukcje zdań i zasady gramatyki obcego języka.
- Nasz program nauczania uwzględnia wytyczne zawarte w Threshold 1990 Council of Europe oraz „Europejski system opisu biegłości językowej: uczenie, nauczanie, ocenianie” (ESOKJ) - „Common European Framework of Reference for Languages: Learning, teaching, assessment” (CEFR).
- Nie ma dodatkowych kosztów. Ten problem rozwiązaliśmy w prosty sposób. Kompletne notatki z lekcji każdy znajdzie na stronie internetowej naszej szkoły, gdzie może odsłuchać poprawną wymowę oraz wydrukować treść wykładu, łącznie z częścią poświęconą gramatyce. Nawet opuszczając wykład jesteś ciągle na bieżąco.
- Wysoka skuteczność. Przy tej samej cenie, porównując jednostkę lekcyjną prowadzoną w formie klasycznego wykładu i lekcję prowadzoną metodą bezpośrednią, ta druga jest czterokrotnie skuteczniejsza, a więc ... czterokrotnie tańsza.
- Wiesz co kupujesz, ile to będzie godzin i ile zapłacisz. Zgodnie z przyjętą międzynarodową klasyfikacją nauka podzielona jest na poziomy. Po ukończeniu nauki otrzymujesz świadectwo twoich umiejętności. Patrz przykład poniżej:
Poziom podstawowy - A1 – 160 godzin lekcyjnych.
Osoba posługująca się językiem na tym poziomie rozumie i potrafi stosować potoczne wyrażenia i bardzo proste wypowiedzi dotyczące konkretnych potrzeb życia codziennego. Potrafi formułować pytania z zakresu życia prywatnego, dotyczące np.: miejsca, w którym mieszka, ludzi których zna i rzeczy, które posiada oraz odpowiadać na tego typu pytania. Potrafi przedstawiać siebie i innych. Potrafi prowadzić prostą rozmowę pod warunkiem, że rozmówca mówi wolno, zrozumiale i jest gotowy do pomocy. - Tu się nie będziesz nudził. Idealne rozwiązanie dla „wzrokowców” - w trakcie wykładu kursant widzi tekst lekcji na monitorze i zapoznaje się z nowym słownictwem do prezentowanego fragmentu. Lektor stawia kursantom pytania związane tematycznie z prezentowanym tekstem. Pytania konstruowane są w różnych wariantach z uwzględnieniem poznanych już wcześniej konstrukcji gramatycznych. Zmusza to kursanta do nieustannej koncentracji i śledzenia wypowiedzi.